Stadion - Pagina 405 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 403 404 405 406 407 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Miniem

Lid geworden op: 07 Apr 2014, 10:04
Berichten: 47
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
SteffVanB schreef:
Aalst, Erpe-Mere en Lede werden aangeschreven door iemand die een groot outletcenter wil bouwen langs de E40... Dozzje zei ooit eens dat hij droomde van een groot stadion/businesscomplex langs de snelweg.


Dat is wel nog iets anders dan een 'hal' waar allerlei spullen aan dumpingprijzen verkocht worden.


Ja, tuurlijk. Het gaat me gewoon om de locatie. Een schepen zei ooit dat er in Aalst en omstreken geen plaats meer is...


10 Jan 2018, 17:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: Stadion
Tom1983 schreef:
witteken schreef:
https://www.hln.be/regio/aalst/eendracht-wil-nieuwe-business-seats-in-europatribune~a78e7893

Een bestuur om fier op te zijn (y) . Als je de ambitie hebt om binnen een paar jaar naar 1B te gaan , moet je zien dat tegen dan u accommodatie ook in orde is .
nieuwe grasmat , nieuwe K , de I verplaatsen ,de europa tribune renoveren en VEILIG maken, alles stap voor stap .
Over verhuizen naar dender wordt er niet meer gesproken , het heeft vroeger anders geweest .
Merci PLJ , eendracht bestuur en sponsors om te blijven investeren in het pierre cornelisstadion . :EA:
Dit is toch om te lachen mag ik hopen :crazy:


Nee hoor, die meent dat.

Dé abslotute prioriteit is een deftige spelersgroep die een rustig seizoen kan draaien, dat kan door uw draagvlak te verbreden zodat je meer armslag hebt gecombineerd met deftig volk rondom u, een scouting die goed werkt en gewaardeerd wordt. Geen domme kloten, geen luie kloten en al zeker geen gangsters.

Supporters die niet in de modder moeten ploeteren wanneer ze naar hun staantribune stappen. Beschamend.

Maar kom het plebs is verwend met die staantribune. :oops:

Waar blijven de extra sponsors? Waar blijven de versterkingen??????? Waar? Waar? Ik zal het blijven herhalen!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Jan 2018, 17:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 713
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Stadion
Knokke investeert 13 miljoen € in voetbalstadion en het er naast gelegen sportcomplex.
Indien onvoldoende doen we er nog 13 miljoen bij heeft burgemeester Lippens gezegd.
Wat voorziet de stad Aalst? 13 frank?


10 Jan 2018, 18:57
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
witteken schreef:
https://www.hln.be/regio/aalst/eendracht-wil-nieuwe-business-seats-in-europatribune~a78e7893

Een bestuur om fier op te zijn (y) . Als je de ambitie hebt om binnen een paar jaar naar 1B te gaan , moet je zien dat tegen dan u accommodatie ook in orde is .
nieuwe grasmat , nieuwe K , de I verplaatsen ,de europa tribune renoveren en VEILIG maken, alles stap voor stap .
Over verhuizen naar dender wordt er niet meer gesproken , het heeft vroeger anders geweest .
Merci PLJ , eendracht bestuur en sponsors om te blijven investeren in het pierre cornelisstadion . :EA:

(y)



Heer, vergeef het hen, ze weten niet wat ze zeggen...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


10 Jan 2018, 19:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
SteffVanB schreef:
Aalst, Erpe-Mere en Lede werden aangeschreven door iemand die een groot outletcenter wil bouwen langs de E40... Dozzje zei ooit eens dat hij droomde van een groot stadion/businesscomplex langs de snelweg.

Wanneer heeft hij dat laten optekenen ?
In eerdere gesprekken met de VZW heeft Dozzje anders andere uitspraken gedaan ?

Nu niet dat het de eerste keer zou zijn dat hij zich in bochten wringt, maar ik herinner mij de woorden: "ik ga de komst van grote mulitinationals tegenhouden om mijn centrum te beschermen, want IK ben hier burgemeester"

en ook nog;

"En het zal geen bouwpromotor zijn die de skyline van MIJN stad zal komen uittekenen"



Enige tijd later blijkt het hier en daar toch anders te lopen.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Jan 2018, 20:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
DavidSeal schreef:
waly 2 schreef:
witteken schreef:
https://www.hln.be/regio/aalst/eendracht-wil-nieuwe-business-seats-in-europatribune~a78e7893

Een bestuur om fier op te zijn (y) . Als je de ambitie hebt om binnen een paar jaar naar 1B te gaan , moet je zien dat tegen dan u accommodatie ook in orde is .
nieuwe grasmat , nieuwe K , de I verplaatsen ,de europa tribune renoveren en VEILIG maken, alles stap voor stap .
Over verhuizen naar dender wordt er niet meer gesproken , het heeft vroeger anders geweest .
Merci PLJ , eendracht bestuur en sponsors om te blijven investeren in het pierre cornelisstadion . :EA:

(y)



Heer, vergeef het hen, ze weten niet wat ze zeggen...

--
Ik ben ook eerder geneigd om de positieve kritieken te volgen (Witteken en Wally2) .
Het is zéér triest om altijd maar zwart te blijven kijken; En geen geduld te hebben.
Zolang het niet bergaf gaat met onze club, maar toch slechts heel lichtjes bergop, moeten wij de huidige bestuurssituatie niet afbreken, en blijven krediet geven, ...met engelengeduld...
Ik zou het ook liever zien, dat het met onzen Iendracht sportief sneller omhoog gaat.
Maar we hebben nu eenmaal geen Coeckenbak in ons bestuur.
Dus moet het toch maar heel langzaam opgebouwd worden...
Als we terugkijken, hoe we 2 jaar geleden er aan toe waren:
-in 2de amateurklasse
-in balans voor faillissement, met degradatie-optie naar 4de provinciale
-geen K-tribune
-een pattatenveld als grasmat,
-geen enkel vertrouwen bij het stadsbestuur,

Zo was het niet zo lang geleden...
Hebben sommige zwartkijkers thans (nog) geen vertrouwen in dit bestuur?
OK ..."Heer , vergeef het hen !....".
Dat zal dan wellicht aan de talrijke desillusies bij vorige besturen, uit het clubverleden liggen...
...Dat men nu toch eerst geduld uitoefent, en eerst wacht tot er écht reden is, om de gal uit te spuwen naar het huidig bestuur.
Natuurlijk, zal men dit bestuur, wellicht meermaals, kunnen betrappen op onvolmaaktheden.!
Wie foutloos is, werpe dan de eerste steen..
...Uiteindelijk is het Eindresultaat dat finaal zal tellen,...Maar intussen zijn we zover nog niet....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Jan 2018, 21:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Bomber schreef:
Dat heeft eerder te maken met het feit dat de werking achter de schermen nog niks veranderd is tov vorige besturen...

---
Ok, ...dat kan zijn.
Maar de werking zal mettertijd ook moeten worden bijgesteld, als men verder hogerop wil...
Maw, als men goed wil functioneren in prof-klasse.
Maar momenteel gaat de club er langzaam op vooruit, wat het laatste decennium niet kon worden gezegd.
Zij verdienen mijn inziens zeker nog krediet, en afwachten hoe het verder evolueert..
Zij hebben tot nu toe, toch ook al positieve resultaten op tafel gelegd...
Dus optimitisch blijven met de beperkte middelen die er voor Eendracht zijn..
(en THANS niet het huidig bestuur.... volledig afbreken, vind ik)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Jan 2018, 11:34
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: Stadion
Van mij krijgen ze alle voordeel van de twijfel. Binnen 8 jaar naar 1B...oké, we zullen zien hé. Maar daar zijn wel andere budgetten voor nodig zenne. Ge kunt nu nog geen deftige speler aantrekken die wat meer kost.

Als het bijvoordbeeld klopt van Le Postolec dat OHl nog de helft van zijn loon wou blijven betalen en toch nog te duur blijkt?? Over welke bedragen spreken we dan? Ik zeg het, als het klopt nietwaar...

De bedoeling is de sportieve redding, maar die moet er ook volgend jaar zijn hé enzovoort. Hoe wil men nu een stabiele 1ste amateurklasser worden wanneer er één groot punt blijft herhalen: GEEN BUDGET door het WEIGEREN, ja WEIGEREN van een verbreding van het draagvlak. Als dat maar niet in het gezicht ontploft...

Lommel, Dender, Heist, Deinze...we gaan veel weten eind februari. Hopelijk blijven er ook nog 4 ploegen slechter doen dan ons. Nu, alleszins, Dender zie ik daar niet blijven staan en Virton komt ook op dreef nu die hun ervaren spelers recupereren. Benieuwd met welke ploeg ze haasje over doen? Ik ook.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Jan 2018, 18:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Stadion
volgens hln twijfelen ze aan de fysieke paraatheid van le postolec.dat hii niet direct inzetbaar is.


11 Jan 2018, 20:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
volgens hln twijfelen ze aan de fysieke paraatheid van le postolec.dat hii niet direct inzetbaar is.

Hij is gewoon te duur ...

Maar goed, onze voorzitter had geen extra geld nodig, dus ik maak me geen zorgen ... :zzz:

_________________
OB17


15 Jan 2018, 13:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
Morgen nodigen de abonnees uit..
Is den achterkant van die tribune nu al toe?
En hebben ze al iets gedaan om de weg tussen kantine en tribune wat deftiger te maken?


03 Feb 2018, 14:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
Morgen nodigen de abonnees uit..
Is den achterkant van die tribune nu al toe?
En hebben ze al iets gedaan om de weg tussen kantine en tribune wat deftiger te maken?


UPDATE Nope, gisteren was het nog altijd hetzelfde trekgat als voorheen. Waarschijnlijk moet hier eerst een task-force in het leven geroepen worden, een RUP goedgekeurd, een BPA aangevraagd en een MER doorgelicht worden... :hmm:
Had ik een bache gehad, ik nam ze mee om die zelf aan de achterkant te hangen!


04 Feb 2018, 11:22
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
luque schreef:
ajoin_bart schreef:
Morgen nodigen de abonnees uit..
Is den achterkant van die tribune nu al toe?
En hebben ze al iets gedaan om de weg tussen kantine en tribune wat deftiger te maken?


UPDATE Nope, gisteren was het nog altijd hetzelfde trekgat als voorheen. Waarschijnlijk moet hier eerst een task-force in het leven geroepen worden, een RUP goedgekeurd, een BPA aangevraagd en een MER doorgelicht worden... :hmm:
Had ik een bache gehad, ik nam ze mee om die zelf aan de achterkant te hangen!


Ik zou een oproep willen lanceren aan iedereen met een BMI vanaf 26-27 (en hoger) om bovenaan in de staantribune plaats te nemen. Zet jullie in voor de groep, dankuwel.
Samen dichten we het gat in onze tribune!


04 Feb 2018, 11:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Stadion
onze kant zal gedekt zijn. :lol:


04 Feb 2018, 11:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Stadion
anders aan die van dender eens vragen hoe je een spandoek moet bestellen bij bol.com. :lol: :lol:


04 Feb 2018, 13:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 403 404 405 406 407 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst