Stadion - Pagina 385 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 383 384 385 386 387 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
witteken schreef:
jowwan schreef:

Is het 8e en laatste agendapunt. T Zal volgens mij een briefing zijn, als slaapmutsje. Ik ken dat al met die afsluitende agendapunten :D


twas nie vet zeker ? :)


Was zoals verwacht een informele vergadering . Er werd uitdrukkelijk gevraagd omtrent de vertrouwelijkheid van de info. Immers, alle voorstellen zullen eerst nu getoetst/verstuurd worden bij de VL overheid oa inzake mobiliteit , MER e.a.. haalbaarheid.


Flaa bisjtjen, ale... en met een kluitje in het riet. Daar horen we niks meer van.

Vlaams Belang, de eeuwige luis in de pels, wilt zeker meebesturen in 2018? :plat:


07 Sep 2017, 12:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
allei wer zen weir vertrokken ver e joor of 5. :hmm: ast ni langer es.

Vanmiddag het volledige dossier ontvangen . Zonder de negatieve pipo te willen uithangen : ik denk/ben zeker dat je met de eerste 5 jaar niet toekomt. Mijn persoonlijke mening ? ga volledig voor de 2 ha van de huidige locatie; want binnen 6/7/8 of meer jaren schijten we door de "nieuwe" occasie tribune. Met zen allen.
@allesaaneen dinsdag was het een spoedvertoning ; nu baseer ik mij op het dossier (met mijn conclusie)


07 Sep 2017, 13:57
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
witteken schreef:
jowwan schreef:

Is het 8e en laatste agendapunt. T Zal volgens mij een briefing zijn, als slaapmutsje. Ik ken dat al met die afsluitende agendapunten :D


twas nie vet zeker ? :)


Was zoals verwacht een informele vergadering . Er werd uitdrukkelijk gevraagd omtrent de vertrouwelijkheid van de info. Immers, alle voorstellen zullen eerst nu getoetst/verstuurd worden bij de VL overheid oa inzake mobiliteit , MER e.a.. haalbaarheid.


Nu nog geheim uiteraard. Laat ons nog een weekje wachten en het zal wel in de gazet staan vermoed ik.


07 Sep 2017, 14:26
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
witteken schreef:
jowwan schreef:

Is het 8e en laatste agendapunt. T Zal volgens mij een briefing zijn, als slaapmutsje. Ik ken dat al met die afsluitende agendapunten :D


twas nie vet zeker ? :)


Was zoals verwacht een informele vergadering . Er werd uitdrukkelijk gevraagd omtrent de vertrouwelijkheid van de info. Immers, alle voorstellen zullen eerst nu getoetst/verstuurd worden bij de VL overheid oa inzake mobiliteit , MER e.a.. haalbaarheid.


Nu nog geheim uiteraard. Laat ons nog een weekje wachten en het zal wel in de gazet staan vermoed ik.


07 Sep 2017, 14:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef:
Het stadsbestuur is nu al jaren met de club hun kl... aan 't spelen nu verder mee onderhandelen is puur tijdsverlies, nog ne keer buiten de stadsgrenzen maak je veel meer kans om ooit aan een nieuw stadion te geraken.

5 jaar verloren (2012-2017) , en nog geen mm2 verder staan. Doodzonde.


07 Sep 2017, 15:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Stadion
stilaan de doodsteek voor onze club.


07 Sep 2017, 18:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
En daarmee krijgen we een zoveelste bevestiging hoe het zit. Iemand heeft ooit beslist dat er geen definitieve tribune van de omvang van de k meer mag staan, maar na 5 jaar is er niet het minste zicht op een alternatief op n andere locatie. Ze WILLEN ons buiten de stadsgrenzen... Geen concurrentie voor den okapi meer... Geen plaats voor eendracht Aalst... zo simpel is het.


07 Sep 2017, 19:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
En daarmee krijgen we een zoveelste bevestiging hoe het zit. Iemand heeft ooit beslist dat er geen definitieve tribune van de omvang van de k meer mag staan, maar na 5 jaar is er niet het minste zicht op een alternatief op n andere locatie. Ze WILLEN ons buiten de stadsgrenzen... Geen concurrentie voor den okapi meer... Geen plaats voor eendracht Aalst... zo simpel is het.


Dan gaan we toch buiten de stad! Wat is het probleem?


07 Sep 2017, 19:44
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
En daarmee krijgen we een zoveelste bevestiging hoe het zit. Iemand heeft ooit beslist dat er geen definitieve tribune van de omvang van de k meer mag staan, maar na 5 jaar is er niet het minste zicht op een alternatief op n andere locatie. Ze WILLEN ons buiten de stadsgrenzen... Geen concurrentie voor den okapi meer... Geen plaats voor eendracht Aalst... zo simpel is het.


Dan gaan we toch buiten de stad! Wat is het probleem?


07 Sep 2017, 19:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Stadion
Buiten de stad ok, maar niet te ver naar 't stinkkot toe...


07 Sep 2017, 21:11
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Stadion
Ze mogen gerust naar Herdersem, Baardegem, Meldert of Moorsel gaan!


07 Sep 2017, 22:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 631
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Stadion
Jean schreef:
Ze mogen gerust naar Herdersem, Baardegem, Meldert of Moorsel gaan!


Ik denk dat het ''geen plaats'' voor een stadion in Aalst ook ''Groot-aalst'' is voor onze schitterende bende politiekers ! :x
T' is duidelijk genoeg dat het is van niet willen hé, als ge is goe rondkijkt in de deelgemeenten ... :hmm: De onnozelaars ! :fuck:

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


08 Sep 2017, 0:34
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2968
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
waly 2 schreef:
allei wer zen weir vertrokken ver e joor of 5. :hmm: ast ni langer es.

Vanmiddag het volledige dossier ontvangen . Zonder de negatieve pipo te willen uithangen : ik denk/ben zeker dat je met de eerste 5 jaar niet toekomt. Mijn persoonlijke mening ? ga volledig voor de 2 ha van de huidige locatie; want binnen 6/7/8 of meer jaren schijten we door de "nieuwe" occasie tribune. Met zen allen.
@allesaaneen dinsdag was het een spoedvertoning ; nu baseer ik mij op het dossier (met mijn conclusie)


Als ge in Aalst-centrum wilt blijven is enkel de Bredestraat een haalbare kaart, en kunt ge bij wijze van spreken volgend jaar al beginnen bouwen.
Van bouwhoogte moet je niet teveel schrik hebben; De Nul gaat nieuwe kantoren bouwen die 33m hoog worden (aande achterzijde van een woonwijk) en op de voormalige Tupperwaresite (of omgeving) staat een building ingepland van 17 verdiepingen (= minstens 50m hoog).

Johan, hebben ze mijn luchtfoto 's ook meegenomen of kan ik er mijn stoof mee aansteken ;-)?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2017, 10:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
Jean schreef:
Ze mogen gerust naar Herdersem, Baardegem, Meldert of Moorsel gaan!

Die hebben t zelfde stadsbestuur he dus zal ni veel uitdoen
van mij mogen ze gerust eens gaan horen bij erpe-mere. Langs oudenaardsestwg nog plaats genoeg en vlak aan E40


08 Sep 2017, 11:09
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
Jean schreef:
Ze mogen gerust naar Herdersem, Baardegem, Meldert of Moorsel gaan!

Die hebben t zelfde stadsbestuur he dus zal ni veel uitdoen
van mij mogen ze gerust eens gaan horen bij erpe-mere. Langs oudenaardsestwg nog plaats genoeg en vlak aan E40



En, die boer zou bereid zijn...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Sep 2017, 12:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 383 384 385 386 387 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst