Naamsverandering? - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7
 Naamsverandering? 

Naamsverandering?
Nee, VC Eendracht Aalst 2002 houden  11%  [ 11 ]
Ja, naar VC Eendracht Aalst  11%  [ 11 ]
Ja, naar VC Eendracht Aalst 1919  5%  [ 5 ]
Ja, terug naar KSC Eendracht Aalst  72%  [ 71 ]
Totaal aantal stemmen : 98

 Naamsverandering? 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Naamsverandering?
El Corredor schreef:
Stijn schreef:
marc2 schreef:
De mensen die de overname mogelijk gemaakt hebben moeten ook blijvende hulde kennen. Zodus moet de huidige naam blijven bestaan.
Alles in zijn logische context geplaatst bestaat over dit item zelfs geen discussie....


1/ Wat bedoel je daarmee? De naamsverandering werd door het vorige bestuur uitgevoerd.
2/ dus iemand anders mag geen andere mening hebben dan die van jou?


bij de Marc2 heb ik altijd zo'n gevoel van: de auto bolt wel, maar er zit niemand aan het stuur...
Zouden we Marc2 eigenlijk niet kunnen transfereren. Ik had hier toch al ergens gelezen dat er contacten waren met Rupel Boom.


14 Mei 2010, 20:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Naamsverandering?
chunga schreef:
El Corredor schreef:
Stijn schreef:

1/ Wat bedoel je daarmee? De naamsverandering werd door het vorige bestuur uitgevoerd.
2/ dus iemand anders mag geen andere mening hebben dan die van jou?


bij de Marc2 heb ik altijd zo'n gevoel van: de auto bolt wel, maar er zit niemand aan het stuur...
Zouden we Marc2 eigenlijk niet kunnen transfereren. Ik had hier toch al ergens gelezen dat er contacten waren met Rupel Boom.


de onderhandelingen zijn afgesprongen. De medische kost voor Rupel Boom zou te hoog liggen...


14 Mei 2010, 21:04
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22
Berichten: 260
Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere)
Bericht Re: Naamsverandering?
circus schreef:
Dat meent ge nu toch niet ? Neem dat oude logo en verander die tekst hé ... :wadde:


Haha, niet zoals ik het afgebeeld heb nee :p,

maar wel iets met een ajuin in het oude logo verwerkt, ik denk echt wel dat er sommigen iets moois kunnen van maken,

FEIT IS DIE 2002 MOET WEG!!!! En ik vind dat we dit als supporters duidelijk moeten maken aan het bestuur dat we graag in 2012 een nieuwe of terug de oude naam hebben, maar GEEN 2002 in!


14 Mei 2010, 21:16
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Naamsverandering?
Ik denk da we onze energie nu beter kunnen steken in het aanmoedigen van onze ploeg want het zal vandoen zijn :EA:
Wat er met de naam gebeurt, zien we wel ast zo ver is...


14 Mei 2010, 21:19
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Naamsverandering?
donder schreef:
circus schreef:
Dat meent ge nu toch niet ? Neem dat oude logo en verander die tekst hé ... :wadde:


Haha, niet zoals ik het afgebeeld heb nee :p,

maar wel iets met een ajuin in het oude logo verwerkt, ik denk echt wel dat er sommigen iets moois kunnen van maken,

FEIT IS DIE 2002 MOET WEG!!!! En ik vind dat we dit als supporters duidelijk moeten maken aan het bestuur dat we graag in 2012 een nieuwe of terug de oude naam hebben, maar GEEN 2002 in!


aangezien 2012 nog wel even weg is, kunnen de supportersclubs of de mensen van het forum dit wel even aankaarten op een volgende supportersvergadering


14 Mei 2010, 21:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Naamsverandering?
Ik had hier in het verleden ook als eens een topic over geopend

viewtopic.php?f=5&t=1655&start=0

BTW ge moet eens zien als ge googled naar eendracht aalst ;)

http://i42.tinypic.com/rj3vbn.jpg


15 Mei 2010, 8:48
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Naamsverandering?
Zienaa schreef:
Ik had hier in het verleden ook als eens een topic over geopend

http://forum.iendracht.be/viewtopic.php ... 55&start=0

BTW ge moet eens zien als ge googled naar eendracht aalst ;)

http://i42.tinypic.com/rj3vbn.jpg


Eendracht aalst KV... Lijkt op 't eerste zicht een fout, maar als ge erop klikt dan krijg je de volledigen titel en die luidt: Voetbal EINDRONDE 3rde klasse Rupel Boom - Eendracht Aalst KV Mechelen trekt aan de mouw van Wouter Moreels

Een weinig bemoedigend artikel trouwens. Moreels zegt als hij een profcontract krijgt dat hij niet lang zal moeten twijfelen... Hij heeft groot gelijk zenne, maar 't is één van de eerste/weinige spelers die 't zo eerlijk toegeven. Hopelijk gaan we naar 2de, dan kunnen we Wouter misschien houden. Zo niet, zal hij zijn geluk hoogstwaarschijnlijk in de hogere regionen gaan beproeven.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Mei 2010, 9:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Naamsverandering?
Timoilsjt schreef:
Zienaa schreef:
Ik had hier in het verleden ook als eens een topic over geopend

http://forum.iendracht.be/viewtopic.php ... 55&start=0

BTW ge moet eens zien als ge googled naar eendracht aalst ;)

http://i42.tinypic.com/rj3vbn.jpg


Eendracht aalst KV... Lijkt op 't eerste zicht een fout, maar als ge erop klikt dan krijg je de volledigen titel en die luidt: Voetbal EINDRONDE 3rde klasse Rupel Boom - Eendracht Aalst KV Mechelen trekt aan de mouw van Wouter Moreels

Een weinig bemoedigend artikel trouwens. Moreels zegt als hij een profcontract krijgt dat hij niet lang zal moeten twijfelen... Hij heeft groot gelijk zenne, maar 't is één van de eerste/weinige spelers die 't zo eerlijk toegeven. Hopelijk gaan we naar 2de, dan kunnen we Wouter misschien houden. Zo niet, zal hij zijn geluk hoogstwaarschijnlijk in de hogere regionen gaan beproeven.


Ik citeer Wouter : "Ik geef 7u les (godsdienst en geschiedenis) , als mij een concreet profcontract wordt gegeven , zal ik niet lang twijfelen , maar ik wil mijn carrière stap voor stap uitbouwen. Die stap voor stap is volgens mij toch wel als wij promoveren ze


15 Mei 2010, 10:03
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Naamsverandering?
Met ne grote stap naar eerste zeker ...

Tis hem gegund hoor, en we moeten absoluut promoveren om hem na zo'n knalseizoen proberen te houden. Welke voetballer zou er trouwens neen zeggen tegen een profcontract bij KV Mechelen. Persoons en De Storme waren aanvankelijk ook sterkhouder "maar" in derde klasse, maar draaien daar nu toch al een tijdje mee.

Vergeet trouwens niet dat Maes daar ontslagen is en als Hugo Broos of Trond Sollied daar trainer wordt denk ik dat de kans veel kleiner zal zijn dat Moreels naar daar zou trekken.


15 Mei 2010, 10:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Naamsverandering?
Jeroen schreef:
Met ne grote stap naar eerste zeker ...

Tis hem gegund hoor, en we moeten absoluut promoveren om hem na zo'n knalseizoen proberen te houden. Welke voetballer zou er trouwens neen zeggen tegen een profcontract bij KV Mechelen. Persoons en De Storme waren aanvankelijk ook sterkhouder "maar" in derde klasse, maar draaien daar nu toch al een tijdje mee.

Vergeet trouwens niet dat Maes daar ontslagen is en als Hugo Broos of Trond Sollied daar trainer wordt denk ik dat de kans veel kleiner zal zijn dat Moreels naar daar zou trekken.


Als we een aardig bedrag krijgen voor Wouter mag hij gaan, is dit niet het geval speelt hij volgend seizoen nog bij ons.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


15 Mei 2010, 12:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Naamsverandering?
Het oud logo terug zou al schitterend zijn

_________________
www.spionkoplede.com


15 Mei 2010, 12:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Naamsverandering?
Breng het oude logo terug en huldig mannen zoals een orlans en co.....
En heb nul komma nul respect voor geert de ridder en co..... die maken dat de eendracht nu nog bestaat....
:lol: :lol: Gellukig kan ik met zulke taferelen nog eens hartig lachen.... :lol: :lol: :lol:


15 Mei 2010, 15:05
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Naamsverandering?
marc2 schreef:
Breng het oude logo terug en huldig mannen zoals een orlans en co.....
En heb nul komma nul respect voor geert de ridder en co..... die maken dat de eendracht nu nog bestaat....
:lol: :lol: Gellukig kan ik met zulke taferelen nog eens hartig lachen.... :lol: :lol: :lol:


Daar gaat het toch helemaal niet over, jij antwoordt helemaal naat de kwestie.
Het is niet Orlans die dat logo gemaakt heeft. Wat denk jij nu? Een logo wordt ook helemaal niet gemaakt om 'hulde' te brengen. Volgens jouw logica zou er dus nu een nieuw logo moeten komen, want van het bestuur onder Deridder blijft niemand meer over. Dus een nieuw logo? Of hoe leg je dit uit?

Er is hier niemand die spreekt over hulde brengen (what's in a name?). Het gaat hier gewoon over wie wat liever ziet, en graag zou hebben.

Respect voor andermans mening is bij jou ver te zoeken.


15 Mei 2010, 15:12
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Naamsverandering?
marc2 schreef:
Breng het oude logo terug en huldig mannen zoals een orlans en co.....
En heb nul komma nul respect voor geert de ridder en co..... die maken dat de eendracht nu nog bestaat....
:lol: :lol: Gellukig kan ik met zulke taferelen nog eens hartig lachen.... :lol: :lol: :lol:


En gelukkig kan het forum met uwen domme klap nog is lachen, al wordt het stilaan om te blijten ...

Een logo is er om 'hulde' te brengen ofwat ? Ik leer nog elken dag bij !

Het huidige logo komt volgens uw "logica" volgens van Garré, en dan hadden we ondertussen al twee keer van logo moeten veranderen...


15 Mei 2010, 15:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Naamsverandering?
marc2 schreef:
Breng het oude logo terug en huldig mannen zoals een orlans en co.....
En heb nul komma nul respect voor geert de ridder en co..... die maken dat de eendracht nu nog bestaat.... :lol: :lol: Gellukig kan ik met zulke taferelen nog eens hartig lachen.... :lol: :lol: :lol:



ik wil u anders de financiële kant van de periode tijdens en na De Ridder eens uit de doeken doen... :wow:

ne brave mens misschien, maar geen verstand om een club te leiden, laat staan verstand van voetbal.


15 Mei 2010, 15:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: champagne, Google Adsense [Bot] en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst