Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13
 Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
ajoin54 schreef:
borre31 schreef:
ajoin54 schreef:

gvd? MIJN QUOTE MAG DAN MSS EEN BEETJE MISLUKT ZIJN, MAAR KUN JIJ REKENEN?

Doe eens normaal man, kan ik daar iets aan doen?
Denkt ge dat ik dat goed vind :crazy:


Neen,
Wel, mijn beste, ik doe heel normaal, ik ben wiskundige van opleiding, en ik kan U verzekeren, bij elke thuismatch kom ik op ongev.2750 toeschouwers in K-tribune en Zittribune samen. Trek daar 1600 van af, kom je 1000 man tekort x 16 thuismatchen = 16000 x inkomprijs gemiddeld 10 euro = 160.000 euro.
Mooi bedraagje hé om te verdonkeremaanen.
En mag de gemiddelde sup dan reageren?, of doen of er niets aan de hand is?.

En de kommentaar op de vergadering: "We gaan vanaf nu er voor zorgen dat het niet meer gebeurt". Dus ze geven het nog openlijk toe ook.

Van mij mag iedereen zeggen wat hij wilt.(zij ook ;) )

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


30 Jul 2011, 17:56
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Neutralboy schreef:
Ik was ook aanwezig bij de vergadering en moet zeggen dat de eerste indruk van de vernieuwing in het bestuur bij mij positief is meegevallen. Er werd niet rond de pot gedraaid op vragen over verdwenen geld, uitblijven van sponsors?, Waarom geen verdere versterkingen? enz...
Er werd vooral duidelijk gemaakt dat het ook voor dit (ver)nieuw(d)e zo niet verder kan op organisatorisch vlak en dat er meteen werk van gemaakt wordt waar het kan!
Ook over het sportieve werd niet rond de pot gedraaid en eerlijk toegegeven dat momenteel men financieel gezien niet meer kan doen op transfergebied en dat alleen de redding de ambitie is komend seizoen(en).
Dus laat ons nu de nieuwe mensen hun werk doen en hier de rust op het forum wederkeren en ons EENDRACHTIG focussen op het aankomend moeilijk seizoen! Liever dit dan geen EA meer!



(y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


30 Jul 2011, 18:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
eintracht frankfurt schreef:
Neutralboy schreef:
Ik was ook aanwezig bij de vergadering en moet zeggen dat de eerste indruk van de vernieuwing in het bestuur bij mij positief is meegevallen. Er werd niet rond de pot gedraaid op vragen over verdwenen geld, uitblijven van sponsors?, Waarom geen verdere versterkingen? enz...
Er werd vooral duidelijk gemaakt dat het ook voor dit (ver)nieuw(d)e zo niet verder kan op organisatorisch vlak en dat er meteen werk van gemaakt wordt waar het kan!
Ook over het sportieve werd niet rond de pot gedraaid en eerlijk toegegeven dat momenteel men financieel gezien niet meer kan doen op transfergebied en dat alleen de redding de ambitie is komend seizoen(en).
Dus laat ons nu de nieuwe mensen hun werk doen en hier de rust op het forum wederkeren en ons EENDRACHTIG focussen op het aankomend moeilijk seizoen! Liever dit dan geen EA meer!


Inderdaad, groot gelijk.

Maar heb er toch mijn vragen bij over de financiele situatie... Dieis helemaal niet uitgeklaard en ben er vrij zeker van dat die niet rooskleurig is...

Enig antwoord gegeven over die achterstallige betalingen? Hoeveel schulden we hebben? Afbetalingsplan?

Ben benieuwd naar de financiele doorlichting eind augustus (vraag mij af waarom we dan een financieel verantwoordelijke hebben in het bestuur, maar bon, ik zal weer negatief doen zeker) :x


die doorlichting komt er omdat de mensen die nieuw in het bestuur stappen dat gevraagd hebben. Omdat deze zeker willen zijn in welk avontuur ze hun storten. Het huidige bestuur gaat ervan uit dat de cijfers die ze nu hebben kloppen maar de nieuwe mensen willen gewoon een onafhankelijke mening horen van een bureau. Wat redelijk normaal is lijkt mij als je op zo'n moment bij een club komt.


financiele willen ze dan ook wachten tot deze doorlichting is gebeurd om daar een antwoord op te geven (mooi ontweken dus van hun ;))

van de rest geeft de nieuwe manager mij wel een goede indruk. Weet wat hij wil en heeft blijkbaar toch al wat ervaring in de voetbalwereld (die nog altijd anders is dan de bedrijfswereld.). Het enige wat we dit seizoen kunnen doen is afwachten en hopen dat we niet zakken. Nu is het volgens mij vooral een jaar van opkuisen en alles in goede banen proberen leiden.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


30 Jul 2011, 18:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Wat de match tegen tubeke betreft,verlichting wordt den 12den gekeurd en indien een positief advies,wordt de match om 20uur afgewerkt.De match tegen tienen zou bij 18u30blijven.


30 Jul 2011, 19:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
da voor niet binnenglippen... hoe laag is da zeg.
da iedereen eens gewoon zijn ticket betaalt... 't zou al veel beter zijn.

stewards moeten ook niet over zich laten lopen natuurlijk, maar ze moeten natuurlijk ook het gevoel hebben dat ze met hun probleem ergens terecht kunnen wanneer er op die mensen zou "druk gezet zijn" om een groepje binnen te laten, want ik denk dat het niet altijd makkelijk is voor die mannen om hun werk te doen. Het heeft allemaal te maken met een goeie organisatie, en daar kan de club gerust wat aan doen.

en wat die berekening op het einde van het seizoen betreft: die ticket verkoop zou toch echt wel per wedstrijd moeten becijferd worden zeker, wat is dat nu! soms heb ik den indruk dat ze op den iendracht allergisch zijn aan excellekes. te zot voor woorden gewoon.

wat mij betreft zetten ze aan de ingang, na overleg met de stad, voldoende politie om te zien of stewards hun werk kunnen doen, zonder dat ze bedreigt worden, en zet men er enen die telt hoeveel er binnen gaan (die telmachinekes bestaan he) ,

en na elke match telt men PER VERKOPER de genummerde ticketjes die door hem of haar werden verkocht aant 't loket (ieder krijgt een recem tickets ter beschikking en de nummering wordt vooraf genoteerd,(ook die met gratis op), en men kijkt achteraf welke cash daar tegenoverstaat... direct na de match. en men legt dat naast de cijfers van diegene die staat te tellen. en men geeft per verantwoordelijke 5 drankbonnekes voor elke match waarin er geen kasverschil is... ik peis dat het probleem dan wel zal opgelost zijn.

echte profitieurs zullen dan wel thuis blijven
anderen zullen in 't vervolg dan wel braaf hun ticketje betalen.

maar dat ze daar nu mee afkomen, 't is tragisch
langs den andere kant, wel blij da ze 'r voor uit komen

het zegt wel iets over de organisatie zoals die was. het zal vééééél beter moeten of we stevenen weer op een faillissementje af.


30 Jul 2011, 21:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Aan het verslag te lezen, was het geen spectaculaire vergadering (tenzij ik mis ben?)
Over de financiele en sportieve kwesties ga ik het niet hebben, want iedereen heeft daar blijkbaar een andere versie over. Ik ga pas luisteren naar de persoon die de realiteit kan meedelen en niet allemaal geruchten of berekeningen van een paar individuen.

Waar ik wel een bemerking bij heb: 'dat camerasysteem gaat pas operationeel zijn vanaf oktober?'. Maar de competitie begint al vroeger. Wil dat dan zeggen dat we het beest gaan kunnen uithangen tem oktober zonder dat iemand het ziet? En een paar camera´s omhoog hangen, daar doet ge toch geen maanden over?

En geen alcohol meer op de tribunes? Maar zijn de kantines dan nog open en zetten ze stewards aan de tribune die u elke keer gaan fouilleren? Of hoe moet dat begrepen worden?


30 Jul 2011, 21:53
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53
Berichten: 202
Locatie: haaltert
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Davy schreef:
da voor niet binnenglippen... hoe laag is da zeg.
da iedereen eens gewoon zijn ticket betaalt... 't zou al veel beter zijn.

stewards moeten ook niet over zich laten lopen natuurlijk, maar ze moeten natuurlijk ook het gevoel hebben dat ze met hun probleem ergens terecht kunnen wanneer er op die mensen zou "druk gezet zijn" om een groepje binnen te laten, want ik denk dat het niet altijd makkelijk is voor die mannen om hun werk te doen. Het heeft allemaal te maken met een goeie organisatie, en daar kan de club gerust wat aan doen.

en wat die berekening op het einde van het seizoen betreft: die ticket verkoop zou toch echt wel per wedstrijd moeten becijferd worden zeker, wat is dat nu! soms heb ik den indruk dat ze op den iendracht allergisch zijn aan excellekes. te zot voor woorden gewoon.

wat mij betreft zetten ze aan de ingang, na overleg met de stad, voldoende politie om te zien of stewards hun werk kunnen doen, zonder dat ze bedreigt worden, en zet men er enen die telt hoeveel er binnen gaan (die telmachinekes bestaan he) ,

en na elke match telt men PER VERKOPER de genummerde ticketjes die door hem of haar werden verkocht aant 't loket (ieder krijgt een recem tickets ter beschikking en de nummering wordt vooraf genoteerd,(ook die met gratis op), en men kijkt achteraf welke cash daar tegenoverstaat... direct na de match. en men legt dat naast de cijfers van diegene die staat te tellen. en men geeft per verantwoordelijke 5 drankbonnekes voor elke match waarin er geen kasverschil is... ik peis dat het probleem dan wel zal opgelost zijn.

echte profitieurs zullen dan wel thuis blijven
anderen zullen in 't vervolg dan wel braaf hun ticketje betalen.

maar dat ze daar nu mee afkomen, 't is tragisch
langs den andere kant, wel blij da ze 'r voor uit komen

het zegt wel iets over de organisatie zoals die was. het zal vééééél beter moeten of we stevenen weer op een faillissementje af.


alles op de stewards steken is toch kort door de bocht gaan.
1:ticketcontrole is geen taak van de stewards!
2: wij in vak K zijn meerdere keren anoniem gecontroleerd zonder opmerkingen. het zijn wij die eisen dat iedereen een geldig ticket moet voorleggen. wekelijks als wij na de match de toeschouwersaantallen krijgen van het secretariaat, vragen wij of ze wel goed geteld hebben! (vb tegen brugge zat vak I volledig volzet en op papier waren er het maar 250) :wadde: ik heb een handtellerke gevraagd aan het bestuur zodat wij hun eens kunnen melden hoeveel er echt op ons tribune staan
3: ikzelf hebvorig jaar meerdere keren gevraagd op het secretariaat eens een ander kleur van ticket te nemen.nooit gebeurd! dit probleem is nu opgelost aangezien het grote ticketten worden met de wedstrijdgegevens erop.
4:wekelijks worden stewards bedreigd voor vanalles en nog wat, daarom stonden die jonge gasten niet meer aan de controle.enkelen komen zelf niet meer.(niet moeilijk als ge wekelijks op uw bakkes kunt krijgen! en dat voor 5 bonnekes) is ook gemeld aan de politie. der zal dit jaar strenger opgetreden worden en zelf sv uitgedeeld worden door de club voor supporters die niet luisteren naar de stewards..
5: als ge weet dat er stewards zijn die supporters zonder tickets binnenlaten, meld dit dan aan de divisiechefs,veiligheidsverantwoordelijken of de manager! zo kan er opgetreden worden.(we hebben er al enkele buitengezet daarvoor).
groetjes


31 Jul 2011, 0:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
maximke schreef:
Davy schreef:
da voor niet binnenglippen... hoe laag is da zeg.
da iedereen eens gewoon zijn ticket betaalt... 't zou al veel beter zijn.

stewards moeten ook niet over zich laten lopen natuurlijk, maar ze moeten natuurlijk ook het gevoel hebben dat ze met hun probleem ergens terecht kunnen wanneer er op die mensen zou "druk gezet zijn" om een groepje binnen te laten, want ik denk dat het niet altijd makkelijk is voor die mannen om hun werk te doen. Het heeft allemaal te maken met een goeie organisatie, en daar kan de club gerust wat aan doen.

en wat die berekening op het einde van het seizoen betreft: die ticket verkoop zou toch echt wel per wedstrijd moeten becijferd worden zeker, wat is dat nu! soms heb ik den indruk dat ze op den iendracht allergisch zijn aan excellekes. te zot voor woorden gewoon.

wat mij betreft zetten ze aan de ingang, na overleg met de stad, voldoende politie om te zien of stewards hun werk kunnen doen, zonder dat ze bedreigt worden, en zet men er enen die telt hoeveel er binnen gaan (die telmachinekes bestaan he) ,

en na elke match telt men PER VERKOPER de genummerde ticketjes die door hem of haar werden verkocht aant 't loket (ieder krijgt een recem tickets ter beschikking en de nummering wordt vooraf genoteerd,(ook die met gratis op), en men kijkt achteraf welke cash daar tegenoverstaat... direct na de match. en men legt dat naast de cijfers van diegene die staat te tellen. en men geeft per verantwoordelijke 5 drankbonnekes voor elke match waarin er geen kasverschil is... ik peis dat het probleem dan wel zal opgelost zijn.

echte profitieurs zullen dan wel thuis blijven
anderen zullen in 't vervolg dan wel braaf hun ticketje betalen.

maar dat ze daar nu mee afkomen, 't is tragisch
langs den andere kant, wel blij da ze 'r voor uit komen

het zegt wel iets over de organisatie zoals die was. het zal vééééél beter moeten of we stevenen weer op een faillissementje af.


alles op de stewards steken is toch kort door de bocht gaan.
1:ticketcontrole is geen taak van de stewards!
2: wij in vak K zijn meerdere keren anoniem gecontroleerd zonder opmerkingen. het zijn wij die eisen dat iedereen een geldig ticket moet voorleggen. wekelijks als wij na de match de toeschouwersaantallen krijgen van het secretariaat, vragen wij of ze wel goed geteld hebben! (vb tegen brugge zat vak I volledig volzet en op papier waren er het maar 250) :wadde: ik heb een handtellerke gevraagd aan het bestuur zodat wij hun eens kunnen melden hoeveel er echt op ons tribune staan
3: ikzelf hebvorig jaar meerdere keren gevraagd op het secretariaat eens een ander kleur van ticket te nemen.nooit gebeurd! dit probleem is nu opgelost aangezien het grote ticketten worden met de wedstrijdgegevens erop.
4:wekelijks worden stewards bedreigd voor vanalles en nog wat, daarom stonden die jonge gasten niet meer aan de controle.enkelen komen zelf niet meer.(niet moeilijk als ge wekelijks op uw bakkes kunt krijgen! en dat voor 5 bonnekes) is ook gemeld aan de politie. der zal dit jaar strenger opgetreden worden en zelf sv uitgedeeld worden door de club voor supporters die niet luisteren naar de stewards..
5: als ge weet dat er stewards zijn die supporters zonder tickets binnenlaten, meld dit dan aan de divisiechefs,veiligheidsverantwoordelijken of de manager! zo kan er opgetreden worden.(we hebben er al enkele buitengezet daarvoor).
groetjes


Sommige stewards zoeken het nu ook wel é ,ze peizen omdat ze een oranje/geel vestjen aan hebben dat gans den iendracht aan hun voeten ligt.En ticketcontrole geen job van de stewards?Ze knippen de abonnementen en ze scheuren u ticket af,kweet niet hoe gij dat noemt,maar ik noem da ticketcontrole :D
Sommige stewards geven een ongescheurd ticketje weer(en dan moogde nog van kleur veranderen),andere laten hun vriendjes of familie gewoon passeren,...


31 Jul 2011, 0:12
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Waarom moeten supporters zich met alles beginnen moeien?
Hebben jullie zaken met de boekhouding van de club?
Ik zou ne keer willen weten dat klanten naar de financiële toestand van mijn bedrijf vragen, of zelfs mijn werknemers!
Als er vanalles misloopt met de ticketing is het aan de club om daar iets aan te doen en werknemers die hun job niet goed doen te ontslaan, ik heb al vershillende mensen geherpositioneerd omdat ze hun job niet tot in de puntjes uitvoerden.
Ik ga al meer dan 30 jaar regelmatig naar den Iendracht (zit ook veel in Londen en ga daar naar Chelsea) en mag mezelf dus gerust supporter noemen, het komt gewoon niet in mij op om mij zorgen te maken in wat achter de schermen gaande is (heb daar ook geen tijd voor trouwens). De voorzitter heeft ook een (groot) bedrijf, hij moet toch weten hoe hij alles moet organiseren.
Ik beperkt me tot het echte supporteren!


31 Jul 2011, 8:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Jean schreef:
Ik beperkt me tot het echte supporteren!


Gij? :D


Ik snap uw punt ergens wel, maar zoals Bomber zegt, de geschiedenis leert ons dat het zeker geen kwaad kan om als supporter toch een beetje een oogske in het zeil te houden. Ik zou graag nog jaren naar de voetbal kunnen komen zien, en als Aalst er mee stopt dan is live voetbal voor mij ook gedaan. En da willen we ni :-)


31 Jul 2011, 10:21
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Trouwens als ik uit goede bron verneem wat de wekelijkse recette was in de kantines zittribune dan viel ik ook op mijn gat, het kwam er op neer dat er veel minder omzet was dan dat wij als vaste klanten daar opmerkten, dus maw dat er op hoger niveau ook serieus wat geld verdween ? Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor de omzet in de kantines, wie telt het geld ?

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


31 Jul 2011, 11:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
kanderniopkommen schreef:
Trouwens als ik uit goede bron verneem wat de wekelijkse recette was in de kantines zittribune dan viel ik ook op mijn gat, het kwam er op neer dat er veel minder omzet was dan dat wij als vaste klanten daar opmerkten, dus maw dat er op hoger niveau ook serieus wat geld verdween ? Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor de omzet in de kantines, wie telt het geld ?


wie wetj da jong :plat:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


31 Jul 2011, 11:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Ik vraag me meer en meer af, of we nu in tweede klasse zitten of in derde provinciale...


31 Jul 2011, 12:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
Kvraag kik me soms wel af of wij vant seizoen 1600 toeschouwers gaan hebben als ge sommige hier bezig hoort ;)


31 Jul 2011, 12:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Supportersvergadering op 30 juli in PC-stadion
gweninho schreef:
Kvraag kik me soms wel af of wij vant seizoen 1600 toeschouwers gaan hebben als ge sommige hier bezig hoort ;)


850 abbo's
550 betalenden op den dag zelf
1600 gratis allerhande :plat:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


31 Jul 2011, 13:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 189 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vicky en 180 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst