CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 27
 CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING 
Auteur Bericht
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:03
Berichten: 11
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Zelf ben ik ouder van een jeugdspeler van E. Aalst.
Door het ontslag van de 3 jeugdcoördinatoren zijn er inderdaad heel veel ouders hun vertrouwen kwijt. De redenen van het ontslag van de 3 betreffende personen was immers lachwekkend:
- te weining doorstroming naar de 1ste ploeg toe (het gaat hier om jeugdcoördinatoren van spelertjes onder de 14 jaar !!)
- eigen initiatief om te onderzoeken of het mogelijk zou zijn om eigen fondsen te kunnen verwerven om de jeugdtrainers te kunnen betalen. Bij mijn weten nog altijd een nobel initiatief.

En dan hebben ze maar onmiddellijk gezorgd voor vervanging door 2 "alom gekende veteranen" terug binnen te halen. Twee mannen die het zinkende schip indertijd hebben verlaten ...
De ziel en de kwaliteit is weg. En mijn 475 EUR lidgeld is blijkbaar ook al lang in rook opgegaan ...


25 Okt 2011, 23:16

Lid geworden op: 16 Jan 2006, 19:44
Berichten: 5
Locatie: AALST
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
wie ben jij? wie vertelt dat allemaal ?


25 Okt 2011, 23:16
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:03
Berichten: 11
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Ik was zelf aanwezig tijdens de "speech" van Gerd Van Eetvelde" afgelopen vrijdagavond, toen de bom gevallen was en de betreffende personen hun ontslag hebben gekregen. Dat waren echt de argumenten die werden aangehaald. Belachelijk gewoon ... te zot voor woorden.
Heel veel ouders zijn ontgoocheld en voelen zich bedrogen. Geloof me maar oprecht ...
Dat er acties worden ondernomen, is mede door de ouders!!


25 Okt 2011, 23:24

Lid geworden op: 16 Jan 2006, 19:44
Berichten: 5
Locatie: AALST
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
ik begrijp jullie maar het werd hoogtijd dat die 3 buiten liggen ! Maar voor de rest is er nog niks veranderd ! stuur me eens mail naar EA_TV@HOTMAIL.COM , IK ZAL JE DAN MEN GSM NUMMER GEVEN DEZE WIE DIE ZEVER HIER OP FORUM GEZET HEEFT ZAL VERANTWOORDELIJK GESTELD WORDEN VOOR DE ONRUST BIJ SPELERS DIE DENKEN DAT HET MORGEN GEEN TRAINING IS !!
MVG; EA-TV


25 Okt 2011, 23:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
SERRE schreef:
En we gaan maar verder. Nu ook Eric Van Langenhove ontslagen!

Ik kreeg net de boodschap binnen via mail dat Eric Van Langenhove helemaal niet ontslagen is.
Ook zullen de trainingen op de jeugd morgen gewoon doorgaan.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Okt 2011, 23:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Ik heb echt geen zin meer om hierop te reageren.

_________________
Afbeelding


25 Okt 2011, 23:35
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:03
Berichten: 11
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Wat de trainingen betreft, dat kan ik je morgen weten te zeggen (dan is het normaalgezien training). En tot nu toe ga ik er vanuit dat het training zal zijn. Wat mijn woorden betreft aangaande wat er vrijdag gezegd is door Gerd (op de Zandberg), dat is echt gene zever!! En daarom zo belachelijk naar alle ouders toe. Als er effectief andere redenen zijn voor het ontslag, dat ze die dan in alle eerlijkheid en openheid zeggen!!


25 Okt 2011, 23:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Bram schreef:
SERRE schreef:
En we gaan maar verder. Nu ook Eric Van Langenhove ontslagen!

Ik kreeg net de boodschap binnen via mail dat Eric Van Langenhove helemaal niet ontslagen is.
Ook zullen de trainingen op de jeugd morgen gewoon doorgaan.


Erik is opzijgezet als coach van de beloften of hij een andere functie wil heeft hij nog niet beslist(dus hij is niet ontslagen) en de trainingen gaan idd nog altijd door.


25 Okt 2011, 23:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Aan alle stokers die de club willen ontwrichten :fuck:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


26 Okt 2011, 0:58
Scholier

Lid geworden op: 03 Aug 2006, 17:34
Berichten: 142
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Ouder schreef:
Zelf ben ik ouder van een jeugdspeler van E. Aalst.
Door het ontslag van de 3 jeugdcoördinatoren zijn er inderdaad heel veel ouders hun vertrouwen kwijt. De redenen van het ontslag van de 3 betreffende personen was immers lachwekkend:
- te weining doorstroming naar de 1ste ploeg toe (het gaat hier om jeugdcoördinatoren van spelertjes onder de 14 jaar !!)
- eigen initiatief om te onderzoeken of het mogelijk zou zijn om eigen fondsen te kunnen verwerven om de jeugdtrainers te kunnen betalen. Bij mijn weten nog altijd een nobel initiatief.

En dan hebben ze maar onmiddellijk gezorgd voor vervanging door 2 "alom gekende veteranen" terug binnen te halen. Twee mannen die het zinkende schip indertijd hebben verlaten ...
De ziel en de kwaliteit is weg. En mijn 475 EUR lidgeld is blijkbaar ook al lang in rook opgegaan ...

Beste vriend,degene die al twee maal als eerste het schip verlaten heeft is wel Guy De Smet,de eerste keer in 2001 en de tweede keer in 2006 omdat hij twee maand nog niet betaald werd.En dan spreken we nog niet over het over de balk gooien van geld tijdens de laatste drie jaar in de jeugdwerking.In 2005 was het lidgeld slechts 200 euro en vijf jaar later 475 euro ,in 2005 was er geld over en nu tekort.Waarom vallen jullie de mensen niet aan die het lidgeld opgesoupeerd hebben en dat is niet het huidig bestuur.En daar horen ook de drie coordinatoren bij.Veel blabla is er verkocht,en wat heeft het opgeleverd.Het personeelsbudget en andere kosten zijn een pak hoger dan in eerste klasse.Vlug een aparte VZW maken zodat men kan doen wat men wil zonder te beseffen dat er zonder een eerste ploeg er geen jeugdwerking zou zijn.


26 Okt 2011, 7:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
SERRE schreef:
Ik heb echt geen zin meer om hierop te reageren.


Eerst de kat de bel aanbinden door hier zelf een nieuwe topic te openen en dan uw staart intrekken? Chapeau Serre... Als je controversiële dingen post, moet je open staan dat er reactie op komt en niet gaan lopen als je in de vuurlijn komt te liggen. Ik moet zeggen dat al uw laatste posts hier heel positief waren... Je kan ook gewoon in tweede provinciale gaan kijken hé in Asse...

Hopelijk ben je door een of twee mensen binnen (of er nu buiten) een gehele jeugdwerking goed geïnformeerd geweest... En is het absoluut de moeite waard om hier een statement te komen maken...

Aan "Ouder" - ik snap dat het wel een schok zal zijn voor heel veel ouders, maar dat is het helaas steeds als er veranderingen zijn aan de top. Bepaalde mensen zullen teleurgesteld zijn, anderen zullen opnieuw de weg naar de Zandberg vinden... Zo gaat dat immers altijd...

Of Limpens - De Sadeleer het topduo zal zijn, daar heb ik ook mijn twijfels bij, maar ze hebben het schip wel niet verlaten hé toendertijd - ze werden ontslagen, toch wel een redelijke nuance. Bovendien is dit duo het laatste duo geweest dat er in geslaagd is iemand door te laten stromen naar de eerste ploeg die er ook een basiskracht is in geworden... Deden dat trouwens ook met de broertjes Spotbeen indertijd...

En toch even naar dat argument over de doorstroming - als al die jeugdcoördinatoren die nu ontslagen zijn, enkel bezig waren met de -14 jarigen, wie deed dan al de rest? Dat er geen jeugd doorstroomt naar de eerste ploeg sinds Ken Van Damme - wat gewoon een feit is - dat is dus niemands verantwoordelijkheid?? Trouwens, als het van onze Denkcel Opleidingen had afgehangen, had Ken nooit de eerste ploeg gehaald... Als je dan - zoals El Corredor aangeeft - toch wel een serieus kostenplaatje meetorst en je ziet amper resultaat naar uw eerste ploeg toe, dan weet je dat er bij besparingen naar alle geledingen zal worden gekeken...

Ik ga hier niemand verdedigen hé maar ik denk niet dat een bestuur zomaar de top van de jeugdwerking zal onthoofden voor de fun... Of het slim is geweest, dat zal moeten blijken... Maar als ouder zelf nu in paniek raken daar is niemand bij gebaat... Het "verdwenen" lidgeld is een issue uiteraard, maar wie is daar schuldig aan? Zoals Calimero terecht opmerkt - de prijs gaat de hoogte in, maar de return naar uw eerste ploeg - wat altijd het doel is van de investeringen - gaat er wel serieus op achteruit... Welke troeven kan je dan zelf nog in de schaal werpen?

Bovendien heeft, naar mijn bescheiden mening, het oprichten van een aparte VZW, enz. bitter weinig te maken met het sportieve, waar ze toch bevoegd voor waren... Als je uw bevoegdheden te buiten gaat, moet je achteraf ook niet komen klagen natuurlijk... Uw baas zal het ook niet graag hebben zeker dat je zijn zaken even komt regelen?

En bottomline: waarom was die aparte VZW nu plots wel nodig bijvoorbeeld? Omdat ze ook gehoord hadden van het financiële plaatje van de club in zijn geheel en er liever geen deel meer van uitmaakten? Of is het omdat ze schrik hadden om mee te moeten besparen? De jeugdwerking is van onschatbare waarde voor een club, vandaar ook de investering erin en het dito kostenplaatje. MAAR een jeugdwerking bestaat wel enkel bij de gratie van het eerste elftal - valt die weg, is er ook geen jeugd meer. Als je dan bovendien de laatste jaren amper uw eerste elftal hebt kunnen versterken met titularissen en de top van de jeugdwerking in tijden van crisis zelf aast op een aparte vzw - geef toe, dan heb je toch een heel zwakke positie ingenomen om vertrouwen van een nieuwe bewindsploeg te winnen...

Het rare is dat het nu lijkt alsof de eerste ploeg enkel heeft kunnen overleven door de jeugd - volgens mij zijn er wel tijden dat de enige overlevingskans van de jeugd geboden wordt door de eerste ploeg hoor... Hoeveel sterke spelertjes willen naar Aalst komen, mochten we achteraan in derde klasse bengelen?

Volgens mij had de Denkcel Opleidingen zich moeten blijven bezighouden met waar hun naam voor staat... Nu hebben ze volgens mij hun eigen ruiten ingegooid...


Laatst gewijzigd door DT op 26 Okt 2011, 7:30, 2 keer totaal gewijzigd.



26 Okt 2011, 7:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Als die ouders inderdaad zo dom zijn daar op in te gaan en een volledige verhaal maar van één kant willen horen, dan tekenen zij op deze manier de ondergang van onze club.

Ik schreef hier gisteren al dat het daar ferm koekenbak is en baseerde mij daarvoor op de gespierde taal van een ouder die al vertelde dat "de jeugd" het er niet ging bij laten want het was het bestuur dat met het geld gaan lopen was en de jeugd uitmelkt enzovoort enzovoort. Duidelijk maar informatie van één kant gekregen en geen zin in enige nuancering.

Het gevolg: een interne oorlog die volgens mij de redding van onze club helemaal hypothekeert. Niet verstandig, om het niet straffer uit te drukken.


26 Okt 2011, 7:25
Duivelke

Lid geworden op: 05 Jan 2006, 12:55
Berichten: 21
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Wat er ook van waar is, de grote dupe zijn de speler(tje)s :stom:

Feit is, mijn zoon heeft gisteren sms van trainer gekregen dat trainingen en match van aanstaande zaterdag afgelast zijn wegens interne problemen bij Eendracht Aalst.

Tot nader order ga ik er dus van uit dat dit bericht betrouwbaar is.

Enkele jaren geleden was het al erg gesteld toen er letterlijk geen bier meer uit de kraan vloeide op de Zandberg, nu gaat men nog een stapje verder en worden ook nog eens de jeugdspelers gegijzeld (n)


26 Okt 2011, 8:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Ik hoorde deze ochtend op de trein ook een ouder (die ik niet ken) er over praten. Zij zei ook dat de trainingen vandaag niet doorgaan en de matchen dit weekend ook niet. Alle spelers\ouders hadden deze ochtend een mail gekregen van de trainer. Er zou deze avond wel een algemene vergadering voor de ouders zijn.


26 Okt 2011, 8:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Ik dacht dat FC De Kampioenen d'ermee gestopt waren?


26 Okt 2011, 8:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 27


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst