Stadion - Pagina 409 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 407 408 409 410 411 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
hans007 schreef:
Ik ben eens gaan kijken naar foto's op het forum van ZW. De tribune was daar achteraan volledig afgesloten.

--
Waar zijn dan die oude baches van de trribune-achterzijde van Z-W naartoe?
Niet meegeleverd met de tribune ? Of een vergetelheid....?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


12 Feb 2018, 22:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
hans007 schreef:
Ik ben eens gaan kijken naar foto's op het forum van ZW. De tribune was daar achteraan volledig afgesloten.

--
Waar zijn dan die oude baches van de trribune-achterzijde van Z-W naartoe?
Niet meegeleverd met de tribune ? Of een vergetelheid....?

Of die batches nu mee geleverd zijn of niet daar gaat het eigenlijk niet om,het is de manier waarop ze het voetvolk weer eens belachelijk maken,als je ziet hoe ze tribune hebben laten afwerken.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Feb 2018, 22:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
hans007 schreef:
Ik ben eens gaan kijken naar foto's op het forum van ZW. De tribune was daar achteraan volledig afgesloten.

--
Waar zijn dan die oude baches van de trribune-achterzijde van Z-W naartoe?
Niet meegeleverd met de tribune ? Of een vergetelheid....?

Of die batches nu mee geleverd zijn of niet daar gaat het eigenlijk niet om,het is de manier waarop ze het voetvolk weer eens belachelijk maken,als je ziet hoe ze tribune hebben laten afwerken.

---
Het is niet denkbaar dat het bestuur "bewust" ....'het voetvolk wil belachelijk' maken. Dus niet extreem overdrijven, hé?
Maar ik denk eerder aan 'onprofessionalisme' bij aankoop van een gedeelte van een stadion-infrastructuur.
Wanneer men een volledige staantribune voor een stadion opkoopt, bestemd voor een club met ambitie voor profvoetbal, dan bestudeert men toch eerst grondig de volledige toestand ervan, neemt men foto's van alle kanten, en bekijkt men beelden van het (volledig) gebruik in alle atmosferische toestanden. Ook de mogelijkheden voor eventuele toegevoegde reclame,
Kortom een doorgedreven verslag met analyse van alle noodzakelijkheden, gebreken en mogelijkheden. .
Als men ooit wil overgaan tot planning van een gloednieuw stadion, dan zal zeker een grondige analyse op dat vlak noodzakelijk zijn.
Dus als men nu alweer vergetelheden of beginnersfouten begaat, om de bescherming te voorzien langs de achterzijde.
....Terwijl men toch al maanden weet welke staantribune er aankomt.(in volledige of onvolledige staat)
Dan zijn er toch wel belangrijke werkpunten qua organisatie, om naar profvoetbal te kunnen overstappen.
Het bestuur schiet momenteel duidelijk te kort op dit vlak
Alweer gehate woede demonstreren en met modder en sh*t gooien naar het bestuur, is geen goede reactie.
Maar verantwoording vragen, moet zeerzeker !
En constructief snelle oplossingen eisen, en voorkomen dat dergelijke fouten zich opnieuw herhalen naar de toekomst;.
M.a.w. : evolueren naar efficiënte professionaliteit voor een club van dit niveau.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


13 Feb 2018, 23:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1388
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
--
Waar zijn dan die oude baches van de trribune-achterzijde van Z-W naartoe?
Niet meegeleverd met de tribune ? Of een vergetelheid....?

Of die batches nu mee geleverd zijn of niet daar gaat het eigenlijk niet om,het is de manier waarop ze het voetvolk weer eens belachelijk maken,als je ziet hoe ze tribune hebben laten afwerken.

---
Het is niet denkbaar dat het bestuur "bewust" ....'het voetvolk wil belachelijk' maken. Dus niet extreem overdrijven, hé?
Maar ik denk eerder aan 'onprofessionalisme' bij aankoop van een gedeelte van een stadion-infrastructuur.
Wanneer men een volledige staantribune voor een stadion opkoopt, bestemd voor een club met ambitie voor profvoetbal, dan bestudeert men toch eerst grondig de volledige toestand ervan, neemt men foto's van alle kanten, en bekijkt men beelden van het (volledig) gebruik in alle atmosferische toestanden. Ook de mogelijkheden voor eventuele toegevoegde reclame,
Kortom een doorgedreven verslag met analyse van alle noodzakelijkheden, gebreken en mogelijkheden. .
Als men ooit wil overgaan tot planning van een gloednieuw stadion, dan zal zeker een grondige analyse op dat vlak noodzakelijk zijn.
Dus als men nu alweer vergetelheden of beginnersfouten begaat, om de bescherming te voorzien langs de achterzijde.
....Terwijl men toch al maanden weet welke staantribune er aankomt.(in volledige of onvolledige staat)
Dan zijn er toch wel belangrijke werkpunten qua organisatie, om naar profvoetbal te kunnen overstappen.
Het bestuur schiet momenteel duidelijk te kort op dit vlak
Alweer gehate woede demonstreren en met modder en sh*t gooien naar het bestuur, is geen goede reactie.
Maar verantwoording vragen, moet zeerzeker !
En constructief snelle oplossingen eisen, en voorkomen dat dergelijke fouten zich opnieuw herhalen naar de toekomst;.
M.a.w. : evolueren naar efficiënte professionaliteit voor een club van dit niveau.


Ik durf hier met 99 % zekerheid/waarschijnlijkheid poneren dat er nooit een nieuw stadion op het grondgebied van Aalst zal komen.


13 Feb 2018, 23:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
--
Waar zijn dan die oude baches van de trribune-achterzijde van Z-W naartoe?
Niet meegeleverd met de tribune ? Of een vergetelheid....?

Of die batches nu mee geleverd zijn of niet daar gaat het eigenlijk niet om,het is de manier waarop ze het voetvolk weer eens belachelijk maken,als je ziet hoe ze tribune hebben laten afwerken.

---
Het is niet denkbaar dat het bestuur "bewust" ....'het voetvolk wil belachelijk' maken. Dus niet extreem overdrijven, hé?


Als de supps al weken vragen om de tribune VOLLEDIG af te sluiten en men beloofd dat het in orde gaat komen,men laat deze werken uitvoeren die dan maar half gedaan zijn,gaat men dan als opdrachtgever niet kijken als de werken uitgevoerd zijn?
En wij ons maar afvragen hoe het komt dat ze met verlies werken,om de supps content te stellen moet men een firma aanstellen om de werken goed uit te voeren.
We zullen het dan houden op domheid ;)

Eendracht Aalst laat zijn supporters niet in de kou staan en dat is letterlijk te nemen voor de carnavalswedstrijd van vanavond. Vooreerst werden er vandaag achterwanden geplaatst in de nieuwe staantribune. :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Feb 2018, 9:30
Junior

Lid geworden op: 07 Mei 2015, 14:51
Berichten: 214
Bericht Re: Stadion
Beste Pattaboem, ik heb zelf een aantal maanden in het DC gezeteld en ik kan dan ook wel stellen dat iedereen perfect wist wat we aangekocht hadden. Op het DC is er toen afgesproken dat er grondwerken gingen gebeuren tussen de tribune en de kantine's om de modderpoelen te vermijden van het verleden. Daarnaast gingen er ook bachen of platen voorzien worden om de tribune af te sluiten. Dit om zodoende de koude af te snijden alsook om de akoestiek te verbeteren bij het aanmoedigen van onze ploeg.
Ik heb begrip voor eenieder zijn mening maar ik denk dat er toch geen discussie kan bestaan over het in vraag stellen van de gevoerde communicatie door onze club over deze platen. Niemand heeft hen gedwongen om te zeggen dat de platen geplaatst waren. Als je een zeker respect hebt voor je supporters dan zie je zelf in bij een inspectieronde dat de geleverde werken niet uitgevoerd waren volgens de afspraken. In plaats van dan toch positieve publiciteit te willen uitsturen om extra toeschouwers te lokken voor de carnavalsmatch zou je beter dan enkel gecommuniceerd hebben over die sjaal van Las Fiestas en gezwegen hebben over de zogezegde platen.
Ik besef dat er door de club een heksenjacht bezig is op de zogenoemde criticasters maar we moeten toch nog steeds de waarheid kunnen zeggen. Of niet?
Deze heksenjacht is ook de reden dat ikzelf uit het DC ben gestapt. Ik had gehoopt dat door mijn aftreding deze heksenjacht ging stoppen, maar tot mijn grote spijt....


14 Feb 2018, 15:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Tja , ik geef grif toe, het moet/kan allemaal véééééél beter. Zeker als we willen evolueren naar een professionele club.
De allereerste noodzakelijkheid met supporters, is 'dialoog', en feedback van mogelijke aankomende problemen.
Daar moet minstens naar geluisterd worden
(en ook opgetekend worden, zodat dovemansoren, nadien de rekening krijgen... en verantwoording moeten afleggen!)
Maar als dat allemaal hopeloos wordt, dan weet ik het ook niet meer...
De bal ligt dan duidelijk in het kamp van het bestuur. :hmm:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


14 Feb 2018, 16:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
Of die batches nu mee geleverd zijn of niet daar gaat het eigenlijk niet om,het is de manier waarop ze het voetvolk weer eens belachelijk maken,als je ziet hoe ze tribune hebben laten afwerken.

---
Het is niet denkbaar dat het bestuur "bewust" ....'het voetvolk wil belachelijk' maken. Dus niet extreem overdrijven, hé?


Als de supps al weken vragen om de tribune VOLLEDIG af te sluiten en men beloofd dat het in orde gaat komen,men laat deze werken uitvoeren die dan maar half gedaan zijn,gaat men dan als opdrachtgever niet kijken als de werken uitgevoerd zijn?
En wij ons maar afvragen hoe het komt dat ze met verlies werken,om de supps content te stellen moet men een firma aanstellen om de werken goed uit te voeren.
We zullen het dan houden op domheid ;)

Eendracht Aalst laat zijn supporters niet in de kou staan en dat is letterlijk te nemen voor de carnavalswedstrijd van vanavond. Vooreerst werden er vandaag achterwanden geplaatst in de nieuwe staantribune. :plat:
-
---
Als ik dit allemaal lees, dan is de kritiek volkomen terecht.
Ik zie het niet als domheid, want in het bestuur zitten mensen met een bepaald IQ; en zeker niet met de intentie om supporters belachelijk te maken. Ze weten héél goed dat ze de supporters broodnodig hebben.
Maar ik zie het als triestige amateuristisch aanpak, EA onwaardig, zoals we ons EA naar de buitenwereld profileren.
In dat boerendorp naast Aalst, een beetje verder aan de Dender, zullen ze zich verkneukelen aan de gang van zaken bij ons.
Laat ons niet verleiden door scheldpartijen op ons forum aub, maar met juiste dialoog / feedback naar het bestuur Bvb op de supportersvergaderingen.
Laat ons er eventueel de pers bijhalen. Dit voert de druk ook intensiever op.
Er is dringende nood aan professionalisme, of als dit niet betaald kan worden, minstens reeel toezicht door bestuursleden met professionele aanpak....Maar zo steeds verder prutsen, ....dit kan niet meer.... :nieje:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


14 Feb 2018, 16:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 842
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:
pattaboem schreef:
---
Het is niet denkbaar dat het bestuur "bewust" ....'het voetvolk wil belachelijk' maken. Dus niet extreem overdrijven, hé?


Als de supps al weken vragen om de tribune VOLLEDIG af te sluiten en men beloofd dat het in orde gaat komen,men laat deze werken uitvoeren die dan maar half gedaan zijn,gaat men dan als opdrachtgever niet kijken als de werken uitgevoerd zijn?
En wij ons maar afvragen hoe het komt dat ze met verlies werken,om de supps content te stellen moet men een firma aanstellen om de werken goed uit te voeren.
We zullen het dan houden op domheid ;)

Eendracht Aalst laat zijn supporters niet in de kou staan en dat is letterlijk te nemen voor de carnavalswedstrijd van vanavond. Vooreerst werden er vandaag achterwanden geplaatst in de nieuwe staantribune. :plat:
-
---
Als ik dit allemaal lees, dan is de kritiek volkomen terecht.
Ik zie het niet als domheid, want in het bestuur zitten mensen met een bepaald IQ; en zeker niet met de intentie om supporters belachelijk te maken. Ze weten héél goed dat ze de supporters broodnodig hebben.
Maar ik zie het als triestige amateuristisch aanpak, EA onwaardig, zoals we ons EA naar de buitenwereld profileren.
In dat boerendorp naast Aalst, een beetje verder aan de Dender, zullen ze zich verkneukelen aan de gang van zaken bij ons.
Laat ons niet verleiden door scheldpartijen op ons forum aub, maar met juiste dialoog / feedback naar het bestuur Bvb op de supportersvergaderingen.
Laat ons er eventueel de pers bijhalen. Dit voert de druk ook intensiever op.
Er is dringende nood aan professionalisme, of als dit niet betaald kan worden, minstens reeel toezicht door bestuursleden met professionele aanpak....Maar zo steeds verder prutsen, ....dit kan niet meer.... :nieje:


De reden dat de kritiek begint over te slaan naar grove taal is wel hun eigen schuld toch. Als je iets meerdere keren op een normale manier vraagt en er komt geen repons of er komt uiteindelijk wel een reactie die totaal naast de kwestie is. Tja dan rest je niet veel meer opties hé. Dan zorg je er zelf voor dat alle bruggen tussen bestuur en supporters opgeblazen worden.


15 Feb 2018, 13:40
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: Stadion
Ik vraag mij met den dag meer en meer af wat onze veel te dik betaalde CEO eigenlijk dag in dag uit doet voor de club?
Enkel zijn zakken vullen in de verwarmde seats of plannekes tekeken ver de loges in de Europatribune??? :fuck:

'k Em de carnavalsmatch moeten missen vanwege nog ziek van de match tegen Geel, en dan doen ze zoiets!? :boks:

Tees seizoen had ik een abo omdat ik dacht/hoopte dat het goed ging komen met de tribune. 't Seizoen is 2/3de gepasseerd en 't is nog niet in orde. Moeje daarvoor 40.000 Euro (?) per jaar verdienen, CEO van mijn kl*ten???

Noste joor giejn abo meer en wa meer matchkes op verplosjing meepikken ipv thois. Vele plezanter, en door werdje (meestal) wél deftig ontvangen.
Wa ver een bende amateurs is ons bestuur foitelijk...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


15 Feb 2018, 14:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Stadion
https://www.hln.be/regio/aalst/-volgens ... t~aa41353e

“De keuze voor Nieuwerkerken is zéker niet gemaakt omdat ik daar woon, laat dat duidelijk zijn" :plat:

_________________
may the FORCE be with you.


16 Feb 2018, 14:47
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Still standing ! schreef:
https://www.hln.be/regio/aalst/-volgens-welke-criteria-heeft-stad-beslist~aa41353e

“De keuze voor Nieuwerkerken is zéker niet gemaakt omdat ik daar woon, laat dat duidelijk zijn" :plat:


Uit datzelfde artikel ; “In de toekomst zullen we de andere clubs uit de stad aanspreken om te zien wat we voor hen kunnen doen. Iedereen zal aan bod komen.”

Niet panikeren jongens, ze komen nog langs bij ons

:hmm:


16 Feb 2018, 14:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Ze gaan eerst waarschijnlijk de financieel gezondere clubs af . ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Feb 2018, 15:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Stadion
Gemeentepolitiek : de meest corrupte politiek die er is! Mooie slogan voor de volgende verkiezingen...


16 Feb 2018, 17:24
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Stadion
Still standing ! schreef:
https://www.hln.be/regio/aalst/-volgens-welke-criteria-heeft-stad-beslist~aa41353e

“De keuze voor Nieuwerkerken is zéker niet gemaakt omdat ik daar woon, laat dat duidelijk zijn" :plat:


en bij welke partij is da wijf? inderdaad, de partij van de tweezakken.


16 Feb 2018, 17:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 407 408 409 410 411 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 117 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst