Prognose seizoen 2010-2011 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Prognose seizoen 2010-2011 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
Als den Iendracht maar kampioen speelt, dat is alles wat telt voor mij!!!
:EA: :EA: :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


12 Aug 2010, 15:18
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
eendrachter'80 schreef:
Jean schreef:
1. Wie speelt kampioen? Geel-Meerhout
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Hamme, Coxyde, Oudenaarde
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Bornem
4. Welke ploegen degraderen? Izegem, Olsa Brakel
5. Wie speelt de barrage? Deinze
6. Welke speler wordt topschutter? Stijn De Wilde
7. Welke speler wordt dé revelatie? Bart Syx
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)? Kevin Janssens
9. Wat is de slechtste transfer?
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 6de

Ik hoop dat jij er goed naast zit (n)



Bij voorspellingen zit ik er altijd ver naast, er is dus hoop...


12 Aug 2010, 16:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
Jean schreef:
eendrachter'80 schreef:
Jean schreef:
1. Wie speelt kampioen? Geel-Meerhout
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Hamme, Coxyde, Oudenaarde
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Bornem
4. Welke ploegen degraderen? Izegem, Olsa Brakel
5. Wie speelt de barrage? Deinze
6. Welke speler wordt topschutter? Stijn De Wilde
7. Welke speler wordt dé revelatie? Bart Syx
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)? Kevin Janssens
9. Wat is de slechtste transfer?
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 6de

Ik hoop dat jij er goed naast zit (n)



Bij voorspellingen zit ik er altijd ver naast, er is dus hoop...


Kunt ge mij dan nekeer de lottocijfers ver vanoaved voorspellen, dan weet ik da 'k die al zeker ni moet invullen :lol:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


13 Aug 2010, 9:10
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
1. Wie speelt kampioen? Iendracht
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Oudenaarde, Koksijde, Ronse
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Koksijde
4. Welke ploegen degraderen? Wielsbeke, Izigem
5. Wie speelt de barrage? Cappellen
6. Welke speler wordt topschutter? W.Moreels
7. Welke speler wordt dé revelatie? Syx
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)? /
9. Wat is de slechtste transfer? /
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 1ste


13 Aug 2010, 10:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
voorbeschouwing derde regio TV OOST http://www.tvoost.be/nl/2010-08-13/voet ... de-klasse/


13 Aug 2010, 19:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
1. Wie speelt kampioen? Eendracht Aalst
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Hamme, Sint-Niklaas en Waregem
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Izegem
4. Welke ploegen degraderen? Wielsbeke, Geel-Meerhout
5. Wie speelt de barrage? Brakel
6. Welke speler wordt topschutter? W.Moreels
7. Welke speler wordt dé revelatie? Crispijn
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)? Bob Cousin
9. Wat is de slechtste transfer? Geen idee
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 1ste :EA:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


14 Aug 2010, 9:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
1. Wie speelt kampioen? Ronse
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Hamme, Geel, Koksijde
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Geel
4. Welke ploegen degraderen? Olsa Brakel, Cappellen
5. Wie speelt de barrage? Wielsbeke
6. Welke speler wordt topschutter?
7. Welke speler wordt dé revelatie?
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)?
9. Wat is de slechtste transfer?
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 6de

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Aug 2010, 11:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
Wie speelt kampioen? Koksijde
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Ronse, Hamme, Iendracht
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Koksijde
4. Welke ploegen degraderen? Izegem, Wielsbeke
5. Wie speelt de barrage? Bornem
6. Welke speler wordt topschutter? Moreels
7. Welke speler wordt dé revelatie? Ringoot
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s) Denijs
9. Wat is de slechtste transfer?/
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 3de

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


Laatst gewijzigd door josken1 op 14 Aug 2010, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Aug 2010, 11:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
1. Wie speelt kampioen? Ronse
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Iendracht, Sint-Niklaas, Koksijde
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Sint-Niklaas
4. Welke ploegen degraderen? Capellen, Hoogstraten
5. Wie speelt de barrage? Olsa Brakel
6. Welke speler wordt topschutter? Depoitre
7. Welke speler wordt dé revelatie? Boum Boum Sammy
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)? Moreels en Depoitre die blijven
9. Wat is de slechtste transfer? Denys
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? Derde


14 Aug 2010, 12:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
De Jean schreef:
1. Wie speelt kampioen? E. Aalst
2. Welke ploegen spelen de eindronde? Ronse, Bornem, Oudenaarde
3. Welke ploeg wordt dé revelatie? Temse
4. Welke ploegen degraderen? Wielsbeke, Capellen
5. Wie speelt de barrage? Izegem
6. Welke speler wordt topschutter? Wouter Moreels (bij mij thuis wordt ik topschutter,zegt mijn vrouw toch,omdat ze er vlotjes ingaan.
7. Welke speler wordt dé revelatie? Bob Cousin
8. Wat is(zijn) de beste transfer(s)? Cousin en Crispijn
9. Wat is de slechtste transfer? geen
10. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 1ste

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


14 Aug 2010, 17:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
3 VRAGEN AAN Bart Van Renterghem


AALST - Bart Van Renterghem moet met de beste aanhang van derde klasse in steun de Aalsterse status van titelfavoriet proberen waar te maken.
01 Waar eindigt Eendracht Aalst?

Bart Van Renterghem: 'We hopen om de eindronde te spelen.'

02 Wat zijn de sterke punten?

'In de breedte beschikken we over veel kwaliteit. We hebben geen vedetten of uitschieters in onze rangen, maar wel veelzijdige spelers die op verschillende posities kunnen spelen waardoor ik over veel alternatieven beschik.'

03 Waar is er nog versterking nodig?

'We hopen voldoende sterk te staan, maar een kopbalsterke verdediger had er nog bij gekund om tegenstrevers met een reus voorin af te stoppen
Bron het nieuwsblad


17 Aug 2010, 9:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
Speler per speler
Kevin Van den Noortgaete (23): Goed mee voetballende doelman met een basisopleiding bij Anderlecht.

Olivier De Castro (28): Rechtsachter met vooral defensieve capaciteiten. Soms te impulsief en brengt ook nog te weinig offensieve impulsen.

Niels De Schutter (22): Centrale verdediger. Karaktersterk en een grote actieradius.

Predrag Filipovic (35): Fysiek sterke linksachter die centraal wordt uitgespeeld. Fluwelen linkervoet en een prima assist.

Niels Ringoot (20): Linksachter met jeugdopleiding bij Anderlecht. Moet nog meer infiltreren en zijn stempel drukken.

Damien Gallucci (24): Vinnige rechtsmidden met een goede instelling die vaak langs de flank infiltreert.

Ken Van Damme (21): Polyvalente middenvelder met groot strijderhart die indruk maakt in de balrecuperatie. De concurrentie mag niet verlammend werken.

Ewen Verheyden (30): Defensieve middenvelder met voetballend vermogen en een goede pas in de voeten.

Bob Cousin (29): Ervaren linksmidden met een groot loopvermogen. Snel en dribbelvaardig met een goede linkervoet.

Wouter Moreels (25): Technisch verfijnde linksmidden met een goed schot en torinstinct, maar met een verstoorde voorbereiding.

Laurent Depoitre (21): Grote en snelle midvoor die verkozen werd tot man van het seizoen. Technisch geen kraan.

Kevin Kempeneer (23): Doelman met ervaring bij KV Mechelen en Waasland. Sterk in de lucht.

Brecht Moreels (27): Sterke centrale verdediger met grote duelkracht. Sober bij het inspelen.

Preben Delclef (22): Fysiek sterke en betrouwbare flankverdediger die links en rechts aan de bak kan.

Kristof Kestens (28): Intelligente defensieve middenvelder met ervaring en vista.

Jens Podevijn (21): Frêle rechtsmidden. Balvirtuoos die zal moeten knokken voor een basisplaats. Talent zat, maar zal angst na een gebroken oogkas moeten overwinnen.

Jonathan Yombo (19): Technisch verfijnde middenvelder. Neemt nog te veel risico's in jeugdige overmoed.

Ewout Denijs (23): Middenvelder of spits met een grote actieradius en infiltrerend vermogen. Scorend vermogen kan nog beter.

Samuel Crispijn (25): Kopbalsterke en technisch onderlegde goalgetter.


Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 17 Aug 2010, 9:29, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Aug 2010, 9:18
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011

Voetbal 3de klasse VOORSTELLING EENDRACHT AALST Bob Cousin wil met Eendracht naar tweede klasse



* Bob Cousin: 'Aalst wil snel naar tweede klasse en alles is aanwezig voor een mooi seizoen.'




AALST - Met Bob Cousin haalde Eendracht een vaste waarde uit de liga in huis. De Franse linksmidden is een ervaren speler die met zijn offensieve impulsen een toegevoegde waarde moet vormen in de drang om de Ajuinen naar tweede klasse te loodsen.
Eén van jouw Franse voorgangers Alexandre Lecomte stak ooit de middenvinger op naar de fans. Je weet waar wit en zwart voor staat bij Eendracht?

Bob Cousin: 'Ik heb geen probleem met een kritische aanhang. De bal ligt in mijn kamp om me in de gratie te spelen van de supporters. Mijn eerste ervaringen zijn alvast positief. De galamatch tegen Anderlecht was de eerste kennismaking en dat bezorgde me kippenvel. Ik weet dat de supporters niet alleen enthousiast, maar ook kritisch zijn. Daar heb ik echt geen probleem mee. Ik verzeilde als bij toeval in Aalst. Bart Van Renterghem kende me van bij SK Deinze waar hij toen assistent was en blijkbaar maakte ik er een goede indruk, want de coach wou me er dolgraag bij. Ik speelde nooit eerder zo laag dan in derde klasse, maar voor Aalst wou ik graag een uitzondering maken. Aalst wil snel naar tweede klasse en alles is aanwezig voor een mooi seizoen.'

Je doorliep de jeugdrangen van Rijsel, maar maakte uitsluitend carrière in ons land?

'Ik schopte het tot de eerste ploeg van Rijsel, maar verkaste toen naar Lens waar een blessure mijn seizoen verknalde. Bij SK Ronse beleefde ik een mooie tijd en ik dwong er een transfer af naar Moeskroen. Daar botste ik met Philippe Saint-Jean op een coach die me slechts weinig vertrouwen schonk. Ik kreeg amper speelkansen en verhuisde naar Kortrijk. Oostende en La Louvière werden de volgende stappen, maar Tivoli werd zeker geen onverdeeld succes omdat de corruptie bij de Wolven al welig tierde. Bij Deinze pikte ik de draad opnieuw op. Ik kijk uit naar de openingsmatch op eigen veld tegen mijn ex-ploeg.'

Bij Beveren kende jouw carrière vorig seizoen een dieptepunt?

'Mijn carrière verloopt met vallen en opstaan en Beveren werd een negatieve noot. Bij Aalst wil ik graag een positief verhaal neerpennen in mijn carrièreboek. Alles is hier piekfijn geregeld en dat staat in schril contrast met Beveren. Op sportief vlak liep het wegens moeilijk te verklaren redenen vierkant. De financiële problemen liepen als een rode draad door het seizoen en speelden ongetwijfeld wel een rol. Zo moesten we telkens maandenlang op ons salaris te wachten. De laatste twee maanden zouden eind augustus gestort worden. Ik sloot het hoofdstuk op de Freethiel af en focus me nu op Eendracht waarmee ik naar tweede klasse wil.'
Het Nieuwsblad.


17 Aug 2010, 9:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
eendrachter'80 schreef:
Speler per speler


Olivier De Castro (28): Rechtsachter met vooral defensieve capaciteiten. Soms te impulsief en brengt ook nog te weinig offensieve impulsen.

Niels De Schutter (22): Centrale verdediger. Karaktersterk en een grote actieradius.

Predrag Filipovic (35): Fysiek sterke linksachter die centraal wordt uitgespeeld. Fluwelen linkervoet en een prima assist.

Niels Ringoot (20): Linksachter met jeugdopleiding bij Anderlecht. Moet nog meer infiltreren en zijn stempel drukken.

Damien Gallucci (24): Vinnige rechtsmidden met een goede instelling die vaak langs de flank infiltreert.

Ken Van Damme (21): Polyvalente middenvelder met groot strijderhart die indruk maakt in de balrecuperatie. De concurrentie mag niet verlammend werken.

Ewen Verheyden (30): Defensieve middenvelder met voetballend vermogen en een goede pas in de voeten.

Bob Cousin (29): Ervaren linksmidden met een groot loopvermogen. Snel en dribbelvaardig met een goede linkervoet.

Wouter Moreels (25): Technisch verfijnde linksmidden met een goed schot en torinstinct, maar met een verstoorde voorbereiding.

Laurent Depoitre (21): Grote en snelle midvoor die verkozen werd tot man van het seizoen. Technisch geen kraan.

Kevin Kempeneer (23): Doelman met ervaring bij KV Mechelen en Waasland. Sterk in de lucht.

Brecht Moreels (27): Sterke centrale verdediger met grote duelkracht. Sober bij het inspelen.

Preben Delclef (22): Fysiek sterke en betrouwbare flankverdediger die links en rechts aan de bak kan.

Kristof Kestens (28): Intelligente defensieve middenvelder met ervaring en vista.

Jens Podevijn (21): Frêle rechtsmidden. Balvirtuoos die zal moeten knokken voor een basisplaats. Talent zat, maar zal angst na een gebroken oogkas moeten overwinnen.

Jonathan Yombo (19): Technisch verfijnde middenvelder. Neemt nog te veel risico's in jeugdige overmoed.

Ewout Denijs (23): Middenvelder of spits met een grote actieradius en infiltrerend vermogen. Scorend vermogen kan nog beter.

Samuel Crispijn (25): Kopbalsterke en technisch onderlegde goalgetter.


D'er ontbreken er precies nog wa: onze eerste keeper bijvoorbeeld, Glen Coppens, De Vidts, Thomas Coppens?


17 Aug 2010, 9:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Prognose seizoen 2010-2011
DT schreef:
eendrachter'80 schreef:
Speler per speler


Olivier De Castro (28): Rechtsachter met vooral defensieve capaciteiten. Soms te impulsief en brengt ook nog te weinig offensieve impulsen.

Niels De Schutter (22): Centrale verdediger. Karaktersterk en een grote actieradius.

Predrag Filipovic (35): Fysiek sterke linksachter die centraal wordt uitgespeeld. Fluwelen linkervoet en een prima assist.

Niels Ringoot (20): Linksachter met jeugdopleiding bij Anderlecht. Moet nog meer infiltreren en zijn stempel drukken.

Damien Gallucci (24): Vinnige rechtsmidden met een goede instelling die vaak langs de flank infiltreert.

Ken Van Damme (21): Polyvalente middenvelder met groot strijderhart die indruk maakt in de balrecuperatie. De concurrentie mag niet verlammend werken.

Ewen Verheyden (30): Defensieve middenvelder met voetballend vermogen en een goede pas in de voeten.

Bob Cousin (29): Ervaren linksmidden met een groot loopvermogen. Snel en dribbelvaardig met een goede linkervoet.

Wouter Moreels (25): Technisch verfijnde linksmidden met een goed schot en torinstinct, maar met een verstoorde voorbereiding.

Laurent Depoitre (21): Grote en snelle midvoor die verkozen werd tot man van het seizoen. Technisch geen kraan.

Kevin Kempeneer (23): Doelman met ervaring bij KV Mechelen en Waasland. Sterk in de lucht.

Brecht Moreels (27): Sterke centrale verdediger met grote duelkracht. Sober bij het inspelen.

Preben Delclef (22): Fysiek sterke en betrouwbare flankverdediger die links en rechts aan de bak kan.

Kristof Kestens (28): Intelligente defensieve middenvelder met ervaring en vista.

Jens Podevijn (21): Frêle rechtsmidden. Balvirtuoos die zal moeten knokken voor een basisplaats. Talent zat, maar zal angst na een gebroken oogkas moeten overwinnen.

Jonathan Yombo (19): Technisch verfijnde middenvelder. Neemt nog te veel risico's in jeugdige overmoed.

Ewout Denijs (23): Middenvelder of spits met een grote actieradius en infiltrerend vermogen. Scorend vermogen kan nog beter.

Samuel Crispijn (25): Kopbalsterke en technisch onderlegde goalgetter.


D'er ontbreken er precies nog wa: onze eerste keeper bijvoorbeeld, Glen Coppens, De Vidts, Thomas Coppens?

Ondertussen aangepast
van Glen Coppens, De Vidts ,Thomas Coppens vind ik niks weer in het Nieuwsblad


17 Aug 2010, 9:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst