Nieuwe regeling tickets | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
 Nieuwe regeling tickets 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Nieuwe regeling tickets
Vanaf het nieuw seizoen zullen kinderen die gratis (tot en met 12 jaar) toegang hebben tot het stadion, eveneens een toegangsbewijs bij zich moeten hebben. Zij zullen telkens aan het loket dat de verkoop doet voor het vak waar ze willen zitten of staan, een ticket moeten afhalen waar “gratis” zal op gedrukt staan.
Hetzelfde zal gelden voor gratis abonnementen. Abonnementen met “gratis” op gedrukt, zullen moeten afgehaald worden.

Dit zal gelden voor alle vakken. Omwille van de veiligheid moeten we immers zicht hebben op het totaal aantal supporters in het stadion.


Laatst gewijzigd door parol op 29 Jul 2011, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Jul 2011, 17:44
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
Lijkt mij logisch om veiligheidsredenen, het zal ook een overzichtelijker beeld geven op langere termijn.

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Jul 2011, 17:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
Hopelijk doen ze dan is wat meer kottekes open aan de staantribune als je daar de wachtrijen soms ziet.


29 Jul 2011, 19:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
Gilles schreef:
Hopelijk doen ze dan is wat meer kottekes open aan de staantribune als je daar de wachtrijen soms ziet.

Nog nooit last gehad van wachtrijen voor de staantribune en ik had nochthans geen abonnement. Gewoon op tijd naar het stadion gaan en uw pint in de kantine van den iendracht drinken in plaats van buiten het stadion.


31 Jul 2011, 7:33
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
zwawi schreef:
Gilles schreef:
Hopelijk doen ze dan is wat meer kottekes open aan de staantribune als je daar de wachtrijen soms ziet.

Nog nooit last gehad van wachtrijen voor de staantribune en ik had nochthans geen abonnement. Gewoon op tijd naar het stadion gaan en uw pint in de kantine van den iendracht drinken in plaats van buiten het stadion.

:juij: Idd, dat is beter voor ons kas...

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


31 Jul 2011, 11:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
Om het probleem van eventuele lange wachtrijen in de toekomst aan de "K" te vermijden werd er gevraagd het derde loket alsook te bemannen.
Zeker en vast als het een wedstrijd is waar meer supporters op afkomen.

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2011, 12:46
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
kanderniopkommen schreef:
zwawi schreef:
Gilles schreef:
Hopelijk doen ze dan is wat meer kottekes open aan de staantribune als je daar de wachtrijen soms ziet.

Nog nooit last gehad van wachtrijen voor de staantribune en ik had nochthans geen abonnement. Gewoon op tijd naar het stadion gaan en uw pint in de kantine van den iendracht drinken in plaats van buiten het stadion.

:juij: Idd, dat is beter voor ons kas...

Iedereen weet waar dat geld naartoe gaat ...

Nee serieus, 3 loketten mogen ze toch gaan openen hoor...


31 Jul 2011, 16:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
Nog nooit last gehad om ticket (voor de K) tijdig te bemachtigen (op normale matchen, dan toch). Hooguit een paar minuten aanschuiven en 't is in orde.
Ik betaal altijd mijn tickets en ik drink altijd binnen het stadion. Op die manier doe ik als supporter wat ik kan doen om de club te steunen. Of dat geld dan goed terecht komt, dat is een zaak van het clubbestuur en de medewerkers. Ik doe mijn stukje, en wat volgt is niet mijn verantwoordelijkheid...

't Leven van een voetbalsupporter is simpel hoor: steun je ploeg met de glimlach met je centjes en je stem, en doe dat zonder morren. En blijf achter je mensen staan tot het bewijs dat ze het niet waard zijn...


31 Jul 2011, 21:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
[quote="salvador"]Nog nooit last gehad om ticket (voor de K) tijdig te bemachtigen (op normale matchen, dan toch). Hooguit een paar minuten aanschuiven en 't is in orde.
Ik betaal altijd mijn tickets en ik drink altijd binnen het stadion. Op die manier doe ik als supporter wat ik kan doen om de club te steunen. Of dat geld dan goed terecht komt, dat is een zaak van het clubbestuur en de medewerkers. Ik doe mijn stukje, en wat volgt is niet mijn verantwoordelijkheid...

't Leven van een voetbalsupporter is simpel hoor: steun je ploeg met de glimlach met je centjes en je stem, en doe dat zonder morren. En blijf achter je mensen staan tot het bewijs dat ze het niet waard zijn...[/quote]


(y) :worship:


01 Aug 2011, 14:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Nieuwe regeling tickets
salvador schreef:
't Leven van een voetbalsupporter is simpel hoor: steun je ploeg met de glimlach met je centjes en je stem, en doe dat zonder morren. En blijf achter je mensen staan tot het bewijs dat ze het niet waard zijn...

Das ne schone quote se, mag van mij int archief. :EA:


01 Aug 2011, 21:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst