Middelvinger van Bob Cousin | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Middelvinger van Bob Cousin 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 16:20
Berichten: 1
Bericht Middelvinger van Bob Cousin
Hoewel Bob Cousin vandaag best een heel behoorlijke match speelde, heeft zijn gedrag op een bepaald moment in de tweede helft mij zeer, zeer zwaar teleurgesteld. Om God weet welke reden vond Mr. Cousin het nodig om het gekende gebaar met de middelvinger te maken naar een trouwe Iendracht-supporter van meer dan 70 jaar en dit volgens mij zonder gegronde reden (er was enkel kritiek op 1 slecht gegeven pass). Supporters die in de zittribune F of E zaten moeten dit eveneens gezien hebben.

Ik vind dit Iendracht-onwaardig en als dit de manier is waarop de spelers denken met de supporters te moeten omgaan dan is het triestig gesteld...


20 Nov 2011, 22:52
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Vrij belachelijk als je je daarvoor speciaal moet registreren en een topic openen (mankeert er iets aan de wedstrijd - topic?)
Als je er zoooooo mee zit had je er hem na de wedstrijd kunnen op aanspreken om de zaak wat uit te klaren in plaats van hier een topic te openen.


20 Nov 2011, 22:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Ik heb vanzelevens (gedwongen) ook paar matchen vanuit die tribune moeten bekijken en kmoe zeggen dat ik ook een paar keer zwaar op mn tong moeten bijten heb om een paar kritikasters niet van antwoord te dienen.

Bob zal er wel zijn reden toe gehad hebben, int heetst van de strijd doet ge nu eenmaal zo'n dingen.
En als er u dan ene uitkaffert omwille van een slechte pas... welk commentaar had die 70+ er dan over de leiding?

Melkt op een ander aub ;)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


20 Nov 2011, 22:57
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
er zitten dan ook een hoop top trainers in de zit tribune


20 Nov 2011, 23:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Ik was getuige van dit voorval. ;)

Bob reageerde nogal heftig op kritiek van oudere supporter.

Het ging hem over het feit dat Bob zijn lijn niet dekte volgens deze supporter :wow:

Na de match zelfs met die oudere supporter gesproken en kritiek werd wel in het Frans geuit :wow:
Daarom dat Bob wel degelijk wist dat de kritiek voor hem was.

Wat hier niet vermeld werd dat er een vrouwelijke supporter ( Wie ? ) iedereen uitmaakte die onderaan in de tribune F zat, om haar ongenoegen te laten weten dat Bob kritiek kreeg van "1" supporter.

Neen , ik maakte geen foto van het voorval :D

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Nov 2011, 0:44
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Kan nu wel begrijpen dat er mensen kritiek hebben op Cousin, gelijk dat dienen loopt waar het hem past... Moet plezant zijn voor Podevijn moet ik zeggen.

Nu, reden om dat voorvalletje uit te vergroten is er nu wel niet denk ik, we hebben andere problemen ... ;-)


21 Nov 2011, 0:52
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
voile fluoriscerenden dieF


21 Nov 2011, 1:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Niks tegen Cousin, maar ik heb hier toch al andere reacties meegemaakt ze nadat een speler van ons een middenvinger opstak naar de K...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


21 Nov 2011, 18:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Vicky schreef:
Niks tegen Cousin, maar ik heb hier toch al andere reacties meegemaakt ze nadat een speler van ons een middenvinger opstak naar de K...

En dan nog daar een goede vriend van Cousin.
De reactie van de vriendin(nen) van Cousin was ook wel erg hysterisch.


21 Nov 2011, 19:05
Miniem

Lid geworden op: 22 Dec 2008, 9:23
Berichten: 64
Locatie: Rotselaar
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Bij een aantal mensen die zich supporter noemen en in het F-vak zitten, heeft elke thuismatch wel een Eendrachtspeler de boter gegeten. en nu was het blijkbaar de beurt aan Cousin ... Dat die reageerde op de soms grove beledigingen, is zeker met zijn temperament alleen maar menselijk. Die mannen (?) hebben uiteindelijk zelf gesolliciteerd naar een reactie. Los van dit incident, vind ik die manier van omgaan met de eigen spelers echt niet kunnen. Qua demotivatie kan dat tellen. En dat het om een 70-jarige ging is geen excuus, wel integendeel! Het verstand komt bij sommigen duidelijk niet met de jaren.


21 Nov 2011, 20:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Luke schreef:
Bij een aantal mensen die zich supporter noemen en in het F-vak zitten, heeft elke thuismatch wel een Eendrachtspeler de boter gegeten. en nu was het blijkbaar de beurt aan Cousin ... Dat die reageerde op de soms grove beledigingen, is zeker met zijn temperament alleen maar menselijk. Die mannen (?) hebben uiteindelijk zelf gesolliciteerd naar een reactie. Los van dit incident, vind ik die manier van omgaan met de eigen spelers echt niet kunnen. Qua demotivatie kan dat tellen. En dat het om een 70-jarige ging is geen excuus, wel integendeel! Het verstand komt bij sommigen duidelijk niet met de jaren.

Je moet daarvoor niet alleen in de "F" zitten hoor.
Ook in de "K" staan er daar élke thuismatch van die zogezegde supporters die het altijd net iets denken beter te weten dan de rest. Een ganse match kakken op onze eigen spelers en er nog plezier aan beleven ook. :fuck:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


21 Nov 2011, 20:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Hoeveel supporters van den Iendracht hebt ge nodig om een lamp te vervangen? 20. 1 om het te doen en 19 die het anders en beter hadden gedaan...


21 Nov 2011, 21:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Joren schreef:
Hoeveel supporters van den Iendracht hebt ge nodig om een lamp te vervangen? 20. 1 om het te doen en 19 die het anders en beter hadden gedaan...


Graag verwijs ik u bij deze door naar topic 'Moppen' onder 'Varia' :)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


21 Nov 2011, 21:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
Heb het 'incident' niet gezien, maar als speler zou je beter moeten weten.


22 Nov 2011, 10:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Middelvinger van Bob Cousin
tympanum2 schreef:
Heb het 'incident' niet gezien, maar als speler zou je beter moeten weten.


Ik heb het voorval wel degelijk gezien en begrijp Cousin zeer goed.
Bob deed een fysieke inspanning om de bal proberen binnen te houden en dan krijg je de opmerking van eigen supporter die je niet verwacht.

Natuurlijk mag hij daar niet zo op reageren maar in het vuur van de strijd kan dat gebeuren.

De opmerking ging er over dat hij meer aan de lijn moest blijven volgens de trainer in tribune F ;)

Ook de blinde reactie van zijn vriendin was :wow: veel erger vond ikzelf :nieje:

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Nov 2011, 11:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst