Interview Bestuur - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Interview Bestuur 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Interview Bestuur
StanyMTBer schreef:
voorbijganger schreef:
StanyMTBer schreef:
Ik zou graag eens willen weten wie het eigenlijk is die allemaal de antwoorden heeft gegeven in het interview, al heb ik wel al een vermoeden waarom er geen naam staat.

Het interview(die ik meer als een communiqué bekijk) staat immers bol van onwaarheden zoals over de schulden, Seminck en Troch...


Wa zijn dan de waarheden, aangezien ge toch goed geinformeerd zijt. En best ook dan het achterste van uw tong laten zien. Anders is uwen vorige post ongeloofelijk dweis :)


Ik weet meer dan genoeg, ik ga niemand anders zijn boeltje opblazen, ik sta buiten de vereniging, maar ik heb cijfers en getuigenissen, ga er zelf een beetje op zoek naar beste vriend en je zal wel vinden.

BTW: jaarafrekeningen en balansen kan je zelf ook als buitenstaander heel makkelijk bekijken bij de officiële instanties

Misschien moet ge dan ook nen communiqué uitsturen als ge iets wilt verduidelijken,...
Iedereen is hier goed geinformeerd en iedereen heeft zijn getuigenissen. Maar tis een verschil tussen iets horen aan de kantine na uw 10de pint en eens rond de tafel te zitten met tbestuur zelf.
Enfin ja, ik ga er mij nie druk om maken. In 2012 ist uw kans om te schitteren, maar wees gerust, ik ga vanaf dan de officiele instanties elken dag raadplegen ze :)


11 Aug 2010, 17:09
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Interview Bestuur
voorbijganger schreef:
1 ding onthou ik uit dat artikel, want de rest lijkt me niets nieuws:
Wat na 2012?


Dan wordt StanyMTBer voorzitter :D


11 Aug 2010, 17:39
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Interview Bestuur
Tom_1919 schreef:
voorbijganger schreef:
1 ding onthou ik uit dat artikel, want de rest lijkt me niets nieuws:
Wat na 2012?


Wa peisde?



het EINDE van de WERELD !


11 Aug 2010, 18:10
Miniem

Lid geworden op: 18 Aug 2009, 17:30
Berichten: 46
Bericht Re: Interview Bestuur
Jan schreef:
voorbijganger schreef:
1 ding onthou ik uit dat artikel, want de rest lijkt me niets nieuws:
Wat na 2012?


Dan wordt StanyMTBer voorzitter :D


Als ik Euromillions win, dan ga ik me Eendracht Aalst wel aanschaffen :)
Duidelijke afspraken, goede spelers en vooral nen deftigen sportieven directeur die niet liegt en enkel een professionele band onderhoud met spelers, vooral den trainer en verder de rest van de club ;)


11 Aug 2010, 18:10
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Interview Bestuur
StanyMTBer schreef:
voorbijganger schreef:
StanyMTBer schreef:
Ik zou graag eens willen weten wie het eigenlijk is die allemaal de antwoorden heeft gegeven in het interview, al heb ik wel al een vermoeden waarom er geen naam staat.

Het interview(die ik meer als een communiqué bekijk) staat immers bol van onwaarheden zoals over de schulden, Seminck en Troch...


Wa zijn dan de waarheden, aangezien ge toch goed geinformeerd zijt. En best ook dan het achterste van uw tong laten zien. Anders is uwen vorige post ongeloofelijk dweis :)


Ik weet meer dan genoeg, ik ga niemand anders zijn boeltje opblazen, ik sta buiten de vereniging, maar ik heb cijfers en getuigenissen, ga er zelf een beetje op zoek naar beste vriend en je zal wel vinden.

BTW: jaarafrekeningen en balansen kan je zelf ook als buitenstaander heel makkelijk bekijken bij de officiële instanties



en hoe ist voor de rest nog in D*****leeuw ? :hmm:


11 Aug 2010, 18:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Interview Bestuur
StanyMTBer schreef:
Jan schreef:
voorbijganger schreef:
1 ding onthou ik uit dat artikel, want de rest lijkt me niets nieuws:
Wat na 2012?


Dan wordt StanyMTBer voorzitter :D


Als ik Euromillions win, dan ga ik me Eendracht Aalst wel aanschaffen :)
Duidelijke afspraken, goede spelers en vooral nen deftigen sportieven directeur die niet liegt en enkel een professionele band onderhoud met spelers, vooral den trainer en verder de rest van de club ;)


Das toch voor te lachen?Waarom enkel professioneel? :D
En goede spelers die hebben we nu al ze.


11 Aug 2010, 18:14
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Interview Bestuur
StanyMTBer schreef:
Jan schreef:
voorbijganger schreef:
1 ding onthou ik uit dat artikel, want de rest lijkt me niets nieuws:
Wat na 2012?


Dan wordt StanyMTBer voorzitter :D


Als ik Euromillions win, dan ga ik me Eendracht Aalst wel aanschaffen :)
Duidelijke afspraken, goede spelers en vooral nen deftigen sportieven directeur die niet liegt en enkel een professionele band onderhoud met spelers, vooral den trainer en verder de rest van de club ;)



bedriegt de kiekenboer zijn kiekenboerin met BVR ?


11 Aug 2010, 18:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Interview Bestuur
Iendrachter90 schreef:
StanyMTBer schreef:
Jan schreef:

Dan wordt StanyMTBer voorzitter :D


Als ik Euromillions win, dan ga ik me Eendracht Aalst wel aanschaffen :)
Duidelijke afspraken, goede spelers en vooral nen deftigen sportieven directeur die niet liegt en enkel een professionele band onderhoud met spelers, vooral den trainer en verder de rest van de club ;)


Das toch voor te lachen?Waarom enkel professioneel? :D
En goede spelers die hebben we nu al ze.


Ik zou da toch ook maar professioneel houden ze.. Tegenwoordig hoorde van alles op tv over andere soort 'relaties'.
Is Lothar de Vidts meerderjarig?


11 Aug 2010, 19:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Interview Bestuur
stadionkwestie is iets dat mij al lang bezighoud. Ben al blij dat het bestuur zich hier ook van bewust is. Want onderschat dit niet, ons stadion is een molensteen rond de nek van de club. Dat we hiervoor ook afhankelijk zijn van het stadsbestuur is natuurlijk zeer beangstigend als ge met die bende onbekwamen en ambrasmakers zo een project moet uitwerken dan ziet het er niet goed uit natuurlijk :x


11 Aug 2010, 19:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Interview Bestuur
weinig nieuwe dingen in het interview of communiqué.

Ik vond het wel goede vragen. Alleen jammer dat ze soms iets te veel rond de pot draaien, maar dat is eigen aan bestuurders vermoed ik.

en ze worden extern gecontroleerd door een bedrijfsrevisor (gratis) en boekhouder, toevallig een vriend denk ik dan...


11 Aug 2010, 20:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Interview Bestuur
Als ze nu een projectgroep oprichten dan kunnen ze binnen 15 jaar misschien de eerste steen leggen en 5 jaar nadien de 2de en zal het afzijn pakt nog eens een goei 6 jaar later :)

Opt Arteveldestadion wachten ze ook nog altijd tot als er iemand die 2de steen komt leggen :)

_________________
If you never try, you'll never know


11 Aug 2010, 20:10
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Interview Bestuur
Een project met een basketzaal en een voetbalstadion in hetzelfde sportcomplex ware nog een oplossing.De stad Aalst zal dan misschien ewa vrijgeviger zijn.


11 Aug 2010, 23:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Interview Bestuur
Ik vraag me af moest in 1995 een forum bestaan hebben, wat er dan allemaal zou geschreven geweest zijn ?
Wie de jaarafrekeningen en balansen bij de officiële instanties reeds ingekeken heeft, dat hij deze cijfers hier dan plaatst . Dan kunnen we ook eens zien wat er allemaal van waar is ! :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Aug 2010, 0:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Interview Bestuur
Onderkroiper schreef:
Ik vraag me af moest in 1995 een forum bestaan hebben, wat er dan allemaal zou geschreven geweest zijn ?
Wie de jaarafrekeningen en balansen bij de officiële instanties reeds ingekeken heeft, dat hij deze cijfers hier dan plaatst . Dan kunnen we ook eens zien wat er allemaal van waar is ! :wadde:


Just. en dan nog, we hebben schulden. So what..
Dat we geen licentie zouden krijgen voor 2de klasse moesten we er ooit gaan spelen? Ik dacht te vernemen dat we er 1 hadden indien de eindronde beter was uitgedraaid.
Persoonlijk had ik ook liever wat reserve gehad. Het is nu zo en het zal nog zo efkes blijven tenzij iemand hier zelf 400.000 uit zijnen zak gaat betalen. Of tenzij hier is iemand een vat of 10.000 gratis zou geven (fiscaal aftrekbaar e:))
Tbelangrijkste is dat er stelselmatig iets aangedaan wordt. Als ge hoort hoeveel miljoen Barcelona en co moeten gaan lenen om gewoon de salarissen te betalen, dan zit dat hier voor ons goed.
Eerst goed spelen, dan volgen de centjes vanzelf.


12 Aug 2010, 0:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Interview Bestuur
voorbijganger schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik vraag me af moest in 1995 een forum bestaan hebben, wat er dan allemaal zou geschreven geweest zijn ?
Wie de jaarafrekeningen en balansen bij de officiële instanties reeds ingekeken heeft, dat hij deze cijfers hier dan plaatst . Dan kunnen we ook eens zien wat er allemaal van waar is ! :wadde:


Just. en dan nog, we hebben schulden. So what..
Dat we geen licentie zouden krijgen voor 2de klasse moesten we er ooit gaan spelen? Ik dacht te vernemen dat we er 1 hadden indien de eindronde beter was uitgedraaid.
Persoonlijk had ik ook liever wat reserve gehad. Het is nu zo en het zal nog zo efkes blijven tenzij iemand hier zelf 400.000 uit zijnen zak gaat betalen. Of tenzij hier is iemand een vat of 10.000 gratis zou geven (fiscaal aftrekbaar e:))
Tbelangrijkste is dat er stelselmatig iets aangedaan wordt. Als ge hoort hoeveel miljoen Barcelona en co moeten gaan lenen om gewoon de salarissen te betalen, dan zit dat hier voor ons goed.
Eerst goed spelen, dan volgen de centjes vanzelf.

(y)


12 Aug 2010, 7:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst