Michael Seminck naar RC Mechelen - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Michael Seminck naar RC Mechelen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: seminck
SERRE schreef:
lolo4ever schreef:
Sorry Jeroen maar die uitspraak vind ik flauwe kul.Seminck is niet de enige speler die betaald moet worden hé. Die twee van Wetteren en Cousin zijn alle drie spelers uit 2é en komen ook niet voor drankbonnekes spelen hé. Doe uw paardekleppen eens af !!!
Seminck is inderdaad een goede speler maar hij heeft ook zijn gebreken zoals beperkte passing en gebrek aan startsnelheid.Als hij nu naar vierde gaat getuigt dat ook van het feit dat er niet echt interesse was van ploegen van derde en zeker niet van tweede.Sommigen beschouwen hem als een halfgod en betreuren zijn vertrek wegens bewezen diensten.Maar door naar vierde te gaan gaat hij niet echt een stap voorutizetten.Want het niveau in vierde is echt nog heel wat minder dan derde.Er waren er bij ons die ook uitblinkers waren in vierde maar in derde er nauwelijks aan te pas kwamen.
Overigens spelers die een gans jaar bij dezelfde club spelen vind je niet veel meer.Desnoods richt je een standbeeld op voor Mich maar blijf daar toch geen jaar over doorbomen.


(y) Hier kan ik mij absoluut in vinden. Als hij zo goed is als sommigen hier beweren dan zou hij zeker niet naar 4de moeten afzakken. Voor mij moest hij zeker niet weg maar het is nu zo en we zullen komend seizoen wel zien of we hem missen zeker. Wees maar zeker dat zijn kontrakt niet min was en dat we de centen heel goed zullen kunnen bezigen want denk maar niet dat we financieel sterk staan, integendeel..... :nieje:



even een kleine nuance ...

soms zakken trainers , spelers naar een reeks waar ze niet thuishoren.

Even vermelden dat BVR van een tweedeklasser (waar hij met 0 op 18 begon overigens) afzakte naar een derdeklasser.... :oooh:

gewoon als voorbeeld hé :cool:


21 Jun 2010, 18:57
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Mariner schreef:
Verdient een Michael Seminck een nieuw contract ?

Ja 91% [ 109 ] x
Neen 9% [ 11 ]

Total votes : 120


zegt genoeg hé

Als je een ploeg zou samenstellen op basis van democratisch gekozen samenstelling door supporters, dan ben je pas goed bezig... Hallo???

Maar goed, ik vind het een steriele discussie. Seminck is weg...
Bedankt voor al wat hij voor Aalst presteerde, dat meen ik uit de grond van mijn hart.
Dit jaar was dat om uiteenlopende redenen (blessures en niet de eerste keuze van de trainer) echter niet zo spectaculair veel dat je moet zeggen dat en spelbepalende speler verdwijnt, en toch hebben we voor 2/3 een zeer goed seizoen gespeeld. Dat is een realiteit. Dus roepen dat het een ramp is is erover...

Om nog maar te zwijgen van al dat gezever van "ze willen niet overgaan". Het is nu niet dat je zo schandalig moet investeren voor tweede, hé (van tweede naar eerste, dat is iets anders) en de inkomsten zullen wel een pakje hoger liggen. Dus dat het bestuur niet zou willen overgaan, dat is onzin... We hebben gewoon Boom stevig onderschat (lees er dit forum anders nog eens op na) en in het systeem van eindronde in derde is één slechte match dodelijk. Zo simpel is dat...


21 Jun 2010, 19:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Het komt er op neer dat Seminck naar Mechelen gaat en wij supporter blijven van EA.
En als we tegen Racing uitkomen voor de beker zal ik achter EA blijven staan. :EA:

Ik ben eigenlijk meer geïntereseerd in onze aanwinsten dan in onze vertrekkers.


21 Jun 2010, 22:40
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04
Berichten: 151
Locatie: Gavere
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Prodialoog schreef:
Het komt er op neer dat Seminck naar Mechelen gaat en wij supporter blijven van EA.
En als we tegen Racing uitkomen voor de beker zal ik achter EA blijven staan. :EA:

Ik ben eigenlijk meer geïntereseerd in onze aanwinsten dan in onze vertrekkers.


Yep ik ook. het wordt tijd dat het gezaag hier stopt nu. 't is kommmertijd zeker?


21 Jun 2010, 22:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Prodialoog schreef:
Het komt er op neer dat Seminck naar Mechelen gaat en wij supporter blijven van EA.
En als we tegen Racing uitkomen voor de beker zal ik achter EA blijven staan. :EA:

Ik ben eigenlijk meer geïntereseerd in onze aanwinsten dan in onze vertrekkers.


Was je daar dan over aan het twijfelen?

_________________
www.spionkoplede.com


22 Jun 2010, 9:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
salvador schreef:
Mariner schreef:
Verdient een Michael Seminck een nieuw contract ?

Ja 91% [ 109 ] x
Neen 9% [ 11 ]

Total votes : 120


zegt genoeg hé

Als je een ploeg zou samenstellen op basis van democratisch gekozen samenstelling door supporters, dan ben je pas goed bezig... Hallo???

Maar goed, ik vind het een steriele discussie. Seminck is weg...
Bedankt voor al wat hij voor Aalst presteerde, dat meen ik uit de grond van mijn hart.
Dit jaar was dat om uiteenlopende redenen (blessures en niet de eerste keuze van de trainer) echter niet zo spectaculair veel dat je moet zeggen dat en spelbepalende speler verdwijnt, en toch hebben we voor 2/3 een zeer goed seizoen gespeeld. Dat is een realiteit. Dus roepen dat het een ramp is is erover...

Om nog maar te zwijgen van al dat gezever van "ze willen niet overgaan". Het is nu niet dat je zo schandalig moet investeren voor tweede, hé (van tweede naar eerste, dat is iets anders) en de inkomsten zullen wel een pakje hoger liggen. Dus dat het bestuur niet zou willen overgaan, dat is onzin... We hebben gewoon Boom stevig onderschat (lees er dit forum anders nog eens op na) en in het systeem van eindronde in derde is één slechte match dodelijk. Zo simpel is dat...


Ik heb dat dan ook gepost als antwoord op de vraag van Makke of Seminck een goeie aanwinst is, wat gij hier allemaal zit bij te sleuren ontgaat mij volledig.

_________________
www.spionkoplede.com


22 Jun 2010, 9:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Prodialoog schreef:
.
En als we tegen Racing uitkomen voor de beker zal ik achter EA blijven staan. :EA:
.


Ja, het heet dan ook 'Clubliefde'. Tenzij gij andere liefde wilt tonen aan Seminck :love: :)


22 Jun 2010, 9:24
Scholier

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 23:10
Berichten: 108
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Wannes schreef:
Prodialoog schreef:
Het komt er op neer dat Seminck naar Mechelen gaat en wij supporter blijven van EA.
En als we tegen Racing uitkomen voor de beker zal ik achter EA blijven staan. :EA:

Ik ben eigenlijk meer geïntereseerd in onze aanwinsten dan in onze vertrekkers.


Yep ik ook. het wordt tijd dat het gezaag hier stopt nu. 't is kommmertijd zeker?


Heel duidelijk ... bij ons is het niet anders :)


22 Jun 2010, 11:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
voebaal es as den boerenstiel ;
de raspeirden verkoeipen om d'anderen nog eten te kinnen geven.
(da's den transfeir van Mich).
verongeren z'emmen dus nie.


23 Jun 2010, 21:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Net terug uit Turkije en dus toch ook nog efkes reageren op de transfer van Seminck naar Racing Mechelen...
Ik vind het ook jammer dat hij weg is. Tis nen echten iendrachter en ne goeie verdediger MAAR het voorbije seizoen deden we het ook goed zonder hem want veel heeft hij nie gespeeld. Eerst door zijn kwetsuur en nadien omdat de trainer meer in anderen geloofde (wat zijn goed recht is, de resultaten gaven hem trouwens grotendeels gelijk). Vanuit dat oogpunt bekeken (en dan moede het emotionele aspect achterwege laten) begrijp ik dan ook volkomen dat zijn contract niet verlengd werd. En met degene die zeggen dat we centraal vanachter over te weinig middelen beschikken, ben ik het NIET eens. Ge hebt Brecht Moreels, onze Flippo (laat die daar maar staan want hij deed da zeer goe), Kestens die daar kan depanneren (de matchen waarin hij dit vorig seizoen diende te doen, deed hij da ook meer dan behoorlijk), Preben Delclef (kan echt wel op elke positie in de defensie zijne plan trekken) en tot slot Niels De Schutter!!! Ik weet da Niels liever op het middenveld zou spelen en als stofzuiger zou hij da bijna zeker goed doen maar als ik moest trainer zijn van het huidige Eendracht Aalst, dan zou ik hem ook vanachter houden. Nen trainer moet zijn spelers niet op hun lievelingspositie gaan uitspelen maar wel op de plaats waar ze het best tot hun recht komen in functie van de ploeg. En gelet op de huidige kern is dat voor mij, wat Niels De Schuter betreft, in de verdediging.
Dat zijn dus vijf spelers en dat lijkt me voldoende. De aanwerving van een (linker)flankspeler was voor mij dan ook van groter belang.

Tot slot wil ik Michael Seminck van harte heel veel succes toewensen bij Racing Mechelen en hopelijk kan hij zijn carriere er terug op de rails zetten om terug een stap hogerop te doen. Vierde is inderdaad misschien te laag voor Mich maar er moet interesse zijn ook he om hoger te gaan spelen...


26 Jun 2010, 6:41
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
een heel goede transfer voor de Racing
spijtig dat hij weg moest,ik vind hem beter dan Moreels
niets aan te doen,ik hoop dat hij het daar goed doet
liever bij een ploeg die niet in onze reeks speelt want de Mich tegen ons zien spelen heb ik liever niet en hijzelf ook niet denk ik


26 Jun 2010, 21:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst