Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27
Berichten: 61
Leeftijd: 49
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
mistral schreef:
sorry el corredor maar word hoog tijd dat je eens naar zandberg komt en een paar wetstrijden van de jeugd volgt!!!! Dan pas zal je begrijpen hoe hoog of laag het niveau van jeugdopleiding( was) en kun je mischien de bezordgdheid van de ouders, en ben er 100 procent zeker af ook van hun kinderen begrijpen. want wat daar nu gebeurd dat zie je alleen nog bij een met alle respect 4 de provincialer!gr papa van jeugdspeler


Indien het niveau te laag : veel te veel geld uitgegeven aan trainers en begeleiders ?? of ga ik ook te kort door de bocht ? Een paar maanden geleden waren het nog rellen over de coordinators die de laan uit werden gestuurd en was het niveau nog heel heel hoog volgens sommigen hier op het forum en nu zou het ineens veel veel veel te laag liggen ! Komaan hé mensen , we moeten met z'n allen proberen de club naar gezondere oorden te brengen maar pas eveneens jullie ingesteldheid aan ! Beide voetjes op de grond bij iedereen (zowel op de Zandberg als op het Forum als op den Iendracht )en opnieuw bouwen en verder werken aan het Nationaal Label en aan een gezonde toekomst voor onze beminde club !!

Ter uwer info : In 4de provenciale zijn (is) er ook club(s) met een Nationaal Label !!


05 Dec 2011, 23:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
vlinder schreef:
'k heb al 475 EURO lidgeld betaald. Maar als het label binnen is, wil ik nog wel wat centjes geven voor de licentie. En zo zijn er verschillende op de zandberg.


Aaaai nieje, ze zen dor weer met da lidgeld... Voor meer info in dat verband, lees de rubriek 'Chaos jeugdwerking" aub...

Feit is wel dat het daar goed gaat op de Zandberg precies... :hmm: Los van de dikkenekken en de wanna be Mourinhos/Messi's naast en op het veld, d'er gaat daar toch eens deftig werk van moeten worden gemaakt hoor voor de etterbuil echt gaat barsten...


05 Dec 2011, 23:39
Duivelke

Lid geworden op: 26 Okt 2011, 23:40
Berichten: 28
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
El Corredor schreef:
Free Bird schreef:
El Corredor schreef:

en ik vind dat ze op de zandberg hunnen dikke nek is op kant mogen zetten ...


Ik zou het wel leuker vinden als je eens inhoudelijk kunt reageren in plaats van een simpele oneliner. Het ging hier over een bepaald niveau dat jullie jeugdopleiding heeft behaald (volgens de parameters van de KBVB weliswaar), de gevolgen daarvan als je dat zou verliezen en het eenzijdig bekijken daaravan. Ik vermoed dat iedereen graag zijn eigen niveau behoudt of wil verbeteren? Of dat nu in de sportwereld, het privéleven, bedrijfswereld is...Wat dit te maken heeft met een dikke nek, dat ontgaat mij totaal.



eerst gaat er volgens jou een exodus aan jeugdspelers plaatsvinden en nadien zeg je dat het maar een minderheid is die zijn kans gaat krijgen op een ander.

die jeugdspelers zijn niet het probleem, het zijn de ouders en trainers die zich nogal groots voelen. die kinderen interesseert alleen tegen nen bal trappen, al diene zever die gij hier komt vertellen, veel minder.

Ik heb soms de indruk dat het middelpunt van het jeugdvoetbal, aan de Zandberg ligt...



Bon, de woorden "massa's jeugdspelers" waren een beetje verkeerd gekozen waarschijnlijk. Daarmee bedoel ik helemaal niet meer dan de helft, zelfs niet de helft van een ploeg. Maar als je 2 tot 4 spelers verliest per ploeg bijvoorbeeld en dit over een heel groot aantal ploegen (puur hypothetisch é), dan is dit voor mij toch wel al massa's want dit is een veel hoger gemiddelde dan normaal (zeker op nationaal niveau). Op regionaal niveau zie je soms eens een talentvol ploegje (maar ook daar geen hele opleiding) helemaal leeggeplukt worden (tot grote onvrede van die club dan) maar op nationaal niveau telt toch voornamelijk continuiteit.
Wat je daar zegt over die kinderen en dat het voor hen enkel gaat om op die bal te kunnen sjotten, tsjah...dat is echt wel een redenering uit de oude doos. Een redenering die je niet meer hoort in opleidingscentra voor trainers en dus niet enkel eigen is aan Zandberg zoals jij stelt. Clubs die het goed voorhebben met hun jeugd die redeneren niet op die manier. Die denken niet "zolang ze maar op die bal kunnen sjotten." Met alle respect, maar dat is de redenering van regionale clubs voor wie hun jeugd bijzaak is en er nergens mee naartoe willen.
Ik ontken trouwens helemaal niet dat voor een kind het belangrijkste is dat ze kunnen voetballen maar er zijn verschillende manieren waarop ze dit kunnen doen. Een kind heeft geen besef of hij goed begeleid wordt, er goed met hem gewerkt wordt, hij echt leert voetballen of er gewoon maar wat met hem wordt aangemodderd, hij goed gemotiveerd wordt,.. Dat is iets wat je als ouder in de hand hebt en kunt sturen maar niet als kind. Dat is trouwens niet alleen iets wat je in het voetbal ziet maar overal, ook in de keuze van scholen bijvoorbeeld. Het is enggeestig om te denken dat het in het voetbal enkel volstaat om alleen maar op die bal te kunnen trappen en samen te zijn met de vriendjes.


05 Dec 2011, 23:41
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Sep 2011, 20:29
Berichten: 10
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
op zandberg geen coordanitoren meer, de twee die aangesteld zijn al een twee tal weken weg !! niemand weet van iets.sommige ploegen moeten getraind worden door papa en opa van jeugdspelers geen trainers te vinden?geen kiné geen evaluaties niks er word zelfs met spelers en ouders bijna niet meer gecommuniseerd !het enige antwoord dat je hoort is da komt wel goed dan spreken we nog niet over labeling!het is ooit anders geweest en dan hoorde je niemand klagen niet de ouders en niet de jeugdspelers . dat bedoelde ik met niveau 4 de prov sorry maar ik denk dat het in elke club die wat niveau wil toch anders is.


05 Dec 2011, 23:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
mistral schreef:
op zandberg geen coordanitoren meer, de twee die aangesteld zijn al een twee tal weken weg !! niemand weet van iets.sommige ploegen moeten getraind worden door papa en opa van jeugdspelers geen trainers te vinden?geen kiné geen evaluaties niks er word zelfs met spelers en ouders bijna niet meer gecommuniseerd !het enige antwoord dat je hoort is da komt wel goed dan spreken we nog niet over labeling!het is ooit anders geweest en dan hoorde je niemand klagen niet de ouders en niet de jeugdspelers . dat bedoelde ik met niveau 4 de prov sorry maar ik denk dat het in elke club die wat niveau wil toch anders is.


Met alle respect, maar ik dacht dat er een nieuwe structuur op poten stond onder leiding van Luc Ledegen?? Misschien daar dan eens met jullie klachten langs gaan ipv hier jullie gram te willen halen? Ik denk immers niet dat wij supporters jullie problemen kunnen oplossen...

Pas op, ik begrijp jullie grieven wel en ik vind ook dat het daar echt eens gaat ontploffen als er niks veranderd, maar ik denk dat jullie verder zullen raken als je de jeugdvoorzitter even aanspreekt hierover...


05 Dec 2011, 23:54
Duivelke

Lid geworden op: 26 Okt 2011, 23:40
Berichten: 28
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
De Rosse schreef:
Free Bird schreef:
England4ever schreef:

Zever aja, ik moet ook 400 euro lidgeld betalen bij een andere "jeugdploeg" moet je daarom vertrekken bij het niet behalen van de licentie, zolang het kind zelf plezier heeft bij zijn ploeg en zijn vrienden dat vind ik nog altijd primeren!


Dat vind ik zeer naiëf van u. Respecteer die persoon zijn mening hierover en doe die niet af als zever. Er zullen zeker wel voldoende beweegredenen zijn om de club te verlaten. Vergeet niet als je uw nationaal label niet haalt, dat aan zowat al uw beste spelers (die sowieso opgevolgd worden door andere clubs) hun mouw getrokken wordt en velen de club verlaten. Dus los van het feit dat je al tegen tegenstanders van een lager niveau moet spelen (door een andere reeksindeling), zakt uw niveau nog eens extra door het verlies van massa's spelers, plus vele trainers die het nie zien zitten om op lager niveau te trainen die de club verlaten etcetera..
Als je uw nationaal label verliest, dan is dat met reden, dan is dat omwille van een kwaliteitsverlies. Als je als ouder de best mogelijke begeleiding wilt voor uw kind, dan ga je een zinkend schip verlaten. Ik vind dat eigenlijk redelijk normaal. Ieder kind moet op zijn eigen niveau spelen, anders stagneren die of leren die niet zoveel bij als ze hadden kunnen bijleren. Wat ben je ermee dat al die spelers zouden blijven maar ze op provinciaal niveau moeten spelen in plaats van nationaal en ze een heel seizoen lang alles kapot spelen en ze niks van uitdaging hebben omwille van het te lage niveau? Niks, dat is een "verloren" jaar. Mijn 2 centjes.


Dat het naief is van England4ever om zo te reageren ja en nee ! Dat men het beste wil voor zijn kinderen kan ik begrijpen maar meer en meer leven we in een wereld van geld en druk.
Kinderen kunnen geen kinderen meer zijn ! Ze worden vanaf de kleuterklassen reeds opgefokt! Iedereen wil het beste voor zijn kinderen,maar er zijn verschillende manieren om "het beste" voor je kind te bereiken !
Zie toch maar nu reeds onder ogen dat niet iedere speler op de zandberg ne ster-voetballer zal worden !
Ik heb in mijn voetbalcarriere gelukkig geen label meegemaakt ook al hebben ze dit in mijn vorige club nu ook maar pas op ; voor een kind kan dit dit zowel psychisch als mentaal zijn weerslag hebben.
De ondersteuning van de ouders is even belangrijk als deze van de trainers, vergeet dat niet ! Uw kind moet zelf kunnen beslissen wat hij wil en waar hij zich het best bij voelt !
Ik hoop dat men daar op de Zandberg ook rekening mee houdt. Ik pleit zowieso voor psycho- opvolging zowel voor de jeugd als 1ste ploeg !
Laat uw kind zelf beslissen waar hij zich het beste bij voelt! Voor U als ouder is het leuk omdat je bijna elke week tegen een grote club speelt;voor je kind kan dit anders liggen en dan is het aan U ouder om uw trots inte slikken en voor dat trapje lager te kiezen !
Er zijn beloftevolle spelers genoeg die vorig seizoen de club hebben verlaten en nu het mooie weer elders maken !
EA moet kiezen voor de jeugd en er moeten meer jeugdspelers doorgroeien naar de 1ste ploeg , maar dat is werk voor de trainers en begeleiders ! U kan enkel hopen dat uw zoon of dochter het tot
de 1ste ploeg gaat schoppen of met genoeg bagage EA kan verlaten en ander horizonten kan opzoeken !Natuurlijk het zal wel goed staan op ieders CV dat men opleiding genoten heeft bij EA !
Laat uw kind , kind zijn en probeer zoveel mogelijk te praten met uw kinderen dat ze uiteindelijk geen degout krijgen over de te hoge verwachtingen van U als ouder en van de club !





Ik heb geen kinderen hoor :).
Enfin, we zitten in de verkeerde topic eigenlijk. Juist nog even snel zeggen. Uiteraard heeft uw kind de eindbeslissing en 100% akkoord dat de ondersteuning van de ouders zeer belangrijk is (zelfs belangrijker dan die van de trainers). Maar clubs op hoog niveau houden ouders wel veel meer in het gareel (of trachten dit te doen) dan gewestelijke clubs. Ik zie genoeg regionale clubs en wat ik daar soms zie van gedrag en coaching van ouders, is echt schrijnend. Wat betreft die druk: mensen die weten waarmee ze bezig zijn, leggen geen druk op die kinderen (spelers) maar weten hen juist extra vertrouwen te geven. Zulke mensen ga je veel meer vinden bij deftige clubs dan bij gewestelijke clubs. Wat ouders doen en zeggen tegen hun kinderen buiten de club, daar heb je uiteraard weinig vat op. Ik weet dat er ook clubs met provinciaal label (nationaal niet denk ik hoor) in 4de provinciale zijn en ik vind dat een goede zaak. Alle respect daarvoor. Maar er is nog heel veel werk hoor, voetbalwereld is een pervers wereldje (bv. de exuberante winstpremies in 3de en 4de provinciale, die mogen ze ook eens aan banden leggen, al de kleine clubs verdwijnen omdat ze niet meer kunnen overleven) :).


05 Dec 2011, 23:58
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Sep 2011, 20:29
Berichten: 10
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
die mensen van nieuw jeugd bestuur hebben al veel klaar maar wachten op AV om verder te kunnen werken we hebben allemaal hetzelfde probleem denk ik en dat is zo snel mogelijk een AV . Daar draait het om iedereen verliest kostbare tijd zowel supporters ouders enz iedereen die bij den eendracht hoort !


06 Dec 2011, 0:02
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27
Berichten: 61
Leeftijd: 49
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Free Bird schreef:
De Rosse schreef:
Free Bird schreef:

Dat vind ik zeer naiëf van u. Respecteer die persoon zijn mening hierover en doe die niet af als zever. Er zullen zeker wel voldoende beweegredenen zijn om de club te verlaten. Vergeet niet als je uw nationaal label niet haalt, dat aan zowat al uw beste spelers (die sowieso opgevolgd worden door andere clubs) hun mouw getrokken wordt en velen de club verlaten. Dus los van het feit dat je al tegen tegenstanders van een lager niveau moet spelen (door een andere reeksindeling), zakt uw niveau nog eens extra door het verlies van massa's spelers, plus vele trainers die het nie zien zitten om op lager niveau te trainen die de club verlaten etcetera..
Als je uw nationaal label verliest, dan is dat met reden, dan is dat omwille van een kwaliteitsverlies. Als je als ouder de best mogelijke begeleiding wilt voor uw kind, dan ga je een zinkend schip verlaten. Ik vind dat eigenlijk redelijk normaal. Ieder kind moet op zijn eigen niveau spelen, anders stagneren die of leren die niet zoveel bij als ze hadden kunnen bijleren. Wat ben je ermee dat al die spelers zouden blijven maar ze op provinciaal niveau moeten spelen in plaats van nationaal en ze een heel seizoen lang alles kapot spelen en ze niks van uitdaging hebben omwille van het te lage niveau? Niks, dat is een "verloren" jaar. Mijn 2 centjes.


Dat het naief is van England4ever om zo te reageren ja en nee ! Dat men het beste wil voor zijn kinderen kan ik begrijpen maar meer en meer leven we in een wereld van geld en druk.
Kinderen kunnen geen kinderen meer zijn ! Ze worden vanaf de kleuterklassen reeds opgefokt! Iedereen wil het beste voor zijn kinderen,maar er zijn verschillende manieren om "het beste" voor je kind te bereiken !
Zie toch maar nu reeds onder ogen dat niet iedere speler op de zandberg ne ster-voetballer zal worden !
Ik heb in mijn voetbalcarriere gelukkig geen label meegemaakt ook al hebben ze dit in mijn vorige club nu ook maar pas op ; voor een kind kan dit dit zowel psychisch als mentaal zijn weerslag hebben.
De ondersteuning van de ouders is even belangrijk als deze van de trainers, vergeet dat niet ! Uw kind moet zelf kunnen beslissen wat hij wil en waar hij zich het best bij voelt !
Ik hoop dat men daar op de Zandberg ook rekening mee houdt. Ik pleit zowieso voor psycho- opvolging zowel voor de jeugd als 1ste ploeg !
Laat uw kind zelf beslissen waar hij zich het beste bij voelt! Voor U als ouder is het leuk omdat je bijna elke week tegen een grote club speelt;voor je kind kan dit anders liggen en dan is het aan U ouder om uw trots inte slikken en voor dat trapje lager te kiezen !
Er zijn beloftevolle spelers genoeg die vorig seizoen de club hebben verlaten en nu het mooie weer elders maken !
EA moet kiezen voor de jeugd en er moeten meer jeugdspelers doorgroeien naar de 1ste ploeg , maar dat is werk voor de trainers en begeleiders ! U kan enkel hopen dat uw zoon of dochter het tot
de 1ste ploeg gaat schoppen of met genoeg bagage EA kan verlaten en ander horizonten kan opzoeken !Natuurlijk het zal wel goed staan op ieders CV dat men opleiding genoten heeft bij EA !
Laat uw kind , kind zijn en probeer zoveel mogelijk te praten met uw kinderen dat ze uiteindelijk geen degout krijgen over de te hoge verwachtingen van U als ouder en van de club !





Ik heb geen kinderen hoor :).
Enfin, we zitten in de verkeerde topic eigenlijk. Juist nog even snel zeggen. Uiteraard heeft uw kind de eindbeslissing en 100% akkoord dat de ondersteuning van de ouders zeer belangrijk is (zelfs belangrijker dan die van de trainers). Maar clubs op hoog niveau houden ouders wel veel meer in het gareel (of trachten dit te doen) dan gewestelijke clubs. Ik zie genoeg regionale clubs en wat ik daar soms zie van gedrag en coaching van ouders, is echt schrijnend. Wat betreft die druk: mensen die weten waarmee ze bezig zijn, leggen geen druk op die kinderen (spelers) maar weten hen juist extra vertrouwen te geven. Zulke mensen ga je veel meer vinden bij deftige clubs dan bij gewestelijke clubs. Wat ouders doen en zeggen tegen hun kinderen buiten de club, daar heb je uiteraard weinig vat op. Ik weet dat er ook clubs met provinciaal label (nationaal niet denk ik hoor) in 4de provinciale zijn en ik vind dat een goede zaak. Alle respect daarvoor. Maar er is nog heel veel werk hoor, voetbalwereld is een pervers wereldje (bv. de exuberante winstpremies in 3de en 4de provinciale, die mogen ze ook eens aan banden leggen, al de kleine clubs verdwijnen omdat ze niet meer kunnen overleven) :).


Volledig mee eens ! Alléé tot in de juiste Topic !


06 Dec 2011, 0:05
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27
Berichten: 61
Leeftijd: 49
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
mistral schreef:
die mensen van nieuw jeugd bestuur hebben al veel klaar maar wachten op AV om verder te kunnen werken we hebben allemaal hetzelfde probleem denk ik en dat is zo snel mogelijk een AV . Daar draait het om iedereen verliest kostbare tijd zowel supporters ouders enz iedereen die bij den eendracht hoort !


Even wachten tot 17 december !


06 Dec 2011, 0:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
El Corredor schreef:
parol schreef:
Er wordt hier vergeten dat ik onmiddellijk akkoord ging om een AV samen te roepen maar niet op 6 december (deze datum lag trouwens vroeger dan de vereiste 8 dagen). In het hierboven aangehaalde artikel van de statuten staat niet dat de leden van de AV de datum van de AV kunnen bepalen. Er staat duidelijk dat het bestuur dit moet doen.Ik heb 17 december voorgesteld omdat er op 12 december een tussentijdse controle van de licentiecommissie zal plaats vinden en de voorbereiding in alle rust moet kunnen geschieden. Verschillende leden van de AV hebben via mail gereageerd dat ze geen probleem hebben met de door mij vooropgestelde datum. Op deze AV zullen zowel het herstelplan van het bestuur als dit van FDR worden besproken.


in de statuten staat ook dat niet één man de club mag leiden...


(y)


06 Dec 2011, 0:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
DT schreef:
vlinder schreef:
'k heb al 475 EURO lidgeld betaald. Maar als het label binnen is, wil ik nog wel wat centjes geven voor de licentie. En zo zijn er verschillende op de zandberg.


Aaaai nieje, ze zen dor weer met da lidgeld... Voor meer info in dat verband, lees de rubriek 'Chaos jeugdwerking" aub...

Feit is wel dat het daar goed gaat op de Zandberg precies... :hmm: Los van de dikkenekken en de wanna be Mourinhos/Messi's naast en op het veld, d'er gaat daar toch eens deftig werk van moeten worden gemaakt hoor voor de etterbuil echt gaat barsten...
héhé (y)

_________________
If you never try, you'll never know


06 Dec 2011, 0:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Label, Dexia Foot Pass, ITEA, 475 euro lidgeld, jeugdcoördinatoren, kwaliteit boven kwantiteit...allemaal goed en wel, maar wat heeft dat ons de laatste jaren al opgebracht ?!

Dat lidgeld lijkt mij het enige positieve aan de zaak te zijn. Voor de rest veel geblaat en weinig wol, vind ik.


06 Dec 2011, 9:03
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Een jeugdwerking moet nu ook wel niet persé geld opbrengen hé... Je moet als objectief altijd hebben om een goede doorstroming naar de eerste ploeg te bewerkstelligen, maar de jeugd als een "inkomstenpost" zien is toch ook verkeerd.


06 Dec 2011, 9:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Ik denk dat elfahem eerder bedoeld dat we de laatste jaren geen noemenswaardige doorstroom naar de eerste ploeg meer gehad hebben. Je jeugdwerking moet inderdaad geen geld opbrengen, maar ik denk dat één van de grootste bedoelingen van een jeugdwerking toch doorstroming naar de eerste ploeg is... En daar gaat het helemaal fout, ondanks dat label...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


06 Dec 2011, 9:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Vicky schreef:
Ik denk dat elfahem eerder bedoeld dat we de laatste jaren geen noemenswaardige doorstroom naar de eerste ploeg meer gehad hebben. Je jeugdwerking moet inderdaad geen geld opbrengen, maar ik denk dat één van de grootste bedoelingen van een jeugdwerking toch doorstroming naar de eerste ploeg is... En daar gaat het helemaal fout, ondanks dat label...


Inderdaad. Wat is het verschil tussen de jeugdwerking van FC Wies en die van EA als er geen doorstroming is? De 475 euro, en daar houdt het op. Er is een tijd van zaaien en een tijd van oogsten, maar je kan niet blijven zaaien. De vraag is of het sop de kool wel waard is. Misschien moeten we wel terug naar de basics.


06 Dec 2011, 9:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 40


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Xafir en 78 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst