Stadion - Pagina 444 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 442 443 444 445 446 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
wat weer een belediging voor alle eendracht supporters...de k afbreken,partytent,okozje tribune ,wel grond,geen grond, :fuck:


Matthias de ridder, zelfverklaarde supporter... we hebben er nogal wat aan zeg!!!


29 Apr 2021, 10:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
:plat: Onze grote zonnekoning had het stad toch niet nodig voor zijn nieuw stadion :cool:
Misschien nog eens het krantenarchief raadplegen ;)
Heb ik hier ondertussen al leute gehad jongens met al de positieve commentaren over ons familie bedrijfje :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Apr 2021, 12:29
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Stadion
Breek dan ook de huidige tribune af en zet twee
Volwaardige nieuwe tribunes van 2x5000 plaatsen bvb.
Begin niet met het bricoleren zoals in de meeste
Belgische stadions want dat trekt op niets!


29 Apr 2021, 15:30
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
suppo schreef:
Breek dan ook de huidige tribune af en zet twee
Volwaardige nieuwe tribunes van 2x5000 plaatsen bvb.
Begin niet met het bricoleren zoals in de meeste
Belgische stadions want dat trekt op niets!


Dat is waar. Hou de zittribune tijdelijk nog open tot zolang de andere werken aan de gang zijn en leg die nadien ook maar neer, dat ding is op!


29 Apr 2021, 16:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
@Johan; waar haal jij de uitspraak trouwens dat dit een breed gedragen beslissing is onder de supporters?

Een extra nagel aan de doodskist verhuld onder een lakje van goedkope nostalgie om het beter verkoopbaar te maken... niet meer of niet minder wat mij betreft

_________________
If you never try, you'll never know


29 Apr 2021, 19:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
Bram schreef:
@Johan; waar haal jij de uitspraak trouwens dat dit een breed gedragen beslissing is onder de supporters?

Een extra nagel aan de doodskist verhuld onder een lakje van goedkope nostalgie om het beter verkoopbaar te maken... niet meer of niet minder wat mij betreft


De supporters beseffen wel dat het dit wordt of nikske.. genoeg contacten. 0’00 alternatieven.


29 Apr 2021, 19:08
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Bram schreef:
@Johan; waar haal jij de uitspraak trouwens dat dit een breed gedragen beslissing is onder de supporters?

Een extra nagel aan de doodskist verhuld onder een lakje van goedkope nostalgie om het beter verkoopbaar te maken... niet meer of niet minder wat mij betreft


Ook waar.
Op de huidige locatie blok je alle groeimogelijkheden voor de club af. Niet dat die er in mijn ogen zijn onder dit bestuur zijn maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Op de bredestraat kan je max nog een reeks hoger gaan spelen en meer niet!

Ik hoor het de spotters trouwens nog zeggen, dat ze elke verbouwing op de huidige locatie zouden afraden en ontmoedigen, benieuwd wat daar gaat van komen.

Maar eigenlijk maken we ons best gewoon niet te druk in een zoveelste luchtkasteel.

Wil deze club een toekomst hebben moet dat onder een ander bestuur en net buiten Aalst, zoveel is duidelijk.


29 Apr 2021, 19:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Bram schreef:
@Johan; waar haal jij de uitspraak trouwens dat dit een breed gedragen beslissing is onder de supporters?

Een extra nagel aan de doodskist verhuld onder een lakje van goedkope nostalgie om het beter verkoopbaar te maken... niet meer of niet minder wat mij betreft


Ook waar.
Op de huidige locatie blok je alle groeimogelijkheden voor de club af. Niet dat die er in mijn ogen zijn onder dit bestuur zijn maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Op de bredestraat kan je max nog een reeks hoger gaan spelen en meer niet!

Ik hoor het de spotters trouwens nog zeggen, dat ze elke verbouwing op de huidige locatie zouden afraden en ontmoedigen, benieuwd wat daar gaat van komen.

Maar eigenlijk maken we ons best gewoon niet te druk in een zoveelste luchtkasteel.

Wil deze club een toekomst hebben moet dat onder een ander bestuur en net buiten Aalst, zoveel is duidelijk.


Alsof er in heel groot aalst echt geen enkele plek meer zou zijn... onwil. Ni meer en ni minder.


29 Apr 2021, 19:15
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Dat bedoel ik ook, toen ik als 6jarige met mijn grootvader naar de voetbal kwam hoorde ik al spreken over een nieuw stadion of het veld draaien op de huidige locatie. Ik ben nu 36 en we staan in een tent.

Onwil, onkunde, noem het hoe je wil. In Aalst is er geen toekomst


29 Apr 2021, 19:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Dat bedoel ik ook, toen ik als 6jarige met mijn grootvader naar de voetbal kwam hoorde ik al spreken over een nieuw stadion of het veld draaien op de huidige locatie. Ik ben nu 36 en we staan in een tent.

Onwil, onkunde, noem het hoe je wil. In Aalst is er geen toekomst


Khad verkeerd gequote. Was meer een reactie op de uitspraak "alternatieven 0,00"
Je hebt overigens volledig gelijk


29 Apr 2021, 19:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
Vandaag om 17:43
door Leen De Smedt
Eendracht wisselt geweer van schouder en bergt verhuisplannen op: “Huidig stadion vernieuwen is meest realistische optie”


Eendracht Aalst bergt zijn verhuisplannen op. “Vernieuwing van het huidige Pierre Cornelisstadion aan de Bredestraat is niet de beste maar wel de meest realistische optie”, zegt voorzitter Patrick Le Juste. Samen met de stad bekijkt de club welke infrastructurele maatregelen daarvoor nodig zijn en hoe het nijpende mobiliteitsprobleem opgelost kan worden.

Eendracht-voorzitter Patrick Le Juste had vorig jaar verschillende ultimatums gesteld aan de stad Aalst: de plannen voor een nieuw stadion lagen klaar, de stad moest alleen een lap grond voorzien. Maar de deadline van eerst 1 september en later eindejaar werd niet gehaald. De reden werd door schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA) nog eens uitgelegd na een vraag van Johan Van Nieuwenhove (Vlaams Belang) op de gemeenteraad: “Ik heb een afspraak gehad met de voorzitter van Eendracht Aalst”, aldus De Ridder. “Collega van Ruimtelijke Ordening, schepen Caroline Verdoodt (N-VA) kon na een eerste locatiestudie in 2014 twaalf potentiële locaties naar voren schuiven voor een nieuw stadion. Dat aantal is naar zes gezakt in 2017. De gronden zijn echter niet bij ons of bij de club in eigendom. We zijn dus voor een tijdje vertrokken als we dat probleem willen aanpakken. Van de club komt nu de vraag om op de huidige site verder te gaan. We gaan de club de bouwplannen van het huidige stadion bezorgen en bekijken wat de mogelijkheden zijn in samenwerking met de diensten.”

Le Juste bevestigt wat schepen De Ridder zegt. “Een vernieuwing van het Pierre Cornelisstadion op de huidige locatie is de meest realistische optie. Samen met architecten en een afvaardiging van de supporters gaan we uitdokteren in welke mate er renovatie- en nieuwbouwwerken nodig zijn. Het is ook historisch gezien de meest logische piste”, zegt Le Juste, die vorig jaar nochtans beweerde dat een verhuizing nodig was. “Het is de meest realistische piste, niet de beste”, stipt hij nu aan. “Het beste zou zijn om een volledig nieuw stadion te bouwen aan de E40, een soort mini-Ghelamco. Maar dat zou minstens vijf of zeven jaar duren. Dit kan veel sneller vooruit gaan”, meent hij.

Te weinig plaats

“Ook voor de mobiliteit en de veiligheid moeten oplossingen gezocht worden”, geeft hij toe. “Op dit moment kunnen we de harde kernen van onze supporters en die van de tegenpartij niet genoeg scheiden en hebben we te weinig plaatsen: 4.700 tegenover de 8.500 die nodig zijn voor 1 B.” Momenteel speelt Eendracht speelt in tweede afdeling.

Van Nieuwenhove is tevreden: “Recent haalde de club opnieuw haar licentie binnen, wat getuigt van stabiliteit van de club en hoop geeft voor de toekomst. Een jarenlange blokkering van dit dossier, gezien de staat waarin het Pierre Cornelisstadion zich nu bevindt, zou dan ook onverantwoord zijn.


29 Apr 2021, 20:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Dat bedoel ik ook, toen ik als 6jarige met mijn grootvader naar de voetbal kwam hoorde ik al spreken over een nieuw stadion of het veld draaien op de huidige locatie. Ik ben nu 36 en we staan in een tent.

Onwil, onkunde, noem het hoe je wil. In Aalst is er geen toekomst

K ben er nu bjjna 65 :juij: en besef meer meer en meer dat de sage van een ’nieuw stadion’ na mij zal’zijn. Bram zijn doodskist theorie klopt dan wel, persoonlijk gezien dan. :wave:
Hou er ook rekening mee dat het qua vergunningen aan de Briejesteaat ook nog niet Ok is.t begint nog maar.
Hou er ook rekening mee met de financiele situatie van t stad, ocmw en SportAg (oa zwembad). K hou mij , nav interpellatie dinsdag ll in de raad hieromtrent, vast aan mijn bretellen.
Soit, mail maar naar dienst ruimtelijke van t stad mocht je een meer dan 6 ha grootte locatie vinden.
Liefst in Oilsjt he.
:wave: :wave:


29 Apr 2021, 20:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
“Op dit moment kunnen we de harde kernen van onze supporters en die van de tegenpartij niet genoeg scheiden en hebben we te weinig plaatsen: 4.700 tegenover de 8.500 die nodig zijn voor 1 B.”

De man annex fantast droomt nog van 1B...
De supporters scheiden mag geen probleem zijn. Nog een paar jaar en er zijn er geen meer.
En de hooligans van Ninove, Lebbeke en Mazenzele-Opwijk zijn harde jongens!

Stop er gewoon mee, dit heeft geen enkele zin meer.


30 Apr 2021, 10:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Stadion
K vraag mij af wie zo een renovatie gaat betalen. Zonder mogelijkheden tot kantoren, service flats, commerciele ruimtes,... is er geen enkele investeerder die daar geld wil insteken. Stad zie ik het ook niet doen. En PLJ ook niet


30 Apr 2021, 11:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
jowwan schreef:
fromfathertoson schreef:
Dat bedoel ik ook, toen ik als 6jarige met mijn grootvader naar de voetbal kwam hoorde ik al spreken over een nieuw stadion of het veld draaien op de huidige locatie. Ik ben nu 36 en we staan in een tent.

Onwil, onkunde, noem het hoe je wil. In Aalst is er geen toekomst

K ben er nu bjjna 65 :juij: en besef meer meer en meer dat de sage van een ’nieuw stadion’ na mij zal’zijn. Bram zijn doodskist theorie klopt dan wel, persoonlijk gezien dan. :wave:
Hou er ook rekening mee dat het qua vergunningen aan de Briejesteaat ook nog niet Ok is.t begint nog maar.
Hou er ook rekening mee met de financiele situatie van t stad, ocmw en SportAg (oa zwembad). K hou mij , nav interpellatie dinsdag ll in de raad hieromtrent, vast aan mijn bretellen.
Soit, mail maar naar dienst ruimtelijke van t stad mocht je een meer dan 6 ha grootte locatie vinden.
Liefst in Oilsjt he.
:wave: :wave:


De nieuwe tribunes zullen er nooit komen want het is daar een beetje een buurt geworden van de nieuwe Aalstenaars om het deftig te verwoorden anti-Iendrachters die den boel rap zullen saboteren. :stom:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Apr 2021, 12:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 442 443 444 445 446 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst