Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13
 Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
parol schreef:
witteken schreef:
doet die nieuwe manager nu de transfers of is het nog altijd marcel? dat zou ik graag eens weten.

Marcel houdt zich nog altijd met de transfers bezig!


Maar werkt samen of gaat in overleg gaan met de nieuwe manager dan toch?

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


12 Jul 2011, 18:26
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Wat moet ne manager nu gaan beslissen over spelers??

Dat moet de technische staf doen. Eventueel met een soort van "technisch directeur" die eerder op lange termijn gaat kijken (trainers gaan dat dikwijls niet doen). Maar noch een manager, noch een bejaarde die een bezigheid zoekt (M VDS), zijn daarvoor geschikt.


12 Jul 2011, 18:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Jeroen schreef:
Wat moet ne manager nu gaan beslissen over spelers??

Dat moet de technische staf doen. Eventueel met een soort van "technisch directeur" die eerder op lange termijn gaat kijken (trainers gaan dat dikwijls niet doen). Maar noch een manager, noch een bejaarde die een bezigheid zoekt (M VDS), zijn daarvoor geschikt.


waarom wilde ze dan de de corte eerst, gewoon om ons papierwerk in orde te maken :wadde:


12 Jul 2011, 19:05
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Weet ik veel, maar een manager moet geld binnenbrengen en structuur in een club brengen, geen spelers aantrekken.


12 Jul 2011, 19:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
witteken schreef:
Jeroen schreef:
Wat moet ne manager nu gaan beslissen over spelers??

Dat moet de technische staf doen. Eventueel met een soort van "technisch directeur" die eerder op lange termijn gaat kijken (trainers gaan dat dikwijls niet doen). Maar noch een manager, noch een bejaarde die een bezigheid zoekt (M VDS), zijn daarvoor geschikt.


waarom wilde ze dan de de corte eerst, gewoon om ons papierwerk in orde te maken :wadde:

De manager heeft de dagelijkse leiding en de algemene coördinatie, rekening houdend met de beslissingen van het bestuur.


12 Jul 2011, 19:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
parol schreef:
eintracht frankfurt schreef:
parol schreef:
ZIEHIER HET CORRECTE BERICHT


Op zaterdag 30 juli om 10u gaan we met het bestuur in het PC-stadion een vergadering organiseren met de supportersclubs, OPC en de beheerders van Iendracht.be. Iedere vereniging mag 5 vertegenwoordigers sturen.

Op de agenda staan:

-Toelichting over versterking bestuur en komst voltijds manager;
-uitleg over de takenverdeling van de medewerkers;
-toelichting transfers;
-vragen beantwoorden van supporters…


Het bestuur van EA


Ok, bedankt voor de toelichting, appreciate it (y)

Kleine opmerking : misschien toch een kleine toelichting over de financiele stand van zaken geven? M
Neem aan dat de rest van het bestuur ook op de hoogte is? Hopelijk :D


Ik heb vele vragen, mag ik bij deze komen, of zijn het geselecteerde supps?


Het financiele luik is geen agendapunt meer... Moet ik me zorgen maken?


Op deze supportersvergadering, waarvan het verslag steeds op het forum komt, worden telkens alle supportersclubs, het OPC en de beheerders van Iendracht.be uitgenodigd. Iedere vereniging mag 5 vertegenwoordigers sturen. Dat is al een heleboel supporters!
Het bestuur wilde zo vlug mogelijk een supportersvergadering bijeenroepen na de beslissingen van de belangrijke algemene vergadering van 2 juli. Niet alle bestuursleden zullen omwille van verlof kunnen aanwezig zijn. We wilden echter zo vlug mogelijk de nieuwe voltijds manager aan de supporters voorstellen en ook informatie geven over de takenverdeling bij de medewerkers, zodat de supporters weten tot wie ze zich moeten wenden in de organisatie. En natuurlijke zullen ook de transfers toegelicht worden.
Aangezien Frank De Roose, die verantwoordelijk is voor de financiën, omwille van verlof niet kan aanwezig zijn, staat er geen punt over de financiële toestand op de agenda.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


12 Jul 2011, 23:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Oei dat quoten lukt precies ni zo goed met de ipad :D

Mijn post is in het midden dus :D

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


12 Jul 2011, 23:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
eintracht frankfurt schreef:
Oei dat quoten lukt precies ni zo goed met de ipad :D

Mijn post is in het midden dus :D


Ich habe es nicht gewusst ;) :D

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Jul 2011, 23:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
parol schreef:
witteken schreef:
Jeroen schreef:
Wat moet ne manager nu gaan beslissen over spelers??

Dat moet de technische staf doen. Eventueel met een soort van "technisch directeur" die eerder op lange termijn gaat kijken (trainers gaan dat dikwijls niet doen). Maar noch een manager, noch een bejaarde die een bezigheid zoekt (M VDS), zijn daarvoor geschikt.


waarom wilde ze dan de de corte eerst, gewoon om ons papierwerk in orde te maken :wadde:

De manager heeft de dagelijkse leiding en de algemene coördinatie, rekening houdend met de beslissingen van het bestuur.


dus in feite is er niets veranderd .
FDR blijft de financiele zaken regelen
marcel blijft de transfers doen.

ik heb veel vertrouwen in DDB dat hij van den iendracht terug een ploeg wil maken die meetelt in belgie .
maar in marcel helemaal niet , heeft met meldert altijd in 4de gezeten en die moet de transfers doen . :nieje:


13 Jul 2011, 6:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Jeroen schreef:
Weet ik veel, maar een manager moet geld binnenbrengen en structuur in een club brengen, geen spelers aantrekken.

peter vdb en luc ledegem zijn de personen die geld moeten binnentrekken.
er zijn genoeg voorbeelden van managers die zich bezig houden met het aantrekken van spelers.
verschuren heeft het jaren gedaan en nu van holsbeek, devroe nu bij roeselare.
maar hier kan dat weer niet


13 Jul 2011, 8:37
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Devroe, nog zo'n fantastisch voorbeeld... Bij Anderlecht is't trouwens Colin die de transfers doet.

Waarom wilt ge trouwens dat dienen manager persé de transfers doet? Ik ben benieuwd ...


13 Jul 2011, 11:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Jeroen schreef:
Devroe, nog zo'n fantastisch voorbeeld... Bij Anderlecht is't trouwens Colin die de transfers doet.

Waarom wilt ge trouwens dat dienen manager persé de transfers doet? Ik ben benieuwd ...


Waarschijnlijk omdat hij spelersmakelaar was. Maar laat Van Eetvelde eerst maar eens een deftige structuur op poten zettten


13 Jul 2011, 11:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Jeroen schreef:
Devroe, nog zo'n fantastisch voorbeeld... Bij Anderlecht is't trouwens Colin die de transfers doet.

Waarom wilt ge trouwens dat dienen manager persé de transfers doet? Ik ben benieuwd ...


omdat we dringend zo iemand nodig hadden .
iemand zoals een orlans,maar die dan nie de vrijheid krijgt zoals hem om geld in zijn eigen zakken te steken.
wij hebben 2 maanden achter serebrennikov gezeten , maar bij devroe duurde het zolang niet


13 Jul 2011, 12:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
De middelen bij Roeselare zijn op dit moment waarschijnlijk meer aanwezig dan bij ons.
'k zou wel zeggen; laat ons nog een jaartje afwachten en laat de nivellering van 2de klasse zich verder voltrekken. Een aantal clubs zijn toch wel echt aan hun laatste stuiptrekkingen bezig. De situatie bij ons is misschien wel ernstig, maar zelfs de ergste roddels spreken nog niet over een schuldenberg vergelijkbaar met die van Lommel, Antwerp, Roeselare, Dender, Oostende etc. . Ook de lonen van de spelers zijn nog altijd belachelijk hoog, in 1ste klasse hebben ze een jaar of 3 geleden eens hetzelfde meegemaakt (gekoppeld aan de competitiehervorming naar 16 clubs wel). Veel van de spelers die toen uit de boot vielen hebben nog een reddingsboei gevonden in 2de... met alle gevolgen van dien voor de fin. toestand van de 2de klassers.

Voor mij was een manager op organisatorisch vlak nu toch echt belangrijk, en die hebben we nu. Laat ons daarmee nu eventjes voortdoen. Na alle polemiek nu ook gaan roepen om een sportief directeur (want dat is wat je bedoelt) lijkt mij zeer gevaarlijk voor het evenwicht in ons bestuur. Op een moment moet je ook content zijn met de stappen die gezet zijn hé. Vorig jaar deze tijd waren we een 3de klasser zonder structuur maar met vooral veel poef. Nu zijn we toch al een 2de klasser waar aan structuur wordt gewerkt om die poef weg te krijgen. OHL is ook niet na zijn 1ste seizoen gepromoveerd hé. Ik denk dat het verleden wel geleerd heeft om geen stappen - te veel - over te slaan in de groei.

_________________
If you never try, you'll never know


13 Jul 2011, 13:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
van een sportief directeur heb ik nooit gesproken, wel dat de manager ook de transfers moet doen.
dat ze marcel een andere taak geven


13 Jul 2011, 13:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst