Evaluatie 2009-2010 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Evaluatie 2009-2010 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
broertje schreef:
Beste Jean,
In uw berichtje van 24/05/2010 laat je weten dat een speler als Filipovic mag vertrekken. Het leuke aan voetbal is inderdaad dat iedereen het wel anders ziet, maar je moet ernstig blijven. Even je geheugen opfrissen : de eerste 9 wedstrijden van het seizoen onder VDH haalden we amper punten en hadden de zwakste verdediging van de reeks. Onder de nieuwe trainer één tactische wijziging : Filipovic werd als organisator in de as van de verdediging opgesteld. We behaalden een reeks overwinningen en hadden de beste defensie. Als jij dan durft te zeggen dat een man van 10 assists en 2 doelpunten mag/moet vertrekken, dan verdenk ik je ervan nooit aanwezig te zijn geweest op de wedstrijden. Ook volgend seizoen zullen we de ervaring van Flippo nodig hebben om de jonge gasten op het veld te sturen als verlengstuk van de trainer. We zouden in feite fier en tevreden moeten zijn om onze captain wekelijks te mogen bezig zien. Eén voorwaarde : je moet wel komen kijken, en als je komt : kijk niet als een blinde kip.


Ik hoop dat ge beseft dat 'Jean' en 'De Jean' twee absoluut verschillende personen zijn. Voor de rest ga ik volledig akkoord met al wat in je post staat. Ik begrijp ook helemaal niet wat die kerel tegen Filipovic had.


26 Mei 2010, 23:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Laat dat toch vallen, die man heeft zijn foute beoordeling al lang ingezien ...


27 Mei 2010, 7:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
El Corredor schreef:
Pai schreef:
Je hebt Delclef, Yombo en Crispijn voor op de bank ipv Spotbeen/Coppens/De Vidts, maar ik denk niet dat we ooit De Schutter samen met Van Damme op het middenveld gaan zien.
Misschien spijtig, maar ik ben er niet 100% van overtuigd dat dat zo goed zou werken..



Met De Schutter en Van Damme heb je te weinig voetballend vermogen. Ik zou opteren voor De Schutter plus een echte aanvallende middenvelder die niet vies is van de borst nat te maken. En ik bedoel zijn eigen borst uiteraard... :hmm:


Ja, daar sluit ik me eigenlijk ook bij aan. Ik zie ze beide wel graag bezig, maar zie ze eerder als spelers voor dezelfde positie. Ken heeft het in zich om het spel te verdelen, maar of hij dat op zijn leeftijd al elke week kan brengen aan kop van derde, dat betwijfel ik. Als je ziet dat Verheyden het tegen kwalitatief sterke tegenstanders moeilijk heeft, ondanks zijn ervaring, zijn loopvermogen en zijn toch wel meer dan gemiddelde vista/passing, dan stel ik me toch wel wat vragen bij een duo De Schutter - Van Damme... Ik vind De Schutter als breker wel enorm goed maar je moet toch minstens 1 of 2 "echte voetballers" in zijn buurt zetten... En als Verheyden en Kestens, zelfs Troch, zich centraal op het middenveld niet konden ontpoppen als de echte patron om de lijnen uit te zetten, dan vind ik het een risico om of De Schutter of Van Damme nu al met die taak te belasten...

Verder: over de namen die men hier graag naar Aalst zou zien komen -> die Webers is denk ik toch redelijk onhaalbaar - kon vorig seizoen al naar Westerlo en Dender maar bleef bij Heist, die ploeg stijgt nu nog eens naar tweede ook en de gast is van die streek... Zou toch een mirakel zijn, mocht die van mening veranderen...

Ook bij Schamp enkele vraagtekens - is onbetwist titularis bij Oudenaarde waar ze ook niet slecht betalen... dus is het opportuun om van hem te dromen? Ik heb ook al gemerkt dat die met name presteert als er geen druk op de ploeg staat... Tegen ploegen waar hij vrijuit zijn kans mag gaan - maar als het om de knikkers gaat...


27 Mei 2010, 9:34
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Smetje schreef:
Bram schreef:
Kevin VDN ook trouwens, begrijp niet waarom Kempeneer er plots in stond.... hopelijk volgend seizoen na de voorbereiding direkt een grens wie de n° 1 in doel is want dat loopt anders ook niet goed af.


Vind ik ook


Op zijn lijn is hij zeer goed en ook qua traptechniek een zeer goede keeper.
Maar in zijn uitkomen op corners en voorzetten moet er voor een ploeg die kampioen wil spelen nog beter te vinden zijn.Voor de rest volledig akkoord met Jeroen zijn mening.
Ik vraag me af wanneer dat ze met hun prijzen gaan naar buiten komen voor de abonnees voor volgend seizoen.


27 Mei 2010, 10:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
bert schreef:
Smetje schreef:
Bram schreef:
Kevin VDN ook trouwens, begrijp niet waarom Kempeneer er plots in stond.... hopelijk volgend seizoen na de voorbereiding direkt een grens wie de n° 1 in doel is want dat loopt anders ook niet goed af.


Vind ik ook


Op zijn lijn is hij zeer goed en ook qua traptechniek een zeer goede keeper.
Maar in zijn uitkomen op corners en voorzetten moet er voor een ploeg die kampioen wil spelen nog beter te vinden zijn.Voor de rest volledig akkoord met Jeroen zijn mening.
Ik vraag me af wanneer dat ze met hun prijzen gaan naar buiten komen voor de abonnees voor volgend seizoen.


Ik denk niet dat VDN ook op hoge ballen minder is - zit er geregeld goed tussen bij flankvoorzetten en heeft presence (vaak klemvast ook - zelfs bij corners, etc.)...

Speelde gewoon geen gelukkige wedstrijd op Boom, zoals de rest van de ploeg - kwam bovendien inderdaad niet van zijn lijn af en gezien zijn verwijdering uit de ploeg in de terugwedstrijd was dat dus duidelijk niet afgesproken met BVR... Als je tegen een luchtmacht moet opboksen die groter is dan de jouwe, moet je alvast op je keeper kunnen rekenen om die mee aan banden te leggen... En dat gebeurde niet die zondag.

Volgens mij was zijn drop uit het elftal daar dus aan te wijten: niet uitgevoerd wat door de trainer werd gevraagd... Had het 0-0 geweest, was hij er nog mee weggekomen maar bij een 4-0 (vier goals uit stilstaande fases) heb je dan weinig tot klagen denk ik...


27 Mei 2010, 10:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
DT schreef:
bert schreef:
Smetje schreef:

Vind ik ook


Op zijn lijn is hij zeer goed en ook qua traptechniek een zeer goede keeper.
Maar in zijn uitkomen op corners en voorzetten moet er voor een ploeg die kampioen wil spelen nog beter te vinden zijn.Voor de rest volledig akkoord met Jeroen zijn mening.
Ik vraag me af wanneer dat ze met hun prijzen gaan naar buiten komen voor de abonnees voor volgend seizoen.


Ik denk niet dat VDN ook op hoge ballen minder is - zit er geregeld goed tussen bij flankvoorzetten en heeft presence (vaak klemvast ook - zelfs bij corners, etc.)...

Speelde gewoon geen gelukkige wedstrijd op Boom, zoals de rest van de ploeg - kwam bovendien inderdaad niet van zijn lijn af en gezien zijn verwijdering uit de ploeg in de terugwedstrijd was dat dus duidelijk niet afgesproken met BVR... Als je tegen een luchtmacht moet opboksen die groter is dan de jouwe, moet je alvast op je keeper kunnen rekenen om die mee aan banden te leggen... En dat gebeurde niet die zondag.

Volgens mij was zijn drop uit het elftal daar dus aan te wijten: niet uitgevoerd wat door de trainer werd gevraagd... Had het 0-0 geweest, was hij er nog mee weggekomen maar bij een 4-0 (vier goals uit stilstaande fases) heb je dan weinig tot klagen denk ik...


Hij is op boom mee tenondergegaan in de malaise, persoonlijk ben ik tevreden over VDN

_________________
www.spionkoplede.com


27 Mei 2010, 11:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Sorry hoor DT, maar als dat de redenering van BVR zou zijn is dat toch serieus bij de haren gegrepen, ik kan mij al minstens 2 duidelijke fases voor de geest halen dat wanneer hij niet het risico
neemt om van zijn lijn weg te gaan er nog 1 of 2 meer tegen de netten gaan.

De verdedigers (en bij uitbreiding de hele ploeg) zet men dan weer wel uit de wind ? Als heel de ploeg onder niveau acteert specifiek 1 speler gaan viseren vind ik toch wel zeer opmerkelijk....
Persoonlijk vind ik trouwens dat ge Kempeneer in de terugmatch (met minder druk) die 3de goal absoluut kunt aanwrijven... een geluk dat het de laatste wedstrijden van het seizoen waren of we zaten met een (groot) probleem.

_________________
If you never try, you'll never know


27 Mei 2010, 12:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Bram schreef:
Sorry hoor DT, maar als dat de redenering van BVR zou zijn is dat toch serieus bij de haren gegrepen, ik kan mij al minstens 2 duidelijke fases voor de geest halen dat wanneer hij niet het risico
neemt om van zijn lijn weg te gaan er nog 1 of 2 meer tegen de netten gaan.

De verdedigers (en bij uitbreiding de hele ploeg) zet men dan weer wel uit de wind ? Als heel de ploeg onder niveau acteert specifiek 1 speler gaan viseren vind ik toch wel zeer opmerkelijk....
Persoonlijk vind ik trouwens dat ge Kempeneer in de terugmatch (met minder druk) die 3de goal absoluut kunt aanwrijven... een geluk dat het de laatste wedstrijden van het seizoen waren of we zaten met een (groot) probleem.


Positief bekijken. Er is hier de laatste jaren al van alles gepassseerd in de goal, maar zowel Kempeneer als VDN steken er allebei bovenuit. Ik denk dat er heel veel 3de klassers (en ook 2de) jaloers zouden zijn op 2 keepers zoals de onze.(ook al omdat ze hun leeftijd meehebben)
En af en toe eens wisselen van doelman is niet slecht. 'het houdt de mens scherp en gemotiveerd'. En matchritme voor nen keeper is quatsch. Ik ken keepers die al jaren in de goal staan, maar die kunnen vandaag ook nog geen wereldsaves doen, ondanks hun matchritme.


27 Mei 2010, 15:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Bram schreef:
Sorry hoor DT, maar als dat de redenering van BVR zou zijn is dat toch serieus bij de haren gegrepen, ik kan mij al minstens 2 duidelijke fases voor de geest halen dat wanneer hij niet het risico
neemt om van zijn lijn weg te gaan er nog 1 of 2 meer tegen de netten gaan.

De verdedigers (en bij uitbreiding de hele ploeg) zet men dan weer wel uit de wind ? Als heel de ploeg onder niveau acteert specifiek 1 speler gaan viseren vind ik toch wel zeer opmerkelijk....
Persoonlijk vind ik trouwens dat ge Kempeneer in de terugmatch (met minder druk) die 3de goal absoluut kunt aanwrijven... een geluk dat het de laatste wedstrijden van het seizoen waren of we zaten met een (groot) probleem.


Pas op hé Bram, ik keur de ingreep ook niet goed, ik probeer enkel een reden te vinden die de wissel zou kunnen verklaren... Helaas kan alleen BVR die geven... Mocht de reden gewoon zijn - ik kan uw kop niet zien - zou het kot wel helemaal te klein zijn hé... Dus probeer ik maar zo goed mogelijk te gissen... Het zijn beide meer dan degelijke doelmannen, dus zal dit zichzelf wel oplossen... Alleen ben ik ook de move van BVR nog niet vergeten toen hij terugkeerde uit blessure die hij opliep voor de match op Oudenaarde, maar wel op de bank bleef in de volgende wedstrijden toen hij terug fit was...


27 Mei 2010, 16:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
DT schreef:
Bram schreef:
Sorry hoor DT, maar als dat de redenering van BVR zou zijn is dat toch serieus bij de haren gegrepen, ik kan mij al minstens 2 duidelijke fases voor de geest halen dat wanneer hij niet het risico
neemt om van zijn lijn weg te gaan er nog 1 of 2 meer tegen de netten gaan.

De verdedigers (en bij uitbreiding de hele ploeg) zet men dan weer wel uit de wind ? Als heel de ploeg onder niveau acteert specifiek 1 speler gaan viseren vind ik toch wel zeer opmerkelijk....
Persoonlijk vind ik trouwens dat ge Kempeneer in de terugmatch (met minder druk) die 3de goal absoluut kunt aanwrijven... een geluk dat het de laatste wedstrijden van het seizoen waren of we zaten met een (groot) probleem.


Pas op hé Bram, ik keur de ingreep ook niet goed, ik probeer enkel een reden te vinden die de wissel zou kunnen verklaren... Helaas kan alleen BVR die geven... Mocht de reden gewoon zijn - ik kan uw kop niet zien - zou het kot wel helemaal te klein zijn hé... Dus probeer ik maar zo goed mogelijk te gissen... Het zijn beide meer dan degelijke doelmannen, dus zal dit zichzelf wel oplossen... Alleen ben ik ook de move van BVR nog niet vergeten toen hij terugkeerde uit blessure die hij opliep voor de match op Oudenaarde, maar wel op de bank bleef in de volgende wedstrijden toen hij terug fit was...
Inderdaad, mij lijkt het toch ook dat VDN maar op weinig krediet kan rekenen van onze coach. Het minste excuus volstaat blijkbaar om hem eruit te gooien. Zijn voorkeur gaat volgens mij dus wel degelijk uit naar Kempeneer. Persoonlijk vind ik het twee evenwaardige doelmannen maar beide verwijderingen van VDN uit de ploeg vond ik ongepast.


27 Mei 2010, 16:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Nu zijt ge wel de Marc2 toer aan't opgaan he mannen.

We zullen wel zien volgend seizoen. Ze blijven alletwee en ze zijn alletwee degelijk, wat al beter is dan de meerderheid van wat we hier de voorbije jaren onder de lat hebben zien staan.


27 Mei 2010, 17:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
DT schreef:
Bram schreef:
Sorry hoor DT, maar als dat de redenering van BVR zou zijn is dat toch serieus bij de haren gegrepen, ik kan mij al minstens 2 duidelijke fases voor de geest halen dat wanneer hij niet het risico
neemt om van zijn lijn weg te gaan er nog 1 of 2 meer tegen de netten gaan.

De verdedigers (en bij uitbreiding de hele ploeg) zet men dan weer wel uit de wind ? Als heel de ploeg onder niveau acteert specifiek 1 speler gaan viseren vind ik toch wel zeer opmerkelijk....
Persoonlijk vind ik trouwens dat ge Kempeneer in de terugmatch (met minder druk) die 3de goal absoluut kunt aanwrijven... een geluk dat het de laatste wedstrijden van het seizoen waren of we zaten met een (groot) probleem.


Pas op hé Bram, ik keur de ingreep ook niet goed, ik probeer enkel een reden te vinden die de wissel zou kunnen verklaren... Helaas kan alleen BVR die geven... Mocht de reden gewoon zijn - ik kan uw kop niet zien - zou het kot wel helemaal te klein zijn hé... Dus probeer ik maar zo goed mogelijk te gissen... Het zijn beide meer dan degelijke doelmannen, dus zal dit zichzelf wel oplossen... Alleen ben ik ook de move van BVR nog niet vergeten toen hij terugkeerde uit blessure die hij opliep voor de match op Oudenaarde, maar wel op de bank bleef in de volgende wedstrijden toen hij terug fit was...

Ik denk niet dat BVR nen voorkeur vr Kempeneer ofzo heeft. We moeten toegeven dat toen VDN geblesseerd was, Kempeneer het gewoon supergoed deed (met enkele knappe saves op Temse bijvoorbeeld). Ik vond het geen superrare beslissing om Kempeneer toen te laten staan. Kempeneer had dan de pech ook geblesseerd uit te vallen maar toen hij dan opnieuw fit was, blijf VDN toch ook staan?

Juist donderdag tegen Boom. Misschien wou BVR gewoon het gestalte van Kempeneer uitspelen om niet opnieuw veel goals tegen te krijgen op stilstaande fases. Denk dat ge niet veel verder moet zoekn en dat BVR zeker genen pik ofzo op VDN heeft.
Ben er zeker van dat beide doelmannen gelijk zijn op dit ogenblik en afhankelijk van de vorm in de voorbereiding een keuze zal gemaakt worden


27 Mei 2010, 17:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Opletten wat je zegt over de keepers of het lijkt op een complot .... :lol: :lol:
Het is duidelijk dat het nog niet direct keepers zijn die de druk al goed kunnen dragen maar langs de andere kant is het een ware verademing als je ziet welke keepers er de laatste seizoenen in de goal gestaan hebben.
Als seminck dus onbegrijpelijk toch wegmoet hebben ze in elke linie een versterking nodig willen ze de promotie bekomen.
achteraan : een polyvalente verdediger ( zowel centaal als op back bruikbaar)
middenveld : een middenvelder type "lepoint" van aa gent, technisch behoorlijk en een harde werker, ook goed kopspel en een type die zijn voet niet terugtrekt ....
aanval : een spits enkel voor de 16 meter ! een goalendief ! een type sarazijn bijvoorbeeld, wanneer hebben we dat in aalst nog gehad ???
Het zijn die type spelers , die profielen die ze nodig hebben willen ze ooit derde kunnen verlaten...het spreekt voor zich dat alles budgetair moet afgesteld worden naar derde klasse normen...


27 Mei 2010, 17:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
marc2 schreef:
Opletten wat je zegt over de keepers of het lijkt op een complot .... :lol: :lol:
Het is duidelijk dat het nog niet direct keepers zijn die de druk al goed kunnen dragen maar langs de andere kant is het een ware verademing als je ziet welke keepers er de laatste seizoenen in de goal gestaan hebben.
Als seminck dus onbegrijpelijk toch wegmoet hebben ze in elke linie een versterking nodig willen ze de promotie bekomen.
achteraan : een polyvalente verdediger ( zowel centaal als op back bruikbaar)
middenveld : een middenvelder type "lepoint" van aa gent, technisch behoorlijk en een harde werker, ook goed kopspel en een type die zijn voet niet terugtrekt ....
aanval : een spits enkel voor de 16 meter ! een goalendief ! een type sarazijn bijvoorbeeld, wanneer hebben we dat in aalst nog gehad ???
Het zijn die type spelers , die profielen die ze nodig hebben willen ze ooit derde kunnen verlaten...het spreekt voor zich dat alles budgetair moet afgesteld worden naar derde klasse normen...

alle ge maakt vorderingen al e paar smileykes minder (y)

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


27 Mei 2010, 17:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
marc2 schreef:
Opletten wat je zegt over de keepers of het lijkt op een complot .... :lol: :lol:
Het is duidelijk dat het nog niet direct keepers zijn die de druk al goed kunnen dragen maar langs de andere kant is het een ware verademing als je ziet welke keepers er de laatste seizoenen in de goal gestaan hebben.
Als seminck dus onbegrijpelijk toch wegmoet hebben ze in elke linie een versterking nodig willen ze de promotie bekomen.
achteraan : een polyvalente verdediger ( zowel centaal als op back bruikbaar)
middenveld : een middenvelder type "lepoint" van aa gent, technisch behoorlijk en een harde werker, ook goed kopspel en een type die zijn voet niet terugtrekt ....
aanval : een spits enkel voor de 16 meter ! een goalendief ! een type sarazijn bijvoorbeeld, wanneer hebben we dat in aalst nog gehad ???Het zijn die type spelers , die profielen die ze nodig hebben willen ze ooit derde kunnen verlaten...het spreekt voor zich dat alles budgetair moet afgesteld worden naar derde klasse normen...



moreels? :wadde:


27 Mei 2010, 18:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rataplan en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst