Michael Seminck moet blijven !!! - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Michael Seminck moet blijven !!! 

Verdient een Michael Seminck een nieuw contract ?
Ja  91%  [ 110 ]
Neen  9%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 121

 Michael Seminck moet blijven !!! 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
Stijn schreef:
Ze zouden hem inderdaad een voorstel mogen doen, maar eerlijk gezegd, mocht ik Seminck zijn, teken zou ik niet. De kans is niet onbestaande dat hij dan volgend jaar zeer weinig zou spelen. En dat terwijl iemand met zijn kwaliteiten bij veel andere ploegen onbetwist titularis zou zijn. En zeker met de ervaring die hij al heeft, en zijn leeftijd, is het niet de moment om een jaar op de bank te zitten. Wat ondertussen nu een jaar gebeurd is. Als je na zo een jaar ergens tekent, zou ik in zijn plaats toch wat meer zekerheid willen over speelkansen dan dat hij bij EA kan krijgen.
voor alle duidelijkheid : ik zou hem wel degelijk graag zien blijven.


Als ze hem een contract zouden geven,dan moet onzen trainer zijn gezond verstand gebruiken en inzien dat seminck wel ietsje beter is als brecht moreels of filipovic terug op zijn flank plaatsen en de schutter ook naar waar hij thuishoort en met moreels en seminck spelen.


beter beter, wat is beter... Ten eerste is dat subjectief. En als je naar de resultaten kijkt dit jaar kan je de trainer geen ongelijk geven in zijn keuze. Ik wil ook heel graag dat Seminck blijft, maar dat mag wel niet blind maken voor de kwaliteiten van Brecht Moreels ook. Die jongen speelt uiteindelijk ook al een prachtig seizoen. Omdat sommigen zo zot zijn van Seminck, wordt een foutje van hem soms serieus uitvergroot.

Filipovic op de flank, en Deschutter centraal, dat heb ik ook al vaak gedacht. Maar sowieso ga je dan toch je centrale verdediging verzwakken. Ik denk niet dat Filipovic centraal achterin zal weggehaald worden.


15 Apr 2010, 19:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Stijn schreef:
Ze zouden hem inderdaad een voorstel mogen doen, maar eerlijk gezegd, mocht ik Seminck zijn, teken zou ik niet. De kans is niet onbestaande dat hij dan volgend jaar zeer weinig zou spelen. En dat terwijl iemand met zijn kwaliteiten bij veel andere ploegen onbetwist titularis zou zijn. En zeker met de ervaring die hij al heeft, en zijn leeftijd, is het niet de moment om een jaar op de bank te zitten. Wat ondertussen nu een jaar gebeurd is. Als je na zo een jaar ergens tekent, zou ik in zijn plaats toch wat meer zekerheid willen over speelkansen dan dat hij bij EA kan krijgen.
voor alle duidelijkheid : ik zou hem wel degelijk graag zien blijven.


Ik vind Brecht Moreels echt niet beter dan Seminck hoor... Hopelijk bewijst hij dat verder de komende weken.


15 Apr 2010, 20:13
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Ze hebben allebei hun kwaliteiten en benaderen stevig elkaars niveau. Wie de beste is, daar gaat het zo niet om. Wat ik vooral wil zeggen is, als Seminck blijft, dan is de kans niet onbestaande dat hij net als dit seizoen geregeld op de bank zit. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou wel kunnen. En een speler met zijn kwaliteiten, die twee seizoenen na elkaar meer op de bank zit dan dat hij speelt, en dat op de leeftijd waarop je moet spelen, dat zou toch heel zonde zijn. Mocht ik in zijn plaats zijn, ik zou toch ergens gaan waar de speelkansen iets hoger liggen.


15 Apr 2010, 20:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Stijn schreef:
Iendrachter90 schreef:
Stijn schreef:
Ze zouden hem inderdaad een voorstel mogen doen, maar eerlijk gezegd, mocht ik Seminck zijn, teken zou ik niet. De kans is niet onbestaande dat hij dan volgend jaar zeer weinig zou spelen. En dat terwijl iemand met zijn kwaliteiten bij veel andere ploegen onbetwist titularis zou zijn. En zeker met de ervaring die hij al heeft, en zijn leeftijd, is het niet de moment om een jaar op de bank te zitten. Wat ondertussen nu een jaar gebeurd is. Als je na zo een jaar ergens tekent, zou ik in zijn plaats toch wat meer zekerheid willen over speelkansen dan dat hij bij EA kan krijgen.
voor alle duidelijkheid : ik zou hem wel degelijk graag zien blijven.


Als ze hem een contract zouden geven,dan moet onzen trainer zijn gezond verstand gebruiken en inzien dat seminck wel ietsje beter is als brecht moreels of filipovic terug op zijn flank plaatsen en de schutter ook naar waar hij thuishoort en met moreels en seminck spelen.


beter beter, wat is beter... Ten eerste is dat subjectief. En als je naar de resultaten kijkt dit jaar kan je de trainer geen ongelijk geven in zijn keuze. Ik wil ook heel graag dat Seminck blijft, maar dat mag wel niet blind maken voor de kwaliteiten van Brecht Moreels ook. Die jongen speelt uiteindelijk ook al een prachtig seizoen. Omdat sommigen zo zot zijn van Seminck, wordt een foutje van hem soms serieus uitvergroot.

Filipovic op de flank, en Deschutter centraal, dat heb ik ook al vaak gedacht. Maar sowieso ga je dan toch je centrale verdediging verzwakken. Ik denk niet dat Filipovic centraal achterin zal weggehaald worden.


ik vind drie sterke verdedigers geen overbodige luxe... als je ziet hoe snel er eens iemand uitvalt door blessure, of door schorsing, of eventueel eens een vormcrisis meemaakt, dan heb je 't geschikte materiaal voorhanden. sinds seminck terug is, heeft hij intussen wel al rapper zijn speelminuten gehad, dan verhoopt... met het oog op de top in derde, of zelfs overgang naar tweede zijn drie degelijke central verdedigers geen overbodige luxe. en hoe snel en slim hij ook speelt, filipovic zal hier ook geen jaren meer (op dat niveau) spelen he, al hoop ik dat hij dat wel nog efkes volhoudt!!!.

met brecht moreels, seminck en filipovic hebben we naar mijn mening met voorsprong de beste centrale verdediging (misschien op heist na?) in derde, en als het financieel enigszins kan (blijft een voorwaarde waar je niet naast kan) zou ik daar niet te veel aan prutsen


15 Apr 2010, 20:20
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Davy schreef:

ik vind drie sterke verdedigers geen overbodige luxe... als je ziet hoe snel er eens iemand uitvalt door blessure, of door schorsing, of eventueel eens een vormcrisis meemaakt, dan heb je 't geschikte materiaal voorhanden. sinds seminck terug is, heeft hij intussen wel al rapper zijn speelminuten gehad, dan verhoopt... met het oog op de top in derde, of zelfs overgang naar tweede zijn drie degelijke central verdedigers geen overbodige luxe. en hoe snel en slim hij ook speelt, filipovic zal hier ook geen jaren meer (op dat niveau) spelen he, al hoop ik dat hij dat wel nog efkes volhoudt!!!.

met brecht moreels, seminck en filipovic hebben we naar mijn mening met voorsprong de beste centrale verdediging (misschien op heist na?) in derde, en als het financieel enigszins kan (blijft een voorwaarde waar je niet naast kan) zou ik daar niet te veel aan prutsen


Ik ben volledig akkoord met wat je zegt. Ik bedoelde het zelf bekeken vanuit het standpunt van Seminck.
Vanuit het standpunt van de club is er voor mij maar één beslissing mogelijk en dat is hem een contractvoorstel doen. Een speler met de kwaliteiten en staat van verdienste... Die moet je gewoon een voorstel doen. Tekent hij niet, dat is dan zijn zaak. Maar hem als club geen voorstel doen is een foute beslissing.


15 Apr 2010, 20:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Stijn schreef:
Davy schreef:

ik vind drie sterke verdedigers geen overbodige luxe... als je ziet hoe snel er eens iemand uitvalt door blessure, of door schorsing, of eventueel eens een vormcrisis meemaakt, dan heb je 't geschikte materiaal voorhanden. sinds seminck terug is, heeft hij intussen wel al rapper zijn speelminuten gehad, dan verhoopt... met het oog op de top in derde, of zelfs overgang naar tweede zijn drie degelijke central verdedigers geen overbodige luxe. en hoe snel en slim hij ook speelt, filipovic zal hier ook geen jaren meer (op dat niveau) spelen he, al hoop ik dat hij dat wel nog efkes volhoudt!!!.

met brecht moreels, seminck en filipovic hebben we naar mijn mening met voorsprong de beste centrale verdediging (misschien op heist na?) in derde, en als het financieel enigszins kan (blijft een voorwaarde waar je niet naast kan) zou ik daar niet te veel aan prutsen


Ik ben volledig akkoord met wat je zegt. Ik bedoelde het zelf bekeken vanuit het standpunt van Seminck.
Vanuit het standpunt van de club is er voor mij maar één beslissing mogelijk en dat is hem een contractvoorstel doen. Een speler met de kwaliteiten en staat van verdienste... Die moet je gewoon een voorstel doen. Tekent hij niet, dat is dan zijn zaak. Maar hem als club geen voorstel doen is een foute beslissing.

:worship: (y)


15 Apr 2010, 20:49
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
als dit een petitie zou zijn: "mijn handtekening"

there is only one michael Seminck!!


15 Apr 2010, 21:10
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
hell fucking yeah ! :EA:


15 Apr 2010, 22:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Davy schreef:
met brecht moreels, seminck en filipovic hebben we naar mijn mening met voorsprong de beste centrale verdediging (misschien op heist na?) in derde, en als het financieel enigszins kan (blijft een voorwaarde waar je niet naast kan) zou ik daar niet te veel aan prutsen


Misschien eerder op Rupel Boom na, want die hebben met Poorters en Van Der Linden een centraal duo dat dan nog eens aan de lopende band scoort ook.
Maar tis wel waar, ne Seminck op de bank zetten zeg, die is zelfs zeker bij den helft van de tweede klassers onbetwiste basisspeler. Al zou ik persoonlijk wel Filipovic niet weghalen van het centrum, ik denk dat ge zelfs in tweede genen ene centrale verdediger vindt die nog zo snel is en zo goed uitvoetbalt. Dat is de basis waarop we onze enorme come back gebouwd hebben. Dan Seminck of Brecht Moreels, mja, da zal kort bij mekaar liggen zeker. Al zou ik het ook een pure schande vinden dat iemand met de verdienste van Seminck zelfs geen voorstel zou krijgen. Ge zou eigenlijk al content mogen zijn dat iemand met die kwaliteiten überhaupt wil blijven.


16 Apr 2010, 0:04
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Men zou eigenlijk ne keer moeten optellen hoeveel kopbaldoelpunten hij de afgelopen jaren al voor den eendracht gemaakt heeft op voorzetten en corners.Spelen zoals de laatste 10 min op Hamme, Filipo de linkerflank en Niels overhevelen naar het middenveld.


16 Apr 2010, 0:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
bert schreef:
Men zou eigenlijk ne keer moeten optellen hoeveel kopbaldoelpunten hij de afgelopen jaren al voor den eendracht gemaakt heeft op voorzetten en corners.Spelen zoals de laatste 10 min op Hamme, Filipo de linkerflank en Niels overhevelen naar het middenveld.


U vraagt wij draaien.Scoorde 17goals in totaal (beker,competitie,vriendschappelijk),waarvan 13met het hoofd.Ik kan er 1tje naastzitn .
En om al de statistieke is af te gaan:speelde 165officiele matchen waarin hij 17gele kaarten en 0rode kaarten kreeg.En dan nog 40vriendschappelijke wedstrijden.


16 Apr 2010, 0:27
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 16 Apr 2010, 3:36
Berichten: 12
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
voor zijn précense alleen al moet hij blijven :respect:


16 Apr 2010, 3:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Afscheid in schoonheid' E. Aalst - Koksijde Michael Seminck verrassend op de schopstoel


Michaël Seminck: ‘Als ik de club moet verlaten, zal ik elders bewijzen dat ik de hoofdmacht van Eendracht Aalst waard ben.


AALST - Via een vlotte zege op Wielsbeke telt Eendracht nu al negen punten bonus op de vijfde plaats waardoor de Ajuinen de eindronde nauwelijks nog kunnen mislopen. Michael Seminck verscheen door de blessure van Filipovic aan de aftrap en dankte met een goal.
Het huidige bestuur leverde goed werk op sportief vlak, maar de communicatie kan nog verfijnd worden. Hoe zit het met jouw contract?

Michael Seminck: ‘Ik las in de krant dat mijn contract niet verlengd zal worden en ga er van uit dat het bericht wel zal kloppen. Tot vandaag was er niemand in de club die me recht in het gezicht vertelde dat ik naar een andere club moet uitkijken. Als er half april nog niet gepraat werd, weet je als voetballer ook wel waar je aan toe bent. Ik zit met mijn gedachten nog niet bij een andere club en ga dan maar voluit voor een afscheid in schoonheid. Ik speelde steeds dolgraag voor Eendracht, maar had dit jaar veel blessures. Na het uitvallen van Filipovic wist ik dat ik recht had op een basisplaats. Ik zit nog helemaal fris en ben tuk op een sterke eindronde. Ik wil met Aalst de doorbraak naar tweede klasse forceren. We staan nu op een zucht van de eindronde waarin het geluk ons hopelijk toelacht.'

Woensdag maakten jullie brandhout van Wielsbeke via een collectief sterke prestatie?

‘Onze eerste helft verliep nog vrij stroef, maar na rust was het hek van de dam. We hadden de match wel onder controle, maar in de eerste helft kwam Wielsbeke er nog goed uit. Organisatorisch stak het bij Aalst goed in elkaar. Toen ik een hoekschop van Ewen Verheyden inkopte, stond het 0-2. Die treffer werkte bevrijdend en noopte Wielsbeke tot het nemen van risico's. Ik voelde woensdag gewoon dat ik zou scoren. Voor het vertrouwen is deze treffer leuk meegenomen.'

Mogelijk breng je het bestuur nog op andere ideeën via een sterke eindronde?

‘Een promotieticket staat altijd mooi op je palmares en daar ga ik nu vol voor. Als ik de club moet verlaten, zal ik elders bewijzen dat ik de hoofdmacht van Eendracht Aalst waard ben. Ik mis nog een tikje matchritme, maar tegen de eindronde moet ik top zijn. Ik voel me klaar om zondag tegen Koksijde te bevestigen. Met de steun van de fans moeten we een nieuwe stap vooruit zetten naar de eindronde.'


16 Apr 2010, 7:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
ik herinner mij een match op Borinage waar door de spionkop een aantal malen "geef hem een contract" werd geroepen, destijds voor doelman Yvan De Corte.

Mag zondag ook eens voor Seminck gebeuren. En na de match "There's only one Michael Seminck"...

Die zelfs nog geen voorstel doen , staat gelijk met onbekwaamheid!


16 Apr 2010, 7:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
hij moet gewoon blijven! zo een monument!! :worship:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Apr 2010, 8:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: iendrachter en 78 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst