Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven. - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven. 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Still standing ! schreef:
postbode schreef:
Denkt iedereen dat alle problemen opgelost zijn door DDB terug voorzitter te maken ?


toch veel.

ik vraag mij ook af (ik bedoel letterlijk dat ik het mij afvraag, niets meer) als je het potentiele verlies van uw voorzitter én hoofdsponsor riskeert over een dispuut ivm een manager, of dat dan zowieso wel wel in het belang van de club is of dat er andere dingen spelen ??? pakt dan rap de fulltime manager he.

mijn mening he.


wat er ook gaat gebeuren, ik denk persoonlijk ook en ben er zelfs van overtuigd, dat een full-time de enige goede oplossing zou zijn, al de rest zouden volgens mij alleen maar lapmiddeltjes zijn en ons op korte termijn alweer zuur opbreken, maar die knoop doorhakken is niet simpel, dat realiseer ik mij wel.

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


28 Jun 2011, 16:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Bram schreef:
Bakkie schreef:
Amper 300 die getekend hebben,triestig ik vraag mij af waar die 6000 (succes) sups zijn gebleven van tegen Waregem en Dessel :hmm: het heeft in het nieuwsblad, HLN, voetbalkrant, de 2 forums, tweedeklasse. be, Aalst.tv,facebook.....ge gaat mij toch niet zeggen dat er amper 300 mensen dit hebben gelezen.
Iedereen is natuurlijk vrij om te tekenen,maar 300 dat is echt wel schandalig weinig.
We twijfelen er sterk aan,om zelfs deze petitie te overhandigen aan Dirk.Hij zou het wel eens als een affront kunnen opnemen,als er maar zo weinig mensen achter hem staan :wadde:

Ik vind eerlijk gezegd dat het simpelweg met zijn eigen goesting moet zijn. Hij heeft nu al 3 keer ontslag genomen en als hij nu terug komt moet het wel met de bedoeling zijn om geen 4de keer ontslag te nemen. Ik hoop natuurlijk ook dat hij op zijn stappen terugkomt. Maar zoals gezegd, als het met zijn gedacht niet is dan moet het ook niet meer hé. Dan zijn we beter om op zoek te gaan naar mensen die er zich wel de volle 100% willen tegen smijten.



@Bakkie: luister, ik heb niets tegen DDB, maar ik heb die petitie ook niet getekend.

Waarom niet? Omdat ik denk dat dat geen oplossing is, net zomin de oplossing waar ze momenteel mee bezig zijn. :wow:

nogmaals, ik dank de heer De Bruecker voor wat hij twee jaar geleden heeft gedaan, maar tot op vandaag staan we geen stap verder. heeft al meermaals zijn ontslag gegeven, en wat als hij nu weer terug op zijn beslissing terugkomt. Om binnen enkele maanden het weer af te stappen?

ik heb niets tegen je petitie, maar het is geen oplossing, helaas ...


28 Jun 2011, 18:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Ik apprecieer ook de inzet van de medefans want ik weet dat 99% op het forum het goed voor heeft met Iendracht.
Ik apprecieer DDB ook zeker en vast maar zolang de waarheid niet gecommuniceerd wordt, teken ik niet.
En voor mij geen drogredenen zoals 'niet te combineren' met het bedrijf...


28 Jun 2011, 18:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Wa ge hier soms toch leest..nen buitenlandsen investeerder is misschien goed voor 2-3 jaar voor zijn geld en dan laat hij de club vallen en kunt ge terug vanaf 0 beginnen. Als er toch zodra ne nieuwe voorzitter moet komen , moet het enen zijn da bereid is om te investeren in de club op lange termijn en een visie heeft om de club uit te bouwen , niet zomaar enen da zijn geld der insteekt omdattem teveel heeft en daarna ons laat zitten.
Als den Egyptenaar op Lierse opstapt , zal het voor hen ook moeilijk worden. Die Indonesiërs die Wezet hebben overgepakt gaan Wezet proberen naar de top te loodsen , lukt dit niet dan zal Wezet snel dood zijn.
Het is ieder zijn mening maar toch oppassen met mannen die hun geld er in steken omdat ze nie beter weten of omdant hun zelf goed zou uitkomen.


28 Jun 2011, 18:45
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Jean schreef:
Ik heb zojuist een mailtje naar Roman Abramovich gestuurd om te vragen of hij geïnteresseerd is in onze club. Ik weet dat jullie mij zot gaan verklaren maar het gaat vooral over de manier van aanbrengen bij Roman.

Trouwens over De Nul : als het bestuur hem op de man af zou vragen als voorzitter dan zit er kans in dat hij ja zegt!


:plat: :plat: :plat:


28 Jun 2011, 19:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Iedere keer het water ons tot aan de lippen staat, keert de naam van Jan De Nul terug.

sommige mensen moeten stoppen met dromen.

De Nul draait al jaren een miljardenomzet, die mens is stinkend, stinkend rijk...

Indien hij ons had willen helpen en echt interesse zou tonen in voetbal had hij het al lang gedaan.

Wat is een miljoen euro voor dienen mens? een betalingskorting op het één of andere Midden-Oosten contract... :cool:


28 Jun 2011, 19:26
Miniem

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 12:45
Berichten: 50
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
AlostanA schreef:
Jean schreef:
zwetzat schreef:

waarom proberen ze het dan niet eens?


omdat hij bekwame mensen zou willen en dus liggen de huidige er dan allemaal uit


Naar het schijnt interesseert voetbal hem ook geen bal.


100% juist, was zijn antwoord ook toen ik het hem 4-5 jaar geleden persoonlijk vroeg


28 Jun 2011, 19:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
AlostanA schreef:
Jean schreef:
zwetzat schreef:

waarom proberen ze het dan niet eens?


omdat hij bekwame mensen zou willen en dus liggen de huidige er dan allemaal uit


Naar het schijnt interesseert voetbal hem ook geen bal.


maar misschien wel de feestjes na de match?
de optredens van de willy in het restaurant?
de hamburgers aan het kot in den hoek van de K?
ne lapdance van Miss Iendracht?
een baggercontract voor ons A-terrein tijdens de winterstop?
ne foto met de zwawi in zijn kantoor...
een dikke bees van de flippo na elke match?

er moet toch iét zijn, dat hem interesseert op den iendracht???!!!
:wadde: :)


28 Jun 2011, 19:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Bakkie schreef:
postbode schreef:
man man man toch ik een meisken ? Al 35 supporter in hart en nieren lang gewacht om mij te registreren en direct vanaf de eerste post direct afgemaakt worden .Denkt iedereen dat alle problemen opgelost zijn door DDB terug voorzitter te maken ?


Dan mag je toch eens je profiel aanpassen,daar staat toch vrouw ;) of heb je nood aan een NIEUWE WIND.


misschien WAS 't een vrouw en nu ne man :plat:

_________________
Iendracht 4ever.


28 Jun 2011, 19:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
El Corredor schreef:
Iedere keer het water ons tot aan de lippen staat, keert de naam van Jan De Nul terug.

sommige mensen moeten stoppen met dromen.

De Nul draait al jaren een miljardenomzet, die mens is stinkend, stinkend rijk...

Indien hij ons had willen helpen en echt interesse zou tonen in voetbal had hij het al lang gedaan.

Wat is een miljoen euro voor dienen mens? een betalingskorting op het één of andere Midden-Oosten contract... :cool:


ik zal hier anders eens aan de sjeikh van Abu Dhabi of Dubai vragen of ze nog een miljoentje of 2 zakgeld over hebben :D

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


28 Jun 2011, 20:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Jean schreef:
Ik heb zojuist een mailtje naar Roman Abramovich gestuurd om te vragen of hij geïnteresseerd is in onze club. Ik weet dat jullie mij zot gaan verklaren maar het gaat vooral over de manier van aanbrengen bij Roman.

Trouwens over De Nul : als het bestuur hem op de man af zou vragen als voorzitter dan zit er kans in dat hij ja zegt!


aangezien je het zelf al vermeldt, geen verdere commentaar :crazy:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


28 Jun 2011, 20:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Davy schreef:
AlostanA schreef:
Jean schreef:

omdat hij bekwame mensen zou willen en dus liggen de huidige er dan allemaal uit


Naar het schijnt interesseert voetbal hem ook geen bal.


maar misschien wel de feestjes na de match?
de optredens van de willy in het restaurant?
de hamburgers aan het kot in den hoek van de K?
ne lapdance van Miss Iendracht?
een baggercontract voor ons A-terrein tijdens de winterstop?
ne foto met de zwawi in zijn kantoor...
een dikke bees van de flippo na elke match?

er moet toch iét zijn, dat hem interesseert op den iendracht???!!!
:wadde: :)


moest ik in Dhr Jan De Nul zijn plaats zijn, ge hebt een wereldbedrijf uit de grond gestampt, on de boeirden van den denjer :EA: , en toch nog in Oilsjt gebleven, niemand heeft het eeuwig leven, en wetende
dat enkele 5000 gezinnen in groeit Oilsjt mè den Iendracht begoon zen, ... man man man, ge zojt mè zing schoiven: eeuwige roem

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


28 Jun 2011, 21:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
ja maar hij heeft al eeuwige roem. ;)


28 Jun 2011, 21:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
Davy schreef:
AlostanA schreef:
Jean schreef:

omdat hij bekwame mensen zou willen en dus liggen de huidige er dan allemaal uit


Naar het schijnt interesseert voetbal hem ook geen bal.


maar misschien wel de feestjes na de match?
de optredens van de willy in het restaurant?
de hamburgers aan het kot in den hoek van de K?
ne lapdance van Miss Iendracht?
een baggercontract voor ons A-terrein tijdens de winterstop?
ne foto met de zwawi in zijn kantoor...
een dikke bees van de flippo na elke match?

er moet toch iét zijn, dat hem interesseert op den iendracht???!!!
:wadde: :)


de site zelf om er e kantoorgebouw op te zetten misschien? :hmm:

en moest hij werkelijk geinteresseerd zijn had hij da 20 jaar geleden wel al gedaan .... ofwel heeft hij ergens in qatar ne slag van een schroef gehad en is hij nu volledig zot van voetbal en van den eendracht ....


28 Jun 2011, 21:43
Miniem

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 12:45
Berichten: 50
Bericht Re: Petitie:Dirk De Bruecker moet blijven.
zwetzat schreef:
Davy schreef:
AlostanA schreef:

Naar het schijnt interesseert voetbal hem ook geen bal.


maar misschien wel de feestjes na de match?
de optredens van de willy in het restaurant?
de hamburgers aan het kot in den hoek van de K?
ne lapdance van Miss Iendracht?
een baggercontract voor ons A-terrein tijdens de winterstop?
ne foto met de zwawi in zijn kantoor...
een dikke bees van de flippo na elke match?

er moet toch iét zijn, dat hem interesseert op den iendracht???!!!
:wadde: :)


moest ik in Dhr Jan De Nul zijn plaats zijn, ge hebt een wereldbedrijf uit de grond gestampt, on de boeirden van den denjer :EA: , en toch nog in Oilsjt gebleven, niemand heeft het eeuwig leven, en wetende
dat enkele 5000 gezinnen in groeit Oilsjt mè den Iendracht begoon zen, ... man man man, ge zojt mè zing schoiven: eeuwige roem


Jan De Nul zelf is al een tijd niet meer onder ons. Het zijn nu zijn 2 zoons die de boel rechthouden...

Btw sorry voor offtopic


28 Jun 2011, 22:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst