Stadion - Pagina 393 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 391 392 393 394 395 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Het is zelfs beter. In de tribune kan je tot aan het hek op een 3tal meter van het veld en voor de tribune is er nu een zone waar je langs kan als je achter drank moet e.d. Beter zo denk ik dus!


22 Nov 2017, 17:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Komen er op de tribune nog kleine balustradekes (zoals de K vroeger) waar ge uw bier kunt opzetten?


22 Nov 2017, 17:37
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
kheiremans schreef:
Komen er op de tribune nog kleine balustradekes (zoals de K vroeger) waar ge uw bier kunt opzetten?


Ja, normaalgezien wel, maar of ge daar een bekerke kunt opzetten, zal de tijd moeten uitwijzen... ;)


Afbeelding


22 Nov 2017, 17:56
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Lijkt me toch gewoon de afsluiting zoals die er altijd stond, niet?


er staat onderaan de nieuwe tribune een 2de (witte) afsluiting) waardoor er een lege zone ontstaat tussen die afsluiting en de boarding.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Nov 2017, 17:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Het is zelfs beter. In de tribune kan je tot aan het hek op een 3tal meter van het veld en voor de tribune is er nu een zone waar je langs kan als je achter drank moet e.d. Beter zo denk ik dus!


Er zit maar 1 zwart poortje in 't midden van die witte afsluiting dus ik denk niet dat het de bedoeling is dat je langs daar de tribune verlaat. Als ge tot daar moet geraken van gelijk waar op de tribune, ben je rapper via de trappen aan de achterzijde.
Ik vrees dat we een nieuwe petanquebaan hebben, alleen gelukkig 5m smaller dan de vorige.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Nov 2017, 18:01
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 95
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
tympanum2 schreef:
Lijkt me toch gewoon de afsluiting zoals die er altijd stond, niet?


er staat onderaan de nieuwe tribune een 2de (witte) afsluiting) waardoor er een lege zone ontstaat tussen die afsluiting en de boarding.


Waarschijnlijk heeft het bestuur hier nog op aangedrongen na de gebeurtenissen in Oudenaarde voor onze volgende verbroedering met de mannen van Grimsby ;)


22 Nov 2017, 21:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
fromfathertoson schreef:
Het is zelfs beter. In de tribune kan je tot aan het hek op een 3tal meter van het veld en voor de tribune is er nu een zone waar je langs kan als je achter drank moet e.d. Beter zo denk ik dus!


Er zit maar 1 zwart poortje in 't midden van die witte afsluiting dus ik denk niet dat het de bedoeling is dat je langs daar de tribune verlaat. Als ge tot daar moet geraken van gelijk waar op de tribune, ben je rapper via de trappen aan de achterzijde.
Ik vrees dat we een nieuwe petanquebaan hebben, alleen gelukkig 5m smaller dan de vorige.


Zou dit niet met de veiligheid te maken hebben? Er moet toch wat ruimte zijn tussen de tribune en de omheining rond het veld voor eventuele evacuaties (dat niet iedereen via de trappen langs de achterzijde weg moet als het nodig zou zijn)? En voor de mensen met een handicap die daar opnieuw plaats zullen moeten nemen veronderstel ik?

Was bij de K toch ook zo? Uiteraard hadden ze kunnen overwegen om de betonplaat nog een meter verder te laten uitkomen (tot tegen de omheining rond het veld) waardoor het allemaal nog net iets mooier had getoond, maar soit.... dat kan achteraf nog altijd mocht blijken dat het daar voor de tribune een modderpoel zou worden...


23 Nov 2017, 8:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Hoedanook toch wel pakken beter dan de rommel die t stad aangekocht had aan een veelvoud van de prijs. Dit is tenminste al n tribune. Dikke merci voor de mensen die zich daarvoor hebben ingezet. Dit is onze club tenminste waardig.

De schaamte is voor de bevoegde schepenen. Indien niet: plaatservangende schaamte


23 Nov 2017, 12:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
Hoedanook toch wel pakken beter dan de rommel die t stad aangekocht had aan een veelvoud van de prijs. Dit is tenminste al n tribune. Dikke merci voor de mensen die zich daarvoor hebben ingezet. Dit is onze club tenminste waardig.



(y)


23 Nov 2017, 12:25
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Stadion
Davy schreef:
Hoedanook toch wel pakken beter dan de rommel die t stad aangekocht had aan een veelvoud van de prijs. Dit is tenminste al n tribune. Dikke merci voor de mensen die zich daarvoor hebben ingezet. Dit is onze club tenminste waardig.

De schaamte is voor de bevoegde schepenen. Indien niet: plaatservangende schaamte


uiteraard een verbetering van dag en nacht; Ik ben op zich supercontent. Alleen vind ik die no-go zone spijtig. rolstoelgebruikers daar in modder zetten in regen en wind zou ik van weinig respect vinden getuigen, dus ik hoop dat dat niet de rolstoelzone wordt.

Volgende thuismatch staan we eindelijk terug op een tribune, die naam min of meer waardig.
't Aftellen is begost :banana:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Nov 2017, 12:29
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 27 Jun 2017, 15:20
Berichten: 10
Bericht Re: Stadion
Bedankt vzw zonder jullie wast in de tent te doen :EA:


23 Nov 2017, 14:01
Miniem

Lid geworden op: 15 Mei 2017, 11:16
Berichten: 66
Leeftijd: 40
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
Nu nog met nen hogen druk reiniger het groen eraf spuiten en de tribune is gloed nieuw.


23 Nov 2017, 16:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Stadion
bedankt mijnheer cleemput. (y)


23 Nov 2017, 16:46
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Stadion
Schie'dj oit! schreef:
Nu nog met nen hogen druk reiniger het groen eraf spuiten en de tribune is gloed nieuw.


Awel ja, ik vroeg/vraag mij idd ook al af of de inhuldiging in't grijs of in't groen zal gebeuren... want Aalst vergeet je nooit, maar met den iendracht weet je nooit... :D


23 Nov 2017, 16:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Stadion
met ons budget zou het beter in t zwart zijn. :D


23 Nov 2017, 17:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 391 392 393 394 395 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst