Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 39 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
BSV schreef:
Geloof me alles bij de club zal in ORDE KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En binnen twee jaar zullen wij bij de eerste klasse zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:EA: :EA: :EA:


Ik weet niet of ik hiermee moet lachen of huilen.

Wat een waanzin kraam jij allemaal uit man. :crazy:


09 Dec 2011, 12:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
BSV schreef:
Sis schreef:
Beste supporters,

Ik heb met aandacht het schrijven van de heer De Roose gelezen en moet zeggen dat hier de volledige waarheid bijna weergegeven is, op uitzondering dat de club bestuurd wordt door twee externe leden. Twee leden die noch financieel noch clubgebonden zijn. Daar komt nog bij dat er iemand bij is die 4500 € per maand verdiend. Laat de supporters maar opdraven voor de licentie!!! , zodat zij aan de melkkoe kunnen blijven hangen. Daarbij komt nog dat men de sponsoring weigert om de club gezond te maken en er samen voor te vechten. Nooit zal E.A. een sponsor vinden die de club een nieuwe elan wil geven , zonder dat eens een betrouwbaar bestuur aan het roer komt. Wie wil er in een circus meedraaien? Zakenlui hebben andere katten te geselen dan ruzie en problemen.Een zaak begrijp ik niet en dat is dat de heer Michel, nochtans een bekwaam persoon,zich laat leiden door dergelijke personen.

Beste supporters, het einde van de club nadert en misschien sneller dat u verwacht, al hoop ik dat mijn gedachtegang fout is.

Schiet niet op de schrijver, maar op diegene die onze club kapotmaken !


Op diegene die club kapot maakt ? ;-)
dan sorry man , maar je bent een van de eersten op wie zou ik graag schieten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste Sis , werk je gratis misschien ??????
Of vind je dat mens mag 16 uren per dag werken met weekenden inbegrepen en daarvoor 0,0 € krijgen ????
Chapeau voor die mens dat hij nog komt werken !!!!

En je Sis is enorm ”optimistisch” ;-)
Geloof me alles bij de club zal in ORDE KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En binnen twee jaar zullen wij bij de eerste klasse zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:EA: :EA: :EA:

Er mag nog zo hard gewerkt worden, maar als er iemand is die in deze situatie echt 4500 euro verdient vind ik dat ronduit schandalig.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


09 Dec 2011, 12:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
josken1 schreef:
BSV schreef:
Sis schreef:
Beste supporters,

Ik heb met aandacht het schrijven van de heer De Roose gelezen en moet zeggen dat hier de volledige waarheid bijna weergegeven is, op uitzondering dat de club bestuurd wordt door twee externe leden. Twee leden die noch financieel noch clubgebonden zijn. Daar komt nog bij dat er iemand bij is die 4500 € per maand verdiend. Laat de supporters maar opdraven voor de licentie!!! , zodat zij aan de melkkoe kunnen blijven hangen. Daarbij komt nog dat men de sponsoring weigert om de club gezond te maken en er samen voor te vechten. Nooit zal E.A. een sponsor vinden die de club een nieuwe elan wil geven , zonder dat eens een betrouwbaar bestuur aan het roer komt. Wie wil er in een circus meedraaien? Zakenlui hebben andere katten te geselen dan ruzie en problemen.Een zaak begrijp ik niet en dat is dat de heer Michel, nochtans een bekwaam persoon,zich laat leiden door dergelijke personen.

Beste supporters, het einde van de club nadert en misschien sneller dat u verwacht, al hoop ik dat mijn gedachtegang fout is.

Schiet niet op de schrijver, maar op diegene die onze club kapotmaken !


Op diegene die club kapot maakt ? ;-)
dan sorry man , maar je bent een van de eersten op wie zou ik graag schieten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste Sis , werk je gratis misschien ??????
Of vind je dat mens mag 16 uren per dag werken met weekenden inbegrepen en daarvoor 0,0 € krijgen ????
Chapeau voor die mens dat hij nog komt werken !!!!

En je Sis is enorm ”optimistisch” ;-)
Geloof me alles bij de club zal in ORDE KOMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! En binnen twee jaar zullen wij bij de eerste klasse zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:EA: :EA: :EA:

Er mag nog zo hard gewerkt worden, maar als er iemand is die in deze situatie echt 4500 euro verdient vind ik dat ronduit schandalig.


Ronduit schandalig...

- Wat denk je dat Filipovic of Wouter Moreels hier elke maand verdienen?
- Dat zal een Bruto bedrag zijn, inclusief alle kosten die je hebt als je iemand in dit land tewerkstelt. Het zou mij dus verbazen indien hij netto meer dan 2.000 EUR zal ontvangen
- Zoals gezegd, die mens moet ook zijn brood verdienen hoor... Los van het feit of hij goed werk levert of niet (ik kan dat niet inschatten), capabele mensen moet je deftig vergoeden hoor...


09 Dec 2011, 12:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Als dat bruto is kan ik daar best mee leven hoor...


09 Dec 2011, 12:25
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 20 Nov 2011, 11:32
Berichten: 16
Leeftijd: 89
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Sorry, dit is netto + btw.

ik weet dat men mij wil doodschieten. Ik ben zo oud dat het eigenlijk geen zin meer heeft!


09 Dec 2011, 13:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Jean schreef:
boer touch schreef:
Ja, volgende week mogen we wat verwachten en het zal spijtig genoeg héél slecht nieuws zijn. :cry:


en wie ben jij dan dat je al weet wat er gaat volgen????


Weer zo een nietszeggende verklaring van iemand die interessant wil doen: ofwel zeg je wat je weet met bewijzen, ofwel ga je met je duiven spelen ! :fuck:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


09 Dec 2011, 13:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Sis schreef:
Sorry, dit is netto + btw.

ik weet dat men mij wil doodschieten. Ik ben zo oud dat het eigenlijk geen zin meer heeft!


Da's dan ne schone ceng zou ik zo zeggen zeg ik zo...


09 Dec 2011, 13:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Daarvoor pak ik toch niet uit zenne op factuurbasis.
Ik moest ook eerst eens slikken toen ik dat cijfer las. Maar een klein rekensommetje leerde mij al snel dat ik er absoluut niet jaloers op ben.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Dec 2011, 14:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


09 Dec 2011, 14:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Onderkroiper schreef:
Afbeelding



denkt er allemaal van wat ge wilt , maar ik vind dit echt een kans op "redding" of financiële inbreng op zijn minst , gemist..... spijtig en t is te hopen dat de overblijvers echt iets uit hun mouw schudden of t zal hunnen besten dag niet worden peizek.... :(


09 Dec 2011, 17:47
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Bram schreef:
Daarvoor pak ik toch niet uit zenne op factuurbasis.
Ik moest ook eerst eens slikken toen ik dat cijfer las. Maar een klein rekensommetje leerde mij al snel dat ik er absoluut niet jaloers op ben.


Hij factureert dus 4500 EUR, da's iets helemaal iets anders hé...

Hoeveel denkt ge dat iemand u kost wanneer ge hem fulltime aan 1500 netto laat werken, Sas??

Andermaal goedkope stemmingmakerij, proficiat (y)


09 Dec 2011, 18:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Jeroen schreef:
Bram schreef:
Daarvoor pak ik toch niet uit zenne op factuurbasis.
Ik moest ook eerst eens slikken toen ik dat cijfer las. Maar een klein rekensommetje leerde mij al snel dat ik er absoluut niet jaloers op ben.


Hij factureert dus 4500 EUR, da's iets helemaal iets anders hé...

Hoeveel denkt ge dat iemand u kost wanneer ge hem fulltime aan 1500 netto laat werken, Sas??

Andermaal goedkope stemmingmakerij, proficiat (y)


Niks nieuws hier in deze topics niewaar :wadde:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


09 Dec 2011, 18:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Sis schreef:
Sorry, dit is netto + btw.

ik weet dat men mij wil doodschieten. Ik ben zo oud dat het eigenlijk geen zin meer heeft!


Beste sis,

Ik lees hier “netto + btw”. Ik vermoed da jij dan de boekhouding van onze manager doet?

Als hij factureert uit een éénmanszaak of vennootschap zal hij buiten hetgeen hij “netto” factureert, ook nog kosten moeten maken hé. Vb. telefoon, auto, eten, en dergelijke. Dus van die 4.500 euro netto zullen er nog een pak kosten afgaan.

Dus voor ge hier bedragen post, efkes nadenken….


09 Dec 2011, 18:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
BVW schreef:
Jeroen schreef:
Bram schreef:
Daarvoor pak ik toch niet uit zenne op factuurbasis.
Ik moest ook eerst eens slikken toen ik dat cijfer las. Maar een klein rekensommetje leerde mij al snel dat ik er absoluut niet jaloers op ben.


Hij factureert dus 4500 EUR, da's iets helemaal iets anders hé...

Hoeveel denkt ge dat iemand u kost wanneer ge hem fulltime aan 1500 netto laat werken, Sas??

Andermaal goedkope stemmingmakerij, proficiat (y)


Niks nieuws hier in deze topics niewaar :wadde:


gans deze topic hier afdoen als enkel maar stemmingmakerij vind ik toch ook wat kort door de bocht...


09 Dec 2011, 20:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
El Corredor schreef:
BVW schreef:
Jeroen schreef:

Hij factureert dus 4500 EUR, da's iets helemaal iets anders hé...

Hoeveel denkt ge dat iemand u kost wanneer ge hem fulltime aan 1500 netto laat werken, Sas??

Andermaal goedkope stemmingmakerij, proficiat (y)


Niks nieuws hier in deze topics niewaar :wadde:


gans deze topic hier afdoen als enkel maar stemmingmakerij vind ik toch ook wat kort door de bocht...


tgohja, den enen al wa korter dan den anderen, zolang we nie van de weg geraken ist niks hé ;)

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


09 Dec 2011, 21:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst