Nieuwe sponsor? - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Nieuwe sponsor? 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Nieuwe sponsor?
El Corredor schreef:

ik vermoed dat er een aantal auto's in bruikleen zullen gegeven worden?
wel slim gezien van Kia om te wachten met voordelen in natura totdat Lord weg is, qua onderhoud en herstellingen kon dat tellen... :D


Ik had nog beloofd om alles verder toe te lichten omtrent de sponsoring, maar moet zeggen dat het mij ontgaan was, tot als ik er gisteren werd over aangesproken. Bij deze:

1) Kia, en meer bepaald de lokale Kia-dealer in Aalst, hebben zich aan EA verbonden voor een looptijd van 3 jaar. Na deze 3 jaar gaan we intern evalueren wat het rendement van deze sponsoring is. Het kan zijn dat we het nadien nog verlengen of stopzetten. Zoals gezegd, veel hangt af van wat het ons ook opbrengt

2) Hoeveel is de sponsoring? Het vernoemen van die bedragen vind ik niet gepast. Dat is contractueel bepaald. We vragen ook niet naar jullie maandloon. Zijn we dan een grote sponsor? Zelf heb ik geen weet van wat andere sponsors in EA steken. Wel is het zo dat als we naar de lokale dealer kijken, een groot budget naar EA gaat. Dus in onze optiek mogen we zeker niet onderdoen.

3) Ik had het al eerder vermeld, maar we willen meer zijn dan gewoon een sponsor dat reclamepanelen levert rond het bord. Dat zal zich vertalen naar vb: evenementen bij de dealer zelf, waarbij spelers zullen aanwezig zijn (uiteraard in functie van de trainingen/Wedstrijden etc..).
Ook gaan we intern bekijken of we geen versie van 'Kia Iendracht' wagen kunnen uitbrengen. Vb: witte auto met zwarte striping en omgekeerd. Voorstellen zijn altijd welkom uiteraard :)

4) We gaan, in tegenstelling tot wat El Corredor dacht :), geen wagens in bruikleen stellen voor de spelers. In 3de klasse vind ik dat iets te vergaand.
Want het brengt meer problemen met zich mee dan iets anders. Moet ge dan elke speler een wagen in bruikleen geven? Wat doen met spelers die nu al een wagen hebben?

Tenslotte en om alle misverstanden te voorkomen:
Wij sponsoren Eendracht Aalst. Geen specifieke speler of wat dan ook.
Wij hebben & Willen ook geen inzeg over wie absoluut moet spelen en wie niet (want in het verleden is het blijkbaar al anders gebeurd)
Als ik dus hier mijn mening geef over gespeelde wedstrijden, coach of spelers, dan spreek ik dus in naam van mezelf en niet in naam van Kia.
Beide zaken staan los van elkaar.
En ja, ik heb mijn abonoment zelf betaald en ik zal dat volgend jaar ook doen:)

Voila, Hopelijk zijn daar alle misverstanden en vragen mee van de baan.

PS: We hebben - en lanceren - binnenkort tal van nieuwe modellen. Zeker is surfen naar onze site moest ik van u zijn, want ge zult uw ogen nie geloven :)


15 Nov 2010, 21:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Nieuwe sponsor?
:lol:
voorbijganger schreef:
El Corredor schreef:

ik vermoed dat er een aantal auto's in bruikleen zullen gegeven worden?
wel slim gezien van Kia om te wachten met voordelen in natura totdat Lord weg is, qua onderhoud en herstellingen kon dat tellen... :D


Ik had nog beloofd om alles verder toe te lichten omtrent de sponsoring, maar moet zeggen dat het mij ontgaan was, tot als ik er gisteren werd over aangesproken. Bij deze:

1) Kia, en meer bepaald de lokale Kia-dealer in Aalst, hebben zich aan EA verbonden voor een looptijd van 3 jaar. Na deze 3 jaar gaan we intern evalueren wat het rendement van deze sponsoring is. Het kan zijn dat we het nadien nog verlengen of stopzetten. Zoals gezegd, veel hangt af van wat het ons ook opbrengt

2) Hoeveel is de sponsoring? Het vernoemen van die bedragen vind ik niet gepast. Dat is contractueel bepaald. We vragen ook niet naar jullie maandloon. Zijn we dan een grote sponsor? Zelf heb ik geen weet van wat andere sponsors in EA steken. Wel is het zo dat als we naar de lokale dealer kijken, een groot budget naar EA gaat. Dus in onze optie :lol: k mogen we zeker niet onderdoen.

3) Ik had het al eerder vermeld, maar we willen meer zijn dan gewoon een sponsor dat reclamepanelen levert rond het bord. Dat zal zich vertalen naar vb: evenementen bij de dealer zelf, waarbij spelers zullen aanwezig zijn (uiteraard in functie van de trainingen/Wedstrijden etc..).
Ook gaan we intern bekijken of we geen versie van 'Kia Iendracht' wagen kunnen uitbrengen. Vb: witte auto met zwarte striping en omgekeerd. Voorstellen zijn altijd welkom uiteraard :)

4) We gaan, in tegenstelling tot wat El Corredor dacht :), geen wagens in bruikleen stellen voor de spelers. In 3de klasse vind ik dat iets te vergaand.
Want het brengt meer problemen met zich mee dan iets anders. Moet ge dan elke speler een wagen in bruikleen geven? Wat doen met spelers die nu al een wagen hebben?

Tenslotte en om alle misverstanden te voorkomen:
Wij sponsoren Eendracht Aalst. Geen specifieke speler of wat dan ook.
Wij hebben & Willen ook geen inzeg over wie absoluut moet spelen en wie niet (want in het verleden is het blijkbaar al anders gebeurd)
Als ik dus hier mijn mening geef over gespeelde wedstrijden, coach of spelers, dan spreek ik dus in naam van mezelf en niet in naam van Kia.
Beide zaken staan los van elkaar.
En ja, ik heb mijn abonoment zelf betaald en ik zal dat volgend jaar ook doen:)


Voila, Hopelijk zijn daar alle misverstanden en vragen mee van de baan.

PS: We hebben - en lanceren - binnenkort tal van nieuwe modellen. Zeker is surfen naar onze site moest ik van u zijn, want ge zult uw ogen nie geloven :)


Allé, tein est goed. Ge meegt blijven....sponsoren....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


15 Nov 2010, 22:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst