Stadion - Pagina 446 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 444 445 446 447 448 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
dus,als plj weg is komt er toch een nieuw stadion en kunnen we toch nog in 1e klasse geraken? :hmm:

als je dat uit mijn tekst zou halen dan zou ik eens goed herlezen, maar toch bedankt voor de poging tot synthese (y)

_________________
If you never try, you'll never know


03 Mei 2021, 19:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Stadion
Neutralboy schreef:

Juist , dus we moeten ermee verder toch? Wat voor nut heeft het dan om er elke keer nog over te zagen ?


Ik vrees inderdaad dat dat de correcte samenvatting is


04 Mei 2021, 18:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Stadion
als ge dat stadion van seraing eens bekijkt is dat toch ook niet veel soeps voor de jupiler league.ligt toch ook in een woonwijk. :wadde:


11 Mei 2021, 10:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
Heb exact hetzelfde gedacht toen ik het eens bekeek...bekijk de foto's eens op HLN, ik dacht eerst dat ze bij ons genomen waren...maar blijkbaar is dit allemaal geen enkel probleem. Vreemd toch.


11 Mei 2021, 14:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Het is ook wel een beetje hoe daar naar gekeken wordt. De tijden zijn ook veranderd (niet per se ten goede)

Vroeger lukte het ook om daar wedstrijden te organiseren voor 5000 man of meer, toen ze destijds in eerste speelden. Het was niet ideaal qua verkeer , maar dat ging gewoon door en er was geen haan die ernaar kraaide.

Vandaag leven we in een tijdsgeest waar alles liefst zo klinisch en steriel mogelijk moet zijn. Je moet in hoofdzaak veel vips in luxe kunnen ontvangen die - tussen hun netwerken door - op hun gemak en in alle orde naar een spel kunnen kijken dat hen toch maar halvelings interesseert. Ja... in dat opzicht is er nog een pak werk aan dat stadion van seraing.

Puur qua veiligheid is er nogal veel verschil op de visies van de burgemeesters: voor de ene is het allemaal geen probleem en krijgt het geregeld, de andere schaft alles al bij voorbaat direct af als die daar zin in heeft. Dus ook te bekijken hoe dat in seraing is...Ik vermoed dat ze daar op korte termijn wel iets zullen doen zeker aan hun stadion...

Aaah enorm veel heimwee naar mijn eerste jaren dat ik kwam zien.
De geur van het hamburgers gemengd met nen bierlucht en de kalk van de zijlijn. Een wedstrijd tegemoet die betekenis had of waar nog iets sportief van afhing.. een zinderende zoniet warme sfeer van een enthousiast publiek op de staanplaatsen. Wat een topavonden en topnamiddagen waren dat. Ik wil niet fatalistisch klinken :lol: maar dat alles is allemaal vierkant naar de kloten :hmm: Hoe zou het nog met onzen ambitieuzen trader in Zwitserland zijn? Leeft diejen eigenlijk nog?


11 Mei 2021, 15:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
Het is ook wel een beetje hoe daar naar gekeken wordt. De tijden zijn ook veranderd (niet per se ten goede)

Vroeger lukte het ook om daar wedstrijden te organiseren voor 5000 man of meer, toen ze destijds in eerste speelden. Het was niet ideaal qua verkeer , maar dat ging gewoon door en er was geen haan die ernaar kraaide.

Vandaag leven we in een tijdsgeest waar alles liefst zo klinisch en steriel mogelijk moet zijn. Je moet in hoofdzaak veel vips in luxe kunnen ontvangen die - tussen hun netwerken door - op hun gemak en in alle orde naar een spel kunnen kijken dat hen toch maar halvelings interesseert. Ja... in dat opzicht is er nog een pak werk aan dat stadion van seraing.

Puur qua veiligheid is er nogal veel verschil op de visies van de burgemeesters: voor de ene is het allemaal geen probleem en krijgt het geregeld, de andere schaft alles al bij voorbaat direct af als die daar zin in heeft. Dus ook te bekijken hoe dat in seraing is...Ik vermoed dat ze daar op korte termijn wel iets zullen doen zeker aan hun stadion...

Aaah enorm veel heimwee naar mijn eerste jaren dat ik kwam zien.
De geur van het hamburgers gemengd met nen bierlucht en de kalk van de zijlijn. Een wedstrijd tegemoet die betekenis had of waar nog iets sportief van afhing.. een zinderende zoniet warme sfeer van een enthousiast publiek op de staanplaatsen. Wat een topavonden en topnamiddagen waren dat. Ik wil niet fatalistisch klinken :lol: maar dat alles is allemaal vierkant naar de kloten :hmm: Hoe zou het nog met onzen ambitieuzen trader in Zwitserland zijn? Leeft diejen eigenlijk nog?


Ze zijn volop bezig aan zijn realityserie.
Na de Verhulstjes in Saint Tropez heb je binnenkort de Lejustjes in Zwitserland op Vtm2 ;) :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Mei 2021, 20:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Ondertussen in Lier...

Groen licht voor onteigeningen Hoge Velden: aanleg sportcomplex weer stap dichterbij

https://www.hln.be/lier/groen-licht-voo ... ~a7660c48/


Oilsjt is Lier niet zeker doszje?? :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Mei 2021, 20:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Wat hebben ze met het viaduct uitgestoken???


31 Mei 2021, 9:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Hersteld... Zo een jaar of 3 aan een stuk :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Mei 2021, 21:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
hansken schreef:
Hersteld... Zo een jaar of 3 aan een stuk :D


Die betonnen boorden vind ik al helemaal op niets trekken, ik ben curieus hoe lang het zal duren eer daar iemand in hangt. Verder heb je daar een fietspad aan de uiterste rand tegen de balustrades, maar geen voetpad? Of moet die brede asfaltstrook tussen fietspad en die betonnen boord van de rijbaan een voetpad voorstellen? Ge moet ook de hele tijd van rijstrook switchen.

Waar is de tijd dat ge komende van de Boudewijnlaan, is goed kon optrekken tot 100 km/u in die zink richting Heilig Hart :nieje: :plat: .


01 Jun 2021, 7:42
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
hansken schreef:
Hersteld... Zo een jaar of 3 aan een stuk :D


Die betonnen boorden vind ik al helemaal op niets trekken, ik ben curieus hoe lang het zal duren eer daar iemand in hangt. Verder heb je daar een fietspad aan de uiterste rand tegen de balustrades, maar geen voetpad? Of moet die brede asfaltstrook tussen fietspad en die betonnen boord van de rijbaan een voetpad voorstellen? Ge moet ook de hele tijd van rijstrook switchen.

Waar is de tijd dat ge komende van de Boudewijnlaan, is goed kon optrekken tot 100 km/u in die zink richting Heilig Hart :nieje: :plat: .

Dat kan nog altijd maar ge moet uw stuur wat beter vasthouden :zzz:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


01 Jun 2021, 10:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Stadion
https://www.gva.be/cnt/dmf20211117_96079973

Geel is Oilsjt niet, natierlèk ! :D

_________________
may the FORCE be with you.


18 Nov 2021, 17:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Stadion
http://www.peynsaertarchitecten.be/new- ... 1lmxfi5q9y


Dit vond ik vandaag toen ik wat aan het surfen was.
Een nieuw stadion komt er niet meer maar wou jullie deze renders zeker niet onthouden.

_________________
Afbeelding


30 Nov 2021, 16:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Stadion
zandbergske schreef:
http://www.peynsaertarchitecten.be/new-gallery/3bc0d2qw4vyt408lgizu1lmxfi5q9y


Dit vond ik vandaag toen ik wat aan het surfen was.
Een nieuw stadion komt er niet meer maar wou jullie deze renders zeker niet onthouden.


Wat een gedrocht.

_________________
OB17


05 Dec 2021, 16:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Tokkie schreef:
zandbergske schreef:
http://www.peynsaertarchitecten.be/new-gallery/3bc0d2qw4vyt408lgizu1lmxfi5q9y


Dit vond ik vandaag toen ik wat aan het surfen was.
Een nieuw stadion komt er niet meer maar wou jullie deze renders zeker niet onthouden.


Wat een gedrocht.

-------------------------------------------------
Een nieuw stadion is nooit of nooit gewenst geweest door onze verschillende gemeentebesturen over de laatste 30, 40 jaar.
Ook al hebben die huichelaars onze eendrachtsupporters een vals beeld gegeven om hun politieke status absoluut niet te schaden.
Over al die jaren zijn verschillende politieke partijen aan zet geweest, en hebben de kans gehad om dit door te drukken of er minstens werk van te maken. Al was het maar de minimum voorziening van een terrein.
De wens om dit te bereiken, is al een halve eeuw onbestaand. Of we nu in 1ste klasse speelden, Europees speelden, ...of in 2de amateur...Er was volgens hen nooit of nooit , noodzaak...
In zoveel kleinere gemeenten en middelgrote centrumsteden is dit wél mogelijk. En die clubbesturen veranderen in die kleinere clubs , ook met de regelmaat.....
Het is simpelweg, zaak om een multisportief/cultureel sportstadion te bouwen ten bate van haar gemeentebevolking.
En dit te WILLEN doen. Die WIL is er gewoonweg niét...

En het is in het verleden voldoende bewezen, dat onze voetbalclub, die groeit naar eerste klasse, voldoende potentiele belangstelling genereert (=supporters), in een centrumstad als Aalst, met een bevolking van 88000 ca 89000 !. (...vroeger was dit merkelijk minder, in aantal..)
De schuld ligt niet hoofdzakelijk bij het huidig clubbestuur, die niét de middelen heeft om een rendabel stadion te bouwen, maar de schuld ligt wél hoofdzakelijk: bij het lokaal "koele" stadsbestuur....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


07 Dec 2021, 13:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 444 445 446 447 448 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst