Stadion - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Stadion
eendrachter'80 schreef:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120701_00207395


het zal nog een paar jaren duren vrees ik: alles voor den basket, bijna niks voor het voetbal, totdat het zaakje wordt afgekeurd, en dan zal er paniekvoetbal zijn ! :fuck:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


02 Jul 2012, 7:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Stadion
Tis da ze geen geld hebben eh bij 't stad :hmm:


02 Jul 2012, 8:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Stadion
"Eendracht Aalst wil het deel van de staantribune dat niet meer mag worden gebruikt laten herstellen door de stad."

:?


02 Jul 2012, 8:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Stadion
Onze staantribune zal deze week zeer waarschijnlijk definitief worden afgekeurd(bron hln)
Het houten stutwerk zal deze week worden weggehaald en dan worden er door de controleurs van binnenlandse zaken 150 zakken van 50 kilogram opgelegd :? Houd de tribune stand en zijn er geen nieuwe scheuren in het beton dan mag ze uiterlijk nog één seizoen openblijven, daarna is het onherroepelijk over.
Ziet er dus niet goed uit, en wat als ze wordt afgekeurd? Wat met al die abbo's die al verkocht zijn? Iedereen op de zittribune lijkt me ook moeilijk haalbaar, dan kunnen ze al bijna geen losse tickets meer verkopen. Daarbovenop zit ge dan met mensen die 250euro betaalden voor een zitabbo + de abbo's van de staantribune die er 160 betaalden(die gaan ook lachen).
Hopelijk komt het zover niet maar wat wel zeker is dat na de laatste wedstrijd dit seizoen de staantribune onder de sloophamer moet en er een nieuwe moet worden gezet ongeacht de plannen voor een nieuw stadion want laat ons wel wezen, de eerste 5 jaar zie ik ons al niet in een nieuw stadion spelen.


Laatst gewijzigd door chunga op 02 Jul 2012, 9:32, 1 keer totaal gewijzigd.



02 Jul 2012, 9:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Stadion
Als ik goed tussen de lijnen lees, besluit ik dat volgende week de eerste steen van ons stadion aan de Siesegem wordt gelegd, of interpreteer ik dat verkeerd?


02 Jul 2012, 9:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Stadion
elfahem schreef:
Als ik goed tussen de lijnen lees, besluit ik dat volgende week de eerste steen van ons stadion aan de Siesegem wordt gelegd, of interpreteer ik dat verkeerd?



sebiet moeten we nog een gemeente verder gaan spelen... :D


02 Jul 2012, 9:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Stadion
chunga schreef:
Onze staantribune zal deze week zeer waarschijnlijk definitief worden afgekeurd(bron hln)
Het houten stutwerk zal deze week worden weggehaald en dan worden er door de controleurs van binnenlandse zaken 150 zakken van 50 kilogram opgelegd :? Houd de tribune stand en zijn er geen nieuwe scheuren in het beton dan mag ze uiterlijk nog één seizoen openblijven, daarna is het onherroepelijk over.
Ziet er dus niet goed uit, en wat als ze wordt afgekeurd? Wat met al die abbo's die al verkocht zijn? Iedereen op de zittribune lijkt me ook moeilijk haalbaar, dan kunnen ze al bijna geen losse tickets meer verkopen. Daarbovenop zit ge dan met mensen die 250euro betaalden voor een zitabbo + de abbo's van de staantribune die er 160 betaalden(die gaan ook lachen).
Hopelijk komt het zover niet maar wat wel zeker is dat na de laatste wedstrijd dit seizoen de staantribune onder de sloophamer moet en er een nieuwe moet worden gezet ongeacht de plannen voor een nieuw stadion want laat ons wel wezen, de eerste 5 jaar zie ik ons al niet in een nieuw stadion spelen.


Geniaal plan van die mannen :D dus als het 150 keer 50 kilo kan dragen mogen er vanaf dan weer 1000 man gaan op springen.

Ik heb het altijd gezegd e, ze hadden beter toen de dijcker hier nog zat alles onder de tribunes aangewend voor zijnen overschot van beton te komen storten. (oke ja, ze was dan misschien weggezakt het tribune maar toch niet ingevallen e :D)

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


02 Jul 2012, 10:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Stadion
Als test kan dat inderdaad tellen :D 7500kg als simulatie van een vol staanvak met alle beweging van dien :lol:

Ik hoop alleszins wel dat we volgend jaar terug op de staantribune kunnen. We zijn 't daar nu al jaren gewoon ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


02 Jul 2012, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
Heb zo den indruk dat er toch wel meer aan de hand is in deze affaire van de staantribune dan wat er tot hiertoe van naar buiten gekomen is. Zeker als ge ziet dat de politiek er ondertussen al op springt.
Zoek nog maar eens een oplossing op 1 maand tijd (stel dat het mis gaat)...

_________________
If you never try, you'll never know


02 Jul 2012, 12:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Stadion
Bram schreef:
Heb zo den indruk dat er toch wel meer aan de hand is in deze affaire van de staantribune dan wat er tot hiertoe van naar buiten gekomen is. Zeker als ge ziet dat de politiek er ondertussen al op springt.
Zoek nog maar eens een oplossing op 1 maand tijd (stel dat het mis gaat)...


Of op 1 jaar, wie gaat daar op 1 jaar tijd een nieuwe tribune zetten (vergunningen, financiering, besluiteloosheid stad, etc.).

Soit, ik denk dat we het bestuur alle krediet moeten geven voor wat deze kwestie betreft. Zij worden opgezadeld met een kwalijke erfenis waarvoor zij nu op korte termijn een oplossing gaan moeten vinden. Begin er maar aan...

En het stutwerk zou worden weggehaald en nadien worden teruggeplaatst (in het beste geval). Daar stel ik mij ook vragen bij. Dat is gelijk een IKEA-kast, die krijgt ge ook maar 1 keer in elkaar.


02 Jul 2012, 12:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Stadion
Idd, die balken daar vanonder halen zal er ook geen goed aan doen.
Kunnen we geen prefabtribunes kopen van AA Gent? Als die ooit in hun nieuw stadion zitten, hebben ze toch van die tribunes over? Kan een tijdelijke en snelle oplossing zijn als de staantribune weg moet.


02 Jul 2012, 13:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Stadion
Of zouden ze in Opstal hunne opligger niet kunnen missen ?


02 Jul 2012, 13:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Stadion
elfahem schreef:
Bram schreef:
Heb zo den indruk dat er toch wel meer aan de hand is in deze affaire van de staantribune dan wat er tot hiertoe van naar buiten gekomen is. Zeker als ge ziet dat de politiek er ondertussen al op springt.
Zoek nog maar eens een oplossing op 1 maand tijd (stel dat het mis gaat)...


Of op 1 jaar, wie gaat daar op 1 jaar tijd een nieuwe tribune zetten (vergunningen, financiering, besluiteloosheid stad, etc.).

Soit, ik denk dat we het bestuur alle krediet moeten geven voor wat deze kwestie betreft. Zij worden opgezadeld met een kwalijke erfenis waarvoor zij nu op korte termijn een oplossing gaan moeten vinden. Begin er maar aan...

En het stutwerk zou worden weggehaald en nadien worden teruggeplaatst (in het beste geval). Daar stel ik mij ook vragen bij. Dat is gelijk een IKEA-kast, die krijgt ge ook maar 1 keer in elkaar.


niet mee akkoord,bij de controle twee jaar geleden liet de brandweer al verstaan dat de tribune er geen jaren meer kon staan. er werden toen dacht ik meer dan 80 gebreken vastgesteld.

soit , de stad is natuurlijk hoofdverantwoordelijke!


02 Jul 2012, 13:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Stadion
Of bè ons gebieren van fc stinkkot een tribun oalen.
Die iejn woar da de speilers oitkommen, mag oeik nimmer gebeizegd werren....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


02 Jul 2012, 13:38
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
Bram schreef:
Heb zo den indruk dat er toch wel meer aan de hand is in deze affaire van de staantribune dan wat er tot hiertoe van naar buiten gekomen is. Zeker als ge ziet dat de politiek er ondertussen al op springt.
Zoek nog maar eens een oplossing op 1 maand tijd (stel dat het mis gaat)...


Of op 1 jaar, wie gaat daar op 1 jaar tijd een nieuwe tribune zetten (vergunningen, financiering, besluiteloosheid stad, etc.).

Soit, ik denk dat we het bestuur alle krediet moeten geven voor wat deze kwestie betreft. Zij worden opgezadeld met een kwalijke erfenis waarvoor zij nu op korte termijn een oplossing gaan moeten vinden. Begin er maar aan...

En het stutwerk zou worden weggehaald en nadien worden teruggeplaatst (in het beste geval). Daar stel ik mij ook vragen bij. Dat is gelijk een IKEA-kast, die krijgt ge ook maar 1 keer in elkaar.


niet mee akkoord,bij de controle twee jaar geleden liet de brandweer al verstaan dat de tribune er geen jaren meer kon staan. er werden toen dacht ik meer dan 80 gebreken vastgesteld.

soit , de stad is natuurlijk hoofdverantwoordelijke!



Bij die 80gebreken stonden dingen, die echt te belachelijk voor woorden zijn. Soit, ik zei het al van vorig seizoen dat ze gingen op de vingers getikt worden.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Jul 2012, 14:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 160 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst