Michael Seminck naar RC Mechelen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Michael Seminck naar RC Mechelen 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04
Berichten: 151
Locatie: Gavere
Bericht Re: seminck
Jeroen schreef:
Maar voor ons is hij te duur, Racing kan hem wel betalen... goed bezig bestuur (n)

Sorry Jeroen maar die uitspraak vind ik flauwe kul.Seminck is niet de enige speler die betaald moet worden hé. Die twee van Wetteren en Cousin zijn alle drie spelers uit 2é en komen ook niet voor drankbonnekes spelen hé. Doe uw paardekleppen eens af !!!


21 Jun 2010, 8:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: seminck
Wannes schreef:
Jeroen schreef:
Maar voor ons is hij te duur, Racing kan hem wel betalen... goed bezig bestuur (n)

Sorry Jeroen maar die uitspraak vind ik flauwe kul.Seminck is niet de enige speler die betaald moet worden hé. Die twee van Wetteren en Cousin zijn alle drie spelers uit 2é en komen ook niet voor drankbonnekes spelen hé. Doe uw paardekleppen eens af !!!

Seminck is inderdaad een goede speler maar hij heeft ook zijn gebreken zoals beperkte passing en gebrek aan startsnelheid.Als hij nu naar vierde gaat getuigt dat ook van het feit dat er niet echt interesse was van ploegen van derde en zeker niet van tweede.Sommigen beschouwen hem als een halfgod en betreuren zijn vertrek wegens bewezen diensten.Maar door naar vierde te gaan gaat hij niet echt een stap voorutizetten.Want het niveau in vierde is echt nog heel wat minder dan derde.Er waren er bij ons die ook uitblinkers waren in vierde maar in derde er nauwelijks aan te pas kwamen.
Overigens spelers die een gans jaar bij dezelfde club spelen vind je niet veel meer.Desnoods richt je een standbeeld op voor Mich maar blijf daar toch geen jaar over doorbomen.


21 Jun 2010, 9:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: seminck
lolo4ever schreef:
Sorry Jeroen maar die uitspraak vind ik flauwe kul.Seminck is niet de enige speler die betaald moet worden hé. Die twee van Wetteren en Cousin zijn alle drie spelers uit 2é en komen ook niet voor drankbonnekes spelen hé. Doe uw paardekleppen eens af !!!
Seminck is inderdaad een goede speler maar hij heeft ook zijn gebreken zoals beperkte passing en gebrek aan startsnelheid.Als hij nu naar vierde gaat getuigt dat ook van het feit dat er niet echt interesse was van ploegen van derde en zeker niet van tweede.Sommigen beschouwen hem als een halfgod en betreuren zijn vertrek wegens bewezen diensten.Maar door naar vierde te gaan gaat hij niet echt een stap voorutizetten.Want het niveau in vierde is echt nog heel wat minder dan derde.Er waren er bij ons die ook uitblinkers waren in vierde maar in derde er nauwelijks aan te pas kwamen.
Overigens spelers die een gans jaar bij dezelfde club spelen vind je niet veel meer.Desnoods richt je een standbeeld op voor Mich maar blijf daar toch geen jaar over doorbomen.


(y) Hier kan ik mij absoluut in vinden. Als hij zo goed is als sommigen hier beweren dan zou hij zeker niet naar 4de moeten afzakken. Voor mij moest hij zeker niet weg maar het is nu zo en we zullen komend seizoen wel zien of we hem missen zeker. Wees maar zeker dat zijn kontrakt niet min was en dat we de centen heel goed zullen kunnen bezigen want denk maar niet dat we financieel sterk staan, integendeel..... :nieje:

_________________
Afbeelding


21 Jun 2010, 10:24
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: seminck
Mocht Seminck de steengoede verdediger zijn waarvoor hij hier wordt versleten, dan gaat hij nu niet naar vierde klasse. Uiteraard speelt zijn verloren seizoen bij ons hier een grote rol in.

Men zegt al snel dat iemand "meekan" in tweede klasse maar uiteindelijk blijkt dit toch niet makkelijk te zijn...

Top in derde klasse is volgens mij dan ook het absolute maximum voor een speler als Michaël Seminck.


21 Jun 2010, 10:43
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: seminck
lolo4ever schreef:
Wannes schreef:
Jeroen schreef:
Maar voor ons is hij te duur, Racing kan hem wel betalen... goed bezig bestuur (n)

Sorry Jeroen maar die uitspraak vind ik flauwe kul.Seminck is niet de enige speler die betaald moet worden hé. Die twee van Wetteren en Cousin zijn alle drie spelers uit 2é en komen ook niet voor drankbonnekes spelen hé. Doe uw paardekleppen eens af !!!

Seminck is inderdaad een goede speler maar hij heeft ook zijn gebreken zoals beperkte passing en gebrek aan startsnelheid.Als hij nu naar vierde gaat getuigt dat ook van het feit dat er niet echt interesse was van ploegen van derde en zeker niet van tweede.Sommigen beschouwen hem als een halfgod en betreuren zijn vertrek wegens bewezen diensten.Maar door naar vierde te gaan gaat hij niet echt een stap voorutizetten.Want het niveau in vierde is echt nog heel wat minder dan derde.Er waren er bij ons die ook uitblinkers waren in vierde maar in derde er nauwelijks aan te pas kwamen.
Overigens spelers die een gans jaar bij dezelfde club spelen vind je niet veel meer.Desnoods richt je een standbeeld op voor Mich maar blijf daar toch geen jaar over doorbomen.


Hij is juist vertrokken dus ik blijk daar geen jaar over doorbomen.
Als Mich een beperkte passing en startsnelheid heeft, wat dan gezegd van Brecht Moreels ? En qua gestalte is het verschil wel duidelijk denk ik. Ik begrijp trouwens totaal niet waarom je het seizoen gaat aanvatten met twee centrale verdedigers, waarvan er 1 dan nog gans zijn carriere op de linksback heeft gespeeld. De Schutter is een verdedigende middenvelder en Delclef is een pure back. Een kampioenenploeg mag toch minstens drie evenwaardige centrale verdedigers hebben, zeker ?

En omdat hij nu naar vierde klasse gaat is hij geen goede speler meer ? Troch was een sterspeler in derde en die ging voor ons ook in vierde spelen hoor.


21 Jun 2010, 11:08
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: seminck
Dani schreef:
Mocht Seminck de steengoede verdediger zijn waarvoor hij hier wordt versleten, dan gaat hij nu niet naar vierde klasse. Uiteraard speelt zijn verloren seizoen bij ons hier een grote rol in.

Men zegt al snel dat iemand "meekan" in tweede klasse maar uiteindelijk blijkt dit toch niet makkelijk te zijn...

Top in derde klasse is volgens mij dan ook het absolute maximum voor een speler als Michaël Seminck.


:boo:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Jun 2010, 11:13
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: seminck
Ik zou de commentaren trouwens kunnen begrijpen indien we een vervanger voor Seminck hebben gehaald, die eventueel minder op het budget woog. Nu doe je gewoon een centrale verdediger weg en haal je niks in de plaats (Delclef is een back dus reken ik niet mee, die kan je trouwens eerder als vervanger voor Filipovic zien die op de linksback is weggehaald, en dan moet De Schutter eindelijk niet meer tegen zijn voet spelen).

En misschien is de top in derde klasse het maximum voor Seminck, maar de laatste keer dat ik onze reeks nakijk is dat nog altijd onze plek in het nationale voetbal, en het is reeds 6 jaar geleden dat we in tweede zaten...

Wie denkt er trouwens dat Brecht Moreels meekan in tweede ?


21 Jun 2010, 11:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: seminck
Jeroen schreef:
lolo4ever schreef:
Wannes schreef:
Sorry Jeroen maar die uitspraak vind ik flauwe kul.Seminck is niet de enige speler die betaald moet worden hé. Die twee van Wetteren en Cousin zijn alle drie spelers uit 2é en komen ook niet voor drankbonnekes spelen hé. Doe uw paardekleppen eens af !!!

Seminck is inderdaad een goede speler maar hij heeft ook zijn gebreken zoals beperkte passing en gebrek aan startsnelheid.Als hij nu naar vierde gaat getuigt dat ook van het feit dat er niet echt interesse was van ploegen van derde en zeker niet van tweede.Sommigen beschouwen hem als een halfgod en betreuren zijn vertrek wegens bewezen diensten.Maar door naar vierde te gaan gaat hij niet echt een stap voorutizetten.Want het niveau in vierde is echt nog heel wat minder dan derde.Er waren er bij ons die ook uitblinkers waren in vierde maar in derde er nauwelijks aan te pas kwamen.
Overigens spelers die een gans jaar bij dezelfde club spelen vind je niet veel meer.Desnoods richt je een standbeeld op voor Mich maar blijf daar toch geen jaar over doorbomen.



Hij is juist vertrokken dus ik blijk daar geen jaar over doorbomen.
Als Mich een beperkte passing en startsnelheid heeft, wat dan gezegd van Brecht Moreels ? En qua gestalte is het verschil wel duidelijk denk ik. Ik begrijp trouwens totaal niet waarom je het seizoen gaat aanvatten met twee centrale verdedigers, waarvan er 1 dan nog gans zijn carriere op de linksback heeft gespeeld. De Schutter is een verdedigende middenvelder en Delclef is een pure back. Een kampioenenploeg mag toch minstens drie evenwaardige centrale verdedigers hebben, zeker ?

En omdat hij nu naar vierde klasse gaat is hij geen goede speler meer ? Troch was een sterspeler in derde en die ging voor ons ook in vierde spelen hoor.


1.Ik vind Seminck een goede speler.
2.De lange bal van Moreels is inderdaad veel beter ook al lukt het niet altijd maar ook op de wereldbeker kan je dat zien;
3.De startsnelheid van Moreels is zeker hoger dan die van Seminck.
4.Seminck is veel sterker in de duels over de grond en zeker in de lucht.
5.Met Moreels,Flippo en De Schutter beschik je centraal over 3 man en ook Kestens kan daar zijn mannetje staan.Het zou overigens ook niet onlogisch zijn dat er bij de beloften iemand zit die deze positie eens kan invullen.
6.Blijkbaar ziet BVR en de sportieve cel het ook zo en besteed men liever zijn eurootjes aan een meer noodzakelijke 10 en linkerwing.


21 Jun 2010, 11:28
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04
Berichten: 151
Locatie: Gavere
Bericht Re: seminck
eerlijk gezegd, als ik zou moeten afzakken naar een lagere afdeling zou ik ook voor een club als RC Mechelen kiezen. De beleving daar zal toch wel een stukje plezanter zijn dan ergens op zo'n veld te moeten spelen zoals Koksijde, Heist, Wielsbeke en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Al zijn de sportieve prestaties van die ploegen nog zo goed.


21 Jun 2010, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: seminck
De "sportieve cel" en "project 90" , de meest vage begrippen en doodsdoeners die de laatste 2 jaar zijn bovengehaald :hmm:
Daar mogen ze wel eens duidelijkheid in brengen, als er nog eens een speler van het kaliber Seminck op die manier vertrekt wil ik wel eens weten wie daar nu eigenlijk over beslist heeft ipv dat ze allemaal in elkaars richting zitten te wijzen.
Dat laatste stoorde mij nog het meest van al in heel die historie, iedereen wist van met nieuwjaar al dat BVR hem niet hoefde, maar niemand durfde het aan om te zeggen dat ze Seminck niet meer moesten hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Jun 2010, 12:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Gaan we alle jeugdspelers die doorbreken naar de a-kern hier 10 jaar houden misschien, wa voor zever is dat hier nu weer.seminck heeft hier veel jaren gespeeld en is hier al die tijd goed betaald geweest, dus wat is dan het probleem.hij ging hier niet tot zijn pensioen spelen hé. ik vind ook dat er nog een verdediger bij moet, maar dan wel enen die beter is dan brecht en seminck. nu hier zagen dat seminck moet vertrekken en als hij toch zou bijgetekend hebben zagen moest hij op de bank zitten. als je wil kan je altijd zagen.dat ewen en kestens hier nog zijn , is iets dat mij meer bezighoud.


21 Jun 2010, 13:27
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
witteken schreef:
Gaan we alle jeugdspelers die doorbreken naar de a-kern hier 10 jaar houden misschien, wa voor zever is dat hier nu weer.seminck heeft hier veel jaren gespeeld en is hier al die tijd goed betaald geweest, dus wat is dan het probleem.hij ging hier niet tot zijn pensioen spelen hé. ik vind ook dat er nog een verdediger bij moet, maar dan wel enen die beter is dan brecht en seminck. nu hier zagen dat seminck moet vertrekken en als hij toch zou bijgetekend hebben zagen moest hij op de bank zitten. als je wil kan je altijd zagen.dat ewen en kestens hier nog zijn , is iets dat mij meer bezighoud.


Probleem is dat m.i. Brecht Moreels zeker niet beter is EN er geen vervanger komt. En een betere verdediger dan Seminck, die zal dan wel betaalbaar zijn ofwat ?


21 Jun 2010, 13:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Jeroen schreef:
witteken schreef:
Gaan we alle jeugdspelers die doorbreken naar de a-kern hier 10 jaar houden misschien, wa voor zever is dat hier nu weer.seminck heeft hier veel jaren gespeeld en is hier al die tijd goed betaald geweest, dus wat is dan het probleem.hij ging hier niet tot zijn pensioen spelen hé. ik vind ook dat er nog een verdediger bij moet, maar dan wel enen die beter is dan brecht en seminck. nu hier zagen dat seminck moet vertrekken en als hij toch zou bijgetekend hebben zagen moest hij op de bank zitten. als je wil kan je altijd zagen.dat ewen en kestens hier nog zijn , is iets dat mij meer bezighoud.


Probleem is dat m.i. Brecht Moreels zeker niet beter is EN er geen vervanger komt. En een betere verdediger dan Seminck, die zal dan wel betaalbaar zijn ofwat ?


waarom nie? dat moet geen speler van eerste klasse zijn hé,seminck zal hier ook niet voor niets gespeeld hebben, en maak er aub eens geen wereldspeler van .


21 Jun 2010, 14:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Jeroen schreef:
witteken schreef:
Gaan we alle jeugdspelers die doorbreken naar de a-kern hier 10 jaar houden misschien, wa voor zever is dat hier nu weer.seminck heeft hier veel jaren gespeeld en is hier al die tijd goed betaald geweest, dus wat is dan het probleem.hij ging hier niet tot zijn pensioen spelen hé. ik vind ook dat er nog een verdediger bij moet, maar dan wel enen die beter is dan brecht en seminck. nu hier zagen dat seminck moet vertrekken en als hij toch zou bijgetekend hebben zagen moest hij op de bank zitten. als je wil kan je altijd zagen.dat ewen en kestens hier nog zijn , is iets dat mij meer bezighoud.


Probleem is dat m.i. Brecht Moreels zeker niet beter is EN er geen vervanger komt. En een betere verdediger dan Seminck, die zal dan wel betaalbaar zijn ofwat ?

Probleem is dat jij een grote Seminckfan bent en daar is niets mis mee.Maar je moet wel kunnen aanvaarden dat BVR je mening niet deelt en vooralsnog stelt hij de ploeg op.Seminck heeft gewoon pech gehad dat hij zowat het ganse seizoen geblesseerd was en dat BVR er voor gekozen heeft om zijn linksback centraal te zetten;Ook niet mijn mening maar Flippo deed het daar wel goed;Doordat Seminck nauweliijks gespeeld heeft, is het dan ook normaal dat zijn vervanging geen prioriteit was.De wisseloplossingen in het centrum zijn hier al dikwijls vernoemd maar blijkbaar kan jij je daar niet invinden;


21 Jun 2010, 14:30
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Michael Seminck naar RC Mechelen
Neen, inderdaad, en dat zeg ik hier dan ook gewoon he...

Kestens al centrale verdediger, De Schutter die overal moet spelen behalve op zijn beste positie... Ik vind dat niet kunnen als je de titel ambieert.


21 Jun 2010, 14:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], waly 2 en 77 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst