Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht! - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht! 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht!
El Corredor schreef:
sas schreef:
salvador schreef:
Ik val hier toch van de ene verbazing in de andere, hoor...

Ik doe nog altijd en heb jarenlang vrijwiligerswerk gedaan en ik heb daar nooit een cent voor gevraagd.
Ik doe huis-aan-huisverkoop voor 11.11.11., ik ben afgevaardigde geweest in de zwemclub van mijn zoon, ik heb zelfs 4 jaar als vrijwilliger samengewoond met ex-gevangenen en ik kan zo nog efkens doorgaan...
Zelf doe ik het niet maar ik ken nogal wat mensen die gratis gaan verkopen in Wereldwinkels.
En mijn kinderen zijn beide leider in een jeugdbeweging, en dat brengt ook niks op, hoor...
Als je u inzet voor een zaak die u ter harte gaat, dan moet ge daar toch geen geld voor krijgen, allez?
Wat ik wel vind is dat ge als vereniging er moet voor zorgen dat er daarrond geen profiteurs zitten die wel hun zakken vullen, maar in een gezonde vereniging (die Eendracht Aalst wellicht (nog) niet is) moet dat perfect kunnen dat vrijwilligers zich belangeloos inzetten uit liefde voor hun vereniging.
I rest my case...


Ik val ook van de ene verbazing in de andere...I rest my case


dat systeem is blijkbaar al één jaar in voege, ik vind het een goede zaak, wel vreemd dat je nu je bedenkingen hebt...als gratis (???) medewerker had je dit dan toch moeten weten.

van wat ben je zo nog al verbaasd? van onzen nieve manazjeir? :D


Wat een contrast trouwens met haar eerste berichten... Is er iets gebeurd ?? :wadde:


20 Aug 2011, 3:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht!
Jeroen schreef:
El Corredor schreef:
sas schreef:

Ik val ook van de ene verbazing in de andere...I rest my case


dat systeem is blijkbaar al één jaar in voege, ik vind het een goede zaak, wel vreemd dat je nu je bedenkingen hebt...als gratis (???) medewerker had je dit dan toch moeten weten.

van wat ben je zo nog al verbaasd? van onzen nieve manazjeir? :D


Wat een contrast trouwens met haar eerste berichten... Is er iets gebeurd ?? :wadde:


nou ja...... :whistle:

_________________
Iendracht 4ever.


20 Aug 2011, 11:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht!
kreezie nonkeltje schreef:
Jeroen schreef:
El Corredor schreef:

dat systeem is blijkbaar al één jaar in voege, ik vind het een goede zaak, wel vreemd dat je nu je bedenkingen hebt...als gratis (???) medewerker had je dit dan toch moeten weten.

van wat ben je zo nog al verbaasd? van onzen nieve manazjeir? :D


Wat een contrast trouwens met haar eerste berichten... Is er iets gebeurd ?? :wadde:


nou ja...... :whistle:


ofwel spreekt ge, ofwel zwijgt ge, maar deze reaktie is alleen om interessant te zijn, en da laat ge beter achterwege :nieje:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


20 Aug 2011, 12:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht!
zwetzat schreef:
kreezie nonkeltje schreef:
Jeroen schreef:

Wat een contrast trouwens met haar eerste berichten... Is er iets gebeurd ?? :wadde:


nou ja...... :whistle:


ofwel spreekt ge, ofwel zwijgt ge, maar deze reaktie is alleen om interessant te zijn, en da laat ge beter achterwege :nieje:


zó nieuwsgierig ?

_________________
Iendracht 4ever.


20 Aug 2011, 16:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht!
Jeroen schreef:
Ik viel om van verbazing toen bleek dat vorig seizoen er gemiddeld slechts 1.500 betalenden waren. Blijkbaar steken er dus héél wat mensen geld in hun zakken. Dat is het probleem, en niet de 10 eurocent die medewerkers krijgen op een pintje.


Geld misschien onder tafel verdwenen?


21 Aug 2011, 9:30
Miniem

Lid geworden op: 26 Mei 2011, 15:21
Berichten: 36
Leeftijd: 47
Locatie: Aalst
Bericht Re: Vrijwilliger(s) voor de kantine "clubcafé" gezocht!
Is intussen uitgeklaard. Heel wat vrijwilligers kregen nooit iets, anderen wel. Hing er vanaf wie de vrijwilligers vroeg...was je vrijwilliger van de ene kreeg je wel, werd je gevraagd door een andere kreeg je niet.
Vandaar de "I rest my case"...
't Is altijd een vriendendienst geweest, voor diegene die ons vroeg en met een hart voor de club :EA: maar ik hecht veel belang aan juiste berichtgeving.


22 Aug 2011, 9:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst