Michael Seminck moet blijven !!! - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Michael Seminck moet blijven !!! 

Verdient een Michael Seminck een nieuw contract ?
Ja  91%  [ 110 ]
Neen  9%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 121

 Michael Seminck moet blijven !!! 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
dwarskijker schreef:
Dries schreef:
gweninho schreef:
There is only one Michael Seminck :worship:
Waarom geen opstelling met : Seminck en Moreels centraal , Filipovic links , De Schutter centraal opt midden?Maarja BVR wil duidelijk Filipovic niet weg van de flank

daarom dat hij hem er niet meer zet :? ge bedoelde dus dat filipovic niet op de flank mag staan van Van Renterghem waarschijnlijk maarja alsge flippo daar terug zet haalt ge enorm veel coaching en leiderschap weg uit u centrale as(waar ge dat echt nodig hebt) en zet ge 2 spelers naast elkaar die in mijn ogen geen geboren leiders zijn hoor... dat merkten we dan ook in het begin van het seizoen


In het begin van het seizoen speelden Brecht en Niels in het centrum en ze deden dat eigenlijk goed.De matchen dat het echt mis ging waren die met Siereveld in de ploeg:invalbeurt in Torhout en 3-4,op Hoogstraten zonder Brecht,op Waregem 1-2 hoewel Siereveld toegegeven zijn beste match speelde en we eerder ongelukkig en onverdiend verloren en op Deinze waar Niels het tegen zin moest doen met opnieuw Siereveld naast zich.Het was die laatste wedstrijd dat BVR ons de eerste maal zag spelen en terecht concludeerde dat het achteraan niet klopte.Gevolg Siereveld mocht vertrekken en Flippo kwam centraal.
In de andere matchen deden Brecht en Niels het goed zoals in de bekermatch tegen Lommel waar ze de nul hielden tegen een topper van tweedeklasse.Vergeet ook niet dat we mede door het systeem in de tweede helft veelal overspeeld werden op het middenveld.

ik bedoelde voorbereidingsmatchen... toen vond ik het echt maar half en half meestal, maar versta me niet verkeerd twas inderdaad niet zo'n ramp als met siereveld :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


17 Apr 2010, 21:18
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
marc2 schreef:
Ik vind het bijzonder jammer dat er niet meer respons komt op dit toppic.....maar zoals zo dikwijls in het leven zullen we pas missen als het der nietmeer is .... Hopelijk gebruikt het bestuur op dat gebied toch hun gezond verstand en laten ze een klasbak verdediger - die zoveel jaren zijn sporen heeft verdiend en die bovendien bij promotie zelfs probleemloos meekan in tweede - niet vertrekken !!
Misschien moet er eens een bijkomende poll gehouden worden om te stellen wie der buiten flipovic betere adelbrieven kan voorleggen als seminck??? ( in de defensie)
Het is immers niet omdat je 1 seizoen op peil speelt dat dit voor andere seizoenen ook geldt !
Semicnk IS en WAS ( ????) ALTIJD een constante pion en sterkhouder in de defensie.....
Zonder spijtige blessure twijfel ik der niet aan dat hij vaste waarde was geweest dit seizoen.
Als dit dan de slotsom moet zijn om zijn contract niet te verlengen stemt dit tot nadenken.
Ik weet dat hij afgerekend wordt op het feit dat anderen beter zouden uitvoetballen dan hijzelf maar aan de kenners hier laat ik hun nekeer brainstormen om de totaliteit van de speler te zien en dan tot de conclusie te komen wie a) in TOTALITEIT de compleetste speler is voor desbetreffende positie/in verhouding met effectiviteit tov de ploeg ( oa. doelpunten als centrale defenser tellen toch ook mee ???= maar 1 dimensie van hem) en b)waarom een speler met zoveel verdienste en nog een klasbak door een vervelende blessure zomaar aan de kant wordt geschoven tov andere kernspelers die bijlange hetzelfde niet gepresteerd hebben van hem ( zeker niet op langere termijn !!! uitz. flippo)........Bij overwining wanneer de spelers de kop komen groeten is het EIGENLIJK DE PLICHT VAN DEZE ZAAK EENS IN DE VERF TE ZETTEN AL WAS HET MAAR OM HET MOREEL VAN EEN SCHITTERENDE EENDRACHTER EEN BOOST TE GEVEN.

Sorry, maar er is mij in mijn leven al genoeg voorgeschreven wat mijn plicht is.
Wat ik over de hele zaak denk lees je elders wel.
Ik ga in elk geval niet meedoen aan eender welke hetze op het moment dat mijn ploeg (sinds zijn huidige trainer) de ploeg is die het meest punten haalt in de reeks, (zo goed al zeker) de eindronde speelt en nog kans heeft om te promoveren...
Dat is mijn gedacht.


17 Apr 2010, 21:44
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01
Berichten: 217
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Ik ontdek hier pas nu deze topic, ik was zelf al van plan er een soortgelijke te maken want het kan niet zijn dat Seminck weg zou moeten!
Ik heb normaalgezien alleen aandacht voor aanvallers, maar voor Seminck maak ik een uitzondering omdat hij op zo een uitzonderlijke efficiënte, kordate manier télkens weer zijn duels wint.
(aan :stom: bestuur:) Seminck MOET blijven!
:EA: :EA: :EA:


23 Apr 2010, 18:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Thomatt schreef:
Ik ontdek hier pas nu deze topic, ik was zelf al van plan er een soortgelijke te maken want het kan niet zijn dat Seminck weg zou moeten!
Ik heb normaalgezien alleen aandacht voor aanvallers, maar voor Seminck maak ik een uitzondering omdat hij op zo een uitzonderlijke efficiënte, kordate manier télkens weer zijn duels wint.
(aan :stom: bestuur:) Seminck MOET blijven!
:EA: :EA: :EA:


wat ik het laatste gehoord heb , Seminck moet inleveren en wil dat niet, dus Seminck zal vertrekken. Ik vind dat onbegrijpelijk en schandalig eigenlijk...


23 Apr 2010, 18:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
El Corredor schreef:
Thomatt schreef:
Ik ontdek hier pas nu deze topic, ik was zelf al van plan er een soortgelijke te maken want het kan niet zijn dat Seminck weg zou moeten!
Ik heb normaalgezien alleen aandacht voor aanvallers, maar voor Seminck maak ik een uitzondering omdat hij op zo een uitzonderlijke efficiënte, kordate manier télkens weer zijn duels wint.
(aan :stom: bestuur:) Seminck MOET blijven!
:EA: :EA: :EA:


wat ik het laatste gehoord heb , Seminck moet inleveren en wil dat niet, dus Seminck zal vertrekken. Ik vind dat onbegrijpelijk en schandalig eigenlijk...


Toch slim gezien van ons bestuur:nu is het een beslissing van seminck zelf en niet van hun.Maw niet ander en beter, maar ander en goedkoper.


23 Apr 2010, 19:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
Toch slim gezien van ons bestuur:nu is het een beslissing van seminck zelf en niet van hun.Maw niet ander en beter, maar ander en goedkoper.


wat is daar mis mee als ze evengoed zijn? Clubicoon of niet, het ging dit seizoen ook zonder hem, en zie naar onze buren, dan heb ik liever deze manier van werken dan dezelfde richting uit te gaan.


23 Apr 2010, 19:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Ik kan het bestuur geen ongelijk geven,anders zitten er hier te kakken over de schuldenberg,als ze dit seizoen 3 spelers met zware contracten kunnen laten gaan. :wadde:
Begrijp me niet verkeerd ook ik had Seminck graag zien blijven,maar wij kunnen mooi praten wij moeten ze tenslotte niet betalen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Apr 2010, 19:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Bakkie schreef:
Ik kan het bestuur geen ongelijk geven,anders zitten er hier te kakken over de schuldenberg,als ze dit seizoen 3 spelers met zware contracten kunnen laten gaan. :wadde:
Begrijp me niet verkeerd ook ik had Seminck graag zien blijven,maar wij kunnen mooi praten wij moeten ze tenslotte niet betalen.


Maakt er maar 5 van ;).Trouwes alsze over een paar weken afkomen met een speler die voor minder loon wil spelen en evengoed of zelfs beter is als seminck,geen probleem é.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 23 Apr 2010, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Apr 2010, 19:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
Bakkie schreef:
Ik kan het bestuur geen ongelijk geven,anders zitten er hier te kakken over de schuldenberg,als ze dit seizoen 3 spelers met zware contracten kunnen laten gaan. :wadde:
Begrijp me niet verkeerd ook ik had Seminck graag zien blijven,maar wij kunnen mooi praten wij moeten ze tenslotte niet betalen.


Maakt er maar 5 van ;)

wie is dat Troch,Seminck en Lord en dan ?


23 Apr 2010, 19:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
eendrachter'80 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bakkie schreef:
Ik kan het bestuur geen ongelijk geven,anders zitten er hier te kakken over de schuldenberg,als ze dit seizoen 3 spelers met zware contracten kunnen laten gaan. :wadde:
Begrijp me niet verkeerd ook ik had Seminck graag zien blijven,maar wij kunnen mooi praten wij moeten ze tenslotte niet betalen.


Maakt er maar 5 van ;)

wie is dat Troch,Seminck en Lord en dan ?


Kestens en/of verheyden.


23 Apr 2010, 19:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
Bakkie schreef:
Ik kan het bestuur geen ongelijk geven,anders zitten er hier te kakken over de schuldenberg,als ze dit seizoen 3 spelers met zware contracten kunnen laten gaan. :wadde:
Begrijp me niet verkeerd ook ik had Seminck graag zien blijven,maar wij kunnen mooi praten wij moeten ze tenslotte niet betalen.


Maakt er maar 5 van ;)


Verheyden en kestens ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Apr 2010, 19:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
eendrachter'80 schreef:
Iendrachter90 schreef:

Maakt er maar 5 van ;)

wie is dat Troch,Seminck en Lord en dan ?


Kestens en/of verheyden.

oei ! en van de licentiecomissie is ook niet veel te horen er zullen toch geen problemen zijn zeker :?


23 Apr 2010, 19:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
eendrachter'80 schreef:
Iendrachter90 schreef:
eendrachter'80 schreef:
wie is dat Troch,Seminck en Lord en dan ?


Kestens en/of verheyden.

oei ! en van de licentiecomissie is ook niet veel te horen er zullen toch geen problemen zijn zeker :?


Die licentie komt wel in orde ze man,ze zijn gisteren gewoon om 22uur gestopt en de rest gaanze vandaag of volgende week afhandelen.Er zijn nog 9ploegen uit tweede dat van niets weten(waaronder lierse,wetteren,turnhout,...),1ploeg uit derde A en een stuk of 3uit derde B.(onder andere o.chaleroi)
En oostende dat vorige week al quasi zeker was,heeft ook nog geen bevestiging(kwestie dat niemand denkt dat het vooral probleemploegen zijn dat overblijven).


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 23 Apr 2010, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Apr 2010, 19:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
eendrachter'80 schreef:
Iendrachter90 schreef:

Kestens en/of verheyden.

oei ! en van de licentiecomissie is ook niet veel te horen er zullen toch geen problemen zijn zeker :?


Die licentie komt wel in orde ze man,ze zijn gisteren gewoon om 22uur gestopt en de rest gaanze vandaag of volgende week afhandelen.Er zijn nog 12ploegen uit tweede dat van niets weten,1ploeg uit derde A en een stuk of 3uit derde B

Merci voor de inlichting, In brussel spellen zij dan nog wat met ons chokke deinzen


23 Apr 2010, 19:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
eendrachter'80 schreef:
Iendrachter90 schreef:
eendrachter'80 schreef:
oei ! en van de licentiecomissie is ook niet veel te horen er zullen toch geen problemen zijn zeker :?


Die licentie komt wel in orde ze man,ze zijn gisteren gewoon om 22uur gestopt en de rest gaanze vandaag of volgende week afhandelen.Er zijn nog 12ploegen uit tweede dat van niets weten,1ploeg uit derde A en een stuk of 3uit derde B

Merci voor de inlichting, In brussel spellen zij dan nog wat met ons chokke deinzen


Anderzijds zouden er natuurlijk wel probleme kunnen zijn,maar dan hadden we nooit een positief advies gekregen dus.


23 Apr 2010, 19:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst