Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Goed bezig...

Ze kunnen in de gazet trouwens goed rekenen, 3.000 EUR is één tiende van het benodigde bedrag? :-)


17 Nov 2011, 12:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Jeroen schreef:
Goed bezig...

Ze kunnen in de gazet trouwens goed rekenen, 3.000 EUR is één tiende van het benodigde bedrag? :-)


Dan staan we er uiteindelijk nog zo slecht niet voor :) .


17 Nov 2011, 12:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Dat is toch echt om van te wenen. Journalistiek van de bovenste plank. Waar is de tijd dat ge nog twee betrouwbare bronnen nodig had vooraleer ge iets in de gazet kon zetten...


17 Nov 2011, 12:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
DT schreef:
waly 2 schreef:
Steunactie staat op 3335 euro, verruiming in bestuur op komstDe steunactie van de Eendracht Aalst supporters staat op ruim 3000 euro. Dat is een groot bedrag maar amper een tiende van wat de club snel op tafel moet leggen om een licentie te bekomen voor een extra seizoen tweede klasse. Ondertussen is er ook binnenbestuurskringen opnieuw beweging. Volgsn de site iendracht.be keert misschien wel bestuurslid Frank De Roose terug. De zaakvoerder was na De Dijcker één van de belangrijkste sponsors maar werd na de onenigheden in het bestuur ook aan de deur gezet. De Roose heeft alvast een reddingsplan op tafel gelegd. Door tegenstanders is hij de voorbije weken nogal negatief in het daglicht gezet. Bij de start van de competitie werd hij aan de kant gezet ook al had hij zicht op de financiële lekken binnen de club. Wordt dus vervolgd. Eendracht speelt nu zondag thuis tegen leider Eupen.


Voilà, wa heb ik gezegd gisteren... Hopelijk zijn de klokkenluiders hier opnieuw zeer tevreden :hmm:
Ik peis echt dat wij de enigste club ter wereld zijn waar een klein deel van de supporters zelf de vuile was buitenhangt en daardoor de club nog wat sneller de dieperik injaagt... Merci gasten!!!



Nu niet overdrijven ook hé, ik denk dat iedereen wel al wist dat zo'n scenario er zat aan te komen :hmm: (is zelfs vernoemd geweest op hun befaamde "persconferentie" dat ze nog met oude bestuursleden aan het praten waren, en zelfs toen ging de naam van Frank al rond. Dat ze op den iendracht niet in stilte kunnen werken en eens kordaat en krachtig naar buiten kunnen komen met iets voed enkel zulke geruchten. En of dienen journalist dat nu hoort tijdens de match, in den dugout opvangt of hij leest het hier is hetzelfde hé.

Den eerste post van dat topic hier is mss verkeerd verwoord en heeft een duidelijke anti de roose klank maar er staat niets in dat geen waar is hé. Ze zijn er effectief mee aan het praten.

Het zijn niet de mensen die die zaken naar buiten brengen die de slechterikken zijn, het zijn de mensen die meewerken aan zo'n zaken! Als ge in een bestuur van 3 man nog geen zelfde agenda kunt houden ... tja :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


17 Nov 2011, 12:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Volledig eens met Gaskonijn!

@DT, we zullen het forum hier terug beginnen censureren, dan zullen dergelijke artikels niet meer verschijnen :hmm:
Dat FDR wil terugkomen, is een publiek geheim. En op een vrij forum moet ge daar uw mening over mogen geven. En die mening is niet bij iedereen zo positief ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


17 Nov 2011, 13:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Bartos schreef:
Hugo schreef:
:lol:
Ze hebben supportersvergaderingen gehouden en wat was het resultaat, precies of ze in hun kaarten gaan laten kijken, met cijfers kan je goochelen nietwaar.
Verder sta ik volledig achter de actie en zoals ik voor de zoveelste keer post het liefst met als resultaat een vertegenwoordiger van de supporters in het bestuur en dat is voor mij voldoende Bartos.
Misschien kunnen ze desnoods op een groot scherm bij iedere thuiswedstrijd de stand van de boekhouding laten zien, voor mij niet gelaten. :hmm:


Ik zeg niet dat ze op elke moment de stand van de boekhouding moeten laten zien hé, maar zeggen dat we geen zaken hebben met wie er in het bestuur komt of met de financiën is toch een groot verschil. Wat is het nut dan van een vertegenwoordiger van de supporters als we er toch allemaal geen zaken mee hebben?
Ze hoeven voor mij echt niet alle cijferkes op elk moment beschikbaar te maken voor iedereen hoor, maar na de wantoestanden die er in het verleden gebeurd zijn, lijkt me dat een minimum aan controle door de supporters toch echt wel aangewezen is.


Ok Bartos, ghetj geloik.. :whistle: . as geir mor me moin boekhaaving ni moeijt, ten kaan ik er mee leiven. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Nov 2011, 13:34
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Moest er nu een gerucht zijn dat Orlans terugkomt....
Direct 100 paginas op het forum.


17 Nov 2011, 14:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
da ze nu eens ne sponsor zouden vinden die 1 euro per bericht dat in deze geruchtentopic geplaatst word zou geven aan eendracht , 't 300.000euro-probleem zal rap opgelost zijn peizek..... :D


17 Nov 2011, 16:58
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Onderkroiper schreef:
tweezak schreef:
HOU ALLEMAAL U GELD VAST !
DE ROOSE EN DEN NEST PAKKEN MORGEN TERUG OVER


Ik moet dringend meespelen met Euromillions, want kijk eens wat ik tijdens de match tegen Wetteren in beeld bracht :wow:

Er staan wel drie nesten op maar ja snap je het plaatje :D

Afbeelding


Eksternesten, misschien een tip voor Hansken, als je geen hoogtevrees hebt natuurlijk. :lol:

De ekster is hoe dan ook een prachtige vogel

Deze vogel heeft een slechte reputatie omdat hij steelt en vogelnesten uitmoordt. De ekster pikt bijna altijd eerst de ogen van haar slachtoffertjes uit.
Misschien heeft dat pikgedrag te maken met haar aangeboren interesse voor alles wat blinkt.
Het stelen van juwelen zit haar blijkbaar in de genen.
:wow:

Miljaarde, godweet wa zit er ni in die nesten? :wadde:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Nov 2011, 21:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
tweezak schreef:
HOU ALLEMAAL U GELD VAST !
DE ROOSE EN DEN NEST PAKKEN MORGEN TERUG OVER


Ik moet dringend meespelen met Euromillions, want kijk eens wat ik tijdens de match tegen Wetteren in beeld bracht :wow:

Er staan wel drie nesten op maar ja snap je het plaatje :D

Afbeelding


Eksternesten, misschien een tip voor Hansken, als je geen hoogtevrees hebt natuurlijk. :lol:

De ekster is hoe dan ook een prachtige vogel

Deze vogel heeft een slechte reputatie omdat hij steelt en vogelnesten uitmoordt. De ekster pikt bijna altijd eerst de ogen van haar slachtoffertjes uit.
Misschien heeft dat pikgedrag te maken met haar aangeboren interesse voor alles wat blinkt.
Het stelen van juwelen zit haar blijkbaar in de genen.
:wow:

Miljaarde, godweet wa zit er ni in die nesten? :wadde:


De laatste tijd regelmatig gesignaleerd in Knokke :D


17 Nov 2011, 22:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Gaskonijn schreef:
DT schreef:
waly 2 schreef:
Steunactie staat op 3335 euro, verruiming in bestuur op komstDe steunactie van de Eendracht Aalst supporters staat op ruim 3000 euro. Dat is een groot bedrag maar amper een tiende van wat de club snel op tafel moet leggen om een licentie te bekomen voor een extra seizoen tweede klasse. Ondertussen is er ook binnenbestuurskringen opnieuw beweging. Volgsn de site iendracht.be keert misschien wel bestuurslid Frank De Roose terug. De zaakvoerder was na De Dijcker één van de belangrijkste sponsors maar werd na de onenigheden in het bestuur ook aan de deur gezet. De Roose heeft alvast een reddingsplan op tafel gelegd. Door tegenstanders is hij de voorbije weken nogal negatief in het daglicht gezet. Bij de start van de competitie werd hij aan de kant gezet ook al had hij zicht op de financiële lekken binnen de club. Wordt dus vervolgd. Eendracht speelt nu zondag thuis tegen leider Eupen.


Voilà, wa heb ik gezegd gisteren... Hopelijk zijn de klokkenluiders hier opnieuw zeer tevreden :hmm:
Ik peis echt dat wij de enigste club ter wereld zijn waar een klein deel van de supporters zelf de vuile was buitenhangt en daardoor de club nog wat sneller de dieperik injaagt... Merci gasten!!!



Nu niet overdrijven ook hé, ik denk dat iedereen wel al wist dat zo'n scenario er zat aan te komen :hmm: (is zelfs vernoemd geweest op hun befaamde "persconferentie" dat ze nog met oude bestuursleden aan het praten waren, en zelfs toen ging de naam van Frank al rond. Dat ze op den iendracht niet in stilte kunnen werken en eens kordaat en krachtig naar buiten kunnen komen met iets voed enkel zulke geruchten. En of dienen journalist dat nu hoort tijdens de match, in den dugout opvangt of hij leest het hier is hetzelfde hé.

Den eerste post van dat topic hier is mss verkeerd verwoord en heeft een duidelijke anti de roose klank maar er staat niets in dat geen waar is hé. Ze zijn er effectief mee aan het praten.

Het zijn niet de mensen die die zaken naar buiten brengen die de slechterikken zijn, het zijn de mensen die meewerken aan zo'n zaken! Als ge in een bestuur van 3 man nog geen zelfde agenda kunt houden ... tja :hmm:



ik sluit mij aan bij de post van Gaskonijn en Bartos (zijnen post op die zever van Hugo).

ik vrees dat we weer vertrokken zijn voor een rondje ontslagen, en nieuwkomers. En tis zoals Gaskonijn zegt, als ge in een bestuur van 3 man nog geen dezelfde agenda kunt houden, is het ver gekomen. En wat agenda's betreft, ik denk dat er de laatste maanden een aantal een dubbele agenda gehad hebben...


17 Nov 2011, 23:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Zou er nog geen nieuws zijn over de Frankie :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Nov 2011, 23:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
El Corredor schreef:
Gaskonijn schreef:
DT schreef:

Voilà, wa heb ik gezegd gisteren... Hopelijk zijn de klokkenluiders hier opnieuw zeer tevreden :hmm:
Ik peis echt dat wij de enigste club ter wereld zijn waar een klein deel van de supporters zelf de vuile was buitenhangt en daardoor de club nog wat sneller de dieperik injaagt... Merci gasten!!!



Nu niet overdrijven ook hé, ik denk dat iedereen wel al wist dat zo'n scenario er zat aan te komen :hmm: (is zelfs vernoemd geweest op hun befaamde "persconferentie" dat ze nog met oude bestuursleden aan het praten waren, en zelfs toen ging de naam van Frank al rond. Dat ze op den iendracht niet in stilte kunnen werken en eens kordaat en krachtig naar buiten kunnen komen met iets voed enkel zulke geruchten. En of dienen journalist dat nu hoort tijdens de match, in den dugout opvangt of hij leest het hier is hetzelfde hé.

Den eerste post van dat topic hier is mss verkeerd verwoord en heeft een duidelijke anti de roose klank maar er staat niets in dat geen waar is hé. Ze zijn er effectief mee aan het praten.

Het zijn niet de mensen die die zaken naar buiten brengen die de slechterikken zijn, het zijn de mensen die meewerken aan zo'n zaken! Als ge in een bestuur van 3 man nog geen zelfde agenda kunt houden ... tja :hmm:



ik sluit mij aan bij de post van Gaskonijn en Bartos (zijnen post op die zever van Hugo).

ik vrees dat we weer vertrokken zijn voor een rondje ontslagen, en nieuwkomers. En tis zoals Gaskonijn zegt, als ge in een bestuur van 3 man nog geen dezelfde agenda kunt houden, is het ver gekomen. En wat agenda's betreft, ik denk dat er de laatste maanden een aantal een dubbele agenda gehad hebben...


:kont: :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Nov 2011, 23:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Een voorstel ingediend door Frank De Roose werd gisteren op de bestuursvergadering verworpen.

_________________
If you never try, you'll never know


18 Nov 2011, 10:59
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Bram schreef:
Een voorstel ingediend door Frank De Roose werd gisteren op de bestuursvergadering verworpen.


Niet dat ik hier FDR ga verdedigen maar hij heeft tenminste een voorstel (reddingsplan vermoed ik) ingediend.
Is het volledig verworpen of zijn er punten die moeten bijgeschaafd worden?
Als actiecomité moet men, denk ik, toch inzage krijgen van dit voorstel?

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Nov 2011, 11:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 40


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 196 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst