Volksfeest Grote Markt - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Volksfeest Grote Markt 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Ik was toen wellicht al naar huis al :hmm:
Ik heb wel sjieke fotokes van vele Iendrachtsupporters & vrouwelijk schoon :love:
Zelfs een fameuze paparazzi foto bij :rolandjen: maar weet niet of deze wel zal posten :wadde:
T'es der grad oever :whistle: Precies Britney Spears :love:[/quote]

Van mij ni en khad nog zu gezeit dak is ne andere foto me ne andere speler ve op facebook wou :cry: :D
En dieje fameuze papazzi foto,post da mor :D[/quote]


Ik zal diene er gewoon tussen laten wedden dat ze de foto er van tussen halen :love:

Ja ik heb je niet gezien met een speler dus .... volgende week misschien :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 17:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Onderkroiper schreef:
Ik was toen wellicht al naar huis al :hmm:
Ik heb wel sjieke fotokes van vele Iendrachtsupporters & vrouwelijk schoon :love:
Zelfs een fameuze paparazzi foto bij :rolandjen: maar weet niet of deze wel zal posten :wadde:
T'es der grad oever :whistle: Precies Britney Spears :love:


Van mij ni en khad nog zu gezeit dak is ne andere foto me ne andere speler ve op facebook wou :cry: :D
En dieje fameuze papazzi foto,post da mor :D[/quote]
Ik zal diene er gewoon tussen laten wedden dat ze de foto er van tussen halen :love:

Ja ik heb je niet gezien met een speler dus .... volgende week misschien :wadde:[/quote]

Ja,kheb maar bij ene speler gestaan op gans den avond en toen vond ik u niet meer en ik had u 2minute daarvoor nog gezien :D
Gewaart ineens verdwenen,das wss nog een speciale eigenschap van het onderkroiper zen :lol:


23 Apr 2011, 17:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Ja,kheb maar bij ene speler gestaan op gans den avond en toen vond ik u niet meer en ik had u 2minute daarvoor nog gezien :D

Gewaart ineens verdwenen,das wss nog een speciale eigenschap van het onderkroiper zen :lol:


Hahaha soms doe ik verwijningstruk zoals den Hugo thuis met zijn Madam :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 17:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2529
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
Ja,kheb maar bij ene speler gestaan op gans den avond en toen vond ik u niet meer en ik had u 2minute daarvoor nog gezien :D

Gewaart ineens verdwenen,das wss nog een speciale eigenschap van het onderkroiper zen :lol:


Hahaha soms doe ik verwijningstruk zoals den Hugo thuis met zijn Madam :love:


den Yves was waarschijnlijk weg met..... Britney Spears

_________________
Iendracht 4ever.


23 Apr 2011, 19:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
kreezie nonkeltje schreef:
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:


Hahaha soms doe ik verwijningstruk zoals den Hugo thuis met zijn Madam :love:


den Yves was waarschijnlijk weg met..... Britney Spears


Ik ben eens curieus of ze Britney Spears gaan herkennen als ik deze foto's post later deze avond :angel:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 19:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Speech van ons Ilse op het stadhuis

Geachte Collega’s uit het schepencollege,

Gemeenteraadsleden en leden van de OCMW- raad,

Geachte voorzitter, Beste Dirk,

Geachte bestuursleden,

Geachte spelers,

Beste eendrachters,



Back to Glory. Dat was de leuze die het seizoen domineerde en die de supporters scandeerden op het einde van de match. Ik moet toegeven… het was puur genieten oan 't Oileg Hert…. Hoe iedereen naar de titel toeleefde, tot twee maal toe. Hoe de ploeg de match won, hoe de supporters achteraf – gedisciplineerd - het veld opliepen… het was prachtig.

Het Pierre Cornelisstadion stond op zijn kop. En dat, dames en heren, precies 65 jaar na de dood van Pierre Cornelis. Een historisch moment.
En bij een viering is het ook altijd goed even stil te staan bij de mindere momenten die we gekend hebben. Vandaag is het Goeie Vrijdag, dag van de kruisweg. Welnu, de geschiedenis van de club was niet altijd één en al glorie. Ooit waren we top: een vaste waarde in eerste klasse, we gingen Europees. Wie herinnert zich nog Gaston Van Der Elst, Jan Ceulemans, Gilles De Bilde, Leo Van Der Elst… Daarna ging het iets minder. De weg was moeilijk en lang…
Maar nu, vandaag beleven we weer sportieve hoogdagen:

- met een klasseploeg die ervoor gevochten heeft een heel seizoen lang onder leiding van trainer Bart en met een ervaren kapitein op het veld
- met het huidig bestuur dat grotendeels orde op zaken gesteld heeft. Want een goeie structuur en een financieel gezonde basis zijn minstens even belangrijk als de ploeg zelf.
Vandaag kunnen we zeggen dat we er opnieuw staan. En een bedank aan iedereen voor deze prestatie, die soms bloed, zweet en tranen heeft gekost van bestuur, spelersploeg en de hele entourage.
Reden genoeg dus om jullie vandaag te huldigen met deze ontvangst door het stadsbestuur. Voor een stad zijn sportieve ambassadeurs belangrijk, we hebben het geluk om er 2 grote te bezitten: Eendracht en Okapi.

Ze zijn niet enkel belangrijk voor de uitstraling, maar ook voor de inzet naar jeugdwerking toe, wat wij als stadsbestuur natuurlijk minstens even belangrijk vinden. We hopen dan ook dat deze titel een boost mag geven aan die zo belangrijke jeugdwerking die onze gemeenschap de sociale onderbouw geeft die het nodige heeft.

Naast een goeie ploeg en een stabiel bestuur is natuurlijk ook een goeie samenwerking met de stad als lokale overheid belangrijk. Dit stadsbestuur heeft de afgelopen jaren inspanningen gedaan naar de infrastructuur, eerst op Zandberg. Ik dank dan ook de inspanningen van schepenen Ann en Bart en hun diensten. Nu komt het erop aan om het stadion klaar te maken voor tweede klasse. De stad heeft de nodige voorbereidingen al getroffen om het bezoek van Binnenlandse Zaken begin mei zo goed mogelijk te laten verlopen.

Naast een ploeg, een bestuur en de stad heb je natuurlijk ook – last but not least - supporters nodig. En die heeft Eendracht Aalst zeker… in goede en kwade dagen. Trouwe supporters, kritische supporters.

Overal weet men eigenlijk “op verplaatsing spelen we eigenlijk altijd zo goed als thuis”. Maar we mogen toch zeggen dat ze meermaals de 12e man op het veld waren en dat ze de spelers vleugels hebben gegeven en het beste in hen naar buiten heeft gebracht.


Het feest straks op de Grote Markt is dan ook om de supporters te huldigen en te danken voor de steun aan hun ploeg.
Dit is de overwinning van een hele stad.
Dank daarvoor aan iedereen van de club die heeft bijgedragen tot dit resultaat.



Iendracht Veroit!



Ilse Uyttersprot

Burgemeester, en supporter door dik en dun

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 20:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Jan schreef:
Zienaa schreef:
In 't begin had ik er geen goed oog in, mor uiteindelijk begon alleman wa los te komen en hebben we er toch nog een feestje van gemaakt.

Ik stond dor in mijn schoon hemd van te gon werken en 't was volledig deerzjikt van 't bier azzek nor huis ging :lol:


En van 't bier afgebleven zoals je had gezegd? ;)


Nee maar ik heb er maar een paar gedronken :cool:


23 Apr 2011, 20:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Zienaa schreef:
Jan schreef:
Zienaa schreef:
In 't begin had ik er geen goed oog in, mor uiteindelijk begon alleman wa los te komen en hebben we er toch nog een feestje van gemaakt.

Ik stond dor in mijn schoon hemd van te gon werken en 't was volledig deerzjikt van 't bier azzek nor huis ging :lol:


En van 't bier afgebleven zoals je had gezegd? ;)


Nee maar ik heb er maar een paar gedronken :cool:


Misschien sta je tussen mijn foto's en kan je daar al zien op hoeveel de teller staat :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 20:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Haha ja wie weet :D

Amai nu ik er is goe aan denk, ik ga toch moeten afkicken van 't sfeerke van de laatste weken ze als de competitie op haar einde gaat lopen.


23 Apr 2011, 21:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Zienaa schreef:
Haha ja wie weet :D

Amai nu ik er is goe aan denk, ik ga toch moeten afkicken van 't sfeerke van de laatste weken ze als de competitie op haar einde gaat lopen.


Ze zoeken hier thuis voor mij alternatieven om af te kicken als competitie voorbij is :D
Een kwestie om niet in een zwart gat te vallen :p

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 21:25
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2529
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Onderkroiper schreef:
Zienaa schreef:
Haha ja wie weet :D

Amai nu ik er is goe aan denk, ik ga toch moeten afkicken van 't sfeerke van de laatste weken ze als de competitie op haar einde gaat lopen.


Ze zoeken hier thuis voor mij alternatieven om af te kicken als competitie voorbij is :D
Een kwestie om niet in een zwart gat te vallen :p


in een witzwet gat :plat:

_________________
Iendracht 4ever.


23 Apr 2011, 21:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
kreezie nonkeltje schreef:
Onderkroiper schreef:
Zienaa schreef:
Haha ja wie weet :D

Amai nu ik er is goe aan denk, ik ga toch moeten afkicken van 't sfeerke van de laatste weken ze als de competitie op haar einde gaat lopen.


Ze zoeken hier thuis voor mij alternatieven om af te kicken als competitie voorbij is :D
Een kwestie om niet in een zwart gat te vallen :p


in een witzwet gat :plat:


Ik denk er aan een compilatie te maken met de mooiste foto's van voorbij seizoen :love:
Ook heb ik nog minstens 7.500 scans te maken van krantenartikets vanaf 1968 tot 2002 :oops:

Dus niet getreurd werk genoeg :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Apr 2011, 21:55
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
England4ever schreef:
Bakkie schreef:
Sammy net weg lekker zijn kl....... gevuld :D


Ongelooflijk Bakkie, afkommen van de mert, nog is stoppen om e pintjen te drinken en den Sammy just gemist, dermee dat eem der nie was op de mert...



Dieje gast kan goed eten, mijn gedacht :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Apr 2011, 11:29
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46
Berichten: 94
Leeftijd: 39
Locatie: Oiljst !!
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
onderkroiper... wanneer komen de fotokes :love:

twas weer bien!
tokkie en dries, mercie ver der is op te kloppen! ;)

nog ne zalige pasen aan iedereen..

:EA:

_________________
Iendracht foreverrrrr


24 Apr 2011, 22:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
Ik heb me wat mispakt aan het aantal fotokes die ik vrijdagavond maakte ;)
Ben nog steeds aan de foto's klaar te maken om te posten .
Tot mijn spijt heb ik enkele exemplaren in de prullenmand gegooid wegens onscherp :angel:

Ik hoop dat ik mijn mijn 6.000ste post goed nieuws kan brengen dat ze eindelijk on-line staan :love:

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 24 Apr 2011, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.



24 Apr 2011, 22:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 245 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst