Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 38 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 05 Dec 2011, 20:01
Berichten: 10
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
De indeling van de jeugdreeksen op basis van het verkregen label is een recente hervorming, ik denk dat we nu aan het tweede seizoen zijn. Dus nu al de link maken tussen de doorstroming en het label is te vroeg.


06 Dec 2011, 10:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
ik vind die druk die hier nu al vanuit de Zandberghoek gezet wordt sedert de exit vorige bestuur eigenlijk toch raar hoor. ik heb het misschien niet allemaal goed door of zo, maar mijn ellebogen zeggen mij vrij sterk dat er hier nogal wat 2de agenda's over en weer vliegen. In elk geval wordt er hier nogal veel over de fantastische jeugdwerking van de laatste jaren geklapt maar als de club het financieel moeilijk heeft vind ik het normaal dat ge naar uw uitgavenposten kijkt. en dan dreigen met 'al dat talent' dat zal wegstromen. tja, doet dan dan he. das geen doodsteek voor een club hoor. een faillissement wel. voorbeelden legio van jeugdspelers die dat trouwens wel eens gedaan hebben, en nadien terugvlogen naar het oude nest (eh Niels De Schutter, Claessen Davy, Cordier,... ).

en je m'excuses hein, maar dan is de jeugd ONDERGESCHIKT aan het algemeen belang van de club. ONDERGESCHIKT. punt. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


06 Dec 2011, 10:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Ik wil mij niet moeien in die hele bestuurskwestie, want ik weet niet welke kant ik moet kiezen. Ik weet niet eens meer wat de kanten zijn. Nieuw bestuur tegen oud bestuur? FDR tegen MM? Zandberg tegen eerste ploeg? El Corredor tegen SDC? :D

*zucht*


Wat ik wel wil zeggen is dat je de belangrijkheid van de jeugd niet mag onderschatten in tweede klasse, toch zeker niet in de toekomst. Hoe je het ook draait of keert, eigen jeugd in de eerste ploeg laten doorstromen kost heel vaak minder dan spelers van ergens anders aantrekken. Je loopt ook minder risico op een 'mislukking', wat bij een transfer wel altijd kan gebeuren.

Iedereen weet dat tweede klasse een financiële nachtmerrie is, en een kerkhof voor veel clubs. De enige inkomsten die je hebt zijn uw supporters en uw sponsors... Want als een speler vertrekt bij een tweedeklasser is het ofwel omdat hij niet voldoet, en dan geef je hem bij wijze van spreken een zak geld mee naar zijn nieuwe ploeg, ofwel dat hij zodanig goed is dat hij wordt weggepikt door een eersteklasser. En je moet niet gaan dromen dat je daar dan veel cash voor in de plaats krijgt. Twee pakskes chips en een oefenmatchke, dat misschien wel.

Niemand die van die voetbalmanager spellekes speelt hier? Letten jullie er daar dan ook niet op dat de transferbalans positief is?

Feit blijft wel dat we momenteel bij de eerste ploeg financieel al te diep zitten om nu alles op de jeugd te zetten. Dat label zullen we misschien kwijtgeraken, al wil ik het nog wel zien. Maar waar de jeugd ook eens aan moet denken is wat Van Damme en Potjes nu presteren. En wie van de eerste ploeg al een contract heeft voor volgend seizoen. Ik denk dat als de iets oudere jongens (en ouders) hun verstand gebruiken, ze wel zullen beseffen dat er in de nabije toekomst wel kansen moeten en zullen komen in de eerste ploeg.

Met een beetje pech (of geluk, 't is maar hoe je't bekijkt) moeten er na de winterstop misschien al een paar gaten ingevuld worden bij de A-kern.


06 Dec 2011, 11:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
vlinder schreef:
De indeling van de jeugdreeksen op basis van het verkregen label is een recente hervorming, ik denk dat we nu aan het tweede seizoen zijn. Dus nu al de link maken tussen de doorstroming en het label is te vroeg.


:plat: :plat: man man man te zot voor woorden.

als ze één ding goed kunnen op de zandberg is het veel blazé verkopen, en weinig de hand in eigen boezem steken ;)


06 Dec 2011, 13:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Still standing ! schreef:
ik vind die druk die hier nu al vanuit de Zandberghoek gezet wordt sedert de exit vorige bestuur eigenlijk toch raar hoor. ik heb het misschien niet allemaal goed door of zo, maar mijn ellebogen zeggen mij vrij sterk dat er hier nogal wat 2de agenda's over en weer vliegen. In elk geval wordt er hier nogal veel over de fantastische jeugdwerking van de laatste jaren geklapt maar als de club het financieel moeilijk heeft vind ik het normaal dat ge naar uw uitgavenposten kijkt. en dan dreigen met 'al dat talent' dat zal wegstromen. tja, doet dan dan he. das geen doodsteek voor een club hoor. een faillissement wel. voorbeelden legio van jeugdspelers die dat trouwens wel eens gedaan hebben, en nadien terugvlogen naar het oude nest (eh Niels De Schutter, Claessen Davy, Cordier,... ). en je m'excuses hein, maar dan is de jeugd ONDERGESCHIKT aan het algemeen belang van de club. ONDERGESCHIKT. punt. :cool:


100% akkoord met het vetgedrukte, de nagel op de kop!


06 Dec 2011, 13:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Zeg mannekes, da gaat hier nu al x bladzijden over die jeugdwerking...
Mij goed, maar kan die discussie aub worden verdergezet in de juiste rubriek ?

Deze rubriek is " gerucht- de roose komt terug" remember? :?


06 Dec 2011, 14:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
mamananeto schreef:
Zeg mannekes, da gaat hier nu al x bladzijden over die jeugdwerking...
Mij goed, maar kan die discussie aub worden verdergezet in de juiste rubriek ?

Deze rubriek is " gerucht- de roose komt terug" remember? :?


aaj have a kloe that there izz a link between dze tu of them. :D
maar je hebt wel gelijk.

_________________
may the FORCE be with you.


06 Dec 2011, 14:40
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 20 Nov 2011, 11:32
Berichten: 16
Leeftijd: 89
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Beste supporters,

Ik heb met aandacht het schrijven van de heer De Roose gelezen en moet zeggen dat hier de volledige waarheid bijna weergegeven is, op uitzondering dat de club bestuurd wordt door twee externe leden. Twee leden die noch financieel noch clubgebonden zijn. Daar komt nog bij dat er iemand bij is die 4500 € per maand verdiend. Laat de supporters maar opdraven voor de licentie!!! , zodat zij aan de melkkoe kunnen blijven hangen. Daarbij komt nog dat men de sponsoring weigert om de club gezond te maken en er samen voor te vechten. Nooit zal E.A. een sponsor vinden die de club een nieuwe elan wil geven , zonder dat eens een betrouwbaar bestuur aan het roer komt. Wie wil er in een circus meedraaien? Zakenlui hebben andere katten te geselen dan ruzie en problemen.Een zaak begrijp ik niet en dat is dat de heer Michel, nochtans een bekwaam persoon,zich laat leiden door dergelijke personen.

Beste supporters, het einde van de club nadert en misschien sneller dat u verwacht, al hoop ik dat mijn gedachtegang fout is.

Schiet niet op de schrijver, maar op diegene die onze club kapotmaken !


09 Dec 2011, 11:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Ja, volgende week mogen we wat verwachten en het zal spijtig genoeg héél slecht nieuws zijn. :cry:


09 Dec 2011, 11:17
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Sis schreef:
Beste supporters,

Ik heb met aandacht het schrijven van de heer De Roose gelezen en moet zeggen dat hier de volledige waarheid bijna weergegeven is, op uitzondering dat de club bestuurd wordt door twee externe leden. Twee leden die noch financieel noch clubgebonden zijn. Daar komt nog bij dat er iemand bij is die 4500 € per maand verdiend. Laat de supporters maar opdraven voor de licentie!!! , zodat zij aan de melkkoe kunnen blijven hangen. Daarbij komt nog dat men de sponsoring weigert om de club gezond te maken en er samen voor te vechten. Nooit zal E.A. een sponsor vinden die de club een nieuwe elan wil geven , zonder dat eens een betrouwbaar bestuur aan het roer komt. Wie wil er in een circus meedraaien? Zakenlui hebben andere katten te geselen dan ruzie en problemen.Een zaak begrijp ik niet en dat is dat de heer Michel, nochtans een bekwaam persoon,zich laat leiden door dergelijke personen.

Beste supporters, het einde van de club nadert en misschien sneller dat u verwacht, al hoop ik dat mijn gedachtegang fout is.

Schiet niet op de schrijver, maar op diegene die onze club kapotmaken !



Wel makkelijk om hier met een anonieme naam op de huidige manager te gaan schieten, en dan zeker zijn loon te publiceren. Als die effectief fulltime werkt op Eendracht Aalst, moet hij er toch voor vergoed worden ook zeker?

De kost van zo'n manager is allemaal relatief, je moet dat vergelijken met wat hij effectief opbrengt. De voorganger van onze manager werkte misschien voor veel minder, maar wat heeft hij gerealiseerd?


09 Dec 2011, 11:29
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Sis schreef:
Beste supporters,

Ik heb met aandacht het schrijven van de heer De Roose gelezen en moet zeggen dat hier de volledige waarheid bijna weergegeven is, op uitzondering dat de club bestuurd wordt door twee externe leden. Twee leden die noch financieel noch clubgebonden zijn. Daar komt nog bij dat er iemand bij is die 4500 € per maand verdiend. Laat de supporters maar opdraven voor de licentie!!! , zodat zij aan de melkkoe kunnen blijven hangen. Daarbij komt nog dat men de sponsoring weigert om de club gezond te maken en er samen voor te vechten. Nooit zal E.A. een sponsor vinden die de club een nieuwe elan wil geven , zonder dat eens een betrouwbaar bestuur aan het roer komt. Wie wil er in een circus meedraaien? Zakenlui hebben andere katten te geselen dan ruzie en problemen.Een zaak begrijp ik niet en dat is dat de heer Michel, nochtans een bekwaam persoon,zich laat leiden door dergelijke personen.

Beste supporters, het einde van de club nadert en misschien sneller dat u verwacht, al hoop ik dat mijn gedachtegang fout is.

Schiet niet op de schrijver, maar op diegene die onze club kapotmaken !


Er is maar één zaak waarheid en dat is dat niemand nog weet wat de waarheid is, wie het meest kan vertrouwd worden, wie het al dan niet goed meent met de club, …
Waar ik, en ik denk vele andere supporters serieus lak beginnen aan te hebben, zijn verklaringen zoals die van u.
Het gaat dan over mensen die dichtbij 1 van de 2 partijen staan (of bekend zijn bij, zo u wil), en dan hier, liefst anoniem en zich voordoend als echte eendrachters, diens kant van het verhaal komen vertellen / verdedigen / bevestigen.
Voor alle duidelijkheid : ik heb het niet over de al dan niet waarheid van je post, want die interesseert mij helemaal niet.


09 Dec 2011, 11:29
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
boer touch schreef:
Ja, volgende week mogen we wat verwachten en het zal spijtig genoeg héél slecht nieuws zijn. :cry:


en wie ben jij dan dat je al weet wat er gaat volgen????


09 Dec 2011, 11:36
Miniem

Lid geworden op: 18 Nov 2011, 16:34
Berichten: 41
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Sis schreef:
Beste supporters,

Ik heb met aandacht het schrijven van de heer De Roose gelezen en moet zeggen dat hier de volledige waarheid bijna weergegeven is, op uitzondering dat de club bestuurd wordt door twee externe leden. Twee leden die noch financieel noch clubgebonden zijn. Daar komt nog bij dat er iemand bij is die 4500 € per maand verdiend. Laat de supporters maar opdraven voor de licentie!!! , zodat zij aan de melkkoe kunnen blijven hangen. Daarbij komt nog dat men de sponsoring weigert om de club gezond te maken en er samen voor te vechten. Nooit zal E.A. een sponsor vinden die de club een nieuwe elan wil geven , zonder dat eens een betrouwbaar bestuur aan het roer komt. Wie wil er in een circus meedraaien? Zakenlui hebben andere katten te geselen dan ruzie en problemen.Een zaak begrijp ik niet en dat is dat de heer Michel, nochtans een bekwaam persoon,zich laat leiden door dergelijke personen.

Beste supporters, het einde van de club nadert en misschien sneller dat u verwacht, al hoop ik dat mijn gedachtegang fout is.

Schiet niet op de schrijver, maar op diegene die onze club kapotmaken !


Op diegene die club kapot maakt ? ;-)
dan sorry man , maar je bent een van de eersten op wie zou ik graag schieten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste Sis , werk je gratis misschien ??????
Of vind je dat mens mag 16 uren per dag werken met weekenden inbegrepen en daarvoor 0,0 € krijgen ????
Chapeau voor die mens dat hij nog komt werken !!!!

En je Sis is enorm ”optimistisch” ;-)
Geloof me alles bij de club zal in ORDE KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En binnen twee jaar zullen wij bij de eerste klasse zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:EA: :EA: :EA:


09 Dec 2011, 11:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Allei joep, Barcelona aaft eir vast den iejndracht komt eroan !

Van superlatieven gesproeken zeg, van de hel nor de zevensten hemel.

_________________
Proud member " den natten toeig"


09 Dec 2011, 12:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
BSV schreef:
Sis schreef:
Beste supporters,

Ik heb met aandacht het schrijven van de heer De Roose gelezen en moet zeggen dat hier de volledige waarheid bijna weergegeven is, op uitzondering dat de club bestuurd wordt door twee externe leden. Twee leden die noch financieel noch clubgebonden zijn. Daar komt nog bij dat er iemand bij is die 4500 € per maand verdiend. Laat de supporters maar opdraven voor de licentie!!! , zodat zij aan de melkkoe kunnen blijven hangen. Daarbij komt nog dat men de sponsoring weigert om de club gezond te maken en er samen voor te vechten. Nooit zal E.A. een sponsor vinden die de club een nieuwe elan wil geven , zonder dat eens een betrouwbaar bestuur aan het roer komt. Wie wil er in een circus meedraaien? Zakenlui hebben andere katten te geselen dan ruzie en problemen.Een zaak begrijp ik niet en dat is dat de heer Michel, nochtans een bekwaam persoon,zich laat leiden door dergelijke personen.

Beste supporters, het einde van de club nadert en misschien sneller dat u verwacht, al hoop ik dat mijn gedachtegang fout is.

Schiet niet op de schrijver, maar op diegene die onze club kapotmaken !


Op diegene die club kapot maakt ? ;-)
dan sorry man , maar je bent een van de eersten op wie zou ik graag schieten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste Sis , werk je gratis misschien ??????
Of vind je dat mens mag 16 uren per dag werken met weekenden inbegrepen en daarvoor 0,0 € krijgen ????
Chapeau voor die mens dat hij nog komt werken !!!!

En je Sis is enorm ”optimistisch” ;-)
Geloof me alles bij de club zal in ORDE KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En binnen twee jaar zullen wij bij de eerste klasse zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:EA: :EA: :EA:


ok, ik ben terug gerustgesteld.

Bedankt om ons dit te laten weten, Michel.


09 Dec 2011, 12:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst