Volksfeest Grote Markt - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 Volksfeest Grote Markt 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
DavidSeal schreef:
Dirk schreef:
Ik vin die dat er nie boiwoaren adden ongeloik.
Tes woar Lisa Per Vélo kon dor niks kommen zoeken, en diene crooner wast eroever. Mor de rest, Kamiel, Kristof, Hendrik Daelman, Bart en nie te vergeten den Bomder, da woaren kiekenbisjmomenten.
As diene Will Tura operavedette den twiejde kiejr wou beginnen zingen kwam em oever de supporters nie miejr oever :lol:
Kém gisteren auvend enorm veel plezier gat, veraal mé de companie et was af. Alliejn da bier was merrezjiek, mor no een stik of tien smokte da nie miejr.



Bwah, bij den Bakkie was het ook goed én lekker. Ook ambiance en eveneens toffe compagnie. Maar dat neemt niet weg, dat ik blij ben dat de mensen die gisteren op de markt waren hun goed amuseerden. Iedereen content, toch? Toch plezant he, Iendrachtsupporter zijn !?


En hier geen drupje regen gevallen :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Apr 2011, 10:44
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Bomber schreef:
Twas af! Echt, khad op voorhand schrik datter ambras en miserie ging zijn, maar niks daarvan, merci iendracht! merci stadsbestuur!


:EA:


Just besteken, iedereen heeft zich op zijn eigen wijze geamuseerd en meer moet dat niet zijn.
Al ben ik ook enkele keren met bier gedoopt, smeerlapkes. :lol:
In ieder geval opnieuw schitterende reklame voor den Iendracht, wat een onwaarschijnlijke aanhang hebben wij toch. (y)
Die clubliederen daar kwam geen einde aan, ze konden ons horen tot in da boerendorp iets verderop. :D
Deze club is echt uniek, 'k ben bloi dak nen Iendrachter ben. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Apr 2011, 11:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Respect aan de trommelaars.
Als ge een feestjen kunt maken naast boxen die staan te geven, dan zijt ge goe bezig aja.


23 Apr 2011, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Dirk schreef:
jammen schreef:
Fantastische avond meegemaakt, goeien ambiance en e klappeke met enkele spelers gemaakt.

Alien 't koppeke doet ewa zjier.



Twas ter oever ;)
En Jammen kém een schoein filmken van a zelle, zoe een talent jonges ! :D


Allé, nog een sjans dagge gefilmd etj want kzit mé een poar serjeize zwerte goaten. :lol:

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Apr 2011, 12:10
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Wa nen ambiance als spelers en supporters samen volksfeest overnamen :EA: :EA:

Keuze van randanimatie was wel zeer slecht ipv Lisa Del Bo en 3 andere "zangers" beter 1 Sergio die direct zou meedoen met supporters ipv 'respect' te vragen en niet in te spelen op de ambiance die er was...


is er beeldmateriaal van de speech van onze voorzitter ? ik zat toen even bij Wil Frit :)


23 Apr 2011, 12:12
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
na gisteren avond mogen ze van mij VDN een contract van 10 jaar geven :p


23 Apr 2011, 12:12
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Dirk schreef:
Ik vin die dat er nie boiwoaren adden ongeloik.
Tes woar Lisa Per Vélo kon dor niks kommen zoeken, en diene crooner wast eroever. Mor de rest, Kamiel, Kristof, Hendrik Daelman, Bart en nie te vergeten den Bomder, da woaren kiekenbisjmomenten.
As diene Will Tura operavedette den twiejde kiejr wou beginnen zingen kwam em oever de supporters nie miejr oever :lol:
Kém gisteren auvend enorm veel plezier gat, veraal mé de companie et was af. Alliejn da bier was merrezjiek, mor no een stik of tien smokte da nie miejr.


De companie was inderdoad in form, ik em mè gralèk gamezeird en gelèk as dak ier ierder al em gezeit, Lisa en dienen noamoak Tom Jones moesten van moi ni echt. Mor noa die ierste tien pintjen een oeirde da ni mier. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Apr 2011, 12:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
jammen schreef:
Dirk schreef:
Ik vin die dat er nie boiwoaren adden ongeloik.
Tes woar Lisa Per Vélo kon dor niks kommen zoeken, en diene crooner wast eroever. Mor de rest, Kamiel, Kristof, Hendrik Daelman, Bart en nie te vergeten den Bomder, da woaren kiekenbisjmomenten.
As diene Will Tura operavedette den twiejde kiejr wou beginnen zingen kwam em oever de supporters nie miejr oever :lol:
Kém gisteren auvend enorm veel plezier gat, veraal mé de companie et was af. Alliejn da bier was merrezjiek, mor no een stik of tien smokte da nie miejr.


De companie was inderdoad in form, ik em mè gralèk gamezeird en gelèk as dak ier ierder al em gezeit, Lisa en dienen noamoak Tom Jones moesten van moi ni echt. Mor noa die ierste tien pintjen een oeirde da ni mier. :D


Terereeteeereeeiiiii... Afbollen!.
:plat: :plat:


23 Apr 2011, 12:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Wel 1klein flaterke toen vandenbossche zei dat ze elke speler wouden bedanken die de titel mee mogelijk had gemaakt en dan roepen ze de 4de keeper op het podium en de 2beloftespelers die dan wel speelminuten hadden die vermelden ze niet eens.(verhoeven en de gussemé).


23 Apr 2011, 12:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
In 't begin had ik er geen goed oog in, mor uiteindelijk begon alleman wa los te komen en hebben we er toch nog een feestje van gemaakt.

Ik stond dor in mijn schoon hemd van te gon werken en 't was volledig deerzjikt van 't bier azzek nor huis ging :lol:


23 Apr 2011, 14:58
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Zienaa schreef:
In 't begin had ik er geen goed oog in, mor uiteindelijk begon alleman wa los te komen en hebben we er toch nog een feestje van gemaakt.

Ik stond dor in mijn schoon hemd van te gon werken en 't was volledig deerzjikt van 't bier azzek nor huis ging :lol:


En van 't bier afgebleven zoals je had gezegd? ;)


23 Apr 2011, 15:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Merci vér de goeien ambiance gisteren!!
't Was potten pakken op kantine-niveau.. :drank: :D
Merci oan ons companie en aal d'Iendrachters op de Mert!!
Geir zetj iejn vér iejn oit de doezjend!! :worship:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


23 Apr 2011, 16:18
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Hugo schreef:
Miljaarde slecht geslapen, plus dat ik voor de tweede maal in een week mijn stem kwijt ben. :(
Maar in ieder geval "t was toch een fijne avond, wat een ambiance, diene afsluiter mocht er ook best wezen. Enkele spelers deden een skydive in het publiek en werden op de handen rond gedragen, onwaarschijnlijke taferelen. :banana: :banana: :EA:
De zwette mân zag dat het goed was. :love:
Ik ga nu mijn bakkes enkele dagen houden, zodanig dat ik volgende week zondag opnieuw uit volle borst mijn ploeg kan aanmoedigen.
Iendracht forever! :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


van dat skydiven heb ik fotos

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


23 Apr 2011, 16:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
berthez schreef:
Hugo schreef:
Miljaarde slecht geslapen, plus dat ik voor de tweede maal in een week mijn stem kwijt ben. :(
Maar in ieder geval "t was toch een fijne avond, wat een ambiance, diene afsluiter mocht er ook best wezen. Enkele spelers deden een skydive in het publiek en werden op de handen rond gedragen, onwaarschijnlijke taferelen. :banana: :banana: :EA:
De zwette mân zag dat het goed was. :love:
Ik ga nu mijn bakkes enkele dagen houden, zodanig dat ik volgende week zondag opnieuw uit volle borst mijn ploeg kan aanmoedigen.
Iendracht forever! :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


van dat skydiven heb ik fotos


Ik was toen wellicht al naar huis al :hmm:
Ik heb wel sjieke fotokes van vele Iendrachtsupporters & vrouwelijk schoon :love:
Zelfs een fameuze paparazzi foto bij :rolandjen: maar weet niet of deze wel zal posten :wadde:
T'es der grad oever :whistle: Precies Britney Spears :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 17:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Onderkroiper schreef:
berthez schreef:
Hugo schreef:
Miljaarde slecht geslapen, plus dat ik voor de tweede maal in een week mijn stem kwijt ben. :(
Maar in ieder geval "t was toch een fijne avond, wat een ambiance, diene afsluiter mocht er ook best wezen. Enkele spelers deden een skydive in het publiek en werden op de handen rond gedragen, onwaarschijnlijke taferelen. :banana: :banana: :EA:
De zwette mân zag dat het goed was. :love:
Ik ga nu mijn bakkes enkele dagen houden, zodanig dat ik volgende week zondag opnieuw uit volle borst mijn ploeg kan aanmoedigen.
Iendracht forever! :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:


van dat skydiven heb ik fotos


Ik was toen wellicht al naar huis al :hmm:
Ik heb wel sjieke fotokes van vele Iendrachtsupporters & vrouwelijk schoon :love:
Zelfs een fameuze paparazzi foto bij :rolandjen: maar weet niet of deze wel zal posten :wadde:
T'es der grad oever :whistle: Precies Britney Spears :love:


Van mij ni en khad nog zu gezeit dak is ne foto me ne andere speler ve op facebook wou :cry: :D
En dieje fameuze paparazzi foto,post da mor :D


23 Apr 2011, 17:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst