Transfers 2010-2011 - Pagina 341 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 339 340 341 342 343 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Elektronized schreef:
De zaak Sander Van Eyk gesloten
VW HAMME en EENDRACHT AALST hebben met betrekking tot de zaak VAN EYK SANDER een overeenkomst gesloten. De speler wordt aan EENDRACHT AALST vrijgegeven.

De reden hiertoe is dat geen partij gebaat is bij een juridisch kluwen waarvan niemand het einde ziet en er op korte termijn geen winnaars kunnen zijn. De zaak kon nog in verschillende stadia en op meerdere niveaus verder worden gezet, maar waartoe? De voetbalwereld is klein genoeg zodat in de toekomst iedereen die met voetbal te maken heeft ieder ander vroeg of laat opnieuw ontmoet.

Het initiatief om rond de tafel te gaan zitten is van AALST gekomen en VW HAMME is daarop ingegaan. Wat vervolgens tot een overeenkomst heeft geleid. De speelgerechtigheid is (of was) nu zaak van AALST.

Alle partijen wordt het beste toegewenst in de toekomst.

bron: VWHamme.be



boter bij de vis zeker?


30 Aug 2012, 16:08
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Gertjan Martens
Bij Waasland-Beveren werd deze week aan enkele spelers het nieuws meegedeeld dat ze de club moeten verlaten. Eendracht Aalst biedt mogelijk een oplossing voor één van de zes 'bannelingen'.

Volgens de Gazet Van Antwerpen willen de Ajuinen graag Gertjan Martens overnemen. De 23-jarige verdediger maakte deze zomer de overstap van KV Oostende naar Waasland-Beveren, maar kwam op de Freethiel nooit aan spelen toe. Na twee maanden mocht Martens dan ook al andere oorden opzoeken.

In het verleden kwam Martens uit voor KSK Ronse, dat toen nog in tweede klasse voetbalde. Mogelijk kan hij nu zijn carrière herlanceren in de Ajuinenstad.


31 Aug 2012, 9:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Gertjan Martens
zwetwit schreef:
Bij Waasland-Beveren werd deze week aan enkele spelers het nieuws meegedeeld dat ze de club moeten verlaten. Eendracht Aalst biedt mogelijk een oplossing voor één van de zes 'bannelingen'.

Volgens de Gazet Van Antwerpen willen de Ajuinen graag Gertjan Martens overnemen. De 23-jarige verdediger maakte deze zomer de overstap van KV Oostende naar Waasland-Beveren, maar kwam op de Freethiel nooit aan spelen toe. Na twee maanden mocht Martens dan ook al andere oorden opzoeken.

In het verleden kwam Martens uit voor KSK Ronse, dat toen nog in tweede klasse voetbalde. Mogelijk kan hij nu zijn carrière herlanceren in de Ajuinenstad.


Ik vraag mij af van waar we het geld halen maar zou wel een toptransfer zijn. Heel handig bij stilstaande fases.

_________________
Afbeelding


31 Aug 2012, 9:56
Scholier

Lid geworden op: 21 Jan 2007, 16:47
Berichten: 153
Bericht Re: Transfers 2010-2011
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/vi ... gory_id=17


31 Aug 2012, 10:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Transfers 2010-2011
mja Martens... Een RB zeker he? Als back-up voor die positie is het Dooremont en eventueel Gigli die in de oefenwedstrijden veel op RB inviel, bij een langdurige blessure van Smet zou Martens dus wel van pas kunnen komen... Alleen zien dat ze geen onnodige zotte kosten gaan doen.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


31 Aug 2012, 10:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2010-2011
davy1919 schreef:
mja Martens... Een RB zeker he? Als back-up voor die positie is het Dooremont en eventueel Gigli die in de oefenwedstrijden veel op RB inviel, bij een langdurige blessure van Smet zou Martens dus wel van pas kunnen komen... Alleen zien dat ze geen onnodige zotte kosten gaan doen.


Is eigenlijk een centrale verdediger en scoort ook regelmatig, maar kan ook als rechtsachter spelen.


31 Aug 2012, 10:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Zou wel mooi zijn - maar inderdaad als daartoe de financiële ruimte is.

Wel nog een vraagje: zijn er nieuwe regels in het transfer-reglement dit jaar?

Ik snap immers dergelijke overstappen niet - Martens is na de eindronde door Oostende getransfereerd naar Beveren, heeft daar toch al een aansluitingskaart getekend en zou nu, in dezelfde transferperiode, nog van werkgever kunnen veranderen? Wil dat dan niet zeggen dat zijn nieuwe ploeg hem maar op 1 januari 2013 voor het eerst zou kunnen opstellen of zie ik dat verkeerd?

Je hebt idd die hele Beveren historie, maar ik zie hetzelfde gerucht ook opduiken ivm Ogunjimi bij Standard - die pas deze zomer overkwam van Mallorca en nu alweer op weg is naar Celtic Glasgow...

Iemand meer duidelijkheid??


31 Aug 2012, 10:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2010-2011
ja, ik dacht ook dat dat niet kon.
Natuurlijk is er altijd al het zijwegje geweest dat wanneer het contract ontbonden wordt .... en ge dus werkloos zijt , dat ge dan wel terug kunt aansluiten.

Misschien dat ze dat bij WB zullen doen, en bij Mallorca (zitten die ook niet in de shit ? ) hebben ze met Ogunjimi misschien ook hetzelfde gedaan ?

_________________
If you never try, you'll never know


31 Aug 2012, 11:35
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bram schreef:
ja, ik dacht ook dat dat niet kon.
Natuurlijk is er altijd al het zijwegje geweest dat wanneer het contract ontbonden wordt .... en ge dus werkloos zijt , dat ge dan wel terug kunt aansluiten.

Misschien dat ze dat bij WB zullen doen, en bij Mallorca (zitten die ook niet in de shit ? ) hebben ze met Ogunjimi misschien ook hetzelfde gedaan ?


Zoals Bart Goor in zijn overgang van Beerschot naar Westerlo ? Al stond dit wel in een andere context.


31 Aug 2012, 12:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Dani schreef:
Bram schreef:
ja, ik dacht ook dat dat niet kon.
Natuurlijk is er altijd al het zijwegje geweest dat wanneer het contract ontbonden wordt .... en ge dus werkloos zijt , dat ge dan wel terug kunt aansluiten.

Misschien dat ze dat bij WB zullen doen, en bij Mallorca (zitten die ook niet in de shit ? ) hebben ze met Ogunjimi misschien ook hetzelfde gedaan ?


Zoals Bart Goor in zijn overgang van Beerschot naar Westerlo ? Al stond dit wel in een andere context.


Dat was inderdaad een heel andere context. Daar ging het er hem over dat die buiten de transferperiode getransfereerd werd.

Nu, volgens mij mag je wel degelijk binnen hetzelfde seizoen (of dezelfde transferperiode) voor twee verschillende clubs spelen. Als Ogunjimi of die Gertjan Martens bijvoorbeeld hun overgang in het tussenseizoen afgerond hebben, dan mogen die volgens mij nog eens van club veranderen. Daar zit dan het verschil met bijvoorbeeld Lukaku vorig seizoen, die in het nieuwe seizoen nog even voor Anderlecht speelde en dan naar Chelsea ging, waardoor hij al voor twee verschillende clubs speelde en niet meer mocht uitgeleend worden aan een derde club. Maar het gebeurt toch regelmatig dat een club een nieuwe speler haalt en die meteen ergens anders stalt. Ik denk meteen aan voorbeelden als Courtois, vorig seizoen Guy Dufour (door Standard meteen uitgeleend aan Antwerp) en nu die nieuwe spits van Standard die meteen aan STVV uitgeleend wordt.


31 Aug 2012, 12:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers 2010-2011
zeer goeie speler , en inderdaad eerder een centrale verdediger
eigenlijk ongelofelijk dat die niet eens een deftige kans krijgt bij Beveren.
hij moet zijn vertrek alleszins niet beklagen want ze zijn daar nu al wanhopig aan 't gokken met gloriën uit het verleden.


31 Aug 2012, 12:36
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Ik herinner mij precies van ergens dat je meerdere malen kan transfereren maar dat je maar voor 2 ploegen in totaal mag gespeelt hebben voor de competitie... (maar kzen ni zeker :hmm: )


31 Aug 2012, 12:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bartos schreef:
Dani schreef:
Bram schreef:
ja, ik dacht ook dat dat niet kon.
Natuurlijk is er altijd al het zijwegje geweest dat wanneer het contract ontbonden wordt .... en ge dus werkloos zijt , dat ge dan wel terug kunt aansluiten.

Misschien dat ze dat bij WB zullen doen, en bij Mallorca (zitten die ook niet in de shit ? ) hebben ze met Ogunjimi misschien ook hetzelfde gedaan ?


Zoals Bart Goor in zijn overgang van Beerschot naar Westerlo ? Al stond dit wel in een andere context.


Dat was inderdaad een heel andere context. Daar ging het er hem over dat die buiten de transferperiode getransfereerd werd.

Nu, volgens mij mag je wel degelijk binnen hetzelfde seizoen (of dezelfde transferperiode) voor twee verschillende clubs spelen. Als Ogunjimi of die Gertjan Martens bijvoorbeeld hun overgang in het tussenseizoen afgerond hebben, dan mogen die volgens mij nog eens van club veranderen. Daar zit dan het verschil met bijvoorbeeld Lukaku vorig seizoen, die in het nieuwe seizoen nog even voor Anderlecht speelde en dan naar Chelsea ging, waardoor hij al voor twee verschillende clubs speelde en niet meer mocht uitgeleend worden aan een derde club. Maar het gebeurt toch regelmatig dat een club een nieuwe speler haalt en die meteen ergens anders stalt. Ik denk meteen aan voorbeelden als Courtois, vorig seizoen Guy Dufour (door Standard meteen uitgeleend aan Antwerp) en nu die nieuwe spits van Standard die meteen aan STVV uitgeleend wordt.


Persoonlijk dacht ik dat Dufour nog kon worden uitgeleend omdat hij geen officiële matchen met Standard had gespeeld en daarom zijn aansluiting niet echt een probleem gaf. Lukaku vond ik ook een ander geval omdat hij natuurlijk niet eerst van een andere ploeg kwam (al bij Anderlecht zat), maar gewoon binnen de transferperiode was versast van de ene naar een andere club en dat hij daardoor wel in beide competities kon starten. Vind het toch wel een rare manier van doen, maar is inderdaad een "gemakkelijke" manier om van uw brol af te geraken... Da ik da ni wist toen Aalst Lorenzo Wouter indertijd een contract voorschotelde en met de Marco, enz. vorig jaar...

Soit, langs de andere kant is het ook wel logisch - in het geval van Ogunjimi bijvoorbeeld is het in het voordeel van alle partijen... In principe trek je natuurlijk wel geen speler aan waar je twee maanden later alweer vanaf wilt...


31 Aug 2012, 12:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2010-2011
DT schreef:
Persoonlijk dacht ik dat Dufour nog kon worden uitgeleend omdat hij geen officiële matchen met Standard had gespeeld en daarom zijn aansluiting niet echt een probleem gaf. Lukaku vond ik ook een ander geval omdat hij natuurlijk niet eerst van een andere ploeg kwam (al bij Anderlecht zat), maar gewoon binnen de transferperiode was versast van de ene naar een andere club en dat hij daardoor wel in beide competities kon starten. Vind het toch wel een rare manier van doen, maar is inderdaad een "gemakkelijke" manier om van uw brol af te geraken... Da ik da ni wist toen Aalst Lorenzo Wouter indertijd een contract voorschotelde en met de Marco, enz. vorig jaar...

Soit, langs de andere kant is het ook wel logisch - in het geval van Ogunjimi bijvoorbeeld is het in het voordeel van alle partijen... In principe trek je natuurlijk wel geen speler aan waar je twee maanden later alweer vanaf wilt...


Die Martens speelde alleszins ook nog geen minuut voor Waasland Beveren, misschien dat het daardoor nog kan. Maar inderdaad, wat een beleid daar, een stuk of 20 nieuwe halen en dan nog voor het seizoen goed en wel bezig is er daar weeral nen hoop van bij het huisvuil zetten.


31 Aug 2012, 13:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bartos schreef:
Die Martens speelde alleszins ook nog geen minuut voor Waasland Beveren, misschien dat het daardoor nog kan. Maar inderdaad, wat een beleid daar, een stuk of 20 nieuwe halen en dan nog voor het seizoen goed en wel bezig is er daar weeral nen hoop van bij het huisvuil zetten.


Neenee Bartos je zal zeker wel gelijk hebben want anders zou een Van Hemert, enz. toch wel iets luider "roepen" in de pers wat voor schandelijke praktijken dit zijn... En die speelde wel al in de competitie...

Ik weet niet of het toeval is, maar het is de tweede keer dat er bij een ploeg in eerste waar Geeraerd trainer is, zo'n fratsen gebeuren... Eerder deed hij het ook eens bij Roeselare - met hulp van De Coninck natuurlijk... Den Troch heeft er een jaar als prof kunnen van leven, maar lijkt mij daar wel de rest van zijn mogelijke carrière te hebben verprutst...


31 Aug 2012, 13:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 339 340 341 342 343 345


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hansken en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst