Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
merci Hugo, merci... ge komt op nen rustigen zaterdagochtend, met het kraaien van de haan, oit a bedde en ge ziet da da soepkieken nog nie gaan slapen is :x

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


31 Okt 2009, 10:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
davy1919 schreef:
merci Hugo, merci... ge komt op nen rustigen zaterdagochtend, met het kraaien van de haan, oit a bedde en ge ziet da da soepkieken nog nie gaan slapen is :x


:plat: :plat: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Okt 2009, 10:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Jan schreef:
Ja jongens, zo hier weer nen hoop gezaag en gekreft! :hmm: Wees eens positief zeg. Vorige zondag wonnen we van Willebroek en we maakten 4 goals. Ok, Willebroek was zwak maar we wonnen toch. Afgelopen woensdag hebben onze spelers een hele sterke prestatie neergezet en Westerlo bij momenten gewoon weggespeeld.

Ik weet ook wel dat dit nog om bevestiging vraagt, maar laat ons dan onze spelers voor de volle 100% steunen zodat we morgen een nieuwe overwinning boeken op Ieper. Ik was woensdag fier op onze spelers, de spelers waren fier op ons. Wel, laat ons er dan samen alles aan doen om dit zo te houden....

:EA:

:worship: (y)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


31 Okt 2009, 12:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Jan schreef:
Ja jongens, zo hier weer nen hoop gezaag en gekreft! :hmm: Wees eens positief zeg. Vorige zondag wonnen we van Willebroek en we maakten 4 goals. Ok, Willebroek was zwak maar we wonnen toch. Afgelopen woensdag hebben onze spelers een hele sterke prestatie neergezet en Westerlo bij momenten gewoon weggespeeld.

Ik weet ook wel dat dit nog om bevestiging vraagt, maar laat ons dan onze spelers voor de volle 100% steunen zodat we morgen een nieuwe overwinning boeken op Ieper. Ik was woensdag fier op onze spelers, de spelers waren fier op ons. Wel, laat ons er dan samen alles aan doen om dit zo te houden....

:EA:


(y) Helemaal akkoord.


31 Okt 2009, 13:04
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Stijn schreef:
marc2 schreef:
Ik denk trouwens dat ik niks schrikwekkends vertel als ik stel dat "meegebrachte spelers " door een trainer vaak bevoordeeld worden. Zie trouwens trainer merckx in een verleden..... dienen is der hier ook mee gevlogen !
Nugoed, alleen dat feit al geeft genoegdoening. Nu begint IEDEREEN vanaf nul ! En dat zal de ploeg alleen maar sterker maken ! En als de drie zottegemnaars hun plaats verdienen : NO PROBLEM ! Maar NIET TEN KOSTE VAN ALLES !!! Dat is wat ik hier even wil aanhalen en wat kiekesoepken ook zal bedoeld hebben.


Man wat voor een zever zit jij hier te verkopen.
Bevoordeling van meegebrachte spelers... En daarom geldt dat onmiddellijk voor iedereen??
En tel Coppens zijn speelminuten eens op, en kom dan spreken. Mocht je dan nog zeggen dat hij het slecht gedaan heeft... Hij heeft amper gespeeld, en het dan nog helemaal niet extreem slecht gedaan. En daar maak jij enorm obsessief zo een zaak van. Dat De Castro beter is, daar heb je gelijk in, maar een ploeg telt meer dan elf spelers. En dat Soepkieken stelde voor dat Coppens het maar moest aftrappen, bovendien deed ze dit op een allesbehalve respectvolle manier. Dan moet je niet verwachten van respect terug te krijgen.
En als Kiekesoepken dat bedoelt heeft zoals jij het uitlegt, waarom legt ze het dan zelf niet uit? Ze stelde trouwens ook dat W. Moreels het maar moest aftrappen. Volgens mij stammen jullie beide, om Kiekesoepken te citeren 'uit dezelfde clan'.



Ten eerste: voor u is 't kiekesoep
Ten tweede: :plat:
Ten derde: 't leven gaat voort, we zijn 1 dag later en nog altijd aan het kreften...
Ten vierde: meiren op Ieper! :banana:




:EA:

_________________
Iendracht veroit!


31 Okt 2009, 13:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
marc2 schreef:
Yup, inderdaad ! Toch raar dat ik dezelfde zienswijze heb als dienen trainer !!!
En , nogmaals ..... tis gewoonweg belachelijk wat ze uit mijn tekst filteren !!
Ik zeg voor degene die HET NIET WILLEN LEZEN !! IEDEREEN WORDT NU OP GELIJKE VOET BEHANDELD , zo hoort het te zijn.
En wat betreft die quote van merckx die zijn spelers meebracht en die dan ook buitengevlogen is, dat klopt volledig, diegene die dat niet weten hebben ofwel a ) die tijd niet meegemaakt ofwel b) zijn vergeetachtig .
Is dat dan zo belachelijk misschien ?? Tis om nekeer te illustreren dat het in het verleden nog gebeurd is..... dat is de realiteit , of moeten we naief blijven dromen misschien dat onze van der haeghen de sint- niklaas gespeeld heeft, .......

Dat jij dezelfde zienswijze hebt van de nieuwe trainer geloof jij en misschien alleen nog Soepkieken.Het zou heel erg zijn voor die mens.
Wat VDH betreft.De situatie was door allerlei omstandigheden onmogelijk geworden en dan moet er iemand ander komen.Ook ik was het niet altijd eens met zijn opstelling.Ook over de opstelling van BVR maak ik soms mijn bedenkingen.
Maar daarom moet je toch niet blijven kakken op iedereen en alles waarbij je een link naar VDH vindt.
Ik wil je anders nog wat helpen.
De eerste transfer onder impuls van VDH was Depoitre.
Ook VdNoorgaete komt van Zottegem.Ondanks zijn glanspartij tegen United werd hij door VDH op de bank gehouden ten voordele van Van Steenberghe.Zonder Kevin was er zelfs geen sprake van Westerlo.
De nieuwe hulptrainer is nog trainer geweest bij de Zottegemse jeugd ,dus onmiddellijk uw tweeloop klaarhouden.Aangezien ook De Latte Zottgemse roots heeft ,niet aarzelen en ook afschieten.
De broertjes Moreels hebben zeker geen VDH nodig om bij elke derde klasser hun mannetje te staan.Uitstekende mentaliteit en goede voetballers.Maar ja,ze komen van Zottegem en zijn dus besmet.
VDH heeft gewoon de twee slechtste speler van Zottegem naar hier gehaald om zeker te zijn dat hij na twee maanden kon opstappen. :lol: :lol:
Ik stel dan ook voor vanaf nu VdNoortgaete,de broertjes Moreels,Coppens en Depoitre niet meer op te stellen wegens mogelijke banden met VDH.En vooral moeten ook de hulptrainers zo spoedig mogelijk vervangen worden door Marc2 en Soepkieken en de titel ligt zo voor het grijpen.
BVR zijn stoutste dromen gaan uitkomen met jullie aan zijn zijde.


31 Okt 2009, 13:54
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
dwarskijker schreef:
marc2 schreef:
Yup, inderdaad ! Toch raar dat ik dezelfde zienswijze heb als dienen trainer !!!
En , nogmaals ..... tis gewoonweg belachelijk wat ze uit mijn tekst filteren !!
Ik zeg voor degene die HET NIET WILLEN LEZEN !! IEDEREEN WORDT NU OP GELIJKE VOET BEHANDELD , zo hoort het te zijn.
En wat betreft die quote van merckx die zijn spelers meebracht en die dan ook buitengevlogen is, dat klopt volledig, diegene die dat niet weten hebben ofwel a ) die tijd niet meegemaakt ofwel b) zijn vergeetachtig .
Is dat dan zo belachelijk misschien ?? Tis om nekeer te illustreren dat het in het verleden nog gebeurd is..... dat is de realiteit , of moeten we naief blijven dromen misschien dat onze van der haeghen de sint- niklaas gespeeld heeft, .......

Dat jij dezelfde zienswijze hebt van de nieuwe trainer geloof jij en misschien alleen nog Soepkieken.Het zou heel erg zijn voor die mens.
Wat VDH betreft.De situatie was door allerlei omstandigheden onmogelijk geworden en dan moet er iemand ander komen.Ook ik was het niet altijd eens met zijn opstelling.Ook over de opstelling van BVR maak ik soms mijn bedenkingen.
Maar daarom moet je toch niet blijven kakken op iedereen en alles waarbij je een link naar VDH vindt.
Ik wil je anders nog wat helpen.
De eerste transfer onder impuls van VDH was Depoitre.
Ook VdNoorgaete komt van Zottegem.Ondanks zijn glanspartij tegen United werd hij door VDH op de bank gehouden ten voordele van Van Steenberghe.Zonder Kevin was er zelfs geen sprake van Westerlo.
De nieuwe hulptrainer is nog trainer geweest bij de Zottegemse jeugd ,dus onmiddellijk uw tweeloop klaarhouden.Aangezien ook De Latte Zottgemse roots heeft ,niet aarzelen en ook afschieten.
De broertjes Moreels hebben zeker geen VDH nodig om bij elke derde klasser hun mannetje te staan.Uitstekende mentaliteit en goede voetballers.Maar ja,ze komen van Zottegem en zijn dus besmet.
VDH heeft gewoon de twee slechtste speler van Zottegem naar hier gehaald om zeker te zijn dat hij na twee maanden kon opstappen. :lol: :lol:
Ik stel dan ook voor vanaf nu VdNoortgaete,de broertjes Moreels,Coppens en Depoitre niet meer op te stellen wegens mogelijke banden met VDH.En vooral moeten ook de hulptrainers zo spoedig mogelijk vervangen worden door Marc2 en Soepkieken en de titel ligt zo voor het grijpen.
BVR zijn stoutste dromen gaan uitkomen met jullie aan zijn zijde.



Dank u voor die toelichting kijkerdwars

_________________
Iendracht veroit!


31 Okt 2009, 14:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Kiekesoepken schreef:
dwarskijker schreef:
marc2 schreef:
Yup, inderdaad ! Toch raar dat ik dezelfde zienswijze heb als dienen trainer !!!
En , nogmaals ..... tis gewoonweg belachelijk wat ze uit mijn tekst filteren !!
Ik zeg voor degene die HET NIET WILLEN LEZEN !! IEDEREEN WORDT NU OP GELIJKE VOET BEHANDELD , zo hoort het te zijn.
En wat betreft die quote van merckx die zijn spelers meebracht en die dan ook buitengevlogen is, dat klopt volledig, diegene die dat niet weten hebben ofwel a ) die tijd niet meegemaakt ofwel b) zijn vergeetachtig .
Is dat dan zo belachelijk misschien ?? Tis om nekeer te illustreren dat het in het verleden nog gebeurd is..... dat is de realiteit , of moeten we naief blijven dromen misschien dat onze van der haeghen de sint- niklaas gespeeld heeft, .......

Dat jij dezelfde zienswijze hebt van de nieuwe trainer geloof jij en misschien alleen nog Soepkieken.Het zou heel erg zijn voor die mens.
Wat VDH betreft.De situatie was door allerlei omstandigheden onmogelijk geworden en dan moet er iemand ander komen.Ook ik was het niet altijd eens met zijn opstelling.Ook over de opstelling van BVR maak ik soms mijn bedenkingen.
Maar daarom moet je toch niet blijven kakken op iedereen en alles waarbij je een link naar VDH vindt.
Ik wil je anders nog wat helpen.
De eerste transfer onder impuls van VDH was Depoitre.
Ook VdNoorgaete komt van Zottegem.Ondanks zijn glanspartij tegen United werd hij door VDH op de bank gehouden ten voordele van Van Steenberghe.Zonder Kevin was er zelfs geen sprake van Westerlo.
De nieuwe hulptrainer is nog trainer geweest bij de Zottegemse jeugd ,dus onmiddellijk uw tweeloop klaarhouden.Aangezien ook De Latte Zottgemse roots heeft ,niet aarzelen en ook afschieten.
De broertjes Moreels hebben zeker geen VDH nodig om bij elke derde klasser hun mannetje te staan.Uitstekende mentaliteit en goede voetballers.Maar ja,ze komen van Zottegem en zijn dus besmet.
VDH heeft gewoon de twee slechtste speler van Zottegem naar hier gehaald om zeker te zijn dat hij na twee maanden kon opstappen. :lol: :lol:
Ik stel dan ook voor vanaf nu VdNoortgaete,de broertjes Moreels,Coppens en Depoitre niet meer op te stellen wegens mogelijke banden met VDH.En vooral moeten ook de hulptrainers zo spoedig mogelijk vervangen worden door Marc2 en Soepkieken en de titel ligt zo voor het grijpen.
BVR zijn stoutste dromen gaan uitkomen met jullie aan zijn zijde.



Dank u voor die toelichting kijkerdwars

hebt gij daar nu echt plezier in om ALLES af te breken . :stom: steun liever u ploeg is!

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


31 Okt 2009, 14:44
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
tzawel zen , tis vriejt ze moot , int begin konde dor nog is mee lachen om dieje zjiever , mor na steeket tegen
ast is om op alles en iederiejn te melken blijft ten thois e seg :hmm:


31 Okt 2009, 17:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Kiekesoepken schreef:
josken schreef:
Kiekesoepken schreef:
Dat kunde natuurlijk altijd zeggen hé..kan ik nu ook beginnen tegen iedereen die tegen mij reageert van ey jongen haha begrijptet nu niet jongen hé hé..da's weer een voorbeeld van het kuddegevoel bij de mens. De meerderheid blindelooos en klakkeloos volgen... :nieje: Poor you..





:EA:


De meerderheid klakkeloos volgen?
Ne fitte Moreels behoort bij de beteren van derde klasse en Coppens is nog jong en heeft bij momenten al laten zien dat em een ferm stukske kan sjotten, dus waarom in godsnaam die jonges afbreken?
Het komt onze club helemaal niet ten goed als je bepaalde spelers afbreekt.
Of je ze nu graag hebt of niet, deze spelers moeten ons punten bezorgen.



Deels akkoord maar hoe reageerde "het meerendeel" over enkele weken toen ze voor de zoveelste keer zeiden protstacties te voeren en dergelijke..zijn de spelers toen bijna ALLEMAAL niet afgebroken.
Ik geef mij mening over 2 jongens waarvan ik vind dat ze het beter een klasse lager zouden doen, Coppens misschien nog niets, die is aanvallend nog te gebruiken maar W. Moreels? Afwerking en fysiek? niet veel stoef op hoor en niet zeggen dat komt omdat hij zolang niet gespeeld heeft, de rest van de ploeg is op fysiek vlak ook al serieus door de mand gevalle mar daar heb ik woensdag wel niet veel van gezien. Iedereen heeft zich gegeven tot op het laatste moment en zo zou het altijd moeten zijn.



Djeezes... ge meent het dus echt :plat: :plat: :plat:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


31 Okt 2009, 19:06
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
[
Djeezes... ge meent het dus echt :plat: :plat: :plat:[/quote]

Ik vrees van wel! :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Okt 2009, 20:07
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Kiekesoepken schreef:

Ten derde: 't leven gaat voort, we zijn 1 dag later en nog altijd aan het kreften...

:EA:


Het is niet omdat jij die post pas vandaag leest, dat ik die vandaag geplaatst heb. Die post stond er gisteravond al, dat zie je toch?!


31 Okt 2009, 21:02
Online
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Ik vraag hier normaal gezien niet om, maar wil iemand dat kieken bannen aub?
Ik word er fysiek ongemakkelijk van.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


31 Okt 2009, 21:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
anathema76 schreef:
Ik vraag hier normaal gezien niet om, maar wil iemand dat kieken bannen aub?
Ik word er fysiek ongemakkelijk van.


Er moet wel een reden zijn om iemand te bannen en dat die persoon een andere mening heeft dan anderen is niet meteen een goede reden.Gekunt mss de posts van die persoon niet meer lezen?


31 Okt 2009, 22:01
Online
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Iendrachter90 schreef:
Gekunt mss de posts van die persoon niet meer lezen?


Ik doe mijn best, maar ze bevuilt alle topics met haren ongelofelijke zever.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


31 Okt 2009, 22:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anathema76 en 75 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst