FANDAG | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 
 FANDAG 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht FANDAG
wat is me dat weer allemaal

missverkiezing gaat opeens weer niet door
bonnekes voor den BBQ zijn pas om 17u klaar
met alle respekt (ik moet zien wat ik zeg hé) voor de mensen die er al hun tijd al ingestoken hebben, maar ik heb zo stilaan wel de indruk dat een paar idealisten alles op hun schouders hebben genomen, met alle gevolgen vandien.

Wat ik al vroeger heb gezegd komt nog eens uit: deze fandag komt 1 maand te vroeg, zeker met die bestuursperikelen draait er veel in de soep

mij ga je in ieder geval daar vandaag niet meer :stom: zien

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


26 Jun 2011, 14:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: FANDAG
zwetzat schreef:
wat is me dat weer allemaal

missverkiezing gaat opeens weer niet door
bonnekes voor den BBQ zijn pas om 17u klaar
met alle respekt (ik moet zien wat ik zeg hé) voor de mensen die er al hun tijd al ingestoken hebben, maar ik heb zo stilaan wel de indruk dat een paar idealisten alles op hun schouders hebben genomen, met alle gevolgen vandien.

Wat ik al vroeger heb gezegd komt nog eens uit: deze fandag komt 1 maand te vroeg, zeker met die bestuursperikelen draait er veel in de soep

mij ga je in ieder geval daar vandaag niet meer :stom: zien

by the way: dit bericht is geen overreacting :boks:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


26 Jun 2011, 14:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: FANDAG
Ik vrees dat ge nogal op mijn zenuwen begint te werken. Hebt ge problemen thuis ofzo? Lopen de dingen niet zo vlot op het werk? Waarschijnlijk een beetje last van de bloeddruk?

Ik begrijp dat bepaalde zaken niet supervlot lopen, en dat er deze week al een aantal dingen zijn gebeurd die voor een tweedeklasser ongezien zijn. Maar hier 3 topics opendoen met 12 uitroepteken en 39 keer :stom: , dat is toch ook voor niks nodig he.

Allez bon, laten we samen gewoon hopen dat het binnen een aantal weken allemaal wat rustiger wordt, en dat we tegen de start van de competitie alleen nog maar kunnen klagen over wat er òp het veld gebeurt.


26 Jun 2011, 15:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: FANDAG
De missverkiezing gaat niet door en meneer stuurt zijn kat :plat:


26 Jun 2011, 15:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: FANDAG
De Jean schreef:
Ik vrees dat ge nogal op mijn zenuwen begint te werken. Hebt ge problemen thuis ofzo? Lopen de dingen niet zo vlot op het werk? Waarschijnlijk een beetje last van de bloeddruk?

Ik begrijp dat bepaalde zaken niet supervlot lopen, en dat er deze week al een aantal dingen zijn gebeurd die voor een tweedeklasser ongezien zijn. Maar hier 3 topics opendoen met 12 uitroepteken en 39 keer :stom: , dat is toch ook voor niks nodig he.

Allez bon, laten we samen gewoon hopen dat het binnen een aantal weken allemaal wat rustiger wordt, en dat we tegen de start van de competitie alleen nog maar kunnen klagen over wat er òp het veld gebeurt.



een forum dient ook om uw gedacht te zeggen, ook als het slecht draait. Ik begrijp dat dat op sommige mensen hun systeem begint te werken, maar troost U, ge zijt niet alleen. En het is niet nodig om dan iemand persoonlijk aan te vallen, dat is buiten de kwestie. Hou het over den Iendracht, ja. Om u een plezier te doen zal ik voortaan de uitroeptekens weglaten en de stom-tekens ook Maar ik zal wel nog punten en komma's gebruiken, allez bon, dat mag toch nog wel veronderstel ik.

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


26 Jun 2011, 15:10
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: FANDAG
zwetzat schreef:
een forum dient ook om uw gedacht te zeggen, ook als het slecht draait.


En moet dat voor jou altijd in een nieuwe topic?
Wat scheelt er aan die andere topic over de fandag?


26 Jun 2011, 15:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: FANDAG
Stijn schreef:
zwetzat schreef:
een forum dient ook om uw gedacht te zeggen, ook als het slecht draait.


En moet dat voor jou altijd in een nieuwe topic?
Wat scheelt er aan die andere topic over de fandag?


Ja mensen het gaat van kwaad naar erger. Tijdens het seizoen mis ik amper ne match zowel uit als thuis, de voorbereiding laat ik grotendeels voorbijgaan; Juli en Augustus is het ofwel veel werken bij mij of de weinige dagen dat ik niet moet werken een festivalleke doen. Dus ben ik een dagelijks bezoeker van het forum maar de laatste dagen heb ik nog weinig zin in hier te komen kijken. Als ze er staan tegen de competitie (sportief en bestuurlijk) ben ik content en laat de mensen dan ook is hun werk doen alstublieft. Vroeger waren er geen internetfora en dergelijke maar waren er ook bestuursperikelen (en niet alleen bij EA) en andere problemen. En (voorbaarlijke) opmerkingen over eventueel gesjoemel, geldzaken en zo moeten hier ook al niet al te breed uitgesmeerd worden. Vergeet niet dat IEDEREEN op dit forum kan. Ik sta natuurlijk open voor dialoog, commentaar en als er problemen zijn moeten we die als supporter mogen/kunnen zelfs moeten bespreken.Maar dan doe ik een oproep aan de beheerders om het toegangsprofiel te wijzigen op dit forum. Zoals op veel fora VERPLICHT registreren om zelfs te kunnen meelezen. Dan kunnen we met zijn allen blijven modder gooien, complottheorieën uitwerken en verwijten zo veel we willen. Want hoe het hier nu draait op het forum komt dit onze club zeker niet ten goede! Sorry maar het moest er is uit! Laat de reacties maar komen... Tot woensdag op EA - Bruhhe! :EA:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


26 Jun 2011, 15:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst