Overlijden oud materiaalmeester en fotograaf Dirk Bockstael - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Overlijden oud materiaalmeester en fotograaf Dirk Bockstael 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Overlijden oud materiaalmeester en fotograaf Dirk Bockstael
René De Moor schreef:
Inderdaad Vantjen, dit is heel slecht nieuws, het stopt dan ook niet de laatste tijd, weeral een prachtmens die ons ontvalt, den Dirk, een bezige bij, tijd maken voor iedereen en klaar staan indien nodig met of zonder zijn fototoestel, een voorbeeld van materiaalmeester, vraagt het maar eens aan de Caje !! langs deze weg wens ik sterkte aan zijn familie en vrienden. René."


14 Okt 2010, 15:22
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Overlijden oud materiaalmeester en fotograaf Dirk Bockstael
Zo, in naam van de familie, collega's iedereen die zijn rouwbetuiging deed hartelijk dank.
Ik was op de eredienst in Lochristi, samen met goeie oude Odilon(afgevaardigde eerste ploeg).
En het moet mij toch van het hart, voor iemand die ZOVEEL KOSTELOOS gedaan heeft voor den Iendracht, had ik wel verwacht dat er MEER Eendrachters van de vorige generatie bestuursleden of dergelijke geweest zouden zijn.
Maar hoe is dat spreekwoord weeral?
Ja, uit het oog uit het hart.
Bij mij in ieder geval niet DIRK.
Vantjen.


15 Okt 2010, 21:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst