Stadion - Pagina 412 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 410 411 412 413 414 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Stadion
witteken schreef:
https://www.tvoost.be/nieuws/waasland-beveren-krijgt-gedeeltelijk-nieuwe-tribune-56985

kunnen we ilse niet ruilen ver die madam hier, als dat geen tribune bouwen is in een woongebied weet ik het ook niet :lol: .
moest het voor den basket of volleybal zijn er stond al een tribune dubbel zo groot als onze vroegere k .


ik wil Ilse, den haes van het kiekenkot en de rest van de santenboetiek ruilen voor een zakske chips. eigenbelang bracht ze groot, en eigenbelang houdt ze groot, de heren en dames van ons stadhois. alle opiniestukschrijvers en de rest vd pr-machinerie ten spijt is dat een feit.

_________________
may the FORCE be with you.


15 Mar 2018, 22:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
het is al langer geweten dat ze voetbal liever kwijt zijn dan iets anders. Oh maar, als er eens een belangrijke match is dan moeten ze zich wel tonen natuurlijk, vooral als er verkiezingen in het verschiet zijn, pompeuze verklaringen afleggende van "voetbal is al sedert mijn kindertijd mijn favoriete sport" en "Iendracht mag nooit verdwijnen" en "Iendracht behoort tot ons patrimonium". In hetzelfde straatje past die clown van ne Coucke met KVO, "Osteinde es mi ploegsje", maar trek nu eire plan want ik geriek binnen afzienbare tijd enkele tientallen miljoenen die in mijn zakken gaan vallen, ik ga lekker spekuleren, nee niet op de beurs, maar op de voetbalmarkt, da brengt veel meer op.
Supporters wa es da ?, wij , de elite, spreken hier wel over serieuze dinges hé gasten, allé zèg

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


16 Mar 2018, 1:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Het is heel simpel onze traditionele politici willen geen nieuw stadion, wel dan stemmen wij niet voor deze politici !!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


16 Mar 2018, 11:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Het is heel simpel onze traditionele politici willen geen nieuw stadion, wel dan stemmen wij niet voor deze politici !!!!


Op wie moet je in Aalst dan stemmen? De enige politieker die zich blijft inzetten voor dit dossier is de jowwan, en laat die nu net in een partij zitten die nooit aan de macht zal komen.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Mar 2018, 13:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1022
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Stadion
Als ze echt zouden willen kan er een oplossing gevonden worden voor onze stadionproblemen maar die wil is niet aanwezig denk ik.Een nieuw stadion zetten in Aalst zal wellicht een brug te ver zijn maar op de bestaande site is toch ook wel wat mogelijk vind ik.allereerst moesten ze nu al bezig zijn met al de vergunningen in orde te maken zodat er een deftige vernieuwing mogelijk kan gemaakt worden.Zoek bv een bouwpromotor zoals in beveren die de kosten op hem neemt of een groot deel ervan om een nieuwe tribune te bouwen aan de k kant met zitjes en staanplaatsen,en die dan bv in de nieuwe tribune kantoren of appartementen mag bouwen en verhuren eventueel een supermarkt of een sportwinkel ik zeg nu zomaar iets zodat die zijn investering zou kunnen terugverdienen.Maak het stadion conform voor 1A(5000 zitjes +3000 staanplaatsen)wat denk ik voor ons meer dan genoeg zou zijn.Anders zijn we gedoemd om eeuwig in de amateursklasse te blijven of zullen we ooit nog moeten verhuizen buiten aalst(denderleeuw of nieuw stadion op andere locatie)En aangezien de burgemeester verkondigde dat den iendracht in Aalst moet blijven wordt het stilaan tijd dat er beweging komt in dit dossier!Ik weet dat ik hier niets nieuw vertel maar hopelijk leest het stadsbestuur ons forum en willen ze echt tot een oplossing komen of ze gaan een uithangbord van onze stad wegjagen en verliezen iendracht =oilsjt :EA:

_________________
Afbeelding


16 Mar 2018, 15:30
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Wie onze Eendracht al enkele jaren volgt moet toch inzien dat de politieke wil om ons echt vooruit te helpen gewoon niet aanwezig is. Alle oplapwerk aan het huidige stadion tot de tijdelijke staantribune toe leek wel een huzarenstukje, kan je nagaan in hoeverre men echt werk zou gaan maken van een locatie laat staan een stadion. :crazy:

Als je als club echt grote ambities hebt ga je na waar je iets nieuws uit de grond kan stampen waar retail mogelijk is en tevens de plaats om van een 1Bstadion op termijn door te groeien naar een 1Astadion.
Ik las hier bijvoorbeeld als locatie de Bellekouter in Affligem, dat is een prachtlocatie. Ik weet niet in hoeverre zoiets mogelijk is, maar als bestuurder zou ik eieren voor mijn geld kiezen en mijn opties nu al nagaan.

Aalst kan, of beter wil, Eendracht Aalst niet helpen. Dan moeten ze voor mij ook niet in Aalst blijven spelen. :fuck:


16 Mar 2018, 16:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Het is heel simpel onze traditionele politici willen geen nieuw stadion, wel dan stemmen wij niet voor deze politici !!!!


Op wie moet je in Aalst dan stemmen? De enige politieker die zich blijft inzetten voor dit dossier is de jowwan, en laat die nu net in een partij zitten die nooit aan de macht zal komen.


Wel Hansken als we niet proberen zullen we het nooit weten!
Ik moet u geen tekening maken op wie je zeker en vast niet moet stemmen hé!
Bepaalde politici ge(mis)bruiken onzen iendracht om hun te tonen aan de goedgelovigen wanneer er eens een belangrijke match is.
Voor de rest moet je, en kan je er niet op rekenen, want ze zijn daar enkel om hun smoel wat in de picture te zetten.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


Laatst gewijzigd door iendracht mèn 2de vraa op 16 Mar 2018, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Mar 2018, 17:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1022
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Stadion
Zou voor mij ook goed zijn ideaal gelegen maar de vraag is of er daar dan wel politieke wil bestaat om een nieuw stadion te bouwen met retail?Ik vrees dat we op termijn gedwongen gaan worden om naar denderleeuw te verhuizen,daar staat een deftig stadion niet te ver van aalst en voor alle partijen(politiek aalst en denderleeuw)de beste oplossing(kost niets extra en is direct beschikbaar).Pas op dit is niet mijn persoonlijke mening maar ik denk dat ze daar op het aansturen zijn?Ikzelf en ik denk ook vele supporters zouden liever een nieuw te bouwen eigen stadion hebben maar als je ziet hoe grote topclubs als brugge en anderlecht al sukkelen om een nieuw stadion neer te zetten,moeten we dan niet wat realisticher beginnen denken tegen ons hartgevoel in?Daarmee dat ik het plan van de huidige site niet laat vallen wegens emotionele gevoelens maar ik weet ook dat dit voor de toekomst van onze club niet de beste oplossing is.De tijd zal het uitwijzen waar we in de toekomst naartoe gaan of blijven we zien wel,wij gaan het niet kunnen veranderen.

_________________
Afbeelding


16 Mar 2018, 17:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
'k vraag mij eerlijk gezegd af hoe de communicatie tussen die "zogenaamde" Task Force en het EA bestuur gebeurd. Vorig jaar was en is er al een locatiestudie van 't stad en onze EA voorzitter komt mij doodleuk op de laatste supportersvergadering zeggen "ik heb niets ontvangen, ik weet van niets". Ze hebben het nu van mij gekregen. Fotokes in de gazetten zijn precies belangrijker :zzz: Waarom was er trouwens niemand van die zgn Task Force op de supportersvergadering ???


16 Mar 2018, 18:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
'k vraag mij eerlijk gezegd af hoe de communicatie tussen die "zogenaamde" Task Force en het EA bestuur gebeurd. Vorig jaar was en is er al een locatiestudie van 't stad en onze EA voorzitter komt mij doodleuk op de laatste supportersvergadering zeggen "ik heb niets ontvangen, ik weet van niets". Ze hebben het nu van mij gekregen. Fotokes in de gazetten zijn precies belangrijker :zzz: Waarom was er trouwens niemand van die zgn Task Force op de supportersvergadering ???



Omdat die Task Force een zoethoudertje is van een bende grote leugenaars.

_________________
may the FORCE be with you.


16 Mar 2018, 19:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
zandbergske schreef:
Als ze echt zouden willen kan er een oplossing gevonden worden voor onze stadionproblemen maar die wil is niet aanwezig denk ik.Een nieuw stadion zetten in Aalst zal wellicht een brug te ver zijn maar op de bestaande site is toch ook wel wat mogelijk vind ik.allereerst moesten ze nu al bezig zijn met al de vergunningen in orde te maken zodat er een deftige vernieuwing mogelijk kan gemaakt worden.Zoek bv een bouwpromotor zoals in beveren die de kosten op hem neemt of een groot deel ervan om een nieuwe tribune te bouwen aan de k kant met zitjes en staanplaatsen,en die dan bv in de nieuwe tribune kantoren of appartementen mag bouwen en verhuren eventueel een supermarkt of een sportwinkel ik zeg nu zomaar iets zodat die zijn investering zou kunnen terugverdienen.Maak het stadion conform voor 1A(5000 zitjes +3000 staanplaatsen)wat denk ik voor ons meer dan genoeg zou zijn.Anders zijn we gedoemd om eeuwig in de amateursklasse te blijven of zullen we ooit nog moeten verhuizen buiten aalst(denderleeuw of nieuw stadion op andere locatie)En aangezien de burgemeester verkondigde dat den iendracht in Aalst moet blijven wordt het stilaan tijd dat er beweging komt in dit dossier!Ik weet dat ik hier niets nieuw vertel maar hopelijk leest het stadsbestuur ons forum en willen ze echt tot een oplossing komen of ze gaan een uithangbord van onze stad wegjagen en verliezen iendracht =oilsjt :EA:

Ik denk ook dat een grondige renovatie van ons huidig stadion veel realistischer is dan een volledig nieuw complex met winkels en kantoren en weet ik veel. Ik zou aan de zijde waar de K nu staat een volledig nieuwe tribune bouwen die mijn hoofdtribune zou worden met alleen maar zitplaatsen en mooie business-seats en restaurant (een beetje zoals die nieuwe tribune in Antwerpen). Aan wat nu de vervallen parking is, zou ik ondergrondse parkingen maken zodat de vips daar kunnen parkeren en meteen met propere schoenen in de tribune en business-seats kunnen. Eventueel een grote supermarkt in huisvestigen.
De europatribune wordt afgebroken en vervangen door de huidige K-tribune (die straat er achter wordt tijdens wedstrijden autovrij en er worden mobiele drankstands etc geplaatst)
en dan waar den E en F nu is wordt bezoekersvak en A familievak met neutrale plaatsen.
Dromen mag he :)


16 Mar 2018, 21:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
zandbergske schreef:
Als ze echt zouden willen kan er een oplossing gevonden worden voor onze stadionproblemen maar die wil is niet aanwezig denk ik.Een nieuw stadion zetten in Aalst zal wellicht een brug te ver zijn maar op de bestaande site is toch ook wel wat mogelijk vind ik.allereerst moesten ze nu al bezig zijn met al de vergunningen in orde te maken zodat er een deftige vernieuwing mogelijk kan gemaakt worden.Zoek bv een bouwpromotor zoals in beveren die de kosten op hem neemt of een groot deel ervan om een nieuwe tribune te bouwen aan de k kant met zitjes en staanplaatsen,en die dan bv in de nieuwe tribune kantoren of appartementen mag bouwen en verhuren eventueel een supermarkt of een sportwinkel ik zeg nu zomaar iets zodat die zijn investering zou kunnen terugverdienen.Maak het stadion conform voor 1A(5000 zitjes +3000 staanplaatsen)wat denk ik voor ons meer dan genoeg zou zijn.Anders zijn we gedoemd om eeuwig in de amateursklasse te blijven of zullen we ooit nog moeten verhuizen buiten aalst(denderleeuw of nieuw stadion op andere locatie)En aangezien de burgemeester verkondigde dat den iendracht in Aalst moet blijven wordt het stilaan tijd dat er beweging komt in dit dossier!Ik weet dat ik hier niets nieuw vertel maar hopelijk leest het stadsbestuur ons forum en willen ze echt tot een oplossing komen of ze gaan een uithangbord van onze stad wegjagen en verliezen iendracht =oilsjt :EA:

Ik denk ook dat een grondige renovatie van ons huidig stadion veel realistischer is dan een volledig nieuw complex met winkels en kantoren en weet ik veel. Ik zou aan de zijde waar de K nu staat een volledig nieuwe tribune bouwen die mijn hoofdtribune zou worden met alleen maar zitplaatsen en mooie business-seats en restaurant (een beetje zoals die nieuwe tribune in Antwerpen). Aan wat nu de vervallen parking is, zou ik ondergrondse parkingen maken zodat de vips daar kunnen parkeren en meteen met propere schoenen in de tribune en business-seats kunnen. Eventueel een grote supermarkt in huisvestigen.
De europatribune wordt afgebroken en vervangen door de huidige K-tribune (die straat er achter wordt tijdens wedstrijden autovrij en er worden mobiele drankstands etc geplaatst)
en dan waar den E en F nu is wordt bezoekersvak en A familievak met neutrale plaatsen.
Dromen mag he :)


Inderdaad dromen. Er mag stedenbouwkundig amper iets veranderen op de huidige locatie, ik meen zelfs gelezen te hebben dat er geen beton meer mag gebruikt worden, enkel 'tijdelijke' constructies.


18 Mar 2018, 15:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1022
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Stadion
Ik vraag mij af waarom dit vroeger dan wel mocht en nu niet meer?Als ik oude foto's bekijk van ons stadion dan zie ik daarrond heel weinig huizen staan,en nu ineens staat dat stadion daar precies zonevreemd?Dat weten ze dan toch al van vroeger dat ons stadion daar vroeg of laat moet verdwijnen.

_________________
Afbeelding


18 Mar 2018, 17:37
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
De gemeenteraadsverkiezingen zijn op zondag 14/10/2018.
Op volgende data gaat de gemeenteraad in Aalst door:
24/04, 29/05, 26/06 en vooral op 18/09...

Ik stel voor om nogmaals een protestmars te organiseren op 18/09 en de problematiek via de media aan te kaarten!!
6 jaar geleden een Task Force oprichten om ons te sussen.. ondertussen zijn we onze K tribune kwijt (dank u burgemeester) en blijven we maar achteruit gaan. Geen stadion = geen toekomst!

https://www.hln.be/regio/aalst/300-supp ... ~adb2e6e7/

_________________
Anti fusieclub!


18 Mar 2018, 19:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Stadion
Pauter schreef:
De gemeenteraadsverkiezingen zijn op zondag 14/10/2018.
Op volgende data gaat de gemeenteraad in Aalst door:
24/04, 29/05, 26/06 en vooral op 18/09...

Ik stel voor om nogmaals een protestmars te organiseren op 18/09 en de problematiek via de media aan te kaarten!!
6 jaar geleden een Task Force oprichten om ons te sussen.. ondertussen zijn we onze K tribune kwijt (dank u burgemeester) en blijven we maar achteruit gaan. Geen stadion = geen toekomst!

https://www.hln.be/regio/aalst/300-supp ... ~adb2e6e7/


komaan seg, als je nu nog niet door hebt dat onze burgervader zijn gat afveegt aan protestmarsen of aan de gewone aalstenaar in het algemeen. die gaat zijn kar alleen draaien als er iets of iemand met héél veel geld of invloed komt lobbyen...

_________________
may the FORCE be with you.


18 Mar 2018, 19:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 410 411 412 413 414 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst