Stadion - Pagina 381 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 379 380 381 382 383 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Incompetente idioten, dat zijn het! 5 november, ga met een ander lachen eh...Ik hoop dat ze in Denderleeuw niet akkoord gaan. Amateurs met een heel grote A!!


Volgens Van Roy is er geen akkoord... Zie website Dender...

https://www.fcvdendereh.be/home/officie ... en-e-aalst


17 Aug 2017, 21:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
anubis schreef:
Jeroen schreef:
Derby afgelast en eerstvolgende 3 matchen thuisfans achter de goal? Dat is tot eind oktober, toch vreemd dat ze dan dachten dat ze de competitiestart gingen halen, nu blijkt het eind oktober te zijn :lol:

Dat is idd een juiste conclusie, eerst gingen ze die zetten op drie weken, en nu is het al drie maanden.
Laat ons hopen dat het geen drie jaar wordt. :wadde:


tiens, waar heb ik dat nu nog hier ergens gelezen en geschreven ... :crazy:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


17 Aug 2017, 23:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
Sportingcat schreef:
Nieuws over derby tegen E. Aalst.
donderdag 17 augustus 2017 om 18u49

FC heeft vernomen dat Eendracht Aalst meldt dat de derby van 3 september zal worden uitgesteld.
Tot op heden kunnen wij enkel melden dat wij door Eendracht Aalst hiervan niet officieel op de hoogte gesteld zijn of hiermee, of met andere voorstellen, akkoord gegaan zijn.
Van zodra wij officieel nieuws hebben, zullen wij dit ook via de gekende kanalen verspreiden.
André Van Roy
Voorzitter FC Dender


ja maar zèg, de ene bron vermeld een vergadering met de betrokken ploegen en stad, en de ander zegt dattem van niks weet , wie heeft er hier aan de jenever gangen è ? :lol: :? :fuck: :wadde:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


17 Aug 2017, 23:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
https://m.hln.be/regio/aalst/derby-uitg ... ~a9f28e52/

Na 1,5 jaar is er bij ons bestuur niets veranderd, veel beloven, cvba , nieuwe investeerders, sportieve versterkingen . Bende amateurkes . Ik blijf zondag thuis.
En als ze ons in de volgende matchen achter de goal steken blijf ik die matchen ook thuis. Tes genoeg geweest nu .


18 Aug 2017, 7:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
Als men de abonnee's van vak K verhuist naar de Europatribune, moet bijkomend het integraal ticketgeld van de drie wedstrijden waar die supporters niet op hun plaats gaan staan onmiddellijk en zonder voorbehoud terugbetaald worden. Dàt is volgens mij al een betere oplossing die tenminste van een beetje respect én fatsoen getuigt. De club mag stilaan stoppen om zijn trouwe aanhang louter als melkkoe te zien, want dat gaat eens een keer in hun gezicht ontploffen. alweer niet goed nagedacht alvorens met de oplossing buiten te komen, na andermaal een gefaald dossier. Dat ze het inkomstenverlies gaan zoeken bij de verantwoordelijken in dit dossier en niet nog eens afschuiven op de trouwe aanhang. zeer betreurenswaardig dit.

stel u voor dat ge met dit team een definitieve verhuis naar een nieuw stadion moet organiseren... 't zal schoon worden...

Ik geef u volledig gelijk ivm het vetgedrukte!

Dat het bestuur (zowel stads als club) enorme blunders begaan hebben in dit dossier is heel duidelijk. Dat onze club extra supporters gelokt heeft een abo te nemen voor een tribune die er maar in november staat, neem ik ze dan ook kwalijk.
Maar langs de andere kant vind ik dit gezien de omstandigheden de minst slechte oplossing. Ik zit liever allemaal achter de goal dan opnieuw in dienen F. Vorige keer was de europatribune geen succes maar ik denk als we daar allemaal samen gaan zitten dat dit wel nog plezant kan worden.
Ik begrijp dan wel niet dat ze op 1 november naar Dender trekken en pas in januari thuis. Konden ze dan ni beter wat extra gas geven en op 1/11 thuis de tribune inhuldigen?
In ieder geval, als ge meer dan een half jaar doet om een tweedehands (tijdelijke) tribune van ong 1000 plaatsen te zetten, mogen we stilaan wel beseffen dat een nieuw stadion hier in Aalst onbegonnen werk is


18 Aug 2017, 8:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Stadion
ik denk dat plj zich dat hier al dik beklaagt heeft.


18 Aug 2017, 10:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Stadion
wij zijn inderdaad een traditieclub.wat hier gebeurd is al traditie geworden. :hmm:


18 Aug 2017, 10:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Stadion
Het wordt inderdaad steeds moeilijker om de liefde voor de club los te maken van de falende clubbesturen. Dat de supporters voor de club enkel als geld ophoestende halve hooligans bekeken worden ben ik al ettelijke jaren gewend, maar deze farce is toch weer een hemeltergend hoofdstuk in het reeds vuistdikke boek der deprimerende gebeurtenissen. Ik prefereer een voorzitter die, in strak pak als het even kan, zoveel saaiheid uitstraalt dat men er bij in slaap valt, maar die wél zijn financiële en infrastructuurzaakjes goed regelt boven een voorzitter die met het hemd uit de broek en halfdronken de nodige onzin in de pers verkondigt en dan met het schaamrood op de wangen de staart moet intrekken. Let op, ik vind dat mijnheer Le Juste al prima werk geleverd heeft, maar de essentie van het hele voetbalgebeuren ontgaat de man toch een beetje. Anders behandel je de eigen aanhang niet op deze manier. Zonder supporters heb je geen club.
Onze olijke burgervader strooit echter ook de miserabele mededelingen in het rond, zonder enige last van scrupules. 'Het mag allemaal wat professioneler' zo orakelt de man. En daarin heeft-ie dan nog het nodige gelijk, maar de amateuristische cirkel is rond, mijnheer de burgemeester. Of vindt hij de wijze waarop het stadsbestuur het voorbije jaar en een half in verband met dit dossier gehandeld heeft dan wel het toppunt van professionalisme? Een gemeentebestuur is sowieso een slangenkuil, waarin het ergste soort amateurs rondkrioelen : de amateurs die zich willen voordoen als een echte prof.
Verder mag de club Luik 'maar 528' supporters meebrengen naar Aalst, terwijl wij het voor de finale wedstrijd van een eindronde met de helft moesten doen en er...jawel, aan de omheining stonden.
Over de complete onzin van de wegenwerken (heel vooruitziend gepland) heb ik het dan nog niet.
Enfin, miserie troef. Arm Aalst. Arm Eendracht. Arme supporters.


18 Aug 2017, 11:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Het wordt inderdaad steeds moeilijker om de liefde voor de club los te maken van de falende clubbesturen. Dat de supporters voor de club enkel als geld ophoestende halve hooligans bekeken worden ben ik al ettelijke jaren gewend, maar deze farce is toch weer een hemeltergend hoofdstuk in het reeds vuistdikke boek der deprimerende gebeurtenissen. Ik prefereer een voorzitter die, in strak pak als het even kan, zoveel saaiheid uitstraalt dat men er bij in slaap valt, maar die wél zijn financiële en infrastructuurzaakjes goed regelt boven een voorzitter die met het hemd uit de broek en halfdronken de nodige onzin in de pers verkondigt en dan met het schaamrood op de wangen de staart moet intrekken. Let op, ik vind dat mijnheer Le Juste al prima werk geleverd heeft, maar de essentie van het hele voetbalgebeuren ontgaat de man toch een beetje. Anders behandel je de eigen aanhang niet op deze manier. Zonder supporters heb je geen club.
Onze olijke burgervader strooit echter ook de miserabele mededelingen in het rond, zonder enige last van scrupules. 'Het mag allemaal wat professioneler' zo orakelt de man. En daarin heeft-ie dan nog het nodige gelijk, maar de amateuristische cirkel is rond, mijnheer de burgemeester. Of vindt hij de wijze waarop het stadsbestuur het voorbije jaar en een half in verband met dit dossier gehandeld heeft dan wel het toppunt van professionalisme? Een gemeentebestuur is sowieso een slangenkuil, waarin het ergste soort amateurs rondkrioelen : de amateurs die zich willen voordoen als een echte prof.
Verder mag de club Luik 'maar 528' supporters meebrengen naar Aalst, terwijl wij het voor de finale wedstrijd van een eindronde met de helft moesten doen en er...jawel, aan de omheining stonden.
Over de complete onzin van de wegenwerken (heel vooruitziend gepland) heb ik het dan nog niet.
Enfin, miserie troef. Arm Aalst. Arm Eendracht. Arme supporters.

dit zeg het allemaal!
:worship: :worship:


18 Aug 2017, 11:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
tympanum2 schreef:
Het wordt inderdaad steeds moeilijker om de liefde voor de club los te maken van de falende clubbesturen. Dat de supporters voor de club enkel als geld ophoestende halve hooligans bekeken worden ben ik al ettelijke jaren gewend, maar deze farce is toch weer een hemeltergend hoofdstuk in het reeds vuistdikke boek der deprimerende gebeurtenissen. Ik prefereer een voorzitter die, in strak pak als het even kan, zoveel saaiheid uitstraalt dat men er bij in slaap valt, maar die wél zijn financiële en infrastructuurzaakjes goed regelt boven een voorzitter die met het hemd uit de broek en halfdronken de nodige onzin in de pers verkondigt en dan met het schaamrood op de wangen de staart moet intrekken. Let op, ik vind dat mijnheer Le Juste al prima werk geleverd heeft, maar de essentie van het hele voetbalgebeuren ontgaat de man toch een beetje. Anders behandel je de eigen aanhang niet op deze manier. Zonder supporters heb je geen club.
Onze olijke burgervader strooit echter ook de miserabele mededelingen in het rond, zonder enige last van scrupules. 'Het mag allemaal wat professioneler' zo orakelt de man. En daarin heeft-ie dan nog het nodige gelijk, maar de amateuristische cirkel is rond, mijnheer de burgemeester. Of vindt hij de wijze waarop het stadsbestuur het voorbije jaar en een half in verband met dit dossier gehandeld heeft dan wel het toppunt van professionalisme? Een gemeentebestuur is sowieso een slangenkuil, waarin het ergste soort amateurs rondkrioelen : de amateurs die zich willen voordoen als een echte prof.
Verder mag de club Luik 'maar 528' supporters meebrengen naar Aalst, terwijl wij het voor de finale wedstrijd van een eindronde met de helft moesten doen en er...jawel, aan de omheining stonden.
Over de complete onzin van de wegenwerken (heel vooruitziend gepland) heb ik het dan nog niet.
Enfin, miserie troef. Arm Aalst. Arm Eendracht. Arme supporters.

dit zeg het allemaal!
:worship: :worship:


De waarheid niets dan de waarheid erg heel erg, het blijft nog altijd pijn doen als supporter ondanks het feit ik minder fanatiek geworden ben door al die miserie. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Aug 2017, 11:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Stadion
zonder dat je zeker bent dat er een nieuwe tribune komt de oude al afbreken is er feitelijk ook op. :hmm:


18 Aug 2017, 11:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
En ik dacht dat ik de enige onruststoker was :lol: ale de ogen beginnen eindelijk open te gaan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Aug 2017, 11:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Stadion
Net zoals iedereen heb ik ook mijn bedenkingen bij deze voorstellen. Dat de ene tribune wordt afgebroken en pas 3 maanden later wordt vervangen door een nieuwe, da's nu iets typisch Aalst...alleen in Oilsjt...

Maar in het beste geval staat de nieuwe "K" er op 5 november en zijn we voor eens en altijd verlost van die kermistent en kunnen we plaatsnemen in wat hopelijk een deftige tribune wordt. Paar jaar in die tent gestaan (6m van het veld!), een jaar achter de goal en een jaar in het sfeervak, en de verenigde sfeer onder de supporters was er nooit zoals voorheen. Ook de nieuwe tribune zal de oude K niet doen vergeten, maar laat ons eerlijk zijn: uiteindelijk zal iedereen tevreden zijn dat we van die tent verlost zijn.
Dat er daarvoor nu onnozelheden moeten volgen en we de eerste matchen van het seizoen als supporter terug uitgemolken en uitgelachen worden, dat is typisch een Iendracht-supporter zijn (n)


18 Aug 2017, 11:42
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Bakkie schreef:
En ik dacht dat ik de enige onruststoker was :lol: ale de ogen beginnen eindelijk open te gaan.


Niet de enige maar wel de grootste. :D

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Aug 2017, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Stadion
jammen schreef:
Bakkie schreef:
En ik dacht dat ik de enige onruststoker was :lol: ale de ogen beginnen eindelijk open te gaan.


Niet de enige maar wel de grootste. :D


En daar ben ik fier op :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Aug 2017, 12:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 379 380 381 382 383 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 191 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst