CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27
 CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Free Bird schreef:
Still standing ! schreef:
In elk geval wordt er hier nogal veel over de fantastische jeugdwerking van de laatste jaren geklapt maar als de club het financieel moeilijk heeft vind ik het normaal dat ge naar uw uitgavenposten kijkt. en dan dreigen met 'al dat talent' dat zal wegstromen. tja, doet dan dan he. das geen doodsteek voor een club hoor. een faillissement wel.



Ik heb dat hier naar de juiste topic verplaatst :).
Met het eerste vetgedrukte ben ik akkoord. Bij financiele moeilijkheden kijk je naar uw uitgavenposten in een kosten-baten plaatje (of eigenlijk zou je dat misschien best altijd doen :)).
Maar het behalen van uw label heeft niks te maken met het financieel moeilijk hebben van een club. Dat slaat voornamelijk op het jaar 2011 (bv. hoeveel spelers opgeroepen voor provinciale en nationale selecties, aanwezigheid dokter/kiné, EHBO-vrijwilligers, spelers naar Elite-ploegen gegaan, spelers overgeschakeld naar scheidsrechters etc.). Dat is gewoon een evaluatie van uw sportieve werking, maar het zwaartepunt van de parameters verschuift wel elk jaar (ik weet niet waar het zwaartepunt dit jaar ligt).
Er hoeft daar dus geen geld ingepompt te worden om dit alsnog in orde te krijgen (in tegenstelling tot de licentie voor 2de klasse). Als ik het goed begrijp, is men gewoon bezorgd omdat er niemand is die dit dossier ten gronde op zich neemt wegens geen (?) coördinatoren. En als je een slecht voorbereid dossier indient dat je zwak verdedigt op de aangekondigde en onaangekondigde controle, zou je wel eens vele punten kunnen verliezen en op een niveau lager moeten spelen. Wat dan weer tot gevolg zou kunnen hebben dat goede spelers en trainers zouden kunnen vertrekken. Maar dat heeft niks te zien met het financiële é. Zowel het behalen als het niet behalen zou op dit moment financieel geen verschil uitmaken. Dus je slaat wel 2 verschillende zaken door elkaar.
Ik vind dat daar trouwens veelal te kort door de bocht wordt gegaan en nogal te heftig op gereageerd wordt (waardoor men dingen door elkaar begint te halen). Net zoals jullie graag in 2de klasse willen blijven spelen, zo wil de jeugd ook graag in 2de klasse (want Nat. A is onder Elite-niveau) blijven spelen (wat helemaal niks met geld te zien heeft, althans dit seizoen, aangezien het vooral slaat op 2011). Dat is toch volkomen normaal, niet?



Freebird, ge hangt hier den betweter uit maar de volgende bedenking.

je zit hier te geilen op het label en Dexia Foot Pass maar Project90 zegt je niets, hallokes????

volgens jou kost een indiening van dat dossier niets. Dus die coördinators of gerechtelijk correspondent werken volgens jou gratis of wat? Dan zal je ook niet weten hoeveel die maandelijks kosten? Nogal kort door de bocht vind ik dat, en je slaat twee verschillende zaken door elkaar ... :cool:


06 Dec 2011, 21:25
Duivelke

Lid geworden op: 26 Okt 2011, 23:40
Berichten: 28
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
El Corredor schreef:
Free Bird schreef:
Still standing ! schreef:
In elk geval wordt er hier nogal veel over de fantastische jeugdwerking van de laatste jaren geklapt maar als de club het financieel moeilijk heeft vind ik het normaal dat ge naar uw uitgavenposten kijkt. en dan dreigen met 'al dat talent' dat zal wegstromen. tja, doet dan dan he. das geen doodsteek voor een club hoor. een faillissement wel.



Ik heb dat hier naar de juiste topic verplaatst :).
Met het eerste vetgedrukte ben ik akkoord. Bij financiele moeilijkheden kijk je naar uw uitgavenposten in een kosten-baten plaatje (of eigenlijk zou je dat misschien best altijd doen :)).
Maar het behalen van uw label heeft niks te maken met het financieel moeilijk hebben van een club. Dat slaat voornamelijk op het jaar 2011 (bv. hoeveel spelers opgeroepen voor provinciale en nationale selecties, aanwezigheid dokter/kiné, EHBO-vrijwilligers, spelers naar Elite-ploegen gegaan, spelers overgeschakeld naar scheidsrechters etc.). Dat is gewoon een evaluatie van uw sportieve werking, maar het zwaartepunt van de parameters verschuift wel elk jaar (ik weet niet waar het zwaartepunt dit jaar ligt).
Er hoeft daar dus geen geld ingepompt te worden om dit alsnog in orde te krijgen (in tegenstelling tot de licentie voor 2de klasse). Als ik het goed begrijp, is men gewoon bezorgd omdat er niemand is die dit dossier ten gronde op zich neemt wegens geen (?) coördinatoren. En als je een slecht voorbereid dossier indient dat je zwak verdedigt op de aangekondigde en onaangekondigde controle, zou je wel eens vele punten kunnen verliezen en op een niveau lager moeten spelen. Wat dan weer tot gevolg zou kunnen hebben dat goede spelers en trainers zouden kunnen vertrekken. Maar dat heeft niks te zien met het financiële é. Zowel het behalen als het niet behalen zou op dit moment financieel geen verschil uitmaken. Dus je slaat wel 2 verschillende zaken door elkaar.
Ik vind dat daar trouwens veelal te kort door de bocht wordt gegaan en nogal te heftig op gereageerd wordt (waardoor men dingen door elkaar begint te halen). Net zoals jullie graag in 2de klasse willen blijven spelen, zo wil de jeugd ook graag in 2de klasse (want Nat. A is onder Elite-niveau) blijven spelen (wat helemaal niks met geld te zien heeft, althans dit seizoen, aangezien het vooral slaat op 2011). Dat is toch volkomen normaal, niet?



Freebird, ge hangt hier den betweter uit maar de volgende bedenking.

je zit hier te geilen op het label en Dexia Foot Pass maar Project90 zegt je niets, hallokes????

volgens jou kost een indiening van dat dossier niets. Dus die coördinators of gerechtelijk correspondent werken volgens jou gratis of wat? Dan zal je ook niet weten hoeveel die maandelijks kosten? Nogal kort door de bocht vind ik dat, en je slaat twee verschillende zaken door elkaar ... :cool:


Hallokes terug ;)
Ik zit nog maar 3 jaar ongeveer in het jeugdvoetbal hoor en ik ben niet verbonden aan E. Aalst. Ik ben hier als postend lid (lezend al veel eerder) ongeveer neergestreken ten tijde van dat stukje op TV-oost van de jeugdopleiding (met ouders die daar protesteerden) omdat ik dat interessant vond. Aangezien het hier leuker om volgen is dan een serie op tv, ben ik hier wat blijven hangen :). Project 90 ken ik dus niet. Ik heb dat hier wel nog al eens vermeld zien worden maar sla mij dood, inhoudelijk ken ik dat niet.
Foot Pass ken ik dan weer wel (en daar geil ik wel op ja, behalve hun rapporten qua lay-out, die mogen wel wat beter). Op de labels geil ik trouwens wat minder want daar scheelt toch wel één en ander aan. Vind het bijvoorbeeld fout dat eersteklasseploegen sowieso Elite spelen..Maar het is en blijft belangrijk voor een club om dat te behalen.Maar ik wijk af.

Een gerechtigd correspondent heeft elke club d'office? Die staat toch sowieso op de loonrol (zeggen ze dat zo?) en dat behoort toch al tot zijn takenpakket? Namelijk alle administratieve formaliteiten met betrekking tot de bond(sreglementen) afhandelen? En een coördinator moet elke club sowieso hebben, toch in 2de klasse. Die hadden jullie ook en die moesten zich daar dan mee bezig houden en zouden daarvoor vergoed worden. Maar die zijn alweer weg, op vrijwillige basis. Dus ja...ik blijf erbij, geen extra kosten :).

Maar laten we het anders hierbij laten want ik ambeteer er teveel mensen mee blijkbaar en het belangrijkste voor jullie is natuurlijk die licentie en dan zit ik hier maar wat te lullen over jeugdvoetbal en wetteksten en statuten :). Zou mij beter een forum "Jeugdvoetbal" zoeken :).


06 Dec 2011, 21:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
:wave:

_________________
Proud member " den natten toeig"


06 Dec 2011, 21:54
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Sep 2011, 20:29
Berichten: 10
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Free Bird ik vind dat al je teksten er bots op zijn ! en vind je een verijking voor dit forum onafhankelijk maar toch is alles wat u schrijft goed onderbouwd waarvoor proficiat. dit is de bedoeling van een forum iedereen die inresse heeft voor een onderwerp heeft toch het recht zijn mening te zeggen.Doe zo voort .


06 Dec 2011, 22:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
mistral schreef:
Free Bird ik vind dat al je teksten er bots op zijn ! en vind je een verijking voor dit forum onafhankelijk maar toch is alles wat u schrijft goed onderbouwd waarvoor proficiat. dit is de bedoeling van een forum iedereen die inresse heeft voor een onderwerp heeft toch het recht zijn mening te zeggen.Doe zo voort .


Mistral volgens mij zijde gij ne Free bird! :whistle:


06 Dec 2011, 22:09
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
mistral schreef:
Free Bird ik vind dat al je teksten er bots op zijn ! en vind je een verijking voor dit forum onafhankelijk maar toch is alles wat u schrijft goed onderbouwd waarvoor proficiat. dit is de bedoeling van een forum iedereen die inresse heeft voor een onderwerp heeft toch het recht zijn mening te zeggen.Doe zo voort .


:plat: Jullie slapen bij elkaar zeker :-)
Een verrijking voor dit forum? Ik denk dat hij nog maar in één of twee topics gepost heeft :)


06 Dec 2011, 22:09
Miniem

Lid geworden op: 11 Sep 2011, 19:35
Berichten: 58
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Edit


07 Dec 2011, 1:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
free bird weet alles beter ,die moet van dender zijn.


07 Dec 2011, 9:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Free Bird schreef:
DT schreef:
vlinder schreef:
Aan de mensen van het jeugdbestuur :
Wanneer wordt er eens een infovergadering gehouden naar de ouders toe met een stand van zaken ?


Waarom post je dat hier en richt je uw vraag niet rechtstreeks aan het jeugdbestuur? :wadde: Er is ook een aparte jeugdwebsite die je eens kan consulteren?

Adres van de Zandberg nodig?


Bof, DT, een beetje consequent blijven, niet? Ik lees hier massa's vragen in andere topics aan jullie hoofdbestuur of aan de voorzitter zelf (die dan zelfs nog af en toe antwoordt, wat ik eigenlijk echt niet begrijp dat er gecommuniceerd wordt door een voorzitter via een forum.. :? ), sommige serieus bedoeld, andere retorisch, nog andere om van meningen te wisselen. Waarom zou men dan in deze topic zulke vraag niet mogen stellen? Ik vind dit nogal een flauwe reactie van jou. Tenzij jouw post louter informatief bedoeld was, maar zo komt die toch niet over :) .
Akkoord dat het beter is om die rechtstreeks aan de juiste personen te stellen maar ik zie er niks mis mee dat iemand hier in deze topic eens zijn zorgen post. Trouwens, je verwijst naar de jeugdwebsite maar heb je die zelf al eens bekeken? Die trekt op niks qua up to date zijn. Ik zie daar ook geen organigram van het jeugdbestuur zelfs. Als ik dat dan vergelijk met websites van andere clubs..


Geen probleem met uw reactie hoor FreeBird en je mag ze gerust flauw of inconsequent vinden maar de reden waarom ik zo kort reageerde op die vraag van vlinder is omdat het een oeverloos geëmmer blijft over een heel simpele vraag waar er duizend en een kanalen voor handen zijn om een antwoord te bekomen. Een ervan is misschien uw vraag als ouder gewoon stellen aan de mensen die het kunnen weten? Volgens mij kan je als ouder meteen binnenstappen op de Zandberg om je vraag te stellen want iedereen weet onderhand wel bij wie je moet zijn nu. Er is een nieuw jeugdbestuur ingesteld olv Luc Ledegen dus go and ask him.

Ik reageer zo kort omdat die nieuwe accounts maar blijven opduiken en dan nog telkens met dezelfde kwatsch afkomen als anderhalve maand geleden en ik mijn bedenkingen heb over de toedracht van de vraag. Volgens mij worden ze niet gepost om effectief een antwoord te krijgen op die specifieke vraag maar is het gewoon om aan stemmingmakerij te kunnen blijven doen en het misnoegde van sommige enkelingen te kunnen blijven verderzetten. Als je op Zandberg rondloopt, kan je met iedereen praten maar die zogenaamde bezorgde ouders zitten hier enkel maar steeds dezelfde shit te spuien? Ik vind het ook bizar dat het maar een heel beperkt aantal is dat hier opduikt en dan - rarara - enkel negatief uit de hoek komt. Waar zit de overgrote meerderheid? Wil dat zeggen dat die meerderheid van de ouders het hun geen bal aantrekt of wil dat gewoon zeggen dat ze handelen als normale mensen? Het gewoon via een persoonlijk gesprek gaan vragen hoe het zit...

Bovendien is er een hemelsbreed verschil met het posten van vragen in andere topics gerelateerd aan de toestand van de eerste ploeg. Je haalt zelf het antwoord al aan: die vragen blijven gesteld worden omdat er inderdaad vaak reactie op komt door onze voorzitter. Vandaar dat die vragen blijven gesteld worden ook en daar zie je ook duidelijk een evolutie.

Tot op heden heb ik hier buiten Panoleon nooit iemand weten posten uit het jeugdbestuur of door iemand die kort bij het jeugdbeleid staat. Als jij en al die nieuwe accounts hier dan toch al zo lang het forum volgen als lezer, had je dat ook wel al geweten en weet je dus eigenlijk van tevoren dat je hier uw mosterd niet gaat vinden. Dus excuseer me dan als ik twijfel aan de oprechtheid van die vraag van vlinder hé.

Wat me nog meer sterkt in mijn overtuiging dat het hier weer eens gaat over stokerij eerder dan het bekomen van een duidelijk antwoord op een simpele vraag, is het feit dat er in deze topic telkens eerst wordt geschoten door de "nieuwe" en dan pas wordt gevraagd hoe de vork aan de steel zit. Een normale reactie is dat je eerst vraagt wat de toestand is en dan pas begint te reageren. Toon me een post van een van al die recente accounts die mijn bewering van hierboven onderuit haalt en ik zal eventueel mijn mening herzien...

Wat mijn verwijzing naar de jeugdwebsite betreft - bedoeling was om de mensen die blijkbaar met hun vragen nergens terecht kunnen buiten dit forum (achumachum) ook de link te laten ontdekken naar het e-mailadres van het secretariaat... Of die organigrammen nu up to date zijn of niet, maakt niets uit, want de e-mailadressen blijven onveranderd of het nu Janneken of Mieken is die de cel leidt... Maw, ongeacht de namen in de organigrammen, opvolging op de mails is verzekerd. Het gaat er mij om dat er kanalen zijn om uw vragen te stellen buiten dit forum, met meer kans op slagen op antwoord.

Bovendien toch een heel belangrijke nuance voor de strijders van de jeugd - misschien hebben jullie het nog niet door dat de club momenteel een doodstrijd aan het leveren is om de licentie te behalen en waar het stilaan 5 voor 12 is... Ik zou het bestuur dus persoonlijk een trap in hun tuut geven, mochten ze nu hun tijd steken in het updaten van de jeugdwebsite en de jeugdorganigrammen ipv het financiële plaatje rond te krijgen... With all due respect maar dat brede perspectief daagt precies nog niet echt hé bij sommigen... Daarnaast getuigt het continue aangeven van de impasse bij de jeugd van totaal geen respect aan de medewerkers die al hun vrije tijd spenderen aan het blijven verzorgen van de noodzakelijke dingen, inclusief labelling... Wij reageren hier niet geagiteerd als het gaat over de jeugd hé - wij reageren geagiteerd omdat het een klein deel mensen van de jeugd zelf zijn die hun zo geroemde jeugdwerking zelf liggen af te breken hier en alle initiatieven tot herstel in de kiem proberen te smoren... Als mij hier dus een gebrek aan consequentie wordt verweten, dan vraag ik me af hoe je dergelijke praktijken dient te beschrijven... Dit forum is een discussieforum en er wordt bij wijlen net zo geïrriteerd in de andere topics als hier, maar daar worden tenminste nog constructieve bijdrages geleverd... De eerste constructieve bijdrage (anders dan haal de oude nest terug) moet ik hier nog ontdekken helaas...

Als jij twijfelt aan de oprechtheid van mijn informatieverstrekkend gehalte in mijn eerdere post, laat me toe dan evenzeer te twijfelen aan de oprechtheid/toedracht/beweegredenen van de hier geformuleerde vragen...


07 Dec 2011, 10:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
@DT: Ik zou ook wel 's graag je mening kennen. Tot dusver sla ik in 95 % van de gevallen je posts over wegens te lang, te weinig tijd en te weinig goesting om ze te lezen. Ik zie er mij spijtig genoeg echt geen man over om eraan te beginnen. Daarom deze oproep: zou je je posts niet kunnen beperken tot een aantal regels? De kern samenballen in een krachtig stukje tekst zodat de boodschap niet verloren gaat in het ellenlange epistel? Vercauterengewijs creëer je nogal veel afval durf ik zeggen. Mijn werkgever dankt u.


07 Dec 2011, 11:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
elfahem schreef:
@DT: Ik zou ook wel 's graag je mening kennen. Tot dusver sla ik in 95 % van de gevallen je posts over wegens te lang, te weinig tijd en te weinig goesting om ze te lezen. Ik zie er mij spijtig genoeg echt geen man over om eraan te beginnen. Daarom deze oproep: zou je je posts niet kunnen beperken tot een aantal regels? De kern samenballen in een krachtig stukje tekst zodat de boodschap niet verloren gaat in het ellenlange epistel? Vercauterengewijs creëer je nogal veel afval durf ik zeggen. Mijn werkgever dankt u.



ik denk dat we het als volgt kunnen samenvatten:

we moeten er allemaal samen door. Niet de jeugd apart, niet het bestuur apart en niet de supporters apart. Maar wel 'n iendracht in al haar geledingen. Het brengt dus niets op om hier van 's ochtends tot 's avonds op een forum wilde verhalen te posten. Heb je een probleem? Doe er iets aan en verberg je niet achter talloze excuses die in jouw kraam passen.


07 Dec 2011, 11:23
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Fillou schreef:
elfahem schreef:
@DT: Ik zou ook wel 's graag je mening kennen. Tot dusver sla ik in 95 % van de gevallen je posts over wegens te lang, te weinig tijd en te weinig goesting om ze te lezen. Ik zie er mij spijtig genoeg echt geen man over om eraan te beginnen. Daarom deze oproep: zou je je posts niet kunnen beperken tot een aantal regels? De kern samenballen in een krachtig stukje tekst zodat de boodschap niet verloren gaat in het ellenlange epistel? Vercauterengewijs creëer je nogal veel afval durf ik zeggen. Mijn werkgever dankt u.



ik denk dat we het als volgt kunnen samenvatten:

we moeten er allemaal samen door. Niet de jeugd apart, niet het bestuur apart en niet de supporters apart. Maar wel 'n iendracht in al haar geledingen. Het brengt dus niets op om hier van 's ochtends tot 's avonds op een forum wilde verhalen te posten. Heb je een probleem? Doe er iets aan en verberg je niet achter talloze excuses die in jouw kraam passen.



(y) ,das eigenlijk idd het moraal van het verhaal,iedereen moet overeenkomen we moeten er samen door zo simpel is het.


07 Dec 2011, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
elfahem schreef:
@DT: Ik zou ook wel 's graag je mening kennen. Tot dusver sla ik in 95 % van de gevallen je posts over wegens te lang, te weinig tijd en te weinig goesting om ze te lezen. Ik zie er mij spijtig genoeg echt geen man over om eraan te beginnen. Daarom deze oproep: zou je je posts niet kunnen beperken tot een aantal regels? De kern samenballen in een krachtig stukje tekst zodat de boodschap niet verloren gaat in het ellenlange epistel? Vercauterengewijs creëer je nogal veel afval durf ik zeggen. Mijn werkgever dankt u.


Terechte opmerking maar ipv 28 posts te sturen van tien regels op evenveel andere posts over tientallen onderwerpen door elkaar, beperk ik me liever tot een allesomvattende post waar ik op alles probeer te reageren, met zin voor nuance en onderbouw. Ik schrijf liever een kwartier aan 1 lange post dan telkens 5 minuten kwijt te zijn per post... Mijn werkgever dankt mij daarvoor. Trouwens, als je de posts van FreeBird waarop ik reageerde even achter elkaar hangt, is dat toch ook een schoon stuksken proza. Wees dus blij met mijn post zou ik zeggen. Tot slot: als een mens zich de moeite niet wil getroosten mijn posts te lezen, dan is dat maar zo, maar dan denk ik dat men mijn mening ook niet echt wil kennen. Ik ben redelijk toegankelijk buiten dit forum ook dus wil ik gerust mijn mening mondeling kenbaar maken ook als je dat verkiest. Misschien worden kortere posts inderdaad wel gelezen, maar geven die enkel maar 1 of 2 gedachtengangen weer - vaak echter te eng in deze complexe materie waardoor er opnieuw vijf pagina's elementen naast de kwestie worden volgeluld waarop daar dan weer gereageerd dient te worden. Ik betwijfel of dat dan zoveel beter is...

Ter info - zo'n persoonlijke oproep kan je ook richten via pm uiteraard...


07 Dec 2011, 11:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
DT schreef:
elfahem schreef:
@DT: Ik zou ook wel 's graag je mening kennen. Tot dusver sla ik in 95 % van de gevallen je posts over wegens te lang, te weinig tijd en te weinig goesting om ze te lezen. Ik zie er mij spijtig genoeg echt geen man over om eraan te beginnen. Daarom deze oproep: zou je je posts niet kunnen beperken tot een aantal regels? De kern samenballen in een krachtig stukje tekst zodat de boodschap niet verloren gaat in het ellenlange epistel? Vercauterengewijs creëer je nogal veel afval durf ik zeggen. Mijn werkgever dankt u.


Terechte opmerking maar ipv 28 posts te sturen van tien regels op evenveel andere posts over tientallen onderwerpen door elkaar, beperk ik me liever tot een allesomvattende post waar ik op alles probeer te reageren, met zin voor nuance en onderbouw. Ik schrijf liever een kwartier aan 1 lange post dan telkens 5 minuten kwijt te zijn per post... Mijn werkgever dankt mij daarvoor. Trouwens, als je de posts van FreeBird waarop ik reageerde even achter elkaar hangt, is dat toch ook een schoon stuksken proza. Wees dus blij met mijn post zou ik zeggen. Tot slot: als een mens zich de moeite niet wil getroosten mijn posts te lezen, dan is dat maar zo, maar dan denk ik dat men mijn mening ook niet echt wil kennen. Ik ben redelijk toegankelijk buiten dit forum ook dus wil ik gerust mijn mening mondeling kenbaar maken ook als je dat verkiest. Misschien worden kortere posts inderdaad wel gelezen, maar geven die enkel maar 1 of 2 gedachtengangen weer - vaak echter te eng in deze complexe materie waardoor er opnieuw vijf pagina's elementen naast de kwestie worden volgeluld waarop daar dan weer gereageerd dient te worden. Ik betwijfel of dat dan zoveel beter is...

Ter info - zo'n persoonlijke oproep kan je ook richten via pm uiteraard...

Ik zie dat mijn oproep al vruchten afwerpt, dat doet me plezier. ;)


07 Dec 2011, 12:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
elfahem schreef:
DT schreef:
elfahem schreef:
@DT: Ik zou ook wel 's graag je mening kennen. Tot dusver sla ik in 95 % van de gevallen je posts over wegens te lang, te weinig tijd en te weinig goesting om ze te lezen. Ik zie er mij spijtig genoeg echt geen man over om eraan te beginnen. Daarom deze oproep: zou je je posts niet kunnen beperken tot een aantal regels? De kern samenballen in een krachtig stukje tekst zodat de boodschap niet verloren gaat in het ellenlange epistel? Vercauterengewijs creëer je nogal veel afval durf ik zeggen. Mijn werkgever dankt u.


Terechte opmerking maar ipv 28 posts te sturen van tien regels op evenveel andere posts over tientallen onderwerpen door elkaar, beperk ik me liever tot een allesomvattende post waar ik op alles probeer te reageren, met zin voor nuance en onderbouw. Ik schrijf liever een kwartier aan 1 lange post dan telkens 5 minuten kwijt te zijn per post... Mijn werkgever dankt mij daarvoor. Trouwens, als je de posts van FreeBird waarop ik reageerde even achter elkaar hangt, is dat toch ook een schoon stuksken proza. Wees dus blij met mijn post zou ik zeggen. Tot slot: als een mens zich de moeite niet wil getroosten mijn posts te lezen, dan is dat maar zo, maar dan denk ik dat men mijn mening ook niet echt wil kennen. Ik ben redelijk toegankelijk buiten dit forum ook dus wil ik gerust mijn mening mondeling kenbaar maken ook als je dat verkiest. Misschien worden kortere posts inderdaad wel gelezen, maar geven die enkel maar 1 of 2 gedachtengangen weer - vaak echter te eng in deze complexe materie waardoor er opnieuw vijf pagina's elementen naast de kwestie worden volgeluld waarop daar dan weer gereageerd dient te worden. Ik betwijfel of dat dan zoveel beter is...

Ter info - zo'n persoonlijke oproep kan je ook richten via pm uiteraard...

Ik zie dat mijn oproep al vruchten afwerpt, dat doet me plezier. ;)


Moet niet via pm voor mij, ik vind ook dat ze veel te lang zijn waardoor ik ze ook niet meer lees ondanks dat ze deftige uitleg bevatten.


07 Dec 2011, 13:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Josken11, Roel1919, Smeirff en 91 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst