Stadion - Pagina 442 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 440 441 442 443 444 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
Bram schreef:
Blijkbaar aantal artikels verschenen waarin terug zeer fijntjes uit de doeken gedaan wordt dat ze bij het stadsbestuur niet begrijpen wat net van hun gevraagd wordt wanneer ze bij Eendracht om een stadion vragen. Onder het motto, "herhaal het gelul tot iedereen denk dat er iets van aan is" is dat dan de plaat die ondertussen gedraaid wordt.

Dat het stadsbestuur ondertussen vooral zelf financieel aan het verzuipen is door hun geklungel op de Tragel site wordt natuurlijk in alle talen verzwegen en ontkend. Hun putten worden dan ook simpel gevuld met extra belastingsgeld...
Voor elke keer dat "de Corona" de volgende jaren als excuus zal gebruikt worden graag een euro op de spaarrekening voor een nieuw stadion, 't zal er rap staan!

Over die Tragel site hoor ik ze trouwens nog steeds pronken, wat hadden ze met Okapi Aalstar toch een betrouwbare partner die mee durfde te denken in een ambitieus project.
Ondertussen mogen ze voor de 6e keer van 0 herbeginnen en betaalt de Aalsterse belastingsbetaler voor de fratsen.
En zoals het er naar uitziet zal de langverwachte evenementenzaal wel het eerste van het lijstje zijn welke geschrapt wordt.
Ik ben de laatste om Lejuste te verdedigen, maar het stadsbestuur van Aalst is moet absoluut niet pretentieus gaan doen ... 't is niet dat bij hen het professionalisme ervan af druipt.

Ondertussen slaagt dat stadsbestuur er wel in (en dat moet je hun wel nageven) om in de media de perceptie van het grote publiek volledig aan hun zijde te hebben.


(y) En ondertussen zitten Eendracht en ook Okapi (want laat ons eerlijk zijn; who cares buiten een paar die-hards) zo diep dat die dossiers geen enkel 'politiek gewicht' meer hebben.


09 Okt 2020, 13:41
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Daar waar andere stadsbesturen erin slagen om kleine clubs of nieuwe fusieclubs op enkele jaren tijd naar het hoogste niveau te loodsen en te voorzien in degelijke infrastructuur, slagen ze er in Aalst in om een voetbalclub en een basketbalclub die het uithangbord van de stad waren te laten vervallen in een provenciaal onwaardig gedrocht.

Geholpen door een opeenvolging van slechte clubbesturen, dat wel, maar je moet het toch maar doen ...


11 Okt 2020, 10:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Daar waar andere stadsbesturen erin slagen om kleine clubs of nieuwe fusieclubs op enkele jaren tijd naar het hoogste niveau te loodsen en te voorzien in degelijke infrastructuur, slagen ze er in Aalst in om een voetbalclub en een basketbalclub die het uithangbord van de stad waren te laten vervallen in een provenciaal onwaardig gedrocht.

Geholpen door een opeenvolging van slechte clubbesturen, dat wel, maar je moet het toch maar doen ...

--
In ALLE west-europese landen is voetbal als sport, nationaal dé populairste sport bij uitstek, geliefd door de bevolking.
Alleen in een centrumstad als Aalst is dit gegeven al decennia lang NOOIT begrepen door het lokaal bestuur.
Blijkbaar een 'verzameling van houten koppen', die dit niet (willen of kunnen) begrijpen. Een eigen waardig Aalsters voetbalstadion is nooit of nooit en optie geweest, alhoewel in andere centrumsteden dat wél mogelijk was voor het prestige van hun stad (of hun dorp)
Maar wel aanzienlijk veel stadsuitgaven waar het niet nodig is/was, zoals bvb de vervallen 'dwarsligger', het verloederen van de keizershallen als teloor gegane evenementenzaal, en zovele andere verkwistingen, waar de Aalstenaar geen eer van kan halen...
Het stadsbestuur is er voor de inwoners van de stad. ...
...Maar niet in Aalst....
De clubbesturen moeten hun steentje bijdragen, dat zeker. Maar infrastructuur-ondersteuning van de stad is onontbeerlijk, met de juiste afspraken (nadien) met de clubbesturen.
Het begint initieel bij de stad. Waarop de clubbesturen kunnen verder werken.
Als een stadion multifunctioneel wordt gemaakt, kan deze vaste structuur eigendom van-, en beschikbaar gesteld door de stad altijd anders worden ingezet, indien een bepaald voetbal-clubbestuur zou falen.
Het is een uitvlucht, ...om geen stedelijk stadion te voorzien:
...om het uitstel, ... steeds op een falend clubbestuur af te wentelen.
Voorzie eerst een vol-waardig stadion, én verplicht een clubbestuur tot bepaalde prestaties als voorwaarde voor verhuur...met regelmatige te evaluatie...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


11 Okt 2020, 11:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion
Ik vraag me eigenlijk af of we nog de pretentie mogen hebben een nieuw stadion te 'vragen'. Het huidig stadion voldoet meer dan het gemiddelde stadion van onze tegenstanders. En op sportief vlak laten we het jaar na jaar afweten, ook op bestuurlijk vlak hebben we al minstens 20 jaar een labiele situatie.

Ik vrees dat wij niet eens meer in de positie zitten om nog zelfs een deftige staantribune te vragen. Er is plaats genoeg en elke seizoen verdwijnen de supporters met mondjesmaat.

Mijn inziens kan je enkel maar het stadsbestuur zenuwachtig maken als je plots de pannen van het dak speelt, kampioen wordt dus en dan meedoet om naar 1B te gaan. Dan heb je een drukkingsmiddel, nu enkel hoongelach. Kijk maar naar wat ons overkwam op Houtvenne en Halle...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Okt 2020, 12:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
witzwet schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of we nog de pretentie mogen hebben een nieuw stadion te 'vragen'. Het huidig stadion voldoet meer dan het gemiddelde stadion van onze tegenstanders. En op sportief vlak laten we het jaar na jaar afweten, ook op bestuurlijk vlak hebben we al minstens 20 jaar een labiele situatie.

Ik vrees dat wij niet eens meer in de positie zitten om nog zelfs een deftige staantribune te vragen. Er is plaats genoeg en elke seizoen verdwijnen de supporters met mondjesmaat.

Mijn inziens kan je enkel maar het stadsbestuur zenuwachtig maken als je plots de pannen van het dak speelt, kampioen wordt dus en dan meedoet om naar 1B te gaan. Dan heb je een drukkingsmiddel, nu enkel hoongelach. Kijk maar naar wat ons overkwam op Houtvenne en Halle...


Bosj op! Amen.


11 Okt 2020, 12:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
witzwet schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of we nog de pretentie mogen hebben een nieuw stadion te 'vragen'. Het huidig stadion voldoet meer dan het gemiddelde stadion van onze tegenstanders. En op sportief vlak laten we het jaar na jaar afweten, ook op bestuurlijk vlak hebben we al minstens 20 jaar een labiele situatie.

Ik vrees dat wij niet eens meer in de positie zitten om nog zelfs een deftige staantribune te vragen. Er is plaats genoeg en elke seizoen verdwijnen de supporters met mondjesmaat.

Mijn inziens kan je enkel maar het stadsbestuur zenuwachtig maken als je plots de pannen van het dak speelt, kampioen wordt dus en dan meedoet om naar 1B te gaan. Dan heb je een drukkingsmiddel, nu enkel hoongelach. Kijk maar naar wat ons overkwam op Houtvenne en Halle...
Tuurlijk, ze hebben zichzelf absoluut in deze hoek laten drummen. Maar je kan hier perfect een kip/ei verhaal van maken maar Lejuste denkt zelfs niet om daar een polemiek over te starten. Ondertussen laat het stadsbestuur zelf niet na om met de regelmaat van de klok berichten in de media te sturen waar de pretentie van afdruipt, dat moet die man toch iets doen ?

D'haese die ik als politieker echt niet hoog inschat weet gewoon perfect goed hoe hij de Aalsterse massa moet bespelen (zeker met een VB aanhang in zijn nek die hij subliem manipuleert).

Toon eens wat moed zeg, na al die jaren weet je toch onderhand al dat je niets van deze mannen moet verwachten, ga vol ten aanval en gun ze geen goedkoop behaalde stemmen op de kap van Eendracht Aalst.
De politiek van Aalst is ipv nerveus door de oppositie van VB net enorm gemakzuchtig geworden, het niveau van de lokale VB afdeling is zo ondermaats dat het net de burgemeester is die profiteert van hun (wel succesvolle) nationale campagnes... ongezien toch

Een vraag dat een oppositielid met lef eens zou mogen stellen op gemeenteraad: hoeveel kost het Trageldebacle tot op vandaag en hoeveel kost het ons per maand dat het niet gerealiseerd wordt...
Dit stadsbestuur (toch 90% ervan) mag toch eens aangesproken worden op "strategische" prestigeblunders die amateuristisch aangepakt blijken te zijn ?

_________________
If you never try, you'll never know


11 Okt 2020, 15:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
witzwet schreef:
Ik vraag me eigenlijk af of we nog de pretentie mogen hebben een nieuw stadion te 'vragen'. Het huidig stadion voldoet meer dan het gemiddelde stadion van onze tegenstanders. En op sportief vlak laten we het jaar na jaar afweten, ook op bestuurlijk vlak hebben we al minstens 20 jaar een labiele situatie.

Ik vrees dat wij niet eens meer in de positie zitten om nog zelfs een deftige staantribune te vragen. Er is plaats genoeg en elke seizoen verdwijnen de supporters met mondjesmaat.

Mijn inziens kan je enkel maar het stadsbestuur zenuwachtig maken als je plots de pannen van het dak speelt, kampioen wordt dus en dan meedoet om naar 1B te gaan. Dan heb je een drukkingsmiddel, nu enkel hoongelach. Kijk maar naar wat ons overkwam op Houtvenne en Halle...


We hadden in de periode 2007 - 2011 toen we een serieuze heropflakkering kenden moeten kunnen doorduwen. We hebben de trein daar gemist, en ik vrees dat er geen nieuwe meer zal passeren.

Ondertussen is ook de hele competitie hervormd.


12 Okt 2020, 10:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
De twee - ons huidig en alle voorbije besturen en gemeentelijke besturen - hebben allebei heel veel boter op het hoofd. E ris geen ambitie, geen project, zelfs geen deftig voorstel, noch van onze kant noch van de gemeente. Ego's zijn te belangrijk.. En zo raak je door de licentieproblemen in eerste amateur, ga je bijna miraculeus opnieuw over en zak je opnieuw, en sta je nu zowat laatste. Weinigen malen er nog om.
De dieptepunten volgen elkaar in snel tempo op en de schare overblijvende supporters kan niet anders dan alles ondergaan en stilletjes hopen op beterschap. Sportief moet het beter gaan om zo ook daarbuiten aan de weg te kunnen timmeren. Maar dat is een cirkel die maar niet doorbroken wordt. En met deze trainer - wat die man daar weer uitbazuint na de match tegen Charleroi :crazy: - gaan we geen hoge ogen gooien. En met dit bestuur ook niet, maar dat hangt dan ook weer samen. En nu ga ik stoppen want ik lijk Pattaboem wel :D (Sorry, Pattaboem, no offence…)


12 Okt 2020, 16:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
De twee - ons huidig en alle voorbije besturen en gemeentelijke besturen - hebben allebei heel veel boter op het hoofd. E ris geen ambitie, geen project, zelfs geen deftig voorstel, noch van onze kant noch van de gemeente. Ego's zijn te belangrijk.. En zo raak je door de licentieproblemen in eerste amateur, ga je bijna miraculeus opnieuw over en zak je opnieuw, en sta je nu zowat laatste. Weinigen malen er nog om.
De dieptepunten volgen elkaar in snel tempo op en de schare overblijvende supporters kan niet anders dan alles ondergaan en stilletjes hopen op beterschap. Sportief moet het beter gaan om zo ook daarbuiten aan de weg te kunnen timmeren. Maar dat is een cirkel die maar niet doorbroken wordt. En met deze trainer - wat die man daar weer uitbazuint na de match tegen Charleroi :crazy: - gaan we geen hoge ogen gooien. En met dit bestuur ook niet, maar dat hangt dan ook weer samen. En nu ga ik stoppen want ik lijk Pattaboem wel :D (Sorry, Pattaboem, no offence…)

--
Het loopt gewoon fout op alle niveaus bij EA :
trainer, zwakke spelerskern, bestuur, stadsbestuur, infrastructuur, sponsoring,..
Het is niet mijn zwanezang, ...maar die van alle supporters die met de club begaan zijn...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


13 Okt 2020, 11:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
tympanum2 schreef:
De twee - ons huidig en alle voorbije besturen en gemeentelijke besturen - hebben allebei heel veel boter op het hoofd. E ris geen ambitie, geen project, zelfs geen deftig voorstel, noch van onze kant noch van de gemeente. Ego's zijn te belangrijk.. En zo raak je door de licentieproblemen in eerste amateur, ga je bijna miraculeus opnieuw over en zak je opnieuw, en sta je nu zowat laatste. Weinigen malen er nog om.
De dieptepunten volgen elkaar in snel tempo op en de schare overblijvende supporters kan niet anders dan alles ondergaan en stilletjes hopen op beterschap. Sportief moet het beter gaan om zo ook daarbuiten aan de weg te kunnen timmeren. Maar dat is een cirkel die maar niet doorbroken wordt. En met deze trainer - wat die man daar weer uitbazuint na de match tegen Charleroi :crazy: - gaan we geen hoge ogen gooien. En met dit bestuur ook niet, maar dat hangt dan ook weer samen. En nu ga ik stoppen want ik lijk Pattaboem wel :D (Sorry, Pattaboem, no offence…)

--
Het loopt gewoon fout op alle niveaus bij EA :
trainer, zwakke spelerskern, bestuur, stadsbestuur, infrastructuur, sponsoring,..
Het is niet mijn zwanezang, ...maar die van alle supporters die met de club begaan zijn...


Klaagzang, Samson..
De zwanezang is weldegelijk die van de club


13 Okt 2020, 12:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Niemand iets gelezen of gehoord van de bijeenkomst van de 2 zonnekoningen?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


28 Okt 2020, 13:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Niemand iets gelezen of gehoord van de bijeenkomst van de 2 zonnekoningen?


Berg de sprankeltjes hoop maar op. Het was al een bijna-onmogelijk-dossier en de covid-miserie zal daar zeker geen goed aan doen.


01 Nov 2020, 18:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Stadion
Het feit dat er geen antwoord komt op de vragen van de supporters zegt al meer dan genoeg.
Dit is een DODE club geworden!


01 Nov 2020, 19:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Stadion
wevege schreef:
Het feit dat er geen antwoord komt op de vragen van de supporters zegt al meer dan genoeg.
Dit is een DODE club geworden!

Denk dat we meer moeten hopen dat we volgend jaar nog als club bestaan ,dan dat we een nieuw stadion zouden krijgen


01 Nov 2020, 20:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Allesweter schreef:
wevege schreef:
Het feit dat er geen antwoord komt op de vragen van de supporters zegt al meer dan genoeg.
Dit is een DODE club geworden!

Denk dat we meer moeten hopen dat we volgend jaar nog als club bestaan ,dan dat we een nieuw stadion zouden krijgen


Dat denk ik ook.


02 Nov 2020, 11:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 440 441 442 443 444 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst