Stadion - Pagina 453 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 451 452 453 454 455 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Stadion
Zeer simplistisch voorgesteld.

Huidige situatie:
Afbeelding

Coderingen:
Afbeelding

Bij draaien vh veld (nogmaals, zeer simplistisch):
Afbeelding

Lijkt me dus idd zeker en vast haalbaar om een simpel, modern, deftig voetbalstadion te bouwen met tribunes aan elke zijde vh veld.
Of de hoeken (overal) gaan kunnen gesloten worden (bvb bij latere uitbreidingswerken) laat ik ih midden.
Op PC blijven spelen tijdens de werken vind ik van ondergeschikt belang, ik wil dan gerust voor een seizoen bij onze lieve buurtjes gaan ballen hoor ... Who cares?

** Droommodus OFF **

_________________
OB17


17 Mei 2022, 13:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Stadion
Tokkie schreef:
Zeer simplistisch voorgesteld.

Huidige situatie:
Afbeelding

Coderingen:
Afbeelding

Bij draaien vh veld (nogmaals, zeer simplistisch):
Afbeelding

Lijkt me dus idd zeker en vast haalbaar om een simpel, modern, deftig voetbalstadion te bouwen met tribunes aan elke zijde vh veld.
Of de hoeken (overal) gaan kunnen gesloten worden (bvb bij latere uitbreidingswerken) laat ik ih midden.
Op PC blijven spelen tijdens de werken vind ik van ondergeschikt belang, ik wil dan gerust voor een seizoen bij onze lieve buurtjes gaan ballen hoor ... Who cares?

** Droommodus OFF **



Lijkt dus idd wel haalbaar "in theorie". Achter de K heb je dan zelfs nog wat plaats om parking te voorzien voor de skyboxen die je daar achter doel zoals op KV Mechelen kan bouwen. Geef mij maar een dikke vette tribune achter doel aan de straatkant en zittribunes langs de zijkanten die dan wat smaller zijn, daar zijn voorbeelden genoeg van ... :zzz:
Maakt eigenlijk niet veel uit, als het er ooit maar komt zal het al veel zijn ! :cool: :EA:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


17 Mei 2022, 22:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: Stadion
Geef mij maar een grote staantribune zoals de K vroeger langs de lange zijde van het plein. Je kan even goed sfeer maken (zie maar naar onze eindrondematchen) en je hebt een beter zicht.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


18 Mei 2022, 10:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Wat is er met het stuk D720m2 gebeurd? Ik heb daar ooit nog op getraind met de reserven, en ook de 1ste ploeg trainde daar eind jaren '80. Wiens eigendom is dat dan?


18 Mei 2022, 17:56
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 630
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Stadion
luque schreef:
Wat is er met het stuk D720m2 gebeurd? Ik heb daar ooit nog op getraind met de reserven, en ook de 1ste ploeg trainde daar eind jaren '80. Wiens eigendom is dat dan?


Ik denk dat dat tuinen zijn van de aanpalende woningen.

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


18 Mei 2022, 22:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
In theorie kan je het veld misschien wel draaien en is er meer ruimte voor tribunes. Maar hou er rekening mee dat er nog altijd bepaalde voorschriften zijn die gevolgd moeten worden zoals het respecteren van bepaalde afstanden ten opzichte van de rooilijn en aanpalenden. Vandaag de dag zal er ook steeds een doorgang voorzien moeten worden voor hulpdiensten en voor evacuatie, dus je kan daar echt niet tot op de centimeter alles gaan benutten.


19 Mei 2022, 9:37
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: Stadion
luque schreef:
Wat is er met het stuk D720m2 gebeurd? Ik heb daar ooit nog op getraind met de reserven, en ook de 1ste ploeg trainde daar eind jaren '80. Wiens eigendom is dat dan?

perceel moest volgens mij ook blauwomlijnd zijn want is volgens mij nog steeds van de stad/club

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Mei 2022, 13:41
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
In theorie kan je het veld misschien wel draaien en is er meer ruimte voor tribunes. Maar hou er rekening mee dat er nog altijd bepaalde voorschriften zijn die gevolgd moeten worden zoals het respecteren van bepaalde afstanden ten opzichte van de rooilijn en aanpalenden. Vandaag de dag zal er ook steeds een doorgang voorzien moeten worden voor hulpdiensten en voor evacuatie, dus je kan daar echt niet tot op de centimeter alles gaan benutten.

klopt. Langs Bredestraat en Landbouwerstraat heb je al ontsluiting voor hulpdiensten; Als je 't plein draait kan je langs de achterzijde van de tuinen (=waar de drnakkantines van de K staan) ook een ontsluiting voorzien. Verder moet je ervoro zorgen dat ze ook op 't plein kunnen om van binnenuit te opereren. Dat zijn 3 van de 4 kanten (+binnenkant); De meeste gebouwen hebben zo geen bereikbaarheid dus lijkt mij geen probleem.

Der rooilijnen moeten gecheckt worden maar kunnen aangepast. idem voro de bouwhoogtes; Daar maak ik mij 't meeste zorgen over.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Mei 2022, 13:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
Wees maar zeker dat het niet zo simpel zal zijn als je denkt, bij het minste vleugje schaduw of impact op één van die woningen start de klachtenregen.


19 Mei 2022, 15:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2947
Bericht Re: Stadion
AlostanA schreef:
Wees maar zeker dat het niet zo simpel zal zijn als je denkt, bij het minste vleugje schaduw of impact op één van die woningen start de klachtenregen.

Wees gerust, ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat het niet simpel zal zijn, ongeacht of het plein blijft liggen of gedraaid wordt.
Ik wil gewoon meegeven dat m.i. het draaien van het plein de meeste opportuniteiten biedt voor een optimaal, sfeervol stadion.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


25 Mei 2022, 21:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Stadion
https://www.hln.be/deinze/dossier-nieuw ... ~ac96ac3f/

_________________
OB17


30 Jun 2022, 15:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Stadion
Tokkie schreef:
https://www.hln.be/deinze/dossier-nieuw-voetbalstadion-volledig-terug-naar-af-minstens-anderhalf-jaar-vertraging~ac96ac3f/


Dat is helemaal geen goed nieuws rond stadionrenovaties in België... Het stadion van Deinze ligt redelijk afgelegen met relatief veel uitbreidingsmogelijkheden en wegen die al redelijk industrieel getint zijn... Toch een zeer spijtige verrassing...


30 Jun 2022, 16:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Ik denk dat ze daar in deinze stilaan ook beseffen hoe laat het daar is...

Te mooi om waar te zijn
Net zoals hier een 5tal jaar geleden .. zo blijkt


30 Jun 2022, 16:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5504
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Stadion
Een voetbalstadion in België bouwen/renoveren is bijna onmogelijk. Altijd wel iemand die klacht indient

Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk


30 Jun 2022, 19:36
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2636
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Het is akelig stil wat betreft abonnementen voor volgend seizoen!!!!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


02 Jul 2022, 11:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 451 452 453 454 455 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst