Stadion - Pagina 443 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 441 442 443 444 445 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
https://www.tvoost.be/nieuws/aalsterse- ... eer-108429

_________________
If you never try, you'll never know


18 Nov 2020, 13:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Stadion
(y)


18 Nov 2020, 18:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Lijkt me niet meer dan logisch.


19 Nov 2020, 15:51
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Lijkt me niet meer dan logisch.


De stad zal ook wel met de uitspraak van de rechtbank in het achterhoofd zitten van recent in 't Brusselse waar een winkel weigerde huurgelden te betalen omdat de winkel wegens Corona gesloten was en het pand aldus niet kon gebruikt worden volgens de huurovereenkomst. Rechtbank heeft beslist dat de huur niet moest betaald worden voor de sluitingsperiode van de winkel.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


20 Nov 2020, 14:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Stadion
johan van nieuwenhove :Omdat het iendracht"nieuw stadion dossier"op een volledig dood spoor zit;interpelleerde ik,namens vlaams belang,voor een vergunningsaanvraag in het huidige PC stadion,van een nieuw blok k en europatribune.Dit moet binnen de 5jr kunnen plan b,want een nieuw stadion ,vergeet het.


28 Apr 2021, 10:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
Eendracht Aalst blijft voetballen aan ‘t Heilig Hart: “Club gaat voor upgrade Pierre Cornelisstadion”

Eendracht Aalst blijft in de toekomst voetballen aan ‘t Heilig Hart. De droom om een nieuw stadion te bouwen wordt voorlopig opgeborgen en de club gaat vol voor een upgrade van het Pierre Cornelisstadion. Schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA), opgegroeid in de buurt van het stadion, is voorstander van een renovatie van het huidige stadion. “Voor mij is het niet alleen rationeel, maar ook irrationeel de beste keuze”, zegt hij.
Rutger Lievens 28-04-21, 16:58 Laatste update: 17:35

Vlaams Belang-gemeenteraadslid Johan Van Nieuwenhove vroeg in de gemeenteraad nog maar eens om een stand van zaken in het stadiondossier en jawel, er was nieuws. “Enkele jaren geleden was er een locatiestudie om op het grondgebied van Aalst eventueel geschikte plaatsen te selecteren voor een nieuw stadion Eendracht Aalst. Ik herinner mij als raadslid anno 2000 dat dit dossier al op de agenda stond: tevergeefs. Ik herinner mij de jarenlange ondersteuning van ‘blok K’ met houtbalken, wetende dat vroeg of laat deze zou moeten afgebroken worden. Wat vervolgens ook gebeurde uit veiligheidsoverwegingen”, zegt Johan Van Nieuwenhove (VB).
Vak K

“Recent behaalde de club opnieuw haar licentie binnen, wat getuigt van stabiliteit van de club en hoop geeft voor de toekomst. Een jarenlange blokkering van dit dossier, gezien de staat waarin het Pierre Cornelisstadion zich nu bevindt, zou dan ook onverantwoord zijn. Echter, meer en meer zijn de supporters, en allen die bij de club betrokken zijn, geneigd zich neer te leggen dat er finaal geen nieuw stadion kan komen”, zegt Van Nieuwenhove.

De stad zal nu de plannen van het huidige stadion bezorgen aan de club. Eendracht Aalst zal dan in overleg met de stadsdien­sten bekijken wat de mogelijkhe­den zouden kunnen zijn
Schepen van Sport, Matthias De Ridder (N-VA)

“Een snellere en vooral budgettair goedkopere manier om dit dossier eventueel op te lossen is mijn inziens de volledige renovatie van de huidige site: het heropbouwen van het vroegere vak K met een nieuwe tribune, alsook de volledige afbraak van de Europatribune (die trouwens deels afgekeurd is) en het bouwen van een nieuwe tribune op deze plaats”, aldus het gemeenteraadslid.
Upgrade

Een upgrade van het huidige stadion, dat is ook waar de stad en de club aan denken. “Maandag was er een vergadering met de voorzitter van Eendracht Aalst”, zegt schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA). Er is geen doorbraak wat betreft de locatiestudie die de club moet leiden naar een nieuw voetbalstadion. De zes locaties die uiteindelijk uit die studie zijn gekomen in 2017, zijn niet in eigendom van de club of de stad. Als de club zich infrastructureel wil verbeteren, is de optie ‘nieuw stadion’ wellicht de langste weg om te bewandelen. “De voorzitter van Eendracht Aalst vraagt een snellere oplossing. Bij de club leeft nu ook het idee om op de huidige site verder te gaan. Daar zijn we sinds deze week concreter mee aan de slag gegaan. Ik ben ook blij dat de vragen nu wat concreter worden dan vroeger”, zegt de schepen van Sport. “De stad zal nu de plannen van het huidige stadion bezorgen aan de club. Eendracht Aalst zal dan in overleg met de stadsdiensten bekijken wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn. Het initiatief zal vanuit Eendracht Aalst komen. Voor mij, die opgegroeid is in de buurt van het stadion, is dit niet alleen rationeel maar ook irrationeel de beste keuze.”


28 Apr 2021, 20:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Stadion
witteken schreef:
Eendracht Aalst blijft voetballen aan ‘t Heilig Hart: “Club gaat voor upgrade Pierre Cornelisstadion”

Eendracht Aalst blijft in de toekomst voetballen aan ‘t Heilig Hart. De droom om een nieuw stadion te bouwen wordt voorlopig opgeborgen en de club gaat vol voor een upgrade van het Pierre Cornelisstadion. Schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA), opgegroeid in de buurt van het stadion, is voorstander van een renovatie van het huidige stadion. “Voor mij is het niet alleen rationeel, maar ook irrationeel de beste keuze”, zegt hij.
Rutger Lievens 28-04-21, 16:58 Laatste update: 17:35

Vlaams Belang-gemeenteraadslid Johan Van Nieuwenhove vroeg in de gemeenteraad nog maar eens om een stand van zaken in het stadiondossier en jawel, er was nieuws. “Enkele jaren geleden was er een locatiestudie om op het grondgebied van Aalst eventueel geschikte plaatsen te selecteren voor een nieuw stadion Eendracht Aalst. Ik herinner mij als raadslid anno 2000 dat dit dossier al op de agenda stond: tevergeefs. Ik herinner mij de jarenlange ondersteuning van ‘blok K’ met houtbalken, wetende dat vroeg of laat deze zou moeten afgebroken worden. Wat vervolgens ook gebeurde uit veiligheidsoverwegingen”, zegt Johan Van Nieuwenhove (VB).
Vak K

“Recent behaalde de club opnieuw haar licentie binnen, wat getuigt van stabiliteit van de club en hoop geeft voor de toekomst. Een jarenlange blokkering van dit dossier, gezien de staat waarin het Pierre Cornelisstadion zich nu bevindt, zou dan ook onverantwoord zijn. Echter, meer en meer zijn de supporters, en allen die bij de club betrokken zijn, geneigd zich neer te leggen dat er finaal geen nieuw stadion kan komen”, zegt Van Nieuwenhove.

De stad zal nu de plannen van het huidige stadion bezorgen aan de club. Eendracht Aalst zal dan in overleg met de stadsdien­sten bekijken wat de mogelijkhe­den zouden kunnen zijn
Schepen van Sport, Matthias De Ridder (N-VA)

“Een snellere en vooral budgettair goedkopere manier om dit dossier eventueel op te lossen is mijn inziens de volledige renovatie van de huidige site: het heropbouwen van het vroegere vak K met een nieuwe tribune, alsook de volledige afbraak van de Europatribune (die trouwens deels afgekeurd is) en het bouwen van een nieuwe tribune op deze plaats”, aldus het gemeenteraadslid.
Upgrade

Een upgrade van het huidige stadion, dat is ook waar de stad en de club aan denken. “Maandag was er een vergadering met de voorzitter van Eendracht Aalst”, zegt schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA). Er is geen doorbraak wat betreft de locatiestudie die de club moet leiden naar een nieuw voetbalstadion. De zes locaties die uiteindelijk uit die studie zijn gekomen in 2017, zijn niet in eigendom van de club of de stad. Als de club zich infrastructureel wil verbeteren, is de optie ‘nieuw stadion’ wellicht de langste weg om te bewandelen. “De voorzitter van Eendracht Aalst vraagt een snellere oplossing. Bij de club leeft nu ook het idee om op de huidige site verder te gaan. Daar zijn we sinds deze week concreter mee aan de slag gegaan. Ik ben ook blij dat de vragen nu wat concreter worden dan vroeger”, zegt de schepen van Sport. “De stad zal nu de plannen van het huidige stadion bezorgen aan de club. Eendracht Aalst zal dan in overleg met de stadsdiensten bekijken wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn. Het initiatief zal vanuit Eendracht Aalst komen. Voor mij, die opgegroeid is in de buurt van het stadion, is dit niet alleen rationeel maar ook irrationeel de beste keuze.”

Denk dat de meeste supporters er geen bezwaar zullen tegen hebben om op de zelfde locatie te blijven,maar dan moet er toch iets deftig van stadion uit de grond worden gestampt waar je mee hogerop kan.
Een grondige renovatie met opnieuw een prachtige K en ik ben al tevreden
Hopelijk komt er nu wat schot in de zaak.


28 Apr 2021, 20:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Allesweter schreef:
witteken schreef:
Eendracht Aalst blijft voetballen aan ‘t Heilig Hart: “Club gaat voor upgrade Pierre Cornelisstadion”

Eendracht Aalst blijft in de toekomst voetballen aan ‘t Heilig Hart. De droom om een nieuw stadion te bouwen wordt voorlopig opgeborgen en de club gaat vol voor een upgrade van het Pierre Cornelisstadion. Schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA), opgegroeid in de buurt van het stadion, is voorstander van een renovatie van het huidige stadion. “Voor mij is het niet alleen rationeel, maar ook irrationeel de beste keuze”, zegt hij.
Rutger Lievens 28-04-21, 16:58 Laatste update: 17:35

Vlaams Belang-gemeenteraadslid Johan Van Nieuwenhove vroeg in de gemeenteraad nog maar eens om een stand van zaken in het stadiondossier en jawel, er was nieuws. “Enkele jaren geleden was er een locatiestudie om op het grondgebied van Aalst eventueel geschikte plaatsen te selecteren voor een nieuw stadion Eendracht Aalst. Ik herinner mij als raadslid anno 2000 dat dit dossier al op de agenda stond: tevergeefs. Ik herinner mij de jarenlange ondersteuning van ‘blok K’ met houtbalken, wetende dat vroeg of laat deze zou moeten afgebroken worden. Wat vervolgens ook gebeurde uit veiligheidsoverwegingen”, zegt Johan Van Nieuwenhove (VB).
Vak K

“Recent behaalde de club opnieuw haar licentie binnen, wat getuigt van stabiliteit van de club en hoop geeft voor de toekomst. Een jarenlange blokkering van dit dossier, gezien de staat waarin het Pierre Cornelisstadion zich nu bevindt, zou dan ook onverantwoord zijn. Echter, meer en meer zijn de supporters, en allen die bij de club betrokken zijn, geneigd zich neer te leggen dat er finaal geen nieuw stadion kan komen”, zegt Van Nieuwenhove.

De stad zal nu de plannen van het huidige stadion bezorgen aan de club. Eendracht Aalst zal dan in overleg met de stadsdien­sten bekijken wat de mogelijkhe­den zouden kunnen zijn
Schepen van Sport, Matthias De Ridder (N-VA)

“Een snellere en vooral budgettair goedkopere manier om dit dossier eventueel op te lossen is mijn inziens de volledige renovatie van de huidige site: het heropbouwen van het vroegere vak K met een nieuwe tribune, alsook de volledige afbraak van de Europatribune (die trouwens deels afgekeurd is) en het bouwen van een nieuwe tribune op deze plaats”, aldus het gemeenteraadslid.
Upgrade

Een upgrade van het huidige stadion, dat is ook waar de stad en de club aan denken. “Maandag was er een vergadering met de voorzitter van Eendracht Aalst”, zegt schepen van Sport Matthias De Ridder (N-VA). Er is geen doorbraak wat betreft de locatiestudie die de club moet leiden naar een nieuw voetbalstadion. De zes locaties die uiteindelijk uit die studie zijn gekomen in 2017, zijn niet in eigendom van de club of de stad. Als de club zich infrastructureel wil verbeteren, is de optie ‘nieuw stadion’ wellicht de langste weg om te bewandelen. “De voorzitter van Eendracht Aalst vraagt een snellere oplossing. Bij de club leeft nu ook het idee om op de huidige site verder te gaan. Daar zijn we sinds deze week concreter mee aan de slag gegaan. Ik ben ook blij dat de vragen nu wat concreter worden dan vroeger”, zegt de schepen van Sport. “De stad zal nu de plannen van het huidige stadion bezorgen aan de club. Eendracht Aalst zal dan in overleg met de stadsdiensten bekijken wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn. Het initiatief zal vanuit Eendracht Aalst komen. Voor mij, die opgegroeid is in de buurt van het stadion, is dit niet alleen rationeel maar ook irrationeel de beste keuze.”

Denk dat de meeste supporters er geen bezwaar zullen tegen hebben om op de zelfde locatie te blijven,maar dan moet er toch iets deftig van stadion uit de grond worden gestampt waar je mee hogerop kan.
Een grondige renovatie met opnieuw een prachtige K en ik ben al tevreden
Hopelijk komt er nu wat schot in de zaak.


Nadat ze al twintig jaar zitten toeteren dat elke euro aan renovatie aan dit stadion weggesmeten geld is... nu zou het plots dé oplossing zijn... hopeloos Ist. PLJ zal hem gaan haasten om de grondige renovatie te bekostigen. Zelfs geen geld om een matige kern te behouden .


28 Apr 2021, 21:30
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
WIN WIN WIN

Kes nu je favoriete gezegde met betrekking tot bovenstaand artikel;

- iemand met een kluitje het riet in sturen
- een pleister op een houten been of
- water naar de zee dragen

en win een locatiestudie van de stad Aalst!
Deze studie - onder leiding van een heuse taskforce - zal in minder dan 10jaar onderzoeken of jouw grond eigendom is van stad Aalst of Eendracht Aalst. Laat deze kans niet liggen en speel mee.


29 Apr 2021, 6:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Stadion
0,0 ambitie..


29 Apr 2021, 7:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Gaan ze dan een parkeertoren bouwen op de huidige parking of waar denken ze dat iedereen zijn wagen gaat zetten, of hopen ze dat we allemaal te voet of met de fiets gaan?


29 Apr 2021, 10:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Stadion
Zienaa schreef:
Gaan ze dan een parkeertoren bouwen op de huidige parking of waar denken ze dat iedereen zijn wagen gaat zetten, of hopen ze dat we allemaal te voet of met de fiets gaan?


Ik vermoed dat het de bedoeling is om vooral de nieuwe stationsparking te promoten daarvoor, die op de momenten dat EA thuis speelt, veel capaciteit zal hebben... Dat om zo veel mogelijk auto's te weren rond het PC-stadion...

Het is toch eens te meer duidelijk dat er niet echt wakker wordt gelegen van EA als dit de oplossing moet zijn voor het stadiondossier...


29 Apr 2021, 10:11
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Stadion
Zeg dan gewoon dat het u geen zak interesseert wat er met EA gebeurt, dan ben je tenminste eerlijk. Een jarenlange studie bracht het resultaat dat de gronden...niet in eigendom zijn. Waar ben je dan mee bezig? Amateurniveau in de hoogste graad. Dus eigenlijk op het niveau van EA de voorbije twintig jaar.
Begin maar te bricoleren, ik ben benieuwd wie dat gaat betalen als je in tweede amateur nog geen deftige spelers bij elkaar krijgt...


29 Apr 2021, 10:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Stadion
nu nog 20 jaar palaveren over wie dat moet realiseren... :lol:


29 Apr 2021, 10:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Stadion
wat weer een belediging voor alle eendracht supporters...de k afbreken,partytent,okozje tribune ,wel grond,geen grond, :fuck:


29 Apr 2021, 10:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 441 442 443 444 445 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst