Stadion - Pagina 410 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 408 409 410 411 412 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Even iets in de marge van het stadion. Volgend jaar wordt het viaduct volledig vernieuwd, wat er in zal resulteren dat er geen parkeerplaatsen meer zullen zijn. Aangezien zeer veel van de supporters hun wagen daar parkeren zal dit in de toekomst dus problemen gaan opleveren. Is er al gedacht aan alternatieven of oplossingen?


21 Feb 2018, 9:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Even iets in de marge van het stadion. Volgend jaar wordt het viaduct volledig vernieuwd, wat er in zal resulteren dat er geen parkeerplaatsen meer zullen zijn. Aangezien zeer veel van de supporters hun wagen daar parkeren zal dit in de toekomst dus problemen gaan opleveren. Is er al gedacht aan alternatieven of oplossingen?


Bij de infosessie die voro de start van de werken gegeven is in de Werf, heb ik dit toen ook reeds gemeld bij zowel de stad als AWV (=opdracht gevend bestuur). Bij beiden hoorden ze 't precies in Keulen donderen: wat voetbal in Aalst, da kan ni..; en komt daar volk naar kijken of wa... en parkeren die zich nog eens op de viaduct ook... Daar hebben wij geen rekening mee gehouden...
Nog nen tip die ik hun had gegeven: verwijderd de lichtzen aan de Ledebaan en doe daar ne rechts-in rechts-uit voor auto 's en leidt de fietsers en voetgangers onder 't viaduct, zodat je vlot verkeer vanaf 't ASZ tot op de viaduct hebt, alwaar het verkeer toch splitst in Hofstade/Gijzegem/Deiremonne/centrum en de rest nor 't neizeke. Want wa ga je emmen van probleem: alle otto 's gaan aan de lichten van de Ledebaan vast staan, en heel de Boudewijn + 't nief rondpunt da ze nog moeten aanleggen zal geblokkeerd staan. Maar ja, als ik hun da vertelde was 't oeik giejne woor want één of ander bureau had verkeerstellingen uitgevoerd... Volgens mij op zondagochtend, maar bon. We zullen zien wie er gelijk krijgt. Ik hoop alleszins, dat ik het niet ben en dat hun tellingen kloppen, al vrees ik voor de zaak; 't gene dat ik toen aan hun voorspeld had, is nu trouwens al het geval hé... Hun ovonde staat ook soms blok omdat de Boudewijn in file staat tot aan de lichten van de Ledebaan.

Nog een interessant weetje: er gaat nog parking verdwijnen naast de viaduct. Immers, er komen 2 nieuwe afritten aan het viaduct zodat rondpunt 't neizeke ontlast wordt; Voor 1 van die opritten zal de parking naast het viaduct deels moeten worden opgeofferd...

BTW: we spreken hier van de voetbal, maar niemand langs 't daar gepasseerd met carnaval? Zowel zondag als maandag stond 't viadcut boezjevol met auto 's van toeschouwers en carnavalisten.
En als er een mis is op 't Hoileg Ert wordt de viaduct ook gebezigd.

Mor ja, om het met ons stadsbestier hun woorden te zeggen: Oilsjt Ontknoopt :hmm:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


21 Feb 2018, 10:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
Misschien eens gaan kijken hoe ze dat in Londen oplossen... :hmm:


21 Feb 2018, 11:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
Zienaa schreef:
Even iets in de marge van het stadion. Volgend jaar wordt het viaduct volledig vernieuwd, wat er in zal resulteren dat er geen parkeerplaatsen meer zullen zijn. Aangezien zeer veel van de supporters hun wagen daar parkeren zal dit in de toekomst dus problemen gaan opleveren. Is er al gedacht aan alternatieven of oplossingen?


Bij de infosessie die voro de start van de werken gegeven is in de Werf, heb ik dit toen ook reeds gemeld bij zowel de stad als AWV (=opdracht gevend bestuur). Bij beiden hoorden ze 't precies in Keulen donderen: wat voetbal in Aalst, da kan ni..; en komt daar volk naar kijken of wa... en parkeren die zich nog eens op de viaduct ook... Daar hebben wij geen rekening mee gehouden...
Nog nen tip die ik hun had gegeven: verwijderd de lichtzen aan de Ledebaan en doe daar ne rechts-in rechts-uit voor auto 's en leidt de fietsers en voetgangers onder 't viaduct, zodat je vlot verkeer vanaf 't ASZ tot op de viaduct hebt, alwaar het verkeer toch splitst in Hofstade/Gijzegem/Deiremonne/centrum en de rest nor 't neizeke. Want wa ga je emmen van probleem: alle otto 's gaan aan de lichten van de Ledebaan vast staan, en heel de Boudewijn + 't nief rondpunt da ze nog moeten aanleggen zal geblokkeerd staan. Maar ja, als ik hun da vertelde was 't oeik giejne woor want één of ander bureau had verkeerstellingen uitgevoerd... Volgens mij op zondagochtend, maar bon. We zullen zien wie er gelijk krijgt. Ik hoop alleszins, dat ik het niet ben en dat hun tellingen kloppen, al vrees ik voor de zaak; 't gene dat ik toen aan hun voorspeld had, is nu trouwens al het geval hé... Hun ovonde staat ook soms blok omdat de Boudewijn in file staat tot aan de lichten van de Ledebaan.

Nog een interessant weetje: er gaat nog parking verdwijnen naast de viaduct. Immers, er komen 2 nieuwe afritten aan het viaduct zodat rondpunt 't neizeke ontlast wordt; Voor 1 van die opritten zal de parking naast het viaduct deels moeten worden opgeofferd...

BTW: we spreken hier van de voetbal, maar niemand langs 't daar gepasseerd met carnaval? Zowel zondag als maandag stond 't viadcut boezjevol met auto 's van toeschouwers en carnavalisten.
En als er een mis is op 't Hoileg Ert wordt de viaduct ook gebezigd.

Mor ja, om het met ons stadsbestier hun woorden te zeggen: Oilsjt Ontknoopt :hmm:


Ik heb een idee, dat ze er nog een task-force opzetten :D :D :D

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


21 Feb 2018, 15:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Is er al gedacht aan alternatieven of oplossingen?


nen tamelijk hogen toren zetten die op alles ginder kan uitzien en er dan ons Ilse in posteren om alles 'in goede banen' te leiden.

_________________
may the FORCE be with you.


21 Feb 2018, 16:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Still standing ! schreef:
Zienaa schreef:
Is er al gedacht aan alternatieven of oplossingen?


nen tamelijk hogen toren zetten die op alles ginder kan uitzien en er dan ons Ilse in posteren om alles 'in goede banen' te leiden.


en een lavaboke om uw pollekes te wassen


21 Feb 2018, 17:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
En wij moeten content zijn met een tweede handstribune met een natuurlijk afkoelsysteem en dan durven ze nog spreken van hogerop te spelen. :lol:



Bart De Wever belooft: “Nieuw en gezamenlijk voetbalstadion voor Antwerp en Beerschot Wilrijk komt er voor 2024”


Antwerps burgemeester Bart De Wever (N-VA) heeft maandagavond voor de camera’s van de regionale tv-zender ATV beloofd dat er een nieuw voetbalstadion aan de Schelde (aan Petroleum Zuid) zal staan voor 2024. Zowel Antwerp als Beerschot Wilrijk zouden hun onderkomen vinden in het nieuwe stadion. Voorwaarde is volgens De Wever wel dat hij na de komende verkiezingen burgemeester kan blijven, zodat hij dit tijdens de volgende legislatuur kan realiseren.

Het Antwerpse stadsbestuur, Royal Antwerp FC en Beerschot Wilrijk zijn ondertussen al een jaar aan het onderhandelen over een eventueel nieuw voetbalstadion aan de stroom op Petroleum Zuid. Burgemeester Bart De Wever (N-VA) ziet dit de komende jaren ook echt verwezenlijkt worden. “Ik denk dat er voldoende interesse is om dit de komende legislatuur, als het mij gegund is, te realiseren”, zegt De Wever aan atv.

De twee grootste voetbalclubs van Antwerpen, Antwerp en Beerschot Wilrijk, zouden hun onderkomen vinden in het nieuwe stadion. “De Antwerpse clubs kennen boerenjaren, vertelt De Wever. “Na jaren vol ellende aan de twee kanten, stapelen vandaag de successen zich op. In die ambiance wordt het idee van hypermoderne infrastructuur aantrekkelijk voor iedereen. Als je voldoende actoren hebt die hiermee vooruit willen en eventueel kunnen investeren samen met de stad, wordt dit tastbaar. Ik ben heel optimistisch: ik denk dat voor de volgende legislatuur om is, de lintjes zullen worden geknipt.”

Het Olympisch Stadion op het Kiel, waar de stad Antwerpen eigenaar van is, wordt in de tussentijd onder handen genomen. “Op het Kiel zal heel wat worden geïnvesteerd om dat stadion opnieuw speelklaar te maken conform de voetbalwetgeving”, meldt De Wever. Er wordt 1,2 miljoen euro vrijgemaakt door de stad voor het voetbalstadion, de club zelf neemt 600.000 euro voor zijn rekening.”

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Mar 2018, 9:59
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Het Kiel grondig onder handen nemen en op de Bosuil staat ondertussen een tribune om U tegen te zeggen, en dat allemaal opofferen om een gezamelijk stadion te zetten. Toch eigenaardig


06 Mar 2018, 10:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
Zou toch straf zijn dat die 2 een stadion gaan delen. Maar kom, ze hebben al een locatie gevonden. Dat was zelfs voor ons onmogelijk.


06 Mar 2018, 11:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Jowwan heb jij nu al meer nieuws omtrent die locatie studie?

En hoe staat het bestuur tegenover ons stadion dossier? Is daar op de vergadering niets over gezegd over het al dan niet contact opnemen met omringende gemeentes om te horen of daat plaats is voor een nieuw stadion?

Overal beweegt er wel wat, bij ons al jaren niets. Echt triestig.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Mar 2018, 13:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
Jowwan heb jij nu al meer nieuws omtrent die locatie studie?

En hoe staat het bestuur tegenover ons stadion dossier? Is daar op de vergadering niets over gezegd over het al dan niet contact opnemen met omringende gemeentes om te horen of daat plaats is voor een nieuw stadion?

Overal beweegt er wel wat, bij ons al jaren niets. Echt triestig.


1) Zolang we in 1 Amateur of 1B zitten, is ons stadion conform de licentievoorwaarden.
2) Ik durf er een klein fortuin om verwedden dat er op het grondgebied van Aalst nooit een nieuw 1A-stadion zal komen. De redenen hiervoor werden al tot in den treure aangehaald: in Vlaanderen is open ruimte zeer schaars geworden, een nieuwe voetbaltempel is enkel rendabel als je dit kunt combineren met andere commerciële activiteiten zoals hotel, conferentieruimtes, winkels, ... en alle handelaars in het centrum zijn daar tegen. Bovendien heb je op (in vogelvlucht) 5 km van Aalst een stadion dat 1A-conform is (of het mits enkele kleine aanpassingen kan worden). Ik ben er van overtuigd dat er binnen de politieke wereld (ongeacht de partijkleur) weinig animo bestaat om een volledig nieuw stadion te zetten.


06 Mar 2018, 13:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
filip.dhose schreef:
hansken schreef:
Jowwan heb jij nu al meer nieuws omtrent die locatie studie?

En hoe staat het bestuur tegenover ons stadion dossier? Is daar op de vergadering niets over gezegd over het al dan niet contact opnemen met omringende gemeentes om te horen of daat plaats is voor een nieuw stadion?

Overal beweegt er wel wat, bij ons al jaren niets. Echt triestig.


1) Zolang we in 1 Amateur of 1B zitten, is ons stadion conform de licentievoorwaarden.
2) Ik durf er een klein fortuin om verwedden dat er op het grondgebied van Aalst nooit een nieuw 1A-stadion zal komen. De redenen hiervoor werden al tot in den treure aangehaald: in Vlaanderen is open ruimte zeer schaars geworden, een nieuwe voetbaltempel is enkel rendabel als je dit kunt combineren met andere commerciële activiteiten zoals hotel, conferentieruimtes, winkels, ... en alle handelaars in het centrum zijn daar tegen. Bovendien heb je op (in vogelvlucht) 5 km van Aalst een stadion dat 1A-conform is (of het mits enkele kleine aanpassingen kan worden). Ik ben er van overtuigd dat er binnen de politieke wereld (ongeacht de partijkleur) weinig animo bestaat om een volledig nieuw stadion te zetten.


toegegeven dat daar waarheid in zit

maar het zou de betrokken politiekers sieren als ze dan open kaart spelen. in de plaats van om politieke redenen alsmaar een rad voor de ogen te draaien, want dat is er gebeurd. voor en vlak na de keuze voor het movianto-project waren ze de eersten om te roepen dat er een oplossing moet komen, om het luidst. en is er in die jaren al één millimeter in de juiste richting bewogen? Daadkracht noppes. We moeten godverdomme ons broek afsteken voor een tweedehandsprefab te mogen hebben om nog maar voort te kunnen. wél, waar zitten ze nu met hun communicatie over het resultaat van de studie? en de vervolgstappen? ze konden jaren en maanden teren op "we wachten de studie af" ... wel ze is er nu blijkbaar....

zij hebben destijds wel gezegd: er moet op korte of middelllange termijn een oplossing komen BINNEN Aalst. aha.. en nu?

maar akkoord dat het onder dergelijk politiek klimaat nooit of never zal lukken. want het is A zeggen, maar B (allez, eigenlijk 'niets') doen.


06 Mar 2018, 14:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Stadion
binnen grondgebied Aalst komt er onder deze mensen nooit een stadion. we moeten hopen op een politieke grondverschuiving of (meer realistisch) buiten Aalst zoeken.

den Bellekouter bijvoorbeeld zou i-de-aal zijn inzake ligging, is reeds ingekleurd inzake zonebestemming, ruimte genoeg en opent interessante mogelijkheden recruteringsmogelijkheden richting Asse, Ternat en de rest vh Pajottenland hetgeen je in het stadion van fcv rendac eh niet hebt.

_________________
may the FORCE be with you.


06 Mar 2018, 14:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Still standing ! schreef:
binnen grondgebied Aalst komt er onder deze mensen nooit een stadion. we moeten hopen op een politieke grondverschuiving of (meer realistisch) buiten Aalst zoeken.

den Bellekouter bijvoorbeeld zou i-de-aal zijn inzake ligging, is reeds ingekleurd inzake zonebestemming, ruimte genoeg en opent interessante mogelijkheden recruteringsmogelijkheden richting Asse, Ternat en de rest vh Pajottenland hetgeen je in het stadion van fcv rendac eh niet hebt.


Zijn trouwens ooit plannen voor geweest om daar een echt stadion te zetten maar is dan via politiek spel afgesprongen.


06 Mar 2018, 15:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
Er zijn wel degelijk mogelijkheden, maar het is heel simpel: geen enkele politieker wil zich binden (lees: verbranden) aan Eendracht Aalst. Ergens kan je ze dat ook niet kwalijk nemen, stel je voor dat ze in Terjoden een stadion hadden gebouwd en dat ene FDR dat ging 'uitbaten'. Er is gewoon 0,0 vertrouwen in de club, wat gezien haar geschiedenis (en wsl heden) niet abnormaal is.


06 Mar 2018, 19:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 408 409 410 411 412 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst