Evaluatie 2009-2010 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 Evaluatie 2009-2010 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
De Jean schreef:
Mijn overzicht van de kern, waarbij ik geen rekening hou met de realiteit van de centjes.

Moeten blijven, vervanging van eenzelfde niveau vinden is bijna onmogelijk in derde::
Kempeneer, VDN, De Castro, Filipovic, Seminck, Deschutter, Van Damme, Galucci, Depoitre en Wouter Moreels

Zijn het shirt van den Iendracht waardig en zullen progressie maken:
Ringoot en Podevyn + onze jeugd (Devidts bijvoorbeeld)

Mogen blijven of vervangen worden:
Brecht Moreels, Coppens, Kestens en Verheyden.

Moeten weg, hun tijd is gekomen:
Lord en Troch



En dan hebt ge noch Amghar die hier (denk ik) op leenbasis is. Verdienstelijk genoeg voor een plaats op de bank, maar dat kunt ge makkelijk ergens anders vinden. En gezien de aankoop van Crispijn (of hoe ge dat ook schrijft) zal het wel exit Amghar zijn.


Aangezien ze voor seminck niet ineens geld gaan vinden,zetten we brecht moreels best bij moeten blijven.


21 Mei 2010, 17:59
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
voor de vertrekkers gok ik op Amghar, Troch, Lord en Verheyden

Mogelijke versterkingen Schamp of Weydisch, Jesse Martens, NGon

en als tweede klasse geen droomreeks is, wat is de vergeethoek van derde dan?

Volgend jaar is het (andermaal) van moeten...


21 Mei 2010, 22:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:
Mijn overzicht van de kern, waarbij ik geen rekening hou met de realiteit van de centjes.

Moeten blijven, vervanging van eenzelfde niveau vinden is bijna onmogelijk in derde::
Kempeneer, VDN, De Castro, Filipovic, Seminck, Deschutter, Van Damme, Galucci, Depoitre en Wouter Moreels

Zijn het shirt van den Iendracht waardig en zullen progressie maken:
Ringoot en Podevyn + onze jeugd (Devidts bijvoorbeeld)

Mogen blijven of vervangen worden:
Brecht Moreels, Coppens, Kestens en Verheyden.

Moeten weg, hun tijd is gekomen:
Lord en Troch



En dan hebt ge noch Amghar die hier (denk ik) op leenbasis is. Verdienstelijk genoeg voor een plaats op de bank, maar dat kunt ge makkelijk ergens anders vinden. En gezien de aankoop van Crispijn (of hoe ge dat ook schrijft) zal het wel exit Amghar zijn.


Aangezien ze voor seminck niet ineens geld gaan vinden,zetten we brecht moreels best bij moeten blijven.

Brecht Moreels speelde overigens donderdag tegen Boom een sterke partij.Geconcentreerd,goed op de man verdedigend en bovendien een goede passing.Tweede doelpunt van Depoitre kawam er overigens na een perfekt genomen vrijschop van hem.
Eigenlijk zou Brecht ook de rechtstreekse vrijschoppen moeten nemen want zonder TT is dat toch een zwak punt.
Die supertien hebben we natuurlijk in persoon van Wouter met zijn loopvermogen,vista,loopsnelheid,snelheid van uitvoering ,scorend vermogen en nog een goede pas.Als het kan met Niels De Schutter er naast en je hebt een centraal middenveld voor eerste klasse.
Er moet dan wel een scorende spits bijkomen die past in het systeem want Depoitre-Moreels is natuurlijk ook grote klasse
.


22 Mei 2010, 8:03
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Bram schreef:
Van Damme is toch ook absoluut te houden.
Kevin VDN ook trouwens, begrijp niet waarom Kempeneer er plots in stond.... hopelijk volgend seizoen na de voorbereiding direkt een grens wie de n° 1 in doel is want dat loopt anders ook niet goed af.

De Castro is gisteren bij mij alweer een hoop krediet kwijt, als Roel weg moest omwille van zijn rode kaarten wat dan te zeggen van Olivier, liet de ploeg toch een paar keer te veel in de steek.
We hebben wel meer smeerlapkes nodig, maar wel smeerlapkes met verstand, mannen die weten wanneer ze de fout mogen maken en wanneer niet
.


Dit is ook mijn mening, pakte dit seizoen toch wat domme rode kaarten en laat zo toch wel de rest van de ploeg in de steek.
Donderdagavond zag ik hem komen aanlopen voor die bewuste tackle (het gebeurde juist voor mij) en ik riep al op voorhand "rustig, rustig" maar even later was het kwaad al geschied. Hij raakte de speler echter niet maar zijn been was gestrekt en zijn voet ging nogal hoog. Dan mag je tevreden zijn met geel, wat hij daarna doet is dan nog dommer.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Mei 2010, 8:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
spelers die moeten vertrekken : lord, troch , ewen, kestens, coppens, amghar.
als we kampioen willen spelen zullen ze centraal in het midden een serieuze inspanning moeten doen want daar hebben we vant seizoen bijna alle duels verloren.


22 Mei 2010, 11:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
witteken schreef:
spelers die moeten vertrekken : lord, troch , ewen, kestens, coppens, amghar.
als we kampioen willen spelen zullen ze centraal in het midden een serieuze inspanning moeten doen want daar hebben we vant seizoen bijna alle duels verloren.



hopelijk klopt uw info. Moet seminck daar niet bij?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Mei 2010, 0:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
witzwet schreef:
witteken schreef:
spelers die moeten vertrekken : lord, troch , ewen, kestens, coppens, amghar.
als we kampioen willen spelen zullen ze centraal in het midden een serieuze inspanning moeten doen want daar hebben we vant seizoen bijna alle duels verloren.



hopelijk klopt uw info. Moet seminck daar niet bij?

sorry ik heb mij een beetje verkeerd uitgedrukt, maar het zijn spelers die volgens mij moeten vertrekken


23 Mei 2010, 9:02
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
mogen vertrekken : Lord, Troch, Amghar, Kestens, Verheyden, Filipovic en Seminck

moeten erbij : ervaren centrale verdediger, back-links, midden-links, creatieve middenvelder en twee spitsen (één type Amghar maar beter meevoetballend en één kleine rappe)


24 Mei 2010, 10:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Jean schreef:
mogen vertrekken : Lord, Troch, Amghar, Kestens, Verheyden, Filipovic en Seminck

moeten erbij : ervaren centrale verdediger, back-links, midden-links, creatieve middenvelder en twee spitsen (één type Amghar maar beter meevoetballend en één kleine rappe)


:crazy: Een speler die zo de leiding neemt en zo een eendrachthart heeft?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


24 Mei 2010, 10:55
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Jean schreef:
mogen vertrekken : Lord, Troch, Amghar, Kestens, Verheyden, Filipovic en Seminck

moeten erbij : ervaren centrale verdediger, back-links, midden-links, creatieve middenvelder en twee spitsen (één type Amghar maar beter meevoetballend en één kleine rappe)

Wat is er mis met Flippo? :wadde:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Mei 2010, 10:59
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37
Berichten: 109
Leeftijd: 37
Locatie: Kerksken
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Jean schreef:
mogen vertrekken : Lord, Troch, Amghar, Kestens, Verheyden, Filipovic en Seminck

moeten erbij : ervaren centrale verdediger, back-links, midden-links, creatieve middenvelder en twee spitsen (één type Amghar maar beter meevoetballend en één kleine rappe)



:? :? :?

_________________
Iendracht 4-ever!!!


24 Mei 2010, 11:02
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
DavidSeal schreef:
Jean schreef:
mogen vertrekken : Lord, Troch, Amghar, Kestens, Verheyden, Filipovic en Seminck

moeten erbij : ervaren centrale verdediger, back-links, midden-links, creatieve middenvelder en twee spitsen (één type Amghar maar beter meevoetballend en één kleine rappe)

Wat is er mis met Flippo? :wadde:


De enige plaats waar hij nog goed genoeg is is centraal achteraan maar daar is De Schutter beter dan hij.

Naar volgend jaar toe moet er een nieuwe centrale verdediger zodat De Schutter voor de verdediging kan spelen samen met Van Damme.


24 Mei 2010, 11:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Troch : maakte het zichzelf moeilijk.
Lord : gebrek aan inzet.
Amghar : kreeg nu al geen kans, hoewel, hij me wel kan bekoren...
Verheyden : serieus twijfelgeval, maar sneller zal hij er niet meer op worden...
Seminck : bestuur zal hierwel het been stijf houden, vrees ik.
Maar dit zou wel alles moeten zijn vind ik. Kestens zou ik niet meteen van de hand doen...
Mag komen, een èchte nr.10, een centrale verdediger die ook op het middenveld uit de voeten kan.
En een flankspeler ter vervanging van Lord.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Mei 2010, 11:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Jean schreef:
DavidSeal schreef:
Jean schreef:
mogen vertrekken : Lord, Troch, Amghar, Kestens, Verheyden, Filipovic en Seminck

moeten erbij : ervaren centrale verdediger, back-links, midden-links, creatieve middenvelder en twee spitsen (één type Amghar maar beter meevoetballend en één kleine rappe)

Wat is er mis met Flippo? :wadde:


De enige plaats waar hij nog goed genoeg is is centraal achteraan maar daar is De Schutter beter dan hij.

Naar volgend jaar toe moet er een nieuwe centrale verdediger zodat De Schutter voor de verdediging kan spelen samen met Van Damme.

Filipovic weg? Gij zijt op uwe kop gevallen en blijven bosjen zeker...


24 Mei 2010, 11:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Wete verkoop anders Depoitre ook aan ne 4de klasser. Em is alleen maar goed voor in de spits te spelen zogezegd! Flipo moet en zal blijven
:worship:


24 Mei 2010, 11:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst