Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Bomber schreef:
voorbijganger schreef:
Aan het verslag te lezen, was het geen spectaculaire vergadering (tenzij ik mis ben?)
Over de financiele en sportieve kwesties ga ik het niet hebben, want iedereen heeft daar blijkbaar een andere versie over. Ik ga pas luisteren naar de persoon die de realiteit kan meedelen en niet allemaal geruchten of berekeningen van een paar individuen.

Waar ik wel een bemerking bij heb: 'dat camerasysteem gaat pas operationeel zijn vanaf oktober?'. Maar de competitie begint al vroeger. Wil dat dan zeggen dat we het beest gaan kunnen uithangen tem oktober zonder dat iemand het ziet? En een paar camera´s omhoog hangen, daar doet ge toch geen maanden over?

En geen alcohol meer op de tribunes? Maar zijn de kantines dan nog open en zetten ze stewards aan de tribune die u elke keer gaan fouilleren? Of hoe moet dat begrepen worden?


Over dat camerasysteem snap ik uw opmerking ni echt ze, de camera's die er nu hangen werken al een paar jaar niet en nu gaan die paar maanden ineens verschil maken?

En de kantines zullen op zijn voor en na de match open zijn, en tijdens de rust. Die stewards zullen aan de ingangvan de tribune staan en der op letten da ge ni met drank binnen gaat he.

Da zijn regels die vroeger in 2de ook al van kracht waren hoor...


Wat ist Bomber? Krijgde al schrik dat de camera's gaan werken? :D :D

En dat van die drank is weer typisch.... Overal moogt ge met uw bier ( en Bratwurst ;) ) binnen, maar in de Belgische tweede klasse niet :crazy:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


31 Jul 2011, 16:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Bomber schreef:
Jean schreef:
Waarom moeten supporters zich met alles beginnen moeien?
Hebben jullie zaken met de boekhouding van de club?
Ik zou ne keer willen weten dat klanten naar de financiële toestand van mijn bedrijf vragen, of zelfs mijn werknemers!
Als er vanalles misloopt met de ticketing is het aan de club om daar iets aan te doen en werknemers die hun job niet goed doen te ontslaan, ik heb al vershillende mensen geherpositioneerd omdat ze hun job niet tot in de puntjes uitvoerden.
Ik ga al meer dan 30 jaar regelmatig naar den Iendracht (zit ook veel in Londen en ga daar naar Chelsea) en mag mezelf dus gerust supporter noemen, het komt gewoon niet in mij op om mij zorgen te maken in wat achter de schermen gaande is (heb daar ook geen tijd voor trouwens). De voorzitter heeft ook een (groot) bedrijf, hij moet toch weten hoe hij alles moet organiseren.
Ik beperkt me tot het echte supporteren!



Als de supporters hun vroeger niet gemoeid hadden met wat er achter de schermen gaande was, dan kon je nu naar Lokeren gaan zien...


(y)

En ik vraag mij af waarom wij niet mogen weten wat er financieel gaande is? Wil graag weten hoe de zaken ervoor staan ipv te horen dat we failliet zijn als het weeral te laat is.

Supporteren is niet alleen sportief achter uw ploegske staan, maar ook bezorgd zijn over het overleven en de toekomst van uw club.

Met een Abramovic moet ge u inderdaad over het financiele geen zorgen maken (voorlopig althans, een szien als hij zijn oliedollars in eigen zak steekt).
Maar als ge als bestuur zegt dat alles ok is, en dan vernemen dat er problemen zijn is met de trouwe supporters lachen.

Bon, trek er u gerust niets van aan, als te laat is kunnen we inderdaad misschien naar lokeren of weer in 4de klas gaan kijken, als het van supporters als u afhangt.

En een voetbalclub met een bedrijf vergelijken klopt niet in dit geval. Als ik een product koop en dat bedrijf gaat failliet, dan koop ik her ergens anders.
Als den Iendracht failliet gaat, is de club van mijn hart weg. En op een ander ga ik niet kijken in belgie.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


31 Jul 2011, 16:37
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
eintracht frankfurt schreef:
Bomber schreef:
Jean schreef:
Waarom moeten supporters zich met alles beginnen moeien?
Hebben jullie zaken met de boekhouding van de club?
Ik zou ne keer willen weten dat klanten naar de financiële toestand van mijn bedrijf vragen, of zelfs mijn werknemers!
Als er vanalles misloopt met de ticketing is het aan de club om daar iets aan te doen en werknemers die hun job niet goed doen te ontslaan, ik heb al vershillende mensen geherpositioneerd omdat ze hun job niet tot in de puntjes uitvoerden.
Ik ga al meer dan 30 jaar regelmatig naar den Iendracht (zit ook veel in Londen en ga daar naar Chelsea) en mag mezelf dus gerust supporter noemen, het komt gewoon niet in mij op om mij zorgen te maken in wat achter de schermen gaande is (heb daar ook geen tijd voor trouwens). De voorzitter heeft ook een (groot) bedrijf, hij moet toch weten hoe hij alles moet organiseren.
Ik beperkt me tot het echte supporteren!



Als de supporters hun vroeger niet gemoeid hadden met wat er achter de schermen gaande was, dan kon je nu naar Lokeren gaan zien...


(y)

En ik vraag mij af waarom wij niet mogen weten wat er financieel gaande is? Wil graag weten hoe de zaken ervoor staan ipv te horen dat we failliet zijn als het weeral te laat is.

Supporteren is niet alleen sportief achter uw ploegske staan, maar ook bezorgd zijn over het overleven en de toekomst van uw club.

Met een Abramovic moet ge u inderdaad over het financiele geen zorgen maken (voorlopig althans, een szien als hij zijn oliedollars in eigen zak steekt).
Maar als ge als bestuur zegt dat alles ok is, en dan vernemen dat er problemen zijn is met de trouwe supporters lachen.

Bon, trek er u gerust niets van aan, als te laat is kunnen we inderdaad misschien naar lokeren of weer in 4de klas gaan kijken, als het van supporters als u afhangt.
En een voetbalclub met een bedrijf vergelijken klopt niet in dit geval. Als ik een product koop en dat bedrijf gaat failliet, dan koop ik her ergens anders.
Als den Iendracht failliet gaat, is de club van mijn hart weg. En op een ander ga ik niet kijken in belgie.


Op termijn is het toch ofwel een fusie ofwel in lagere afdelingen verder doen hoor! Hoe spijtig ook, dat is de realiteit!


31 Jul 2011, 17:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Jean schreef:
Op termijn is het toch ofwel een fusie ofwel in lagere afdelingen verder doen hoor! Hoe spijtig ook, dat is de realiteit!


Zo een domme uitspraak moet ge mij nu toch eens proberen uit te leggen. Waarom zou een club als Aalst in tweede niet leefbaar zijn? Noem mij in België dan eens pakweg 50 clubs op die leebaarder zijn dan wij (want die moeten er wel zijn als gij denkt dat we zonder fusie in de lagere afdelingen voortmoeten). En een fusie? Komaan zeg, buiten een club opslorpen om zelf te blijven bestaan of een kleine club meepakken gewoon voor ene sponsor met veel geld kan ik me nauwelijks een geslaagde fusie bedenken. Ze komen nu al met moeite overeen in ons bestuur, da zal vantiennegen vlotter verlopen als ze nog eens moeten overeen komen met mannen van een andere club ook. Sorry, maar ik ben allergisch aan fusies en ik kan er niet bij dat er hier nog altijd zijn die dat zelfs nog maar als optie overwegen.


31 Jul 2011, 17:59
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Bartos schreef:
Jean schreef:
Op termijn is het toch ofwel een fusie ofwel in lagere afdelingen verder doen hoor! Hoe spijtig ook, dat is de realiteit!


Zo een domme uitspraak moet ge mij nu toch eens proberen uit te leggen. Waarom zou een club als Aalst in tweede niet leefbaar zijn? Noem mij in België dan eens pakweg 50 clubs op die leebaarder zijn dan wij (want die moeten er wel zijn als gij denkt dat we zonder fusie in de lagere afdelingen voortmoeten). En een fusie? Komaan zeg, buiten een club opslorpen om zelf te blijven bestaan of een kleine club meepakken gewoon voor ene sponsor met veel geld kan ik me nauwelijks een geslaagde fusie bedenken. Ze komen nu al met moeite overeen in ons bestuur, da zal vantiennegen vlotter verlopen als ze nog eens moeten overeen komen met mannen van een andere club ook. Sorry, maar ik ben allergisch aan fusies en ik kan er niet bij dat er hier nog altijd zijn die dat zelfs nog maar als optie overwegen.



Maak je niet druk maat, dit was cynisch bedoeld!
Den eendracht komt altijd terug!!!


31 Jul 2011, 19:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
maximke schreef:
Davy schreef:
da voor niet binnenglippen... hoe laag is da zeg.
da iedereen eens gewoon zijn ticket betaalt... 't zou al veel beter zijn.

stewards moeten ook niet over zich laten lopen natuurlijk, maar ze moeten natuurlijk ook het gevoel hebben dat ze met hun probleem ergens terecht kunnen wanneer er op die mensen zou "druk gezet zijn" om een groepje binnen te laten, want ik denk dat het niet altijd makkelijk is voor die mannen om hun werk te doen. Het heeft allemaal te maken met een goeie organisatie, en daar kan de club gerust wat aan doen.

en wat die berekening op het einde van het seizoen betreft: die ticket verkoop zou toch echt wel per wedstrijd moeten becijferd worden zeker, wat is dat nu! soms heb ik den indruk dat ze op den iendracht allergisch zijn aan excellekes. te zot voor woorden gewoon.

wat mij betreft zetten ze aan de ingang, na overleg met de stad, voldoende politie om te zien of stewards hun werk kunnen doen, zonder dat ze bedreigt worden, en zet men er enen die telt hoeveel er binnen gaan (die telmachinekes bestaan he) ,

en na elke match telt men PER VERKOPER de genummerde ticketjes die door hem of haar werden verkocht aant 't loket (ieder krijgt een recem tickets ter beschikking en de nummering wordt vooraf genoteerd,(ook die met gratis op), en men kijkt achteraf welke cash daar tegenoverstaat... direct na de match. en men legt dat naast de cijfers van diegene die staat te tellen. en men geeft per verantwoordelijke 5 drankbonnekes voor elke match waarin er geen kasverschil is... ik peis dat het probleem dan wel zal opgelost zijn.

echte profitieurs zullen dan wel thuis blijven
anderen zullen in 't vervolg dan wel braaf hun ticketje betalen.

maar dat ze daar nu mee afkomen, 't is tragisch
langs den andere kant, wel blij da ze 'r voor uit komen

het zegt wel iets over de organisatie zoals die was. het zal vééééél beter moeten of we stevenen weer op een faillissementje af.


alles op de stewards steken is toch kort door de bocht gaan.
1:ticketcontrole is geen taak van de stewards!
2: wij in vak K zijn meerdere keren anoniem gecontroleerd zonder opmerkingen. het zijn wij die eisen dat iedereen een geldig ticket moet voorleggen. wekelijks als wij na de match de toeschouwersaantallen krijgen van het secretariaat, vragen wij of ze wel goed geteld hebben! (vb tegen brugge zat vak I volledig volzet en op papier waren er het maar 250) :wadde: ik heb een handtellerke gevraagd aan het bestuur zodat wij hun eens kunnen melden hoeveel er echt op ons tribune staan
3: ikzelf hebvorig jaar meerdere keren gevraagd op het secretariaat eens een ander kleur van ticket te nemen.nooit gebeurd! dit probleem is nu opgelost aangezien het grote ticketten worden met de wedstrijdgegevens erop.
4:wekelijks worden stewards bedreigd voor vanalles en nog wat, daarom stonden die jonge gasten niet meer aan de controle.enkelen komen zelf niet meer.(niet moeilijk als ge wekelijks op uw bakkes kunt krijgen! en dat voor 5 bonnekes) is ook gemeld aan de politie. der zal dit jaar strenger opgetreden worden en zelf sv uitgedeeld worden door de club voor supporters die niet luisteren naar de stewards..
5: als ge weet dat er stewards zijn die supporters zonder tickets binnenlaten, meld dit dan aan de divisiechefs,veiligheidsverantwoordelijken of de manager! zo kan er opgetreden worden.(we hebben er al enkele buitengezet daarvoor).
groetjes


kort door de bocht jong? en waar in mijn reactie 'steek ik alles op de stewards' volgens u?
voor ge uwen brief naar de vakbond opstuurt, moete misschien eerst eens lezen wat ik schrijf. Had ge trouwens de moeite gedaan om te lezen wat er staat, dan had ge gezien dat de zaken die ik aanhaal, ook zaken zijn die jij in uw post hebt staan, namelijk dat stewards en vrijwilligers in 't algemeen meer in bescherming moeten worden genomen, en beter moeten worden ondersteund in hun werk

Of diegene die mijn ticketjen afscheurt nu ne steward is, of ne stadionconducteur (what's in a name he zeg) dat maakt in deze toch niet uit zeker,

het gaat erom dat NU blijkt dat we vorig jaar met amper 1600 betalenden waren per match, abo's inbegrepen. en dat ik er, naast mezelf, maar weinigen vind die daar een logische verklaring voor vinden...

Het is aan ons bestuur om het zover niet te laten komen.... als dat op een ander wél lukt, dan moet da hier ook wel lukken zeker?

Dus als 't voor u 't zelfde zou zijn heb ik liever dat ge mij geen woorden in de mond legt.


01 Aug 2011, 7:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Bartos schreef:
Jean schreef:
Op termijn is het toch ofwel een fusie ofwel in lagere afdelingen verder doen hoor! Hoe spijtig ook, dat is de realiteit!


Zo een domme uitspraak moet ge mij nu toch eens proberen uit te leggen. Waarom zou een club als Aalst in tweede niet leefbaar zijn? Noem mij in België dan eens pakweg 50 clubs op die leebaarder zijn dan wij (want die moeten er wel zijn als gij denkt dat we zonder fusie in de lagere afdelingen voortmoeten). En een fusie? Komaan zeg, buiten een club opslorpen om zelf te blijven bestaan of een kleine club meepakken gewoon voor ene sponsor met veel geld kan ik me nauwelijks een geslaagde fusie bedenken. Ze komen nu al met moeite overeen in ons bestuur, da zal vantiennegen vlotter verlopen als ze nog eens moeten overeen komen met mannen van een andere club ook. Sorry, maar ik ben allergisch aan fusies en ik kan er niet bij dat er hier nog altijd zijn die dat zelfs nog maar als optie overwegen.

:worship:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Aug 2011, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Bartos schreef:
Jean schreef:
Op termijn is het toch ofwel een fusie ofwel in lagere afdelingen verder doen hoor! Hoe spijtig ook, dat is de realiteit!


Zo een domme uitspraak moet ge mij nu toch eens proberen uit te leggen. Waarom zou een club als Aalst in tweede niet leefbaar zijn? Noem mij in België dan eens pakweg 50 clubs op die leebaarder zijn dan wij (want die moeten er wel zijn als gij denkt dat we zonder fusie in de lagere afdelingen voortmoeten). En een fusie? Komaan zeg, buiten een club opslorpen om zelf te blijven bestaan of een kleine club meepakken gewoon voor ene sponsor met veel geld kan ik me nauwelijks een geslaagde fusie bedenken. Ze komen nu al met moeite overeen in ons bestuur, da zal vantiennegen vlotter verlopen als ze nog eens moeten overeen komen met mannen van een andere club ook. Sorry, maar ik ben allergisch aan fusies en ik kan er niet bij dat er hier nog altijd zijn die dat zelfs nog maar als optie overwegen.



(y) Ja, wat denkt hij? Dat bv. Aalst heeft 3000 supporters en een budget van 1,5 miljoen Euro en de ploeg waarmee we een fusie aangaan heeft 1500 supporters en een budget van 1miljoen Euro dat we al die sommen en supporters gewoon bij elkaar moeten rekenen? Niets is minder waar...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


01 Aug 2011, 10:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Nimmer meigen drinken binsjt de match: :fuck: :cry:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


01 Aug 2011, 14:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Schepper schreef:
Nimmer meigen drinken binsjt de match: :fuck: :cry:


Daar zullen ze zelf ook niet te blij mee zijn, dat zullen ze serieus voelen aan hun inkomsten.
Misschien valt daarover te klappen met de veiligheid, want bij andere 2de klassers kan het wel.
Zelfs bij eerste klassers (OHL)

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Aug 2011, 20:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
The Blackwans schreef:
Schepper schreef:
Nimmer meigen drinken binsjt de match: :fuck: :cry:


Daar zullen ze zelf ook niet te blij mee zijn, dat zullen ze serieus voelen aan hun inkomsten.
Misschien valt daarover te klappen met de veiligheid, want bij andere 2de klassers kan het wel.
Zelfs bij eerste klassers (OHL)

Missching "Iendrachteg" iet probeiren oan te doeng.. ? :drank:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


02 Aug 2011, 13:06
Miniem

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 12:45
Berichten: 50
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Voor zover ik weet is drinken tijdens de match enkel toegestaan indien de drankstand / kantine geintegreerd is in het stadion. Bij ons is dat niet het geval :(


02 Aug 2011, 17:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Joker schreef:
Voor zover ik weet is drinken tijdens de match enkel toegestaan indien de drankstand / kantine geintegreerd is in het stadion. Bij ons is dat niet het geval :(

Voilà, dus 't bestier wetj woar dat oan toe es ein.. ;) :drank:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


02 Aug 2011, 18:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Schepper schreef:
Joker schreef:
Voor zover ik weet is drinken tijdens de match enkel toegestaan indien de drankstand / kantine geintegreerd is in het stadion. Bij ons is dat niet het geval :(

Voilà, dus 't bestier wetj woar dat oan toe es ein.. ;) :drank:


eerste werk , te starten vanaf morgen! :D


02 Aug 2011, 18:33
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
precies of ge kunt geen drank binnensmokkelen :)


02 Aug 2011, 20:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst