Fandag op zondag 26 juni - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21
 Fandag op zondag 26 juni 
Auteur Bericht
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Bakkie schreef:
Zou Lot en co nu ook een ploeg hebben,of gaan ze meedoen aan Miss Iendracht Oilsjt. :D


geen van beiden, lot heeft een vergadering zondag middag en zal s avonds nog wel eens komen kijken als de vergadering niet uitloopt


25 Jun 2011, 15:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
zwetzat schreef:
Jeroen schreef:
Jean schreef:

Moet gij nu echt uw abonnement al hebben op 26 juni??
Leer eens wat geduld te hebben!

Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het?


zojuist mail gekregen van Frank Schraets , secretariaat Eendracht: op de fandag GEEN truitjes, noch abbo's

deze volgen later en zal nog medegedeeld worden waar en wanneer !

:wadde:

Zondag op de fandag zullen de nieuwe truitjes afgegeven worden aan de supporters die een abonnement hebben betaald of op de fandag zelf betalen. De truitjes zijn vandaag in het PC-stadion afgeleverd. Ik ken geen Frank Schraets op het secretariaat. Het gaat hier duidelijk om desinformatie om de huidige leiding van EA in een slecht daglicht te stellen.


Laatst gewijzigd door parol op 25 Jun 2011, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Jun 2011, 15:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
parol schreef:
zwetzat schreef:
Jeroen schreef:
Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het?


zojuist mail gekregen van Frank Schraets , secretariaat Eendracht: op de fandag GEEN truitjes, noch abbo's

deze volgen later en zal nog medegedeeld worden waar en wanneer !

:wadde:

Zondag op de fandag zullen de nieuwe truitjes afgegeven worden aan de supporters die een abonnement hebben betaald of op de fandag zelf betalen. De truitjes zijn vandaag in het PC-stadion afgeleverd. Ik geen geen Frank Schraets op het secretariaat. Het gaat hier duidelijk om desinformatie om de huidige leiding van EA in een slecht daglicht te stellen.

Voila, bedankt Michel. (y)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


25 Jun 2011, 16:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
[quote"parol"] Ik geen geen Frank Schraets op het secretariaat. Het gaat hier duidelijk om desinformatie om de huidige leiding van EA in een slecht daglicht te stellen.[/quote]

Dat is toch wel vriejt ze, der loopt daar dus duidelijk enen rond dat dringend een trap onder zijn gat verdiend :stom:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


25 Jun 2011, 16:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Ik kan nu niet aanwezig zijn op de fandag maar heb wel een abo besteld en al betaald, kan ik later nog truitje afhalen?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


25 Jun 2011, 16:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
De_steve schreef:
Ik kan nu niet aanwezig zijn op de fandag maar heb wel een abo besteld en al betaald, kan ik later nog truitje afhalen?

Ja, dat zal zeker mogelijk zijn!


25 Jun 2011, 17:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
parol schreef:
zwetzat schreef:
Jeroen schreef:
Ik moet just niks, ik ga gewoon liever in 1x om mijn abo en dat truitje. Mag het?


zojuist mail gekregen van Frank Schraets , secretariaat Eendracht: op de fandag GEEN truitjes, noch abbo's

deze volgen later en zal nog medegedeeld worden waar en wanneer !

:wadde:

Zondag op de fandag zullen de nieuwe truitjes afgegeven worden aan de supporters die een abonnement hebben betaald of op de fandag zelf betalen. De truitjes zijn vandaag in het PC-stadion afgeleverd. Ik ken geen Frank Schraets op het secretariaat. Het gaat hier duidelijk om desinformatie om de huidige leiding van EA in een slecht daglicht te stellen.


Den Onderkroiper is pas thuis van het PC-stadion.
Samen met Hugo & Zwawi hebben we een 30-tal mooiste foto's van het laatste kampioenenseizoen ingekaderd en zullen morgenvroeg nog omhoog gehangen worden her en der in het stadion.

Ik kan 200 % bevestigen dat de truitjes er WEL DEGELIJK aanwezig zijn.

Dus wie zijn truitje tijdens het fanbezoek wilt afhalen, zal NIET teleurgesteld worden.

Wie wel teleurgesteld is, is onze superfan Hugo. We hebben vastgesteld dat er zo een 5-tal kaders van de muur gerukt zijn.
Het betreft oudere foto's die in het clubrestaurant omhoog hingen. :stom:

De vasthechting hangt nog aan de muur dus werkelijk afgetrokken :boks:

Nu moeten we nog uitzoeken welke exemplaren bij een "Iendrachtfan" omhoog hangen.

Gelukkig is er nog een backup van de foto's maar wie doet zoiets ? :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Jun 2011, 17:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
davy1919 schreef:
[quote"parol"] Ik geen geen Frank Schraets op het secretariaat. Het gaat hier duidelijk om desinformatie om de huidige leiding van EA in een slecht daglicht te stellen.


Dat is toch wel vriejt ze, der loopt daar dus duidelijk enen rond dat dringend een trap onder zijn gat verdiend :stom:[/quote]
ik kan u wel duidelijk bevestigen dat ik tot 2x toe een mail heb gekregen van ene Frank Schraets. Dus als er al sprake is van desinformatie, dan zeker niet van mijn kant.

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


25 Jun 2011, 17:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
zwetzat schreef:
davy1919 schreef:
[quote"parol"] Ik geen geen Frank Schraets op het secretariaat. Het gaat hier duidelijk om desinformatie om de huidige leiding van EA in een slecht daglicht te stellen.


Dat is toch wel vriejt ze, der loopt daar dus duidelijk enen rond dat dringend een trap onder zijn gat verdiend :stom:

ik kan u wel duidelijk bevestigen dat ik tot 2x toe een mail heb gekregen van ene Frank Schraets. Dus als er al sprake is van desinformatie, dan zeker niet van mijn kant.[/quote]

Post zijn e-mailadres eens en we zullen hem eens spammen :stom:

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Jun 2011, 18:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Onderkroiper schreef:
Post zijn e-mailadres eens en we zullen hem eens spammen :stom:


IP adres achterhalen en checken of hij hier gekend is op 't forum.


25 Jun 2011, 18:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Kom allen naar de fandag en laat ons er een feestje van maken zoals alleen Iendrachtsupporters dat kunnen. John Woolley die 's avonds optreedt is een Aalsterse rocker die veel supporters kennen omdat hij al zolang naar onze wedstrijden komt kijken. Gisteren was hij er ook op de match tegen Westerlo! John is een echte Iendrachter en een goede zanger en ambiancemaker :banana:


25 Jun 2011, 23:58
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Ik heb samen met Julien (zwawi) nog doorgewerkt tot middernacht, om de laatste kaders van het afgelopen seizoen nog kunnen op te hangen, tot mijn grote verbazing waren er nog altijd mensen onder de leiding van de organisator bezig aan het werken.
De fanshop is in orde hoor mannen, alle oude truitjes worden aan spotprijzen verkocht (ook kindertruitjes), er waren ook nieuwe zaken te zien, waaronder handdoeken, paraplus, 2 verschillende ploegfoto's enz...
Verder zijn er allerlei zaken voorzien voor de kinderen, is er een jeugdtornoooi, de demotraining van de eerste ploeg en de signeersessie, het kickervoetbaltornooi van de supportersclubs met als finale, de winnaar van het tornooi tegen The A-Team van den Iendracht. :banana:
Later op de namiddag zal John Wooley er een serieuse lap op geven, en hebben jullie de kans om te genieten van een afsluitende bbq met het nodige vocht, wat wil een mens nog meer?
Enfin, redenen genoeg om vandaag een bezoekje te brengen aan onze geliefde club.

Iendracht forever! :EA: :EA:

Apropos, de truitjes zijn er hoor mannen, ik heb ze met mijn eigen ogen gezien. :lol:
Miljaarde, nog iets vergeten, aan de kandidaten voor de Miss Iendrachtverkiezing, in de jury zetelen enkele spelers en de voorzitter is Kevin Van den Noortgaete. :lol: :love:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 26 Jun 2011, 9:23, 2 keer totaal gewijzigd.



26 Jun 2011, 9:10
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Luc ledegen ging er voor zorgen dat er vandaag ook tickets te verkrijgen waren voor de wedstrijd tegen Club Brugge, hopelijk komt dit in orde en kunnen vandaag de mensen die nog geen ticket hebben waaronder den Hugo, zich hun inkomkaartje voor woensdag aanschaffen. :D
Een prettige zondag verder en hopelijk kom ik een van jullie tegen tijdens een van onze rondleidingen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Jun 2011, 9:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Hugo schreef:
Ik heb samen met Julien (zwawi) nog doorgewerkt tot middernacht, om de laatste kaders van het afgelopen seizoen nog kunnen op te hangen, tot mijn grote verbazing waren er nog altijd mensen onder de leiding van de organisator bezig aan het werken.
De fanshop is in orde hoor mannen, alle oude truitjes worden aan spotprijzen verkocht (ook kindertruitjes), er waren ook nieuwe zaken te zien, waaronder handdoeken, paraplus, 2 verschillende ploegfoto's enz...
Verder zijn er allerlei zaken voorzien voor de kinderen, is er een jeugdtornoooi, de demotraining van de eerste ploeg en de signeersessie, het kickervoetbaltornooi van de supportersclubs met als finale, de winnaar van het tornooi tegen The A-Team van den Iendracht. :banana:
Later op de namiddag zal John Wooley er een serieuse lap op geven, en hebben jullie de kans om te genieten van een afsluitende bbq met het nodige vocht, wat wil een mens nog meer?
Enfin, redenen genoeg om vandaag een bezoekje te brengen aan onze geliefde club.

Iendracht forever! :EA: :EA:

Apropos, de truitjes zijn er hoor mannen, ik heb ze met mijn eigen ogen gezien. :lol:
Miljaarde, nog iets vergeten, aan de kandidaten voor de Miss Iendrachtverkiezing, in de jury zetelen enkele spelers en de voorzitter is Kevin Van den Noortgaete. :lol: :love:


Voila zé, laten we er samen een gezellige namiddag/avond (nacht bij sommigen :D ) van maken.
Bij deze ook nen dikken proficiat aan de mensen die instaan voor de organisatie en aan alle medewerkers.

_________________
oilsjt, goi alien...


26 Jun 2011, 11:14
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Fandag op zondag 26 juni
Hugo schreef:
Ik heb samen met Julien (zwawi) nog doorgewerkt tot middernacht, om de laatste kaders van het afgelopen seizoen nog kunnen op te hangen, tot mijn grote verbazing waren er nog altijd mensen onder de leiding van de organisator bezig aan het werken.
De fanshop is in orde hoor mannen, alle oude truitjes worden aan spotprijzen verkocht (ook kindertruitjes), er waren ook nieuwe zaken te zien, waaronder handdoeken, paraplus, 2 verschillende ploegfoto's enz...
Verder zijn er allerlei zaken voorzien voor de kinderen, is er een jeugdtornoooi, de demotraining van de eerste ploeg en de signeersessie, het kickervoetbaltornooi van de supportersclubs met als finale, de winnaar van het tornooi tegen The A-Team van den Iendracht. :banana:
Later op de namiddag zal John Wooley er een serieuse lap op geven, en hebben jullie de kans om te genieten van een afsluitende bbq met het nodige vocht, wat wil een mens nog meer?
Enfin, redenen genoeg om vandaag een bezoekje te brengen aan onze geliefde club.

Iendracht forever! :EA: :EA:

Apropos, de truitjes zijn er hoor mannen, ik heb ze met mijn eigen ogen gezien. :lol:
Miljaarde, nog iets vergeten, aan de kandidaten voor de Miss Iendrachtverkiezing, in de jury zetelen enkele spelers en de voorzitter is Kevin Van den Noortgaete. :lol: :love:


Da kickerding was vanaf 12uur zeker?


26 Jun 2011, 11:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst