Evaluatie 2009-2010 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 Evaluatie 2009-2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Evaluatie 2009-2010
Seizoen ontzettend zwak gestart, maar vanaf de fantastische bekermatch een ongelofelijk ommekeer met als slot toch wel een mooi seizoenseinde. Geen promotie naar tweede klasse, maar laat ons eerlijk zijn, zo'n droomreeks is dat ook niet dus ik ga daar mijn slaap niet voor laten, tenminste als we de basis van deze ploeg kunnen houden.

De basis van onze ploeg zit goed al kunnen we wel nog wat gerichte versterkingen gebruiken:

Topspelers, moet je altijd trachten te houden: Gallucci, De Schutter, Seminck, Depoitre, Wouter Moreels, Filipovic
Deze mogen van mij part zeker ook blijven: Brecht Moreels, Ken Van Damme, De Castro, Ringoot, Coppens, Podevijn, Kempeneer, Van Den Noortgaete
Mogen van mij vertrekken indien ze betere vervangers kunnen halen: Verheyden, Kestens

Moeten weg, voldoen niet of hebben simpelweg veel te weinig laten zien: Lord, Amghar, Troch (ja, dat komt niet meer goed hé...)

Ipv Ewen zou ik een echte spelmaker halen, en ipv Kestens iemand met meer voetballend vermogen. Seminck moeten we echt trachten te houden... Beter ga je volgens mij niet vinden...


21 Mei 2010, 16:05
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Seminck blijven, Weydisch ipv Ewen, Schamp ipv Lord, Sarrazyn ipv Amghar en Webers ipv Kestens en ik ben content :D


21 Mei 2010, 16:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Jeroen schreef:
Seminck blijven, Weydisch ipv Ewen, Schamp ipv Lord, Sarrazyn ipv Amghar en Webers ipv Kestens en ik ben content :D


Dat zou schitterend zijn, maar wel weinig lengte/fysieke kracht. Ik zou bijvoorbeeld ook die Syx van Koksijde wel willen, maar die brengt ook geen lengte/kracht. In die optiek zou een Gayé van Oudenaarde wel goed zijn.


21 Mei 2010, 16:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Seizoen slecht gestart, daarna een schitterende remonte gemaakt.
Jammer van die punten in het begin van het seizoen, we hadden kampioen kunnen worden dit jaar.

Proberen deze groep bij elkaar te houden, te motiveren naar volgend seizoen toe en we zullen er weer niet ver af zijn. In mijn ogen moeten enkel Lord en Troch weg. Te weinig laten zien dit jaar, zelfs geen of weinig motivatie toen het beter ging.

Versterkingen moeten er zeker komen ;
- een trefzeker spits die samen kan spelen met Depoitre
- een creatieve middenvelder (iets als Troch in zijn topperiode dus)

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


21 Mei 2010, 16:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Van Damme is toch ook absoluut te houden.
Kevin VDN ook trouwens, begrijp niet waarom Kempeneer er plots in stond.... hopelijk volgend seizoen na de voorbereiding direkt een grens wie de n° 1 in doel is want dat loopt anders ook niet goed af.

De Castro is gisteren bij mij alweer een hoop krediet kwijt, als Roel weg moest omwille van zijn rode kaarten wat dan te zeggen van Olivier, liet de ploeg toch een paar keer te veel in de steek.
We hebben wel meer smeerlapkes nodig, maar wel smeerlapkes met verstand, mannen die weten wanneer ze de fout mogen maken en wanneer niet.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Mei 2010, 16:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Bram schreef:
Van Damme is toch ook absoluut te houden.

(y)

Topper op alle gebied ; voetballend, op gebied van inzicht, karakter, ... :worship:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


21 Mei 2010, 16:15
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Jeroen schreef:
Seizoen ontzettend zwak gestart, maar vanaf de fantastische bekermatch een ongelofelijk ommekeer met als slot toch wel een mooi seizoenseinde. Geen promotie naar tweede klasse, maar laat ons eerlijk zijn, zo'n droomreeks is dat ook niet dus ik ga daar mijn slaap niet voor laten, tenminste als we de basis van deze ploeg kunnen houden.

De basis van onze ploeg zit goed al kunnen we wel nog wat gerichte versterkingen gebruiken:

Topspelers, moet je altijd trachten te houden: Gallucci, De Schutter, Seminck, Depoitre, Wouter Moreels, Filipovic
Deze mogen van mij part zeker ook blijven: Brecht Moreels, Ken Van Damme, De Castro, Ringoot, Coppens, Podevijn, Kempeneer, Van Den Noortgaete
Mogen van mij vertrekken indien ze betere vervangers kunnen halen: Verheyden, Kestens

Moeten weg, voldoen niet of hebben simpelweg veel te weinig laten zien: Lord, Amghar, Troch (ja, dat komt niet meer goed hé...)

Ipv Ewen zou ik een echte spelmaker halen, en ipv Kestens iemand met meer voetballend vermogen. Seminck moeten we echt trachten te houden... Beter ga je volgens mij niet vinden...

Hier kan ik me in vinden, een spelmaker moet er zeker bij en nog een reserve spits ook vind ik. Verder MOCHT Seminck blijven zitten we achteraan goed, maar nog een centrale middenvelder zou niet overbodig zijn. Wat die spelmaker betreft, dat zal geen sinecure worden om zo iemand te vinden. Ik wil maar zeggen zo'n soort speler wordt door veel ploegen gezocht. Bon, dit is mijn gedacht he.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


21 Mei 2010, 16:19
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Inderdaad, Van Damme moet ook absoluut blijven. Trekt op rechts ook zijn plan en dat is dan wel geen flankspeler, maar als je een middenveld met 4 vechters hebt zoals Ken, daar ben je in derde klasse soms véél meer mee.

En ook chapeau voor de trainer want die heeft hier toch wel een schitterend parcours afgelegd. Kritiek op de coach is er altijd op E.Aalst maar in het geval van BVR is dat toch zwaar onterecht. Ik kan mij perfect vinden hoe hij op Boom is gestart en ook zijn opstelling van gisteren vond ik zéér goed, er moest immers iets veranderen.


21 Mei 2010, 16:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Bram schreef:
Van Damme is toch ook absoluut te houden.
Kevin VDN ook trouwens, begrijp niet waarom Kempeneer er plots in stond.... hopelijk volgend seizoen na de voorbereiding direkt een grens wie de n° 1 in doel is want dat loopt anders ook niet goed af.


Vind ik ook


21 Mei 2010, 16:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
evaluatie:

keepers : van de noortgate, kempeneer zijn elkaar waard al gaat mijn voorkeur iets meer naar kempeneer (sterker op hoge ballen) maar moeten beiden blijven.

verdedigers: de castro , de schutter, flipo, seminck moeten blijven, , ringoot moet niet blijven kan niet om met de omstandigheden en zijn inspelen is toch wel heel slecht, bezit ook geen creativiteit maar kan mis zijn. moreels was heel sterk voor nieuwjaar, heeft voldoende krediet opgebouwd, maar was na nieuwjaar dikwijls te zwak en onzeker.mag blijven maar toch niet als vaste verdediger.

middevelders: van damme,gallucci, kestens moeten blijven, en verheyden zouden we beter vervangen door sterkere, vinnige speler die de duels niet schuwen. podevijn krijgt van mij het voordeel van de twijfel. coppens is goed als 16de man maar meer ook niet, heeft veel inzet, maar niets van creativiteit en als hij in de buurt van de keeper komt panikeert hij enorm ( zie op temse) lord: postzegel op zijn kont en terug van waar hij komt ( balgoochelaar , maar veel te weinig laten zien.

troch : prachtige voetbalist kan weer goede cijfers voorleggen ondanks relatief weinig matchen. maar het klikt niet met de trainer en aangezien deze een prachtig parkoer heeft afgelegd zal hij gelijk hebben hé.

moreels en de poitre hier zijn geen woorden voor nodig.
amghar of hangar zoals velen zeggen, veel inzet maar brengt offensief veel te weinig.


dus conclusie, seminck houden 2 sterke middevelders bijhalen één voor de flank dat ook centraal kan spelen en nen breker alla van damme met nog iets meer gestalte.

en hopen dat we onze 2 spitsen kunnen houden. en daar nog nen invaller voor.


Laatst gewijzigd door boer touch op 21 Mei 2010, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Mei 2010, 16:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Smetje schreef:
Bram schreef:
Van Damme is toch ook absoluut te houden.
Kevin VDN ook trouwens, begrijp niet waarom Kempeneer er plots in stond.... hopelijk volgend seizoen na de voorbereiding direkt een grens wie de n° 1 in doel is want dat loopt anders ook niet goed af.


Vind ik ook


Bwa zo direct zeggen in het begin van het seizoen gij zijt nummer 1 zou ik niet doen, zo zorg je ervoor dat zowel keeper 1 als keeper 2 alles moeten geven op training

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


21 Mei 2010, 16:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Ik heb er toch het volle vertrouwen in dat het bestuur het nodige zal doen naar volgend seizoen toe. We moeten in ieder geval rekening houden met het feit dat er topspelers kunnen vertrekken tot de laatste dag van de transferperiode. Paniekaankopen zoals Kabongo's en Iakovlievski's zullen er denk ik niet meer gedaan worden.


21 Mei 2010, 16:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Ik heb er toch het volle vertrouwen in dat het bestuur het nodige zal doen naar volgend seizoen toe. We moeten in ieder geval rekening houden met het feit dat er topspelers kunnen vertrekken tot de laatste dag van de transferperiode. Paniekaankopen zoals Kabongo's en Iakovlievski's zullen er denk ik niet meer gedaan worden.


21 Mei 2010, 16:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Mijn overzicht van de kern, waarbij ik geen rekening hou met de realiteit van de centjes.

Moeten blijven, vervanging van eenzelfde niveau vinden is bijna onmogelijk in derde::
Kempeneer, VDN, De Castro, Filipovic, Seminck, Deschutter, Van Damme, Galucci, Depoitre en Wouter Moreels

Zijn het shirt van den Iendracht waardig en zullen progressie maken:
Ringoot en Podevyn + onze jeugd (Devidts bijvoorbeeld)

Mogen blijven of vervangen worden:
Brecht Moreels, Coppens, Kestens en Verheyden.

Moeten weg, hun tijd is gekomen:
Lord en Troch



En dan hebt ge noch Amghar die hier (denk ik) op leenbasis is. Verdienstelijk genoeg voor een plaats op de bank, maar dat kunt ge makkelijk ergens anders vinden. En gezien de aankoop van Crispijn (of hoe ge dat ook schrijft) zal het wel exit Amghar zijn.


21 Mei 2010, 17:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Devidts zal zijn plaats nog veroveren , die zie ik nog nen echte 10 worden...viel tegen Boom goed in maar moest geblesseerd de wedstrijd snel staken


21 Mei 2010, 17:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst