Contract Ode Thompson verbroken - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Contract Ode Thompson verbroken 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Als ge eventueel ne jonge gast die niet te veel kost kunt halen/huren is dat het overwegen waard. Maar er zijn inderdaad meer belangrijke prioriteiten dan een extra speler halen.


04 Nov 2011, 13:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Smetje schreef:
Als ge eventueel ne jonge gast die niet te veel kost kunt halen/huren is dat het overwegen waard. Maar er zijn inderdaad meer belangrijke prioriteiten dan een extra speler halen.


nogmaals, ik zou dat persoonlijk een zeer ongelukkig signaal vinden...


04 Nov 2011, 13:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Smetje schreef:
Als ge eventueel ne jonge gast die niet te veel kost kunt halen/huren is dat het overwegen waard. Maar er zijn inderdaad meer belangrijke prioriteiten dan een extra speler halen.


Geeft dan iemand uit eigen jeugd een kans;)


04 Nov 2011, 13:57
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Iendrachter90 schreef:
Smetje schreef:
Als ge eventueel ne jonge gast die niet te veel kost kunt halen/huren is dat het overwegen waard. Maar er zijn inderdaad meer belangrijke prioriteiten dan een extra speler halen.


Geeft dan iemand uit eigen jeugd een kans;)


:juij: :juij: :juij: :juij:


04 Nov 2011, 13:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Iendrachter90 schreef:
Smetje schreef:
Als ge eventueel ne jonge gast die niet te veel kost kunt halen/huren is dat het overwegen waard. Maar er zijn inderdaad meer belangrijke prioriteiten dan een extra speler halen.


Geeft dan iemand uit eigen jeugd een kans;)


Nog beter natuurlijk. Maar is er iemand die hiervoor eventueel al in aanmerking komt?


04 Nov 2011, 14:00
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Stijn schreef:
Dani schreef:
Eindelijk !

Heeft echt niks aan ons ploeg bijgebracht.

Ik ben het wel niet eens met de stelling dat er niemand meer moet bijkomen ... als er maar één iemand van het trio Depoitre-Moreels-Crispijn geblesseerd geraakt, dan zitten we wel in de shit ... maar soit, daar zaten we ook met een Thompson.


Ik zie niet in waarom wij in de problemen zouden zitten als één van die drie eens geblesseerd is? Dan blijven er nog twee over. En we stellen er maximaal 2 tegelijk op.
Als je geen licentie haalt, DAN zit je in de shit. Als je dan weet wat zo een speler kost…

Mochten we er zondag in slagen van te winnen hebben we al 20 punten, met nog enkele matchen te gaan.
Stel dat je rond nieuwjaar kan keren met +/- 25 punten, dan moet je er toch in slagen van je (zelfs relatief rustig) te redden met de huidige kern.


Je hebt gelijk i.v.m. de licentie.

Maar een minimum van 4 aanvallers mag je wel hebben denk ik.
Als drie aanvallers in je kern hebt waarvan er eentje geblesseerd/geschorst is, dan heb je 0,0 wisselmogelijkheden.
Iemand van de jeugd een kans geven of misschien iemand huren tot eind dit seizoen.


04 Nov 2011, 14:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Dani schreef:
Stijn schreef:
Dani schreef:
Eindelijk !

Heeft echt niks aan ons ploeg bijgebracht.

Ik ben het wel niet eens met de stelling dat er niemand meer moet bijkomen ... als er maar één iemand van het trio Depoitre-Moreels-Crispijn geblesseerd geraakt, dan zitten we wel in de shit ... maar soit, daar zaten we ook met een Thompson.


Ik zie niet in waarom wij in de problemen zouden zitten als één van die drie eens geblesseerd is? Dan blijven er nog twee over. En we stellen er maximaal 2 tegelijk op.
Als je geen licentie haalt, DAN zit je in de shit. Als je dan weet wat zo een speler kost…

Mochten we er zondag in slagen van te winnen hebben we al 20 punten, met nog enkele matchen te gaan.
Stel dat je rond nieuwjaar kan keren met +/- 25 punten, dan moet je er toch in slagen van je (zelfs relatief rustig) te redden met de huidige kern.


Je hebt gelijk i.v.m. de licentie.

Maar een minimum van 4 aanvallers mag je wel hebben denk ik.
Als drie aanvallers in je kern hebt waarvan er eentje geblesseerd/geschorst is, dan heb je 0,0 wisselmogelijkheden.
Iemand van de jeugd een kans geven of misschien iemand huren tot eind dit seizoen.



Ons licentie zullen we wel halen,maar of we door de eerste controle gaan geraken is iets anders en is dat niet in orde dan moeten we zelfs niet aan transfers denken=>transferverbod


04 Nov 2011, 14:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Iendrachter90 schreef:
Ons licentie zullen we wel halen,maar of we door de eerste controle gaan geraken is iets anders en is dat niet in orde dan moeten we zelfs niet aan transfers denken=>transferverbod
Inderdaad, langs een kant zou ik dat zelfs niet erg vinden. Direkt de speculatie over transfers de kop ingedrukt, en ook het bestuur moet er zich dan niet mee bezig houden.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Nov 2011, 14:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Smetje schreef:
Iendrachter90 schreef:
Smetje schreef:
Als ge eventueel ne jonge gast die niet te veel kost kunt halen/huren is dat het overwegen waard. Maar er zijn inderdaad meer belangrijke prioriteiten dan een extra speler halen.


Geeft dan iemand uit eigen jeugd een kans;)


Nog beter natuurlijk. Maar is er iemand die hiervoor eventueel al in aanmerking komt?


Bwah, voor mij komt Joachim De Block toch in aanmerking. Speelde vorig jaar mee in de laatste match tegen Hoogstraten en heeft volgens mij wel enkele kwaliteiten om hem het stapje te laten wagen. Scoorde tweemaal met de reserven vorige week. Pas op, d'er is nog veel werk aan hé, maar is nog jong. Aan Thompson waren het verloren kosten geweest.

Soit, eerst de licentie halen zie.


04 Nov 2011, 15:03
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Smetje schreef:
Als ge eventueel ne jonge gast die niet te veel kost kunt halen/huren is dat het overwegen waard. Maar er zijn inderdaad meer belangrijke prioriteiten dan een extra speler halen.


Je zou nog kunnen verschieten van hoeveel ‘niet veel kosten’ in het voetbal uiteindelijk betekent. En een speler huren : die moet je ook betalen.
Ik zou trouwens niet weten welke spits zo gek zou zijn om te willen uitgeleend worden aan ons. Goed wetende dat als Depoitre, Moreels en Crispyn wat fit blijven, je amper speelkansen gaat krijgen.
Als er al zo iemand naar ons zou willen komen, zou ik daar eerder wantrouwig tegenoverstaan. Van veel carrièreplanning zou dat in elk geval niet getuigen.

Ik zou het een slecht signaal vinden, en een slechte beslissing.
Als je rond Nieuwjaar keert met +/- 25 punten, dan moet je in staat zijn van je te redden, zelfs met maar drie spitsen. De kans bestaat (al is ze wel zeer klein) dat dit punten gaat kosten, maar of we dan eindigen op plaats 10 of 14 maakt voor ons dit jaar niets uit. Financieel er door geraken, en ons sportief redden is het doel.


04 Nov 2011, 15:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
positief signaal. Ophoepelen dus! :EA:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


04 Nov 2011, 15:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
De spits speelde onder andere voor AA Gent, Standaard Wetteren, Harelbeke, Anderlecht, La Louvière, Westerlo, RBC Roosendaal, KV Oostende, Union SG, Lommel United, KMSK Deinze en KSV Roeselare.

Bij hoeveel ploegen kan je nu in godsnaam al gespeeld hebben zeg :crazy: :crazy: :crazy:


04 Nov 2011, 15:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
Romario schreef:
De spits speelde onder andere voor AA Gent, Standaard Wetteren, Harelbeke, Anderlecht, La Louvière, Westerlo, RBC Roosendaal, KV Oostende, Union SG, Lommel United, KMSK Deinze en KSV Roeselare.

Bij hoeveel ploegen kan je nu in godsnaam al gespeeld hebben zeg :crazy: :crazy: :crazy:


Opdracht aan Bartos: speelt er momenteel een speler in tweede klasse met meer ex-ploegen dan Thompson? :D


04 Nov 2011, 16:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
De Jean schreef:
Romario schreef:
De spits speelde onder andere voor AA Gent, Standaard Wetteren, Harelbeke, Anderlecht, La Louvière, Westerlo, RBC Roosendaal, KV Oostende, Union SG, Lommel United, KMSK Deinze en KSV Roeselare.

Bij hoeveel ploegen kan je nu in godsnaam al gespeeld hebben zeg :crazy: :crazy: :crazy:


Opdracht aan Bartos: speelt er momenteel een speler in tweede klasse met meer ex-ploegen dan Thompson? :D


Ik tel bij Ode Thompson maar liefst 14 ploegen in België. De enige waar ik zo meteen aan kan denken die in de buurt komt, is Glouftsis, daar tel ik 13 ploegen in België.


04 Nov 2011, 16:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Contract Ode Thompson verbroken
DT schreef:

Bwah, voor mij komt Joachim De Block toch in aanmerking. Speelde vorig jaar mee in de laatste match tegen Hoogstraten en heeft volgens mij wel enkele kwaliteiten om hem het stapje te laten wagen. Scoorde tweemaal met de reserven vorige week. Pas op, d'er is nog veel werk aan hé, maar is nog jong. Aan Thompson waren het verloren kosten geweest.

Soit, eerst de licentie halen zie.


Voila se,Joachim liet meer zien in Hoogstraten,dan wat (D) Ode Thompson hier heeft laten zien.
Ik zou ook geen spits meer aanwerven of huren,dat ze Joachim eens een kans geven.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


04 Nov 2011, 17:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst