Stadion - Pagina 394 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 392 393 394 395 396 462
 Stadion 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Stadion
Alleszins nog een dikke merçi aan de VZW die hier de hoofdrol in gespeeld heeft, maar ook aan de sponsor die dit financieel mogelijk heeft gemaakt!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


23 Nov 2017, 18:10
Knaap

Lid geworden op: 22 Okt 2017, 20:38
Berichten: 96
Bericht Re: Stadion
Inderdaad, nogmaals mijn hoedje af voor de mensen van de VZW, puik werk!


23 Nov 2017, 18:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1873
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Stadion
Tribune is op de foto's te zien echt wel een flinke stap voorwaarts, chapeau. Mijn haar komt wel recht als ik op die foto's Peter -oeps, de kassa is weg- Van den Bossche zie staan. Ik zou in zijn plaats geen tien kilometer in de buurt van het stadion durven komen, die vent kent echt 0,0 schaamte. :kots:


30 Nov 2017, 8:55
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2964
Bericht Re: Stadion
Vanop de officiële site:

In aanwezigheid van de politie, tribunebouwer COS en het clubbestuur vond er vandaag een overleg plaats met de brandweer. Ze verwachten geen veiligheidsproblemen en hebben nog de plannen, de stabiliteitsstudie en het grondsonderingsverslag opgevraagd. De brandweer wacht nu het definitief inspectierapport af dat vrijdagnamiddag opgeleverd wordt.

Vandaag werd gestart met de verdere dakconstructie, ook de sponsornamen zullen nog bevestigd worden. De 5 steunpilaren werden volledig verankerd in beton. Zolang de weersomstandigheden dit nog vereisen wordt het overtollige water weggepompt naar de riolering.


Vanaf morgen wordt er nog heel wat grond afgegraven om ervoor te zorgen dat de afwatering veel beter verloopt dan in het verleden. Aansluitend wordt voorlopig voor 600m² staalplaten gelegd om te vermijden dat onze supporters tussen de kantines en de tribune door de modder moeten stappen. Zaterdag of zondag krijgt het nieuwe vak K nog een poetsbeurt en zal ook het geluid gemonteerd worden. De regenpijpen en dakgoten zullen nog even moeten wachten. De verlichting hoeft pas gemonteerd te worden voor de avondwedstrijd tegen FCV Dender.

We voorzien nu dagelijks een update tot zondag.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


30 Nov 2017, 10:06
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Stadion
(y)


30 Nov 2017, 10:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Stadion
Precies toch met de nodige serieux dat ze het aanpakken.Als het eens goed is mogen we het ook zeggen.


01 Dec 2017, 11:44
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Die tribune is zelfs nog iets indrukwekkender als ik had gedacht.
Uiteindelijk begint ze aan het scorebord ongeveer gelijk met waar onze K ooit begon, in het midden van het veld stopt ze waar indertijd de spionkop stond. Ze is op het eerste zicht iets minder hoog dan de staantribune van vroeger maar voor een tijdelijke tribune (hoewel ik ons op deze locatie nooit geen andere meer zie zetten) is dat echt een degelijk alternatief. Bedankt VZW!

Als de bezoekerstribune nu nog vooruit komt en de Europatribune zal opgeknapt zijn hebben we voor dit niveau toch een behoorlijk stadion. Akkoord, er is een knapper stadion in onze reeks maar dat is van een ploeg (om het woord club niet in de mond te nemen) die achter ons staat.

Hopelijk kunnen we als supporters opnieuw het verschil helpen maken zoals dat vroeger kon.


01 Dec 2017, 13:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Die tribune is zelfs nog iets indrukwekkender als ik had gedacht.
Uiteindelijk begint ze aan het scorebord ongeveer gelijk met waar onze K ooit begon, in het midden van het veld stopt ze waar indertijd de spionkop stond. Ze is op het eerste zicht iets minder hoog dan de staantribune van vroeger maar voor een tijdelijke tribune (hoewel ik ons op deze locatie nooit geen andere meer zie zetten) is dat echt een degelijk alternatief. Bedankt VZW!

Als de bezoekerstribune nu nog vooruit komt en de Europatribune zal opgeknapt zijn hebben we voor dit niveau toch een behoorlijk stadion. Akkoord, er is een knapper stadion in onze reeks maar dat is van een ploeg (om het woord club niet in de mond te nemen) die achter ons staat.

Hopelijk kunnen we als supporters opnieuw het verschil helpen maken zoals dat vroeger kon.

---
Het stadion van onze buren moeten we absoluut niet benijden omdat het groter is. Ze zullen er nooit of nooit het aantal eigen supporters kunnen ontvangen, in getal en in vergelijking met Eendracht Aalst.
Hun (beperkte) geschiedenis zowel in hun kortstondig verblijf in eerste, in tweede en in derde klasse heeft dat al genoegzaam duidelijk aangetoond.
Denderleeuw blijft een boerengemeente met de pretentie van een "centrumstad" ....van ochot een handvol .....inwoners...
Zij zullen nooit of nooit de aantrekkingspool kunnen zijn voor Aalsterse voetbalfans. (zoals ze dromerig hadden gehoopt) . Dus investering daarvoor, is simpelweg zinloos geweest.
En als hun huidige dubieuze sponsors vroeg of laat eens zullen afhaken, is hun doodskist klaargezet...
Want dan bijft enkel hun leeg stadion over....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Dec 2017, 13:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Stadion
pattaboem schreef:
fromfathertoson schreef:
Die tribune is zelfs nog iets indrukwekkender als ik had gedacht.
Uiteindelijk begint ze aan het scorebord ongeveer gelijk met waar onze K ooit begon, in het midden van het veld stopt ze waar indertijd de spionkop stond. Ze is op het eerste zicht iets minder hoog dan de staantribune van vroeger maar voor een tijdelijke tribune (hoewel ik ons op deze locatie nooit geen andere meer zie zetten) is dat echt een degelijk alternatief. Bedankt VZW!

Als de bezoekerstribune nu nog vooruit komt en de Europatribune zal opgeknapt zijn hebben we voor dit niveau toch een behoorlijk stadion. Akkoord, er is een knapper stadion in onze reeks maar dat is van een ploeg (om het woord club niet in de mond te nemen) die achter ons staat.

Hopelijk kunnen we als supporters opnieuw het verschil helpen maken zoals dat vroeger kon.

---
Het stadion van onze buren moeten we absoluut niet benijden omdat het groter is. Ze zullen er nooit of nooit het aantal eigen supporters kunnen ontvangen, in getal en in vergelijking met Eendracht Aalst.
Hun (beperkte) geschiedenis zowel in hun kortstondig verblijf in eerste, in tweede en in derde klasse heeft dat al genoegzaam duidelijk aangetoond.
Denderleeuw blijft een boerengemeente met de pretentie van een "centrumstad" ....van ochot een handvol .....inwoners...
Zij zullen nooit of nooit de aantrekkingspool kunnen zijn voor Aalsterse voetbalfans. (zoals ze dromerig hadden gehoopt) . Dus investering daarvoor, is simpelweg zinloos geweest.
En als hun huidige dubieuze sponsors vroeg of laat eens zullen afhaken, is hun doodskist klaargezet...
Want dan bijft enkel hun leeg stadion over....

....Ze kunnen daar niet eeuwig blijven fusioneren met andere clubs, om hun vel te redden!
Die sukkelaars!!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Dec 2017, 13:54
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
Je kan het stadion op zich toch benijden.
Ik ben er zeker van dat met dergelijk stadion pakweg 10jaar terug in Aalst we zo diep niet zouden zijn weggezakt. Anderzijds moet je, om dat stadion echt aantrekkelijk te maken, dat ook kunnen vullen.
Als je dan bekijkt dat onze buren tegen Dender 200 betalende toeschouwers hadden zegt dat genoeg over hun overlevingskansen op lange termijn. Bij ons is het ook al enkele jaren minder maar dan nog spreken we over totaal andere getallen.

Laat ons met deze update van ons stadion proberen een groei in toeschouwers in de hand te werken en aan een mooie toekomst bouwen. Eens de beleving van vroeger terug komt komen onze slapende supporters wel terug, het bestuur heeft ook wel nog werk aan de winkel wat betreft klantenbinding.

Bij ons is het geen uitzichtloze situatie, dat is wat ik wil zeggen.


01 Dec 2017, 14:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Stadion
fromfathertoson schreef:
Je kan het stadion op zich toch benijden.
Ik ben er zeker van dat met dergelijk stadion pakweg 10jaar terug in Aalst we zo diep niet zouden zijn weggezakt. Anderzijds moet je, om dat stadion echt aantrekkelijk te maken, dat ook kunnen vullen.
Als je dan bekijkt dat onze buren tegen Dender 200 betalende toeschouwers hadden zegt dat genoeg over hun overlevingskansen op lange termijn. Bij ons is het ook al enkele jaren minder maar dan nog spreken we over totaal andere getallen.

Laat ons met deze update van ons stadion proberen een groei in toeschouwers in de hand te werken en aan een mooie toekomst bouwen. Eens de beleving van vroeger terug komt komen onze slapende supporters wel terug, het bestuur heeft ook wel nog werk aan de winkel wat betreft klantenbinding.

Bij ons is het geen uitzichtloze situatie, dat is wat ik wil zeggen.



Met de officiële opening van de tribune voor de match tegen een ploeg dat echt geen volktrekker is( qua naam in ieder geval) hadden ze toch wel eens een extraatje kunnen verzinnen om wat extra volk naar het stadion te halen....ik denk maar aan, elke abonnee mag iemand aan halve inkomprijs meebrengen of losse verkoop aan de kassa inkom aan verminderde prijs (waar de abonnees dan een compensatie krijgen in drankbonnetjes of zo ) ? T is maar een gedacht.... Maar elke extra persoon die daarna terug wil komen is winst!

Ik zie er wel naar uit om terug in een tribune die naam waard te kunnen staan , ze staat misschien niet 'centraal' maar de oude K in gedachte stonden we met een allen op net dezelfde plaats bij elkaar.. :banana:

Om het te vergelijken met onze buren van abcdefcdender....zij hebben wel een groot schoon stadion (gekregen) maar er zit geen kat....ons stadion is oud versleten werelderfgoed bijna , maar het zijn tenminste gevulde tribunes! :EA:


01 Dec 2017, 16:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Stadion
Heb ik ook aan gedacht : waarom geen acties om die tribune meteen propvol te krijgen? Zeker nu ze 'officieel' wordt ingehuldigd zou er toch veel volk moeten zijn...


01 Dec 2017, 17:22
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef:
Heb ik ook aan gedacht : waarom geen acties om die tribune meteen propvol te krijgen? Zeker nu ze 'officieel' wordt ingehuldigd zou er toch veel volk moeten zijn...


Dat bedoel ik inderdaad als ik zeg dat het bestuur daar nog een en ander te leren heeft.
Eens iemand gratis meebrengen per abo, een keer de vrouwen gratis binnen, en dergelijke meer.
Telkens er meer volk kan zijn moeten ze dan maar iets organiseren dat de mensen blijven hangen en er zodoende meer omzet is. Dat staat meestal ook gelijk aan meer plezier en dus klantenbinding.


01 Dec 2017, 18:03
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Stadion
Stel je voor dat iedere abo van de K iemand gratis mag uitnodigen, da zou nogal iet zijn hé... :cool:

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Dec 2017, 18:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1023
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Stadion
Vandaag interview met dirk adrianssens in het laatste nieuws en daar wordt gezegd dat iedere abonnee iemand mag gratis uitnodigingen en 2 bonnetjes krijgt omdat we zolang al moeten wachten hebben op onze nieuwe K.maar heb daarvan nog geen officiële bevestiging gezien?

_________________
Afbeelding


01 Dec 2017, 19:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 392 393 394 395 396 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: iendracht veroit en 142 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst