Mini-Abonnementen | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Mini-Abonnementen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Mini-Abonnementen
Citeer:
Aangezien in de volgende weken en maanden voor een aantal wedstrijden de losse ticketprijs voor een staanplaats verhoogd zal worden, heeft het bestuur beslist alle supporters van vak K die nog geen abonnement hebben, de gelegenheid te bieden een mini-abonnement aan te kopen.

De prijs van dit voordelige mini-abonnement bedraagt 50 euro voor 4 wedstrijden:

-SC Eendracht Aalst – R. Antwerp FC op zondag 4 december 2011
-SC Eendracht Aalst – FC Brussels op vrijdag 17 februari 2012
-SC Eendracht Aalst – Sp. Charleroi op zondag 4 maart 2012
-SC Eendracht Aalst – DC Dender EH op zondag 29 april 2012

Bestellen kan vanaf nu.

Opgelet: er kan NIET besteld worden via e-mail, telefoon of op het secretariaat. Bestellingen zijn enkel geldig mits overschrijving van 50 euro per mini-abonnement op het rekeningnummer BE 44 6716 13085945

Vermeld bij uw overschrijving uw voornaam en naam + “mini-abonnement SC Eendracht Aalst”.

De dagen waarop u uw mini-abonnement zal kunnen afhalen, worden later via deze website bekendgemaakt. Afhalen zal enkel kunnen op vertoon van uw identiteitskaart.

Bron: eendracht-aalst.be

_________________
If you never try, you'll never know


15 Nov 2011, 13:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Bram schreef:
Citeer:
Aangezien in de volgende weken en maanden voor een aantal wedstrijden de losse ticketprijs voor een staanplaats verhoogd zal worden, heeft het bestuur beslist alle supporters van vak K die nog geen abonnement hebben, de gelegenheid te bieden een mini-abonnement aan te kopen.

De prijs van dit voordelige mini-abonnement bedraagt 50 euro voor 4 wedstrijden:

-SC Eendracht Aalst – R. Antwerp FC op zondag 4 december 2011
-SC Eendracht Aalst – FC Brussels op vrijdag 17 februari 2012
-SC Eendracht Aalst – Sp. Charleroi op zondag 4 maart 2012
-SC Eendracht Aalst – DC Dender EH op zondag 29 april 2012

Bestellen kan vanaf nu.

Opgelet: er kan NIET besteld worden via e-mail, telefoon of op het secretariaat. Bestellingen zijn enkel geldig mits overschrijving van 50 euro per mini-abonnement op het rekeningnummer BE 44 6716 13085945

Vermeld bij uw overschrijving uw voornaam en naam + “mini-abonnement SC Eendracht Aalst”.

De dagen waarop u uw mini-abonnement zal kunnen afhalen, worden later via deze website bekendgemaakt. Afhalen zal enkel kunnen op vertoon van uw identiteitskaart.

Bron: eendracht-aalst.be

Krijgt ge der nu het shorteken bij? :D

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


15 Nov 2011, 13:59
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Da's ook wel weer klantvriendelijk, enkel en alleen via overschrijving ...


15 Nov 2011, 13:59
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 13 Sep 2011, 20:20
Berichten: 15
Leeftijd: 39
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Zo kan niemand zeggen dat ze cash geld in hun zakken steken !


15 Nov 2011, 14:23
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Ik ben ook blij dat ik een abonnement heb.
Begin anders maar te rekenen of je in maart en april 2012 gaat kunnen komen kijken.
Als je dat mini-abo niet koopt, en je komt eens met twee niet-abonnees naar zo een wedstrijd, dan ben je al 40 euro kwijt aan tickets. Dat is toch veel geld.


15 Nov 2011, 16:20
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Mini-Abonnementen
edit


Laatst gewijzigd door Stijn op 15 Nov 2011, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Nov 2011, 16:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Tja, goed gezien van het bestuur om voor Kerst nog rap zo veel mogelijk geld op te halen, maar ik vind de spreiding van die wedstrijden ook een beetje ongelukkig. Ik moet dus vóór begin december weten of ik eind april naar die match ga komen zien?

Uiteindelijk moet ge maar 3 wedstrijden zien om 'winst' te halen uit uw mini-abonnement, maar toch. Hopelijk vinden ze bij het bestuur toch een manier om geld op te halen zonder de eigen supporters uit te melken.

Hopelijk beseffen ze ook dat ze hierdoor wel drie thuiswedstrijden met zo goed als geen inkomsten moeten incalculeren in 2012...


15 Nov 2011, 17:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Is ook enkel voor de staanplaatsen hé.
Als ge nu al weet dat ge maar 1 match kunt komen, dan pakt ge u die match een zitplaats hé. Het lijkt mij wel duidelijk dat ze de ploegen met veel bezoekers willen viseren. Ploegen waar wanneer wij ginder op bezoek gaan, ze ginder ook het geld uit onze zakken kloppen.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Nov 2011, 19:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Ik vind dit niet meer dan normaal... Op verplaatsing doen ze ons toch ook altijd meer betalen? Nu is het aans ons om dat met andere ploegen met een grote aanhang te doen! Voor ons verandert er (bij aankoop van dat mini-abbonement) toch niets?

We hebben dringend geld nodig, goede beslissing..

Just my 2 cents ;-)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Nov 2011, 20:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Mini-Abonnementen
hansken schreef:
Ik vind dit niet meer dan normaal... Op verplaatsing doen ze ons toch ook altijd meer betalen? Nu is het aans ons om dat met andere ploegen met een grote aanhang te doen! Voor ons verandert er (bij aankoop van dat mini-abbonement) toch niets?

We hebben dringend geld nodig, goede beslissing..
Just my 2 cents ;-)


:lol:
Ge zetj precies een regeringsonderhandelaar, die zen ook bezig om uit te pluizen op welke manier ze het meeste het geld uit de mensen hun zakken kunnen halen. :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Nov 2011, 20:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Njah, als gij da vind...

Kheb het in andere topic al is gezet, kga het niet nog is doen.. Tis gewoon mijn mening, no offence dude :angel:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


15 Nov 2011, 20:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Hugo schreef:
hansken schreef:
Ik vind dit niet meer dan normaal... Op verplaatsing doen ze ons toch ook altijd meer betalen? Nu is het aans ons om dat met andere ploegen met een grote aanhang te doen! Voor ons verandert er (bij aankoop van dat mini-abbonement) toch niets?

We hebben dringend geld nodig, goede beslissing..
Just my 2 cents ;-)


:lol:
Ge zetj precies een regeringsonderhandelaar, die zen ook bezig om uit te pluizen op welke manier ze het meeste het geld uit de mensen hun zakken kunnen halen. :x



zeg Hugoken, wat is nu in hemelsnaam het probleem zeg?

Luister, ik heb geen abonnement, en kan die vier wedstrijden zeker komen. Maar neem mij geen mini-abonnement. Ik betaal dan wel vier keer 20 euro, dat is dan (bovenop de tombolakaart en serie bongskes) mijn bijdrage om de club te "redden".

Als ik die 20 euro niet wil betalen, dan moet ik maar 50 euro overschrijven hé. Langs de ene kant lanceert ge hier de waanzinnigste voorstellen, maar als ge 1 euro teveel moet betalen, begint ge te zagen.


Mensen die geen begrip opbrengen voor dit mini-abonnement, dat is geen probleem, schrijf dan rustig 50 euro over en "het probleem" is opgelost .


15 Nov 2011, 20:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Bomber schreef:
Hugo heeft nu wel al zijn duit in het zakje gedaan hoor Corredorski ;)



dat weet ik ook wel ;)


15 Nov 2011, 20:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Mini-Abonnementen
hansken schreef:
Ik vind dit niet meer dan normaal... Op verplaatsing doen ze ons toch ook altijd meer betalen? Nu is het aans ons om dat met andere ploegen met een grote aanhang te doen! Voor ons verandert er (bij aankoop van dat mini-abbonement) toch niets?

We hebben dringend geld nodig, goede beslissing..

Just my 2 cents ;-)


volledig akkoord met dit standpunt.
We moeten echt stoppen met discussieren over "waarom gaat da financieel op een ander wel, en hier niet" als we constant blijven verwachten dat wij maar 10 euro inkom moeten betalen, en dat ze op pakweg antwerp en consoorten tussen de 15 en de 20 euro vragen.
Ik schets het nu wel heel zwart-wit, terwijl ik ook wel besef dat er genoeg andere zaken OOK verantwoordelijk zijn voor onze penibele situatie... maar wat haalt een reddingsactie uit, als ge via de reguliere kanalen u ni op scherp stelt.
Versta me niet verkeerd: voor ons is dat ook veel geld, he, zondag naar de voetbal gaan, maar als ge dan ziet welke regeling ze uitwerken naar de eigen supporters toe, is dat mini-abonnement iets waar ik me, gezien de situatie, kan in vinden, want er wordt niemand tot iets verplicht.

trouwens met de(r)gelijke kern aantreden in tweede IS nu eenmaal een duur affaire, laten we ons toch geen blaaskes wijsmaken he zeg.

het grote verschil tussen de besparingen uit de regering en die vanuit den Iendracht is trouwens dat er allicht van de besparingen vanuit de regering niet valt onderuit te komen... aan iedereen de keuze wat de besparingen vanuit den Iendracht betreft...


15 Nov 2011, 21:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Mini-Abonnementen
Voila dat worden dus 2 mini-abonneenten voor ons, waarom niet?
Blij dat we dat kunnen doen !!!
:EA: :EA: :EA:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


15 Nov 2011, 21:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst