Stadion - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Stadion
Als je even alles op een rijtje zet dan kan je stellen dat je hier in Aalst te maken hebt met ;
- de Belgische top inzake basketbal
- een meer dan degelijke 2de klasse voetbalclub die mits enkele jaren degelijk bestuur in 1ste mee moet kunnen
- en een verenigingsleven die zijn gelijke niet kent in Belgie en 1x/jaar een evenement op poten zet met 80000 bezoekers.

Dat voetbalclub Eendracht Aalst, basketbalclub Okapi Aalstar en de carnavalswereld niet beschikken over een gezamelijk complex dat gaat er bij mij met de beste wil van de wereld niet in. Arm arm Aalst.

:wadde:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


22 Jun 2012, 15:18
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
The Blackwans schreef:
Als je even alles op een rijtje zet dan kan je stellen dat je hier in Aalst te maken hebt met ;
- de Belgische top inzake basketbal
- een meer dan degelijke 2de klasse voetbalclub die mits enkele jaren degelijk bestuur in 1ste mee moet kunnen
- en een verenigingsleven die zijn gelijke niet kent in Belgie en 1x/jaar een evenement op poten zet met 80000 bezoekers.

Dat voetbalclub Eendracht Aalst, basketbalclub Okapi Aalstar en de carnavalswereld niet beschikken over een gezamelijk complex dat gaat er bij mij met de beste wil van de wereld niet in. Arm arm Aalst.

:wadde:


(y) :worship:

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Jun 2012, 18:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Dries schreef:
toch even een kleine nuance er nog aan toebrengen dat er ook de administratieve rompslomp (voor minstens een deel buiten de handen van stadsbestuur/gemeenteraad) en de verzetsmiddelen van buurtbewoners/belanghebbenden zijn die een sterke vertraging tot zelfs blokkage kunnen opleveren in verschillende dossiers...
maar ik ben het er wel volkomen mee eens dat het qua "samenwerking" ongezien is wat sommige politici momenteel (en in het verleden ook uiteraard) het volk durven voorschotelen :crazy:

-------------------------------------------------
Ik zal niet beweren dat de ontwikkeling van een project vlot, snel, of eenvoudig zal gebeuren.
Ik begrijp dat er mogelijk allerlei verzetsmiddellen kunnen opduiken.
Maar waarom bestaat er een gemeenteraad. waarom zijn er adviesraden opgericht, of kunnen er geen werkgroepen of technische comites worden opgericht om een visie te ontwikkelen, en een of meerdere opties uit te werken. Maw concreet een pril begin starten voor een nieuw stadion, en dat eersteklasse waardig is. Wat zitten zoveel politieke mandatarissen daar te doen ? In al die verschillende adviesraden werden politieke mandatarissen aangeduid, in evenredigheid met het aantal gekozenen per partij? (zitpenningen opstrijken?...) Er gebeurt politiek gewoon NIKS, wat betreft de planning van een nieuw voetbalstadion. :kots:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


23 Jun 2012, 2:02
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Ons stadion oogt al een stuk professioneler met de vernieuwingen die ze aan de buitenzijde aangebracht hebben o.a. de logo's, de infopanelen en de borden boven de kassa's.
De reclamepanelen rond het veld zijn ook vernieuwd, men is blijkbaar op de goede weg.
Enkel het oude logo boven de spelersingang moet nog vernieuwd worden.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Jun 2012, 12:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
Ons stadion oogt al een stuk professioneler met de vernieuwingen die ze aan de buitenzijde aangebracht hebben o.a. de logo's, de infopanelen en de borden boven de kassa's.
De reclamepanelen rond het veld zijn ook vernieuwd, men is blijkbaar op de goede weg.
Enkel het oude logo boven de spelersingang moet nog vernieuwd worden.


je hebt deels gelijk, maar als je naar de staantribune kijkt oogt die bouwvallig.

daar moet dringend een oplossing voor komen, een tribune genre STVV. En liever vandaag dan morgen of we gaan eens voor een voldongen feit gesteld worden denk ik


24 Jun 2012, 12:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
El Corredor schreef:
jammen schreef:
Ons stadion oogt al een stuk professioneler met de vernieuwingen die ze aan de buitenzijde aangebracht hebben o.a. de logo's, de infopanelen en de borden boven de kassa's.
De reclamepanelen rond het veld zijn ook vernieuwd, men is blijkbaar op de goede weg.
Enkel het oude logo boven de spelersingang moet nog vernieuwd worden.


je hebt deels gelijk, maar als je naar de staantribune kijkt oogt die bouwvallig.

daar moet dringend een oplossing voor komen, een tribune genre STVV. En liever vandaag dan morgen of we gaan eens voor een voldongen feit gesteld worden denk ik


Een laag crepie tegenzetten? :lol:


24 Jun 2012, 13:37
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
El Corredor schreef:
jammen schreef:
Ons stadion oogt al een stuk professioneler met de vernieuwingen die ze aan de buitenzijde aangebracht hebben o.a. de logo's, de infopanelen en de borden boven de kassa's.
De reclamepanelen rond het veld zijn ook vernieuwd, men is blijkbaar op de goede weg.
Enkel het oude logo boven de spelersingang moet nog vernieuwd worden.


je hebt deels gelijk, maar als je naar de staantribune kijkt oogt die bouwvallig.

daar moet dringend een oplossing voor komen, een tribune genre STVV. En liever vandaag dan morgen of we gaan eens voor een voldongen feit gesteld worden denk ik


Een laag crepie tegenzetten? :lol:

Wat boompjes voor planten. Daar trekken we zeker nog subsidies voor.
Je kan ermee lachen,maar ik denk dat iedereen weet dat er iets moet
gebeuren in de nabije toekomst.

Wat ik me afvraag : zouden okapi en EA ooit al eens rond de tafel hebben
gezeten voor een gezamelijke oplossing te bespreken?

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


24 Jun 2012, 18:30
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
The Blackwans schreef:
Zienaa schreef:
El Corredor schreef:

je hebt deels gelijk, maar als je naar de staantribune kijkt oogt die bouwvallig.

daar moet dringend een oplossing voor komen, een tribune genre STVV. En liever vandaag dan morgen of we gaan eens voor een voldongen feit gesteld worden denk ik


Een laag crepie tegenzetten? :lol:

Wat boompjes voor planten. Daar trekken we zeker nog subsidies voor.
Je kan ermee lachen,maar ik denk dat iedereen weet dat er iets moet
gebeuren in de nabije toekomst.

Wat ik me afvraag : zouden okapi en EA ooit al eens rond de tafel hebben
gezeten voor een gezamelijke oplossing te bespreken?


Dat zou een mogelijke oplossing kunnen zijn maar als de beide clubs eerste klasse (blijven) ambieëren, kan dat misschien ook een nadeel zijn, ik bedoel dan op organisatorisch vlak.

_________________
oilsjt, goi alien...


24 Jun 2012, 18:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Stadion
Er waren toch plannen (dacht ik) om Okapi, Eendracht en evenementenhal in 1 complex te bouwen ?


24 Jun 2012, 20:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Stadion
Elektronized schreef:
Er waren toch plannen (dacht ik) om Okapi, Eendracht en evenementenhal in 1 complex te bouwen ?

okapi en evenementenhal in zelfde complex wel, maar plannen om eendracht aalst daarbij te voegen zijn er bij mijn weten nooit echt geweest (misschien hier of daar een losse verklaring van iemand, maar meer dan toch niet denk ik...)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


24 Jun 2012, 20:24
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Stadion
Het huidige (intussen goedgekeurde?) voorstel bestaat uit 4 delen: Stedelijk wonen, sport & retail, cultuur & evenementen en kantoren. Geen plaats voor den Eendracht dus...

Afbeelding


24 Jun 2012, 22:55
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Stadion
Didjeeken schreef:
Het huidige (intussen goedgekeurde?) voorstel bestaat uit 4 delen: Stedelijk wonen, sport & retail, cultuur & evenementen en kantoren. Geen plaats voor den Eendracht dus...

Afbeelding

goedgekeurd en goedgekeurd is twee hoor hier in Aalst...
dat heb ik mogen merken toen ik mijn paper politieke besluitvorming schreef over het trageldossier... ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


24 Jun 2012, 23:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Voor je plaats wilt in zo'n project, moet je eerste geldschieters hebben die alles kunnen financieren. En dat heeft Okapi wél, wij zitten met een hoop schulden die eerst afgelost moeten worden.

Het meest realistische lijkt me in het Pierre Cornelisstadion blijven en op (redelijk korte) termijn een oplossing voor de staantribune te zoeken. Een nieuwe staantribune samen met eventueel een 2de ring zitjes zodat je aan het benodigde aantal voor eerste klasse komt zou perfect zijn. En daarvoor zou samen met het Stad Aalst toch al is rond de tafel over gezeten moeten worden.

Maar hoe je het draait of keert, dat zal zelf gefinancierd moeten worden. Het hoogste dat je van het stad gaat krijgen is een (renteloze?) lening.


24 Jun 2012, 23:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion
Moet den eendracht uitwijken? Als ge nu die staantribune platgooit en je maakt hem in twee delen met zit en staan, boven elkaar zoals Lokeren, Lierse,...? Je hebt nog voldoende ruimte om achteruit te kruipen met die tribune, de kantines kunnen ook in die tribune. Het enige waar je dan aan inboet is parking. En een nieuwe tribune is geen kost ten opzichte van een gloednieuw stadion.

De kant van de steenweg kant de permanente ingang zijn voor ons en de andere kant voor de bezoekers. De H kan dan weer volledig voor aalstsupps zijn.

Tis maar een gedacht he

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


25 Jun 2012, 11:55
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
witzwet schreef:
Moet den eendracht uitwijken? Als ge nu die staantribune platgooit en je maakt hem in twee delen met zit en staan, boven elkaar zoals Lokeren, Lierse,...? Je hebt nog voldoende ruimte om achteruit te kruipen met die tribune, de kantines kunnen ook in die tribune. Het enige waar je dan aan inboet is parking. En een nieuwe tribune is geen kost ten opzichte van een gloednieuw stadion.

De kant van de steenweg kant de permanente ingang zijn voor ons en de andere kant voor de bezoekers. De H kan dan weer volledig voor aalstsupps zijn.

Tis maar een gedacht he


Ik zou het dan eerder omgekeerd doen, de bezoeker sin de hoek aan het huidig scorebord en hun langs de steenweg laten komen (bij risicomatchen moet er dan maar parkeerverbod gelden zodat bussen daar kunnen parkeren).

Maar die weg is privé-eigendom hé. Ideaal is dat dus ook niet.


25 Jun 2012, 11:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst