Stadion - Pagina 377 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 375 376 377 378 379 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
't es nog altèd toit vir abonnementen te koeipen hein jongens :D
in soamenweirking mi de ting nieve sponsoren kroigde allemool e nief klaksken :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Aug 2017, 23:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Stadion
zwawi schreef:
Inderdaad zonde dat die tribune er niet tijdig zal staan. Maar het is nu zo en we moeten vooruit.

De match omwisselen en eerst op Dender spelen is geen optie omdat de politie van Denderleeuw te weinig manschappen heeft wegens verlof op die datum.
Dus blijft over: spelen zonder tribune of proberen om een akkoord te vinden met Dender en de voetbalbond om uit te stellen naar een latere datum.
Ik ben alvast voorstander van het uitstel.

Ik denk trouwens ook nog aan het volgende. Hoe zit het met die werken in de Bredestraat? Gaan die klaar zijn tegen begin september? Indien niet, kan de veiligheid dan wel gegarandeerd worden met al die losliggende stenen enzo voor een match tegen Dender?


Den Dosje zal misschien voor versterking zorgen. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Aug 2017, 8:25
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Eigenlijk wel vervelende situatie als Denderbrol de match niet wil omwisselen èn we krijgen geen toestemming van de KBVB om de match op een latere datum te spelen èn we krijgen geen goedkeuring van de veiligheidscommissie om de match in eigen stadion te laten spelen.
Wat rest is forfait zeker of is er nog een andere piste?

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Aug 2017, 8:39
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
Eigenlijk wel vervelende situatie als Denderbrol de match niet wil omwisselen èn we krijgen geen toestemming van de KBVB om de match op een latere datum te spelen èn we krijgen geen goedkeuring van de veiligheidscommissie om de match in eigen stadion te laten spelen.
Wat rest is forfait zeker of is er nog een andere piste?


Het feit dat er op advies van politie op een bepaalde datum niet kan gespeeld worden is volgens mij op zich al een voldoende reden om de wedstrijd te verplaatsen naar een datum waarop dit geen probleem meer vormt. Alleen moet je dan wel een datum kunnen voorstellen en wie kan garanderen dat er op deze datum de nieuwe tribune er dan ook effectief zal staan ?


10 Aug 2017, 11:13
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Stadion
Carnavalsmatch?


10 Aug 2017, 11:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Stadion
Ben heel benieuwd hoe ze zich hier gaan uit redden...niet, denk ik. En zou er nu iemand van die pipo's denken 'Verdomme, dat moest toch beter!'?


10 Aug 2017, 11:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Ben heel benieuwd hoe ze zich hier gaan uit redden...niet, denk ik. En zou er nu iemand van die pipo's denken 'Verdomme, dat moest toch beter!'?

--
Zou de motivatie van politieverslag, waarin staat dat de wedstrijd om veiligheidsredenen niet kan doorgaan, tot nader order van de (op korte termijn) voorziening van een gekeurde thans in aanvraag zijnde staantribune ?
Zou dit gemotiveerd politieverslag, geen aanleiding kunnen geven tot een verplaatsing van deze wedstrijd via KBVB ? Een kwestie van juiste inhoud/motivatie van het politieverslag?...
Zodoende dat we' ontsnappen aan een forfaitnederlaag ?
De juiste toepassing van de reglementen, moet toch bij KBVB te raadplegen zijn ?
Misschien zitten hier reglement-nerds, die het juiste antwoord kennen?
Op goodwill van Dender moeten we niet rekenen, want die zullen wel graag uit zijn op een forfait-overwinnng, hetzij, op een recetteverlies van Eendracht...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


10 Aug 2017, 15:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
Als Dender zegt dat de voorgestelde datum niet past voor hun,dan sta je even ver,ik zou de wedstrijd gewoon laten doorgaan,gewoon achter de balustrade zoals in provinciale ,jammer van het financiële verlies die ze gaan hebben,maar daar hebben ze eigenlijk wel zelf voor gezorgd natuurlijk.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Aug 2017, 15:59
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 719
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Stadion
Het getalm in de beslissing om toch een tribune te kopen is duidelijk te wijten aan de stad.
Dat er een bouwvergunning moet zijn Ok maar dan is de stad (waar zitten de anbtenaren met vakkennis) en ook ons clubbestuur in de fout omdat de vergunning te laat werd aangevraagd.
Zo een amateurisme kan je niet verhalen op de tegenstander en dus zou de match moeten doorgaan.
Maar kan dit wel in ons stadion omwille van de veiligheid en de werken daar?
De wegenwerken in de Bredestraat kunnen misschien wel als obstakel worden ingeroepen om "een risicomatch" te laten doorgaan in zo een omstandigheden met losliggende stenen en puin.
Indien dit niet weerhouden wordt om de match naar een latere datum te verschuiven is het spelen in ons stadion (waar de supporters zetten van EA en tegenstander?) ofwel uitwijken naar een ander stadion (Lokeren, Hamme?).


10 Aug 2017, 16:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
de situatie wordt nog grotesker met de dag. In Oudegem is ook nog een stadion vrij, en 't es oeijk ni vèir, mor 't stinkt er even eirg as in Denjerlieje :p

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


10 Aug 2017, 18:28
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Op 't dek van de groize kanting eeje na wel e schoein zicht op ' ploin.
As da steiveg genoeg es willen we ons door wel goon placeiren zelle, ewa stoelkes, een taufelken en as a pintj leig es isj mé a voeten stampen... :D

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Aug 2017, 18:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2938
Bericht Re: Stadion
Aan den draad staan kan ook plezant zijn, dus laat die match maar gewoon doorgaan.


10 Aug 2017, 19:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Aan den draad staan kan ook plezant zijn, dus laat die match maar gewoon doorgaan.


Al heb je met matchen tegen Dender zowieso steeds grote kans op ambras, als je deze wedstrijd zonder tribune laat doorgaan heb je gegarandeerd prijs met al dat volk langs 'den draad' :crazy: . Mark my words...


10 Aug 2017, 21:02
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:
@Timoilsjt, volledig akkoord met uw post!
Wat me trouwens ook enorm irriteert is dat ze van de situatie misbruik gemaakt hebben om zoveel mogelijk supporters een abonnement aan te smeren voor de staantribune, terwijl ze op dat moment al heel goed moeten geweten hebben dat er een paar wedstrijden geen tribune ging zijn..


Het is inderdaad frappant als je vrijdag weet dat je de deadline van 3 september niet zult halen, dat je dan aankondigt via uw site dat je U op zaterdag een abo kunt aanschaffen vóór en na de match tegen Telstar. Wees in dat zelfde bericht dan op zijn minst zo eerlijk naar de supporters toe om te zeggen dat de kans dat de K er tijdig zal staan, miniem tot onbestaande is.

Maar goed, we zitten er nu mee. Laten we hopen dat de spotters/politie en het clubbestuur den Dozje kunnen overtuigen om de match tegen Dender uit veiligheidsoverwegingen niet te laten doorgaan op 03/09.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Aug 2017, 21:02
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
@timoilsjt : ik heb die commissies sport meegemaakt , en de negatieve houdingen maart/april/mei voor de aankoop was er gewoon over. Enkel vld, vb en sd@p waren pro.
En plots keert het stadsbestuur eind juni gvd, zijn kar ???


Dag Johan, ik wil de stad hier niet goedspreken in dit dossier en het klopt dat de stad initieel die tribune niet me wou bekostigen. Zowel commissie sport als bij sportAG waren er altijd wel politici tegen.

Maar de club is bouwheer en zal tevens de vruchten plukken van de nieuwe tribune. De stad heeft m.i. weinig tot geen baat erbij. Dus als ge als clubbestuur merkt dat de stad niet mee op de kar wil springen kan je er ofwel zelf voor 100% voorgaan, ofwel blijven talmen en toch maar proberen om ze mee te krijgen.

Ons clubbestuur heeft voor de laatste optie gekozen en dat heeft geloond, want de stad doet een financiële tegemoetkoming. Maar het imagoverlies naar supporters, sponsors en potentiële sponsors dat je als club en clubbestuur alweer lijdt is niet gering, en dan zwijg ik nog over het financiële plaatje. Ik vraag mij af of het bedrag dat de club van de stad krijgt voor de tribune, voldoende is om het hierboven genoemde verlies te compenseren.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Aug 2017, 21:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 375 376 377 378 379 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst