Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Kiekesoepken schreef:
josken schreef:
Kiekesoepken schreef:
Dat kunde natuurlijk altijd zeggen hé..kan ik nu ook beginnen tegen iedereen die tegen mij reageert van ey jongen haha begrijptet nu niet jongen hé hé..da's weer een voorbeeld van het kuddegevoel bij de mens. De meerderheid blindelooos en klakkeloos volgen... :nieje: Poor you..





:EA:


De meerderheid klakkeloos volgen?
Ne fitte Moreels behoort bij de beteren van derde klasse en Coppens is nog jong en heeft bij momenten al laten zien dat em een ferm stukske kan sjotten, dus waarom in godsnaam die jonges afbreken?
Het komt onze club helemaal niet ten goed als je bepaalde spelers afbreekt.
Of je ze nu graag hebt of niet, deze spelers moeten ons punten bezorgen.



Deels akkoord maar hoe reageerde "het meerendeel" over enkele weken toen ze voor de zoveelste keer zeiden protstacties te voeren en dergelijke..zijn de spelers toen bijna ALLEMAAL niet afgebroken.
Ik geef mij mening over 2 jongens waarvan ik vind dat ze het beter een klasse lager zouden doen, Coppens misschien nog niets, die is aanvallend nog te gebruiken maar W. Moreels? Afwerking en fysiek? niet veel stoef op hoor en niet zeggen dat komt omdat hij zolang niet gespeeld heeft, de rest van de ploeg is op fysiek vlak ook al serieus door de mand gevalle mar daar heb ik woensdag wel niet veel van gezien. Iedereen heeft zich gegeven tot op het laatste moment en zo zou het altijd moeten zijn.


ik ga hier door voor ne kritische mens en rap wild zal ik niet worden na een goede prestatie, maar de zever die gij verkoopt zeg... De wedstrijd op Racing Waregem niet gezien waar W.Moreels in de spits stond? Mij viel vooral zijn voetbalintelligentie op en zijn looplijnen!

Zeggen dat W.Moreels niet kan voetballen, sorry maar dat gaat er bij mij niet in...

Intrinsiek heet onze kern één van de betere van derde nationale te zijn, en van sommige heb ik dat inderdaad nog niet gezien, maar W.Moreels geen kwaliteiten toedichten...Komaan zeg!

Daarmee bevestig je voor mij een al oud cliché...


Laatst gewijzigd door El Corredor op 30 Okt 2009, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Okt 2009, 21:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
:lol: :lol: Das geen kwestie van afbreken hoor. Coppens is een nuttige speler voor de breedte van de kern. Een dwaas zoals onze voorgaande trainer plaatste hem zelfs op een voetstuk en dan nog op een positie waarin hij 1) verdedigende gaten liet a volonté en 2) duidelijk de mindere was van de castro.
Begrijpelijk dat veel supporters zich daar vragen bij stelden....ik weet dat sommigen hem hier ook op een voetstuk plaatsen maar dat zal de humor zijn van het forum..... :lol: hetgeen natuurlijk nooit slecht is. :lol:
In ieder geval , van renterghem is blijkbaar een trainer die de elf laat spelen die het verdienen en die spelers plaatst op posities waar ze hun volle rendement kunnen halen.
In die context KON hij coppens voor galluci brengen , al dacht ik dat laatstgenoemde nog niet door zijn krachten heen zat. Nu coppens is verdienstelijk op die positie ingevallen, zonder meer. Ik verwacht van een invaller dat hij dan een meerwaarde kan brengen. Nugoed, woensdag hebben al de invallers verdienstelijk gespeeld maar niemand heeft die meerwaarde gebracht tov degene die het plein verliet.
Iedereen kon vaststellen bij VDH dat de meegebrachte spelers een streepje voorhadden.
Waarom denkt ge dat hij zo heksentoeren uithaalde met de castro op de verdedigende mid ???
Ik gaf je op een papiertje moest hij hier nu nog zijn dat brecht moreels niet ging sneuvelen voor seminck maar dat het heus wel een andere ( de schutter bv) zou geweest zijn.
Ik denk trouwens dat ik niks schrikwekkends vertel als ik stel dat "meegebrachte spelers " door een trainer vaak bevoordeeld worden. Zie trouwens trainer merckx in een verleden..... dienen is der hier ook mee gevlogen !
Nugoed, alleen dat feit al geeft genoegdoening. Nu begint IEDEREEN vanaf nul ! En dat zal de ploeg alleen maar sterker maken ! En als de drie zottegemnaars hun plaats verdienen : NO PROBLEM ! Maar NIET TEN KOSTE VAN ALLES !!! Dat is wat ik hier even wil aanhalen en wat kiekesoepken ook zal bedoeld hebben.


30 Okt 2009, 21:17
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
marc2 schreef:
Ik denk trouwens dat ik niks schrikwekkends vertel als ik stel dat "meegebrachte spelers " door een trainer vaak bevoordeeld worden. Zie trouwens trainer merckx in een verleden..... dienen is der hier ook mee gevlogen !
Nugoed, alleen dat feit al geeft genoegdoening. Nu begint IEDEREEN vanaf nul ! En dat zal de ploeg alleen maar sterker maken ! En als de drie zottegemnaars hun plaats verdienen : NO PROBLEM ! Maar NIET TEN KOSTE VAN ALLES !!! Dat is wat ik hier even wil aanhalen en wat kiekesoepken ook zal bedoeld hebben.


Man wat voor een zever zit jij hier te verkopen.
Bevoordeling van meegebrachte spelers... En daarom geldt dat onmiddellijk voor iedereen??
En tel Coppens zijn speelminuten eens op, en kom dan spreken. Mocht je dan nog zeggen dat hij het slecht gedaan heeft... Hij heeft amper gespeeld, en het dan nog helemaal niet extreem slecht gedaan. En daar maak jij enorm obsessief zo een zaak van. Dat De Castro beter is, daar heb je gelijk in, maar een ploeg telt meer dan elf spelers. En dat Soepkieken stelde voor dat Coppens het maar moest aftrappen, bovendien deed ze dit op een allesbehalve respectvolle manier. Dan moet je niet verwachten van respect terug te krijgen.
En als Kiekesoepken dat bedoelt heeft zoals jij het uitlegt, waarom legt ze het dan zelf niet uit? Ze stelde trouwens ook dat W. Moreels het maar moest aftrappen. Volgens mij stammen jullie beide, om Kiekesoepken te citeren 'uit dezelfde clan'.


30 Okt 2009, 21:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
het probleem met w moreels is opgelost,hij heeft een spierscheur.


30 Okt 2009, 21:27
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Wouter Moreels: die jongen komt juist terug uit blessure, is al weken bij de betere van't plein, heeft meer spelintelligentie dan 80 procent van de kern, en die wordt hier dan zo afgebroken.... Logisch dat hij fysiek nog niet top is als hij gans de voorbereiding heeft gemist he...

Glenn Coppens: Jonge gast, nog nergens echt vaste waarde geweest, maar hier steeds degelijk ingevallen en volgens mij zelf geen verzwakking tov De Castro (laatstgenoemde is zeker geen super rechtsback, mentaliteit van de kloten, traag,...)


Tegen Westerlo viel niemand goed in (ook de ervaren Kestens niet), maar het is echt geen cadeau om in zo'n wedstrijd in te vallen waar alle spelers zijn gegroeid naarmate de wedstrijd vordert... Het is allemaal gemakkelijk gezegd hoor.


30 Okt 2009, 21:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Amaai, ik heb een half uur moeten lezen om in deze topic up to date te zijn. :whistle:
Ik vraag me af welke volgende speler aan de beurt is ? :wadde:
Hoeveel clans bestaan er feitelijk op dit forum ? :D

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Okt 2009, 0:49
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Onderkroiper schreef:
Amaai, ik heb een half uur moeten lezen om in deze topic up to date te zijn. :whistle:
Ik vraag me af welke volgende speler aan de beurt is ? :wadde:
Hoeveel clans bestaan er feitelijk op dit forum ? :D

Zo te zien veel te veel voor een ploeg die zichzelf "Eendracht" noemt... :(


31 Okt 2009, 1:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
amaai azo hard allemaal!

we kunnen hier uren discusieren wie, wat, waar, hoe maar tzal toch den trainer zijn die beslist (denk ik)


31 Okt 2009, 1:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Yup, inderdaad ! Toch raar dat ik dezelfde zienswijze heb als dienen trainer !!!
En , nogmaals ..... tis gewoonweg belachelijk wat ze uit mijn tekst filteren !!
Ik zeg voor degene die HET NIET WILLEN LEZEN !! IEDEREEN WORDT NU OP GELIJKE VOET BEHANDELD , zo hoort het te zijn.
En wat betreft die quote van merckx die zijn spelers meebracht en die dan ook buitengevlogen is, dat klopt volledig, diegene die dat niet weten hebben ofwel a ) die tijd niet meegemaakt ofwel b) zijn vergeetachtig .
Is dat dan zo belachelijk misschien ?? Tis om nekeer te illustreren dat het in het verleden nog gebeurd is..... dat is de realiteit , of moeten we naief blijven dromen misschien dat onze van der haeghen de sint- niklaas gespeeld heeft, .......


31 Okt 2009, 8:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Blijkbaar is de kritiek van de afgelopen weken aan het adres van o.a. Verheyden, verhuist naar andere spelers. Akkoord, Ewen heeft nog niet kunnen overtuigen maar woensdag en ook verleden zondag heeft hij toch bewezen dat hij het nog kan. Wat W. Moreels betreft: ik begrijp niet goed wat die jongen hier heeft misdaan. Ik zelf vind hem één van de beteren van de ploeg. Wat Coppens betreft: die heeft nog niet echt veel speelgelegenheid gekregen om hem te kunnen bewijzen, maar die komt er wel. Dus van mij krijgen deze 3 spelers nog alle vertrouwen, net zoals alle anderen die het Iendracht-shirt dragen.

_________________
oilsjt, goi alien...


31 Okt 2009, 9:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
jammen schreef:
Blijkbaar is de kritiek van de afgelopen weken aan het adres van o.a. Verheyden, verhuist naar andere spelers. Akkoord, Ewen heeft nog niet kunnen overtuigen maar woensdag en ook verleden zondag heeft hij toch bewezen dat hij het nog kan. Wat W. Moreels betreft: ik begrijp niet goed wat die jongen hier heeft misdaan. Ik zelf vind hem één van de beteren van de ploeg. Wat Coppens betreft: die heeft nog niet echt veel speelgelegenheid gekregen om hem te kunnen bewijzen, maar die komt er wel. Dus van mij krijgen deze 3 spelers nog alle vertrouwen, net zoals alle anderen die het Iendracht-shirt dragen.



Zoals Boto op STVV (y) en nadien (n)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


31 Okt 2009, 9:38
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Ja jongens, zo hier weer nen hoop gezaag en gekreft! :hmm: Wees eens positief zeg. Vorige zondag wonnen we van Willebroek en we maakten 4 goals. Ok, Willebroek was zwak maar we wonnen toch. Afgelopen woensdag hebben onze spelers een hele sterke prestatie neergezet en Westerlo bij momenten gewoon weggespeeld.

Ik weet ook wel dat dit nog om bevestiging vraagt, maar laat ons dan onze spelers voor de volle 100% steunen zodat we morgen een nieuwe overwinning boeken op Ieper. Ik was woensdag fier op onze spelers, de spelers waren fier op ons. Wel, laat ons er dan samen alles aan doen om dit zo te houden....

:EA:


31 Okt 2009, 9:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Goeie morgen, morgen, goeie dag
Goeie morgen, goeie morgen
Blij dat ik je weer vanmorgen zag
Goeie morgen, goeie morgen
Goeie dag iedereen
Dank U wel dat ik er weer bij mag lopen
Zingen, dansen

Goeie morgen, morgen, ik ben blij
Goeie morgen, goeie morgen
Want ik mag er immers weer al bij
Goeie morgen, goeie morgen
Goeie dag, zonneschijn
Dank U morgen dat ik mag zijn

De wereld is een schouwtoneel dat wij bespelen
Voor iedereen zijn luchtkasteel om van te delen
En krijgen we niet al te veel, 't kan ons niet schelen
We vinden ook het minste deel sensationeel

Goeie morgen, morgen goeie dag
Goeie morgen, goeie morgen
Blij dat ik je weer beleven mag
Goeie morgen goeie morgen
Goeie dag allemaal
Dank U morgen voor het onthaal

(2x)
De wereld is een schouwtoneel dat wij bespelen
Voor iedereen zijn luchtkasteel om van te delen
En krijgen we niet al te veel, 't kan ons niet schelen
We vinden ook het minste deel sensationeel

:stom:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


31 Okt 2009, 10:00
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
davy1919 schreef:
Goeie morgen, morgen, goeie dag
Goeie morgen, goeie morgen
Blij dat ik je weer vanmorgen zag
Goeie morgen, goeie morgen
Goeie dag iedereen
Dank U wel dat ik er weer bij mag lopen
Zingen, dansen

Goeie morgen, morgen, ik ben blij
Goeie morgen, goeie morgen
Want ik mag er immers weer al bij
Goeie morgen, goeie morgen
Goeie dag, zonneschijn
Dank U morgen dat ik mag zijn

De wereld is een schouwtoneel dat wij bespelen
Voor iedereen zijn luchtkasteel om van te delen
En krijgen we niet al te veel, 't kan ons niet schelen
We vinden ook het minste deel sensationeel

Goeie morgen, morgen goeie dag
Goeie morgen, goeie morgen
Blij dat ik je weer beleven mag
Goeie morgen goeie morgen
Goeie dag allemaal
Dank U morgen voor het onthaal

(2x)
De wereld is een schouwtoneel dat wij bespelen
Voor iedereen zijn luchtkasteel om van te delen
En krijgen we niet al te veel, 't kan ons niet schelen
We vinden ook het minste deel sensationeel

:stom:


Nicole en Davy :love: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Okt 2009, 10:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Jan schreef:
Ja jongens, zo hier weer nen hoop gezaag en gekreft! :hmm: Wees eens positief zeg. Vorige zondag wonnen we van Willebroek en we maakten 4 goals. Ok, Willebroek was zwak maar we wonnen toch. Afgelopen woensdag hebben onze spelers een hele sterke prestatie neergezet en Westerlo bij momenten gewoon weggespeeld.

Ik weet ook wel dat dit nog om bevestiging vraagt, maar laat ons dan onze spelers voor de volle 100% steunen zodat we morgen een nieuwe overwinning boeken op Ieper. Ik was woensdag fier op onze spelers, de spelers waren fier op ons. Wel, laat ons er dan samen alles aan doen om dit zo te houden....

:EA:


Dat geloof ik zeg, we hebben er alle redenen toe om tevreden te zijn over de jongste prestaties van onze ploeg. (y)
Dan is het nu niet het moment om zondebokken te zoeken. :nieje:
Komaan Iendracht! :EA: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Okt 2009, 10:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rataplan en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst